Moderator
2009-03-15 00:22
Skitsamma om vi hade tuffare match och mindre vila, ni var bättre idag så vara säga grattis! :) Bara det inte blir nått jävla bakslag så är det lugnt ,
time isn't wasted when you're getting wasted .
hade det benitez varit tränare i man u så hade han skyllt på det..tragiskt.. ja, idag va vi faktiskt bäättre, o de e la gött att det e så nångång..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Fan helt underbart med nya liverpool fans som kommer in direkt med medvinden! Mer sånt! För PL var detta mycket bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
asså, det här med kommentatorernas gullande med gerrard, visst jag tycker att han är bäst i världen, men att hylla honom som en stor straffskytt och säga att han älskar att skjuta straffar är ju bara helt befängt, vet man ingenting? han har missat ett flertal viktigare straffar i liverpool, och inte minst för england, efter att han hade missat straffen mot portugal 2006 så sa han att han aldrig mer vill slå en straff... sen att liverpool inte haft en säker straffskytt sedan owen så har det ju uppstått ett problem då man aldrig vet vem som ska slå straffarna, gerrard tar endast sitt ansvar som lagkapten då ingen annan stiger fram, och visst, det har gått på bra på sistone, men att hylla honom som en stensäker straffskytt som älskar att skjuta viktiga straffar är bara patetiskt..
Producent
2009-03-15 08:36
Psycholess P28: Om jag är en av dom du syftar på så ska du veta att jag inte är någon pool fans, däremot AC Milan fan. Men nu undrar du säkert också vad jag gör i tråden då.. Jo, jag älskar Pl. Enda gången jag kollar på Serie a är när Ac Milan spelar, inte annars. Och vilken jävla match Arshavin och Co gör.. Synd att ni vaknar till så sent in i ligan. Hoppas ni iaf kommer bland top 4, där ni egentligen tillhör
Lil_H..
man blir vansinnig på diouf. vad fan är hans problem? och var är phil dowds röda kort??? vad ska man egentligen få göra på en fotbollsplan?
han är väldigt långt i från bollen där, vår gamle diouf...
man kan ju fråga sig hur långt ifrån ett benbrott det där egentligen är... jävla tur att han inte riktigt hinner få grepp i gräsmattan med foten, ananrs hade vi haft en ny "eduardo"
Aj.... AJ... SOM FAN aj... Solklart rött i min bok.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Kanske ett gult kort högst
http://duckdown82.tumblr.com/
Ser ut som arse* får hjälp av oss idag i kampen om plats fyra, aldrig får man vara riktigt nöjd.
Stenen som kallas Villa har börjat sjunka nu...
och dom lär sjunka ännu djupare efter nästa helg.. snyggt mål av essien
Mycket snygg variant indeed. Mycket impad att han får den på mål som han får. TÄNK om vi hade fått ha Essien skadefri denna säsongen..
då hade vi fått se fler felträffar som dalar in i mål :) näe men mikel har varit bra i hans roll, nu har essien gått in och tagit typ decos roll vilket är ganska skadat.
Inte, helt ärligt. Mikel ska spela på Maka´s plats och ingen annan. Att ha Essien där är nästan slöseri. Essien ska vara lite som Lampard med en mycket fri roll offensivt och lite hemjobb med tanke på hans löpvilja, men Mikel ska ha mest Defensivt ansvar av mittarna. Essien är en oerhört komplett spelare och enligt mig - världens bäste två-vägs spelare.
igor biscan är världens bästa tvåvägsspelare. så försök inte med nått annat...
Vidic avstängd två matcher för att han ryckte Gerrard lite i tröjan, ja vad ska man säga :)
alla andra får tre matcher, typiskt om vidic skulle komma undan med två...
Det är väl iof olika från situation till situation... En dobbsko 200 km/h mot ett smalben är inte samma sak som ett tröjryck.
Bitches Ain't Shit
Damien har aldrig varit det innan. allt beror på vem som stoppar upp fingret i röven på FA. direkt rött kort ska betyda 3 matcher! hur fånigt det än är (om inte överklagan går igenom). så när man ändå är i närheten av ett rött kort kan man passa på att försöka bryta ett ben eller två, många försöker.. fråga diouf, taylor eller pogatetz... vissa lyckas, andra inte.
Helt på mike_´s linje. Får du rött direkt har du 3 matcher att vänta.
Jojo, fast själv tycker jag att det bara är positivt med att dom kan anpassa fall till fall... allt är inte svart och vitt liksom. Att Vidic tackling av Gerrard skulle ge 3 matchers avstängning är ju störtlöjligt, trots vad alla regelverk säger. Och det är fakta.
Bitches Ain't Shit
Det är precis pga den bedömningen som diskussioner uppstår. VEM ska bestämma vad som gör ondast eller är farligast? Denna VEM kan i så fall påverkas osv osv. Nä, får du rött direkt i matchen så SKA du ha 3 matcher - Punkt. Vare sig du skallade domaren eller filmade...
Fast det känns ganska stenålder att tänka så, vi lever ändå i 2009. Finns fullt med videos osv att analysera.
Bitches Ain't Shit
vidic drog ju gerrard i pitten så klart som fan han ska vara avstängd 3 matcher.. skön vinst förövrtigt både för arsenal och för spurs, nu är vi påväg.. arshavin, fan va jag är glad att vi värvade honom. han passar in så jävla bra än så länge i vårat lag.. dämn..
be the change
jag om någon skulle vilja att det finns längre straff för de som sparkar sönder motståndare. men när det kommer till bedömningsgrejer av ett helt annat slag som t.ex. snack, dra i tröjan/pitten m.fl så ska det vara 3 matcher. till slut känns det som att inställningen från fa till klubben eller spelaren etc. avgör och den är snevriden som faan. i handboll finns en riktigt skön grej som visserligen inte fungerar i fotboll pga de olika systemen med utvisningar, men uteslutning är nice. om du kukar ur på en handbollsplan och gör något sanslöst: du slåss, skallar domare, tacklar foten av någon när bollen är helt bort då åker du ut och ingen kommer in för dig. uteslutning helt enkelt, 5 man på plan resten av matchen i handboll är sjukt svårt att klara sig igenom. det går inte... jag tror inte jag sett att något lag som råkat ut för det vunnit eller spelat oavgjort. så mitt förslag är typ att bara avluta matchen.. stäng av tvn och ge poängen till det andra laget. låt klubben betala förlorade tvintäkter o annat pengarna tillbaka till fans på plats osv. hade klubbarna tagit dom pengarna från spelaren så hade det för en gång skull kännts i plånboken. inte de här 100000 pund grejerna som är en veckolön eller nått. det här är visserligen bara en dum idé som aldrig kommer genomföras och sääkert medför fler problem än lösningar så glöm det när ni läst det...
jo men det e väl bra med granskning efteråt om någon lämnar in en överklagan och förbundet då får avgöra straffet? Också en detalj är ju att det finns möten där domarna granskas regelbundet. Så alla tveksamma situationer domarna dömer och vi är förbannade på, får de sitta och svara på om varför de dömde och vad de tänkte, även om vi inte får se det :)
mike_ P24 skulle aldrig funka i Italien :) men jag gillar tänket
Nä, får du rött direkt i matchen så SKA du ha 3 matcher - Punkt. Vare sig du skallade domaren eller filmade... Då skulle alltså Terry och Lampard inte fått sina röda kort indragna då :)
duckdown det handlade väl om en överklagan som gick igenom?
Exakt... Inte första gången röda kort upphävs i efterhand osv. Men det är inte det det handlar om. Rött kort direkt i matchen = 3 matcher. Varesig du spelar i Chelsea, United, Hull eller Leeds för den delen.
Diskutera Premier League! Vill ni diskutera Serie A så håll er i den tråden, vill ni elda på hetsen mellan ligorna, håll er i den tråden, vill ni snacka skit om andra användare, håll er borta från whoa. //Jonas - moderator.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
3 matcher för direkt rött kort kan vara för mkt, är det verkligen så mkt? det räcker fan med en match, med möjligheten till en längre avstängning om det varit en rejäl farlig tackling. Nu fick Vidic en matchs avstängning vilket brukar vara standard. Den andra matchen fick han för att han fått två röda kort under denna säsong, då läggs en match till på. Men seriöst, vi fotbollsälskare förlorar redan kampen mot hocketälskare om vilken sport som är tuffast. Nu tycker jag inte vi ska göra fotbollen för mesig, låt det smälla lite. Och fotbollen är redan skyddad som den är nu, ger du en ordentlig smäll så kommer du få ett straff. Men låt oss inte överdriva bara, annars får fotbollen en messtämpel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man borde sålla ordentligt i sin bekantskapskrets om man känner folk som påverkar en så mycket att man tycker att hockey är tufft och fotboll mesigt. att ens gå in i diskussion med ett gäng hormonstinna hockeyfans som inte kan skilja slagsmål från sport är så jävla onödigt. 3 matcher direkt, flyger ett ben av så låter man spelaren semestra med joey bartons släkt på valfritt brittiskt fängelse!
Instämmer återigen... Det borde vara, enligt min bok: MINST 3 matcher för Rött kort i match (alltså inte 2 gula) 1 Match för två stycken gula EFTERHANDS straff efter videobedömningar, detta från FA, inte domaren i fråga. Bosingwas spark i ryggen är ett klockrent exempel på en sådan situation. Målkameror... Då hade jag varit glad.
Håller med dig psykot.. Fan, jag längtar tills dagen bendtner slutar missa..
be the change
ohh, match nu... hade jag missat.. aja något härligt att sitta med nu efter låånga dagar på jobbet..
be the change
haha fan typiskt..
be the change
Van Persie måste ha 10-15 stolp-ribbträffar denna säsongen va?
be the change
Så typiskt att wankers gör 2-1
hoppas för uniteds del att dom kan skärpa sig nu, 1-4 mot pool är pinsamt! Och jag vill inte att pool ens ska vara inärheten av att vinna något!
be the change
Att United vinner ligan är en självklarhet. Däremot lär det bli tufft om det blir United - Fools nu i CL :)
Bitches Ain't Shit
varför hatar alla liverpool nu? vad hände med chelsea?
men att deras lagkapten Cesc Fabregas spottar på min assisterande domare Han spottade på hans fötter, sa Brown till reportrarna. Hahahaha fan jag dör jag bara älskar aftonbladet..
be the change
:D hulls coach verkade ju f.ö mer rubbad än Murinho när man såg honom idag? Var det offsidemål? engelska kommentatorerna sa att om målvakten touchat vid bollen e det ju korrekt, och det var väl den bedömningen domaren gjorde?
sorry jag snackade fa cup matchen idag alltså... e man offtopic här då?
jag snackar oxå om fa cupen.. men målvakten var på den, ingen offside
be the change