Jag har sagt att United tar Inter lätt, men nu är jag lite tveksam efter insatsen i lördags mot Blackburn. Jag såg hur ostabila United var bakåt, när dom inte hade Vidic med. Men sekunden dom satte in Vidic blev allting lugnt och fan va bra det blev för dom. Men innan, var det ett jävla hallå där bak.. Men lyckas united hålla tätt första matchen går dom vidare no doubt, men allt hänger på den utan Vidic.. kuken va förbannad jag blev på Vela oxå. Han hade 2 lägen som var bra. Men han missade totalt.. Och Wenger har sagt att han inte sett någon bättre avslutare, haha.. Jaja, kämpa vidare!!
be the change
haha.. ingen mer än jag som tänkte på att Arshavin var sjukt lik Anders Svensson i matchen mot sunderland? utseéndesmässigt alltså :)
be the change
Stackars kille? :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
När man såg han från en speciellt vinkel snett bakifrån, så såg det ut som svensson som fan. med den frisyren och allt.
be the change
Usch vad vi suger just nu.
va trött man blir på hela transferkarusellen, jag har ju inte hängt med så jätte mycket, men de känns så fruktansvärt konstigt att se Given i city, Nolan i Nufc osv... vad häääänder??
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Nolan är ju knappt helt dum i huvudet förresten, hans senaste kapning vad löjlig.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
nolan dumihuvet: dagens jävla sanning. helcp. hade jag haft pengar och en klubb hade jag nog försökt köpa given, han är riktigt jävla bra!
Producent
2009-02-25 12:02
Bara för att skapa en diskussion. Vilka spelare i Man u, Chelsea, Liverpool och Arsenal tror ni hade stannat kvar om dom hade blivit nerflyttade?
Lil_H..
Terry och Lamps i Chelsea, utan tvekan. Essien också kanske.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Carragher, möjligtvis Gerrard & Kuyt med.
Don't!
Psycholess Aldrig att Lampard hade stannat, han hade stuckit snabbt som fan. I United tror jag Giggs, Neville och Scholes, såklart =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Hade inte frankie lamps stannat? haha.. i arsenal vettifan alltså, men jag tror att alla förutom fabregas, RvP, Adebayor på ett ungefär kanske hade stannat.. fast man vet ju aldrig fyfan
be the change
Är du full eller? Lamps stannar. Anledningen till att han tveka på nytt kontrakt var att han hade stora psykologiska problem med att hans Mamma dött och att hela tiden tittade på platsen hon alltid satt och hade problem att hantera det. Han ville bara bort från allt - då. Idag vill han fortsätta i Chelsea efter det att hans aktiva karriär är slut. ... trött jag blir.
Psycholess Okej, möjligt att jag var felinformerad, jag trodde att det rörde sig helt om en pengafråga, men jo, jag kollade närmare på det och får man tro han så var det helt pga hans mor. Så visst, in the light of that, men jag vet inte, jag har svårt att tänka mig att han skulle stanna ändå. Att traggla i the championship när man är 31 och bland de bästa mittfältarna, nä, svårt att se det. Terry däremot, han hade inte haft något val, hans Mr. Chelsea attityd hade tvingat honom att stanna vad han än hade velat. Och enda anledningen till att jag tror att de rävarna jag räknade upp för United hade stannat är för att de är på tok för gamla för att hinna göra karriär i någon annan klubb, de hade nog spelat ut sina kontrakt och lagt skorna på hyllan. Alltså, vi får minnas att en flytt från the premiership till the championship är en jävligt stor sak, du får räkna med en lönesäkning vars procentsats hade upprört vilken fackförening som helst. Du kan glömma att få reklamjobb vid sidan av och jag tror nog att dina landslagschanser goes down the drain al á Beckham. Dessutom får vi minnas att om ett lag som Chelsea hade åkt ner med de spelarna så hade alla stora klubbar varit där och budat och gett ganska sweet deals, få spela fotboll på toppnivå och i Europa. Det är därför jag tror att Lampard hade stuckit, oavsett vad anledningen var till hans tvekan i somras.
i arsenal hade eboué stannat. han hade inte fått spela i nått annat lag. fabregas hade gjort det om han haft ett icke utgående kontrakt och clichy också. toure hade nog stannat också men sen är det nog slut på det roliga. allt detta är förutsatt att wenger fortfarande är tränare. utan honom hade alla som kunnat stuckit.
Fabregas lär sticka vilken sekund som helst, likaså 95% av de övriga i laget. Arsenal är knappt bland de fyra bästa i England längre... Och John Terry, riktigt värdefull back. Kommer väl säkert vara sig evigt trogen. Synd bara att den där straffmissen kommer jaga hans drömmar de närmsta 30 åren. United däremot, där är det blood in blood out som gäller.
Bitches Ain't Shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo du, om 95% av spelarna i laget blev erbjudna nåt annat tror jag absolut de lämnat, utan tvekan! Arsenal har väl knappast kvar nån med speciellt starka band till klubben nu för tiden...
Bitches Ain't Shit
Jag tror tex inte Nasri hade lämnat för annat storlag då han kanske inte hade fått så mycket speltid som han fått i arsenal, samt att jag tror dem flesta är ganska tighta med wenger... så jag vet inte om dom drar...
be the change
Nä, jag tror inte att det är någon fara för Arsenal än, visst, det blir antagligen inget champions league spel nästa säsong, men jag tror inte att folk flyr skutan bara för det. Om det fortsätter däremot och Arsenal blir ett mittenlag (tror verkligen inte att det blir så) då kanske de stora grabbarna flyttar.
Vi kommer att komma till Champions League, antingen så vinner vi CL iår, eller så kommer vi bara klättra förbi Aston Villa och Pool. Det är vad jag tror, och hoppas på.
be the change
6 till villa, 7 till chelsea och 12 matcher kvar... det är ju dumt att räkna ut arsenal redan, för det är ju knappast kört. dessutom börjar det snart ljusna på skadefronten fabregas, eduardo och walcott t ex, så det blir ett spännande slut på säsongen. men det gäller ju att de börjar göra lite mål, annars blir det svårt.... men jag tror som JackVegas att det blir CL nästa år för AFC.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damien united blood in blood out.... knappast. visst scholes, giggs och ferdinand kanske några till, men ronaldo sticker direkt, berbatov är inte kvar en sekund längre, evra försvinner också och möjligtvis vidic. det du inte verkar veta när det kommer till arsenals trupp är att de flesta spelat där i 4-5 år redan och ofta direkt från u-lagen upp till alaget och om inte det är starka band så vet jag inte vad som är det. jag tror att väldigt många arsenalspelare ser arsenal som den klubben som satsade på dem när många andra lag bara köper stjärnor istället för att bry sig om ungdomar och talanger. halva laget springer fan omkring och pussar emblemet trots att säsongen går dåligt. visserligen har det gått inflation i klubbmärkespussande men ändå.
Chelseas Kalou vill spela för Wenger: "Han är fantastisk"
be the change
Som alla andra unga fransk talande spelare?
Kalou vill spela i en klassisk storklubb det är vad de handlar om ;)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
sant :) hade gärna sett kalou i arsenal, tror han behöver speltid och självförtroende och det instabila tränarläget i chelsea verkar inte passa honom. sen vet jag inte riktigt var jag hade velat spela honom men kvalitéspelare är alltid välkommet
Guus hade honom i PSV och har en del i att han gick vidare uppåt på stegen... Kalou är nog nöjd som det är.
Njee, Kalou lirade i Feyenoord. Men han trivs bra i CFC, han vill ju bli en Chelsea-legend. Enkelt för en engelsk tidning att lura ur honom quotes
från officiella nu "After the session, Salomon Kalou was quick to dismiss speculation in some channels linking him with a move away from Stamford Bridge to our north London neighbours Arsenal. 'I am very happy at Chelsea, playing well at the moment, so there is no reason for me to go anywhere. I have two years left on my contract and I am very happy,' he told the club's official station. 'I have support from everybody, the supporters, my team-mates and I feel there is no reason to be worried about this speculation."
Klart han var snabb, han var ju rätt klumpig :) Snappade nog inte upp hur bra brittisk media är på att sätta ord i munnen, knappast smart att berömma en annan tränare SÅ MYCKET som han gjorde. Han har ju varit en av Chelseas bästa offensiva krafter sista tiden, han ska ingen stans...
Ingen av de spelare i förstaelvan i BIG4 hade stannat förutom Carragher och Giggs.
Hahahaha, eller hur. Jag tror Leeds vinner PL i år...
LAMPARD!!! Sådärja, hur ser ligan ut nu? Nästan så man kan få hybris och tro att vi har en liiiiiten chans på att komma ifatt United haha, vi har iaf flyt just nu :D Arsenal - Fulham, sup?
Kolla in tipstråden, suck :(
http://duckdown82.tumblr.com/
Ooooooo..... det gör ont ända hit...
Patetiskt att ta med Swansea och Arsenal, skulle ha tippat Boro istället, kuksugardag
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag hade tippat 1X (lätt att vara efterklok) baserat på Fulhams på sistonde ruggiga defensiv mot kaoset som verkar råda i Arsenal... Hade INTE vågat tro på Boro vinst... men fan va glad jag är nu... 2:a, jag sa inför säsongen att det blir United eller Chelsea och nu är ordningen återställd. Och vi ligger där vi gör med all skit som varit... det känns bra.
Hahaha, stoke gjorde 2 mål i slutminuterna, och vi kommer komma närmare villa snart så!
be the change
Ni tog inte in några poäng denna omgången..
grattis till guldet united
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Psycholess P28 Nej, men vi är påväg :) Du såg antagligen inte matchen mot fulham, en riktigt bra fotbollsmatch måste jag säga faktiskt! Men snart smäller det, och då ligger villa & våra kära liverfool's illa till! yeah, gratz
be the change
Sitter och kollar på Atletico Madrid vs Barcelona, står 4-3 och det målchanser var 30;de sekund. Defensiven är inte så bra, men det är underhållande!
Don't!
jobbiga chelsea.. jobbiga jobbiga...
hatar att vi tagit oss tillbaka till 06stilen. fast det är ju roligare med målchanser än utan. kan inte någon vara lite klinisk och sparka in bolljäveln i målet. alla är livrädda för att missa så vi passar fram till målvakten och sen ska han dribblas osv. man blir tokig. tur att villa tappade poäng dock. fan vad vi behöver en lampard som bara tjongar in bollen med sekunder kvar, inte första gången...
mike_ alla är livrädda för att missa så vi passar fram till målvakten Jag brukar kalla det Arsenal-sjukan, gärna ska man passa in bollen i mål också. Det behövs en riktig avslutare al á Torres i Arsenal just nu, någon som vågar dra på och sätta den.
Top: Underbart eller hur? :) Vi kommer inte komma ifatt er men vi kommer nog lite närmre innan sässongsslut i alla fall. Och snart är Essien tillbaka också, kommer bli bra inför spurten.