I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-10 16:02
Jävlar ja, jag glömde bort det med andrei, fan va seg jag är idag då..

Men Song var så jävla bra förra matchen, så kanske är värt honom... Jo jag håller med dig om walcott.
be the change

2009-03-10 16:34
Tror på RvP - Bendtner.

Eduardo är fortfarande inte helt matchtränad, och spelade i söndags. Förhoppningsvis gör han ett inhopp på bendtners bekostnad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-10 16:48
japp ser också gärna bendtner från start

2009-03-10 16:55
yessir hur fan ska du ha det haha??

Fast det är klart, sist bendtner scora 2 mål så var det ju najs oxå
be the change

2009-03-10 19:13
haha jag är kluven :D

2009-03-10 19:13
men han verkar ju i form nu så ge karl'n speltid

2009-03-10 19:25
RvP har haft jäkla mkt oflyt nu det sista iallafall, vi får hoppas att han får sätta en balja nu mot roma igen tycker jag hehe
be the change

2009-03-11 09:21
Från det ena till det andra, ni minns diskussionen om "världens/PL´s bästa" som vi har haft?
Där jag har hyllat Bosingwa som en av PL´s bästa högerbackar, inte bäst men en av dom 5 bästa kanske... Den åsikten är ändrad sedan ett tag tillbaka.

Han är offensiv, och bra där. Men defensivt är ofta ute och cyklar och han verkar sakna en vettig spelförståelse ju mer jag ser honom nu.

Bara en allmän ventilering sådär :)

Moståndarfans, en fråga till er. Om ni möter Chelsea på Stamford Bride, vilken backlinje vill ni INTE möta?

Bosingwa - Terry - Alex - A.Cole eller Bosingwa - Terry - Carvalho - A.Cole
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator

2009-03-11 09:35
Nu den senaste tiden är jag nog mer rädd för Alex än jag är för Carvalho. Så får bli den första uppställningen.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-11 09:42
personligen slipper jag gärna carvalho. killen gör sällan en dålig match och är mer samspelt med terry enligt min mening. sen har han inte alexs skott men är ändå en snabb spelare som har visat att han funkar med cole bra.

sen om bosse så har han väl varit i en liten svacka och jag tycker han tillför så mycket offensivt att hans små brister i defensvien kompenseras snabbt. jag menar kanske mer att chelseas totala defensiv med mikel, essien, terry och carvalho är såpass bra att bosse tar det lite lättare bakåt och satsar framåt. typiskt porugisiskt, finns den stabila defensiven så går man framåt direkt och möter man ett bra motstånd så kanske man straffas för det men annars inte. om man ska fram o jämföra så blir jag asförbannad när jag ser sagna sätta 1/10 i inläggs situationer medan jag känner att bosse smäller in 7/10 (även om jag inte har så bra koll) och det känns jävligt störigt. sen tycke rjag sagna är bättre defensvit än bosse så det jämnar kanske ut sig. bosse behövs jävligt mycket.. lampard och ballack går in i planen och öppnar för honom hela tiden så vafan kör på liksom

2009-03-11 09:43
cole är för övrigt ett jävla rövhål... om du inte visste :)

2009-03-11 11:22
Jojo ;) Men har numera ett rövhål i BLÅTT. haha

Kollade på ChelseaTV igår om Essien, en expert uttalade sig rätt bra. Han ansåg att med Essien hade man tolvspelare på planen. För han är så energisk och explosiv att han kan täcka en hel kant från Offensiv ytter till ytterback själv. Typ Roberto Carlos kunde i hans stora dager, eller Cafu.

Och han är tillbaka! :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-11 12:32
Haha. van va petr cech är osäker nuförtiden, jag blev livrädd hela tiden när han skulle ut och cykla även fast jag inte håller på chelsea :( det är ju iofs bra för oss heheh..
be the change

2009-03-11 12:48
Ikväll är jag ett Brittiskt fan, vilket innebär att jag helst ser att Arsenal går vidare. Har till och med bjudit hit 3st Arsenal fans som inte har tillgång till Viasat så att dom ska få se sitt lag.
Fan vilken husvärd jag är hahaha

2009-03-11 13:38
Haha word :)

Ja, jag höll tummarna för både Chelsea och pool igår. Och idag för Arsenal och united... Hoppas bara inte att alla engelska lag möter varandra i nästa rond bara hahaa
be the change

2009-03-11 14:08
Psycho: Visa dom United-Inter istället :)
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-03-11 14:12
Hade JAG fått välja så hade jag sett den :) Men jag har faktiskt inga polare som håller på United. Men det blir nog lite sappande i alla fall, jag vill se José när han ego-bubbla gå sönder.

MEN... Det krävs trots allt bara 1 mål för Inter för att det ska bli svettigt.. Tror till 99% att United går vidare men jag bara säger... Det KAN hända.

2009-03-11 14:19
Heja Jose! Skulle vara skönt som fan om Inter tog Man U men det lär inte hända tyvärr.

2009-03-11 14:23
psycho
du verkar ju omge dig med vettigt folk vilket är ett gott tecken. jag pallar inte tänka brittiskt, jag hade älskat att ha arsenal mot inter i kvart, däremot hade jag varit livrädd för united. jag hoppas på att zlatan kvitterar i 90e på en målvaktstavla av van der saar. visserligen ger det väl lite eld på idioterna i serie a tråden men mot dem måste man vara gravt efterbliven för att förlora en diskussion. kontentan är väl att jag hellre möter italienska lag än vad jag möter brittiska, för att brittiska är bättre.

sen hade det varit så sjukt om vi hade 4a brittiska lag i semifinal. fan vad galet. sjuk prestige.

2009-03-11 15:11
Det skulle inte förvåna mig med 4 brittiska lag i Semi, inte alls faktiskt. För så bra är vi.

2009-03-11 17:11
Psycholess vi kommer ses i semin igen, som vanligt.
Don't!

2009-03-11 17:58
Psycholess P28

ja ser ju inte värre ut :)
japp hoppas på van persie ikväll, men han satte ju en distinkt straff sist också
Moderator

2009-03-11 18:14
Måste säga att det är rätt skönt att komma tillbaks till den här tråden, så jävla mycket skitsnack i hetstråden. Är rätt säker på seger ikväll annars, bara för det lär vi väl åka ut men ändå. Känns stabilt, dom har Chivu borta och ett par andra. Annars tror jag nog bara att Chivu är lite nojig för den senaste matchen han spelade mot United när han var i Roma. :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-11 23:48
oj oj oj vad skööönt 4av4 inget mer behövs sägas!
be the change

2009-03-12 00:08
blackburn på lördag hemma, fan vad det ska bli skönt med riktig fotboll igen! och arshavin på plan, jag är övertygad om att han gör sitt första mål i pl. om jag hade haft pengar hade jag satt en polhem på det. dock hatar man ju blackburn så jävla hårt så att det inte är sant, känns som vi aldrig kommer ifrån de matcherna utan skador. men theo och dudu är tillbaka, äntligen kan vi börja ta poäng!!
Producent

2009-03-12 12:52
Nu har jag fått mig en rejäl tankeställare.. Vem springer mest, Gattuso eller Kuyt?

Grattis till PL, världens bästa liga. Och det kommer från en Milan fan.
Lil_H..

2009-03-13 16:24
Vill inte stöta på Terry-Alex, det mittbackspar som har minst insläppta mål tillsammans.

2009-03-14 10:45
Tre timmar kvar nu!!!
http://duckdown82.tumblr.com/
Admin

2009-03-14 11:45
Vid vinst idag ser tabellen ut som den ska, 10 poäng före chelski med lika många spelade. Oh vad skönt det skulle vara! Vi kan inte förlora mot pool på OT, senaste ligaförlusten där var ju i derbyt förra året, fan om det skulle hända i en sån här match igen!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-14 12:16
vad är det här för jävla skämt????? hockey istället för arsenal - blackburn???? det är fan så man vill ringa och säga upp skiten omgående. vem fan prioriterar en kall jävla hockeylada istället för emirates???? jävla cepe, avgå canalplus, avgå svenska hockeyfans!!!

2009-03-14 12:42

Oh yeah can you feel the flow?!

Jag är så jävla spänd, närvös and all that. Xabi Alonso skadad, aye?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Admin

2009-03-14 14:40
Jävla helvetes fan, den enda jävla gången som Gerrard faktiskt blir tacklad innan han faller som ett packat spädbarn så ska det givetvis vara i Uniteds straffområde!

2009-03-14 14:43
JP P24

Jag kan tyvär inte se matchen, men jag måste veta, var båda straffarna korrekt dömda?

Var gärna opartisk
Don't!

2009-03-14 14:51
En straff på OT... för motståndarna. När hände det senast? :)

Pool får gärna vinna förövrigt
Admin

2009-03-14 14:52
Ja. Reinas kapning av Park var inte avsiktlig, men han lyckades ändå fånga hans ben, alltså korrekt dömd. Evra missbedömde sin tackling och tog faktiskt enbart Gerrard och ingen boll.

2009-03-14 15:00
Det är för tidigt att börja försvara sig...
Producent

2009-03-14 15:32
1-3... nu är jag hundra kr fattigare.. en kebab pizza :(
Lil_H..

2009-03-14 15:43
What the fuck är upp med 1-4? :D

Mycket bra resultat :D
Admin

2009-03-14 15:47
Oj...oj... oj... Vad hände egentligen? Det där var en jävligt prestigefull vinst för pool, baserad helt på arbetsvilja och en märklig tafatthet i United.

Men i det långa loppet gör det nog inte så jättemycket, 4 poäng framför med en match mindre spelad. Inga fler fuck ups nu bara.

2009-03-14 15:49
Inte Uniteds dag, men kanske nyttigt att vakna till lite. Champagnebadet får väl vänta nån extra vecka.

Gäsp.
Bitches Ain't Shit

2009-03-14 16:15
VIlken jävla b-insats. Första halvlek var stor jävla gäsp. hur många bollar slogs bort? 100? Räcker nog inte. 1-2, 1-3, 1-4, whatever, spelar ingen roll för min del, det var en bra väckarklocka och jag hoppas ALLA får sig en rejäl jävla hairdryeromgång nu.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-03-14 16:20
otroligt nyttig förlust för laget! hoppas dem inser att inget är avgjort än.. urusel insats, sista målet var verkligen onödigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-14 16:20
dessutom 500 spänn fattigare

2009-03-14 16:41
HUMILIATION!

4-0 först mot real och sedan 4-1 mot united på bortaplan det kallar jag imponerande och ordet förnedring har fått en ny innebörd!

Nemanja Vidic visar ju att han är en av världens bästa mittbackar idag verkligen :D och Wayne Rooney som gick ut och sa vad han tyckte om oss ha! undra om han hatar pool mer nu..
You'll Never Walk Alone

2009-03-14 17:03
JAA P21

Han lär inte älska dem mer nu iaf =P

Grym match för övrigt. Riktigt Skönt att slå Real och United under samma vecka.

Liverpool have won the battle but lost the war lixom, Ligan är rätt så körd ändå med tanke på vilka lag United har kvar att möta. Men nu ska jag njuta för stunden iaf,

Peace!!!
Shuu

2009-03-14 17:10
Haha, Vidic vilken jävla clown

Producent

2009-03-14 20:15
jag fattar inte varför Alex startade med tevez ist för Berba. Berba är en man som man kan bygga anfallet runt. Tycker jag ia.
Lil_H..

2009-03-14 20:26
ploppar upp nykomlingar som svamp. härligt.

arshavins mål var ruskigt snyggt, och när eboué gör två mål, iofs ett på straff, så borde ju fan allmanackan ändras och införa en ny röd dag. äntligen blir det lite press på villa. tyvärr spelar de mot sp*rs så deras trepoängare är kassaskåpssäker. men ändå.

2009-03-14 22:06
Bästa match jag någonsin sett live! Tack Arshavin, fan va grym han är!!

Det är vår här i London också. Solen skiner och träden har blommat ut :)

2009-03-15 00:12
fan, såg bara första halvlek idag pga jobb men ska se hela matchen i repris, gerrard och torres är ju helt fantastiska

man kommer väll dock inte ifrån att uniteds match tog hårdare på dom, o att dom fick en dag mindre att återhämta sig..dom kanske inte har en sådan bred trupp ändå?.
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här