I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-20 13:46
Berbatov är en hora så där håller jag med dig. Men ska vi börja prata sliskighet:

2009-03-20 13:46
Aja, men jag vet att halva forumet här kommer hålla på samma lag som mig i morgon.

2009-03-20 14:53
Han är inte sliskig, han är bara pårökt :D haha
be the change

2009-03-20 14:56
Yids

japp varenda tråkig svensson håller på man u. barn som pappa. det e så enkelt liksom ;)

Producent

2009-03-20 16:24
Yids

Varför är Berbatov en hora för? Det verkar som om varje spurs fan har glömt vad han har gjort för klubben.

Jävligt skön bild på Adebayor :P
Lil_H..
Moderator

2009-03-20 16:35
Haha , om varenda svensson håller på United så äre inte många sånna på det här forumet iallafall, tycker alla svenssons håller på Arsenal ja ;> Och då syftar jag väl inte på er här.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-20 16:43
De flesta jag känner håller på arse och pool
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-03-20 16:43
Yids: Är Carrick också en hora enligt dig?

2009-03-20 16:47
Verkligen ALLA jag känner håller fanimej på United.. Och INTER..
be the change

2009-03-20 17:15
duckdown. Nej, den övergången var inte alls lika lortig. Jag älskade Berbatov när han spelade i klubben, men sen när han gick och hängde med huvudet match efter match och "blev större än klubben" då blev man trött. Carrick-affären var en helt annan sak. Vill klargöra att jag inte på något sätt blir sur på spelare för att dom söker sig vidare till nya äventyr.

Men har man som jag varit troget spursfan i fan snart 20 års tid har man varit med om en del övergångar som tagit knäcken på en, behöver jag nämna Judas Campbell?

2009-03-20 17:42
Iof är Berba nog större än den klubben, tyvärr.
Bitches Ain't Shit

2009-03-20 19:53
Möjligt. I början var han i sitt eget esses storhet vilket fick fröken Ronaldo att prestera under sin nivå. På slutet har rollfördelningen mellan primadonnorna blivit mer tydlig, vilket får fru berbatov att ta en skuggroll av fröken Ronaldo. Sure, Man utd vinner säkert ligan iår och troligen CL också. Men frågan är om berbatov trivs med att spela andra, eller kanske tredje fiolen i man utd´s anfall. Jag vill inte spekulera mer i den här sakfrågan dock.

C O YS.

2009-03-20 22:23
Hehe, Berbatov spela andra eller kanske tredje fiolen i United. Det är ju han och Rooney som är det mest givna anfallsparet i United.

2009-03-21 07:03
jag pratar om egot..

2009-03-21 08:04
Lennon förlängde igår sitt kontrakt till 2014 vilket är förbannat stort. Mycket tjafs nu från min sida om spurs, men det får ni ta.

Matchen idag är svårtippad, dock lurar en förlust nära hörnet. Scum måste vinna varje match för att ha chansen på ligan medans vi med en stigande formkurva kanske, kanske känner oss trygga=inte på tårna, derby trots allt. Grundtipset är 2-3, tyvärr.

Producent

2009-03-21 08:08

Verkligen ALLA jag känner håller fanimej på United.. Och INTER..

haha alla håller på Man u för att dom vinner mycket, och inter för att Zlatan går där, minns du inte när zlatan spela i Juventus? Då var alla plöstligt på Juventus sida :P
Lil_H..

2009-03-21 11:38
gott att åka till newcastle och whoopa! om inte hela jävla st james park blåst iväg... värsta jävla vädret, är det något ställe jag inte skulle vilja vara i pga väder så är det fan newcastle...

2009-03-21 13:20
mike_ P24

hehe vet inte hur det är där idag, men london har 15 grader och sol :)

Moderator

2009-03-21 15:05
Yids, det är skönt med lite nytt snack i tråden. Bara tjata på om ditt Spurs.
Admin

2009-03-21 18:00
Skitsnack på Rooneys utvisning! Jag kan fatta vad domaren menade, han kastade bollen ganska hårt, men det fanns ingen anledning för Ronney att fördröja spelet där när det var Uniteds frispark.

Helvete, NU lever ligan igen, bara 4 poäng försprång om vi tar hängmatchen.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Admin

2009-03-21 18:25
Skönt att Spurs höll chelski på avstånd iaf. Då ökar Uniteds chanser till titeln rejält.

2009-03-21 18:35
förlora man u mot fulham?

haha

weeee shall not, we shall not be moved, we are the team thats gonna win the premiership, we shall not be moved

ja ja e full
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-03-21 19:01
Gyllene chans nu! :D
Don't!

2009-03-21 19:16
Dämn... 2-0 till fulhamm..
be the change
Producent

2009-03-21 19:29
Helt underbart, ligan lever igen :D
Lil_H..
Admin

2009-03-21 19:49
Fast Liverpool ser jag inte som några stora konkurrenter, visst ni har en underbar chans nu, men det är nio omgångar kvar och ni har exempelvis Fulham, Blackburn, Hull och West Brom kvar. Blackburn möter ni t.ex. 3 dar innan returmötet i CL, sitter Rafas gamla fina takter i så kommer laget att vara sönderroterat vid det laget och det blir ännu en 0-0 match. Villa, Arsenal och Spurs är jag däremot säker på att ni kommer att krossa, när Gerrard och Torres spelar och laget är motiverat och på tårna är ni riktigt farliga. Just de två är dessutom bäst på sin position i ligan, tyvärr.

Men i vilket fall som helst, nu är ligan i högsta grad öppen, två fuck ups till av United och någon annan har toppen.

2009-03-21 21:22
Helt plötsligt är mitt lugn inför CL borta... va fan hände...? Liksom Tottenham på 3-point lane...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-21 22:17
gott att knappa in 3 poäng på toppen! villa - pool kan lika gärna sluta oavgjort så plockar vi på pool också.

det bör tilläggas att han andreas andersson som kommenterade matchen måste tycka riktigt illa om arsenal. "borde stått 2-1 till newcastle efter första", förutom straffen hade newcastle en 50-50 chans i mitten av straffområdet medan arsenal hade tre frilägen där harper gör en räddning och taylor täckte bort 2 skott från ingenstans. andra hlavlek ägde arsenal. målet är en sån jävla bjudning.

och vad är felet på domaren? ok att han har lägst snitt i utdelade kort i ligan, men armbågen arshavin får i huvudet är rött i min bok, särskilt som den är avsiklig. "arshavin är så kort att en vanlig spelare hade fått den i bröstet" so fucking what? den sitter mitt i tinningen och när han sett att arshavin kommer, kollat in honom 2-3 ggr före han delar ut den finns det fan inget sånt att skylla på.

2009-03-22 02:15
Fuck Yids!

2009-03-22 07:43
Haha, mycket mycket behaglig omgång.

2009-03-22 10:16
JP P24

Jag ser inte heller Liverpool som något lag som vinner PL nu, men att knappa in och vara nära är endå en stor sak & gör det hela roligare (för ligan).

Kul att du för in analyser, trevligt trevligt, jätte roligt att läsa! Tycker du har rätt i det mesta du säger :).

Psycholess P28

Jag är aldrig lugn, oavsett om ni spelar skit, hela Chelsea hatar Liverpool & ger allt bara för att slå dem.
Don't!

2009-03-22 11:44
Jag tror itne Pool vinner över Arsenal.

däääämn
be the change

2009-03-22 12:05
jag har fan inte landat sen igår. så jävla skönt att se united loosa två i rad och på sättet de gör det. visst att rooneys utvisning är tuff, men samtidigt borde ronaldo åkt ut med ett rött kort direkt efter hans mongotackling så egentligen kom rättvisan ifatt även om det var rooney som fick ta smällen. geras mål var riktigt snygg men vad fan sysslar evra med? först går han bort sig och sedan joggar han tillbaka... hade han sprungit på 70% hade han hunnit ner och rensat bort bollen som nu gick in till gera. skönt att se att united inte är omänskliga, man har varit jävligt rädd för det länge nu.

och sp*rs vinner mot chelsea... herregud.

låt bara pool slå villa nu också och vi har clplatsen i en ask. sen kan vi titta uppåt. jag skrev av plsäsongen för 4 månader sedan men det är fan sjukt vad några segrar och några andra resultat kan göra för att väcka hoppet till liv. visst vi är 10 poäng efter och har en match mer spelad men nu har pool och fulham bevisat att united inte är oslagbara. pool har man ingen respekt för heller och chelsea förlorar mot sp*rs. vi möter alla tre topplagen inom 2 månader och vinner vi allihopa och undviker poängtapp i övrigt så kan vi vara med där uppe igen. det är inget jag tror på egentligen men efter den här säsongens harvande så känns det skönt att ha återfått självförtroende, om än bara för en liten stund.

2009-03-22 17:46
Formen håller i sig!
Don't!

2009-03-22 18:33
Och folk säger att United har domsluten med sig, haha

2009-03-22 18:43
Citerar mig själv.

Villa kommer förlora, och sjunka som en sten.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-23 11:52
Dags för Fergie att plocka fram listan med domslut som gått Pools väg :)

2009-03-23 12:33
satan pool går bra nu.. hehe..
be the change

2009-03-23 15:10

Hahahahahahaha
Moderator

2009-03-23 15:39
Haha hur underbar som helst! Tyckte nästan synd om Terry lite där ett tag, och självklart slickar man röv på Beckham, underbar sketch anyway :)

2009-03-24 15:37
Well... since you ask!
Don't!

2009-03-27 02:33
Viktiga matcher nu till helgen, ska bli jävligt nice.
be the change

2009-03-27 03:54
Du vet att det är uppehåll va? Fast man kan ju inte förvänta sig allt för mycket av ett arse*al-fan.

2009-03-27 11:53
vm kvalet... en del arsenalspelare uttagna att spela, även en viktig match för sverige..

be the change

2009-03-27 11:55
fast det är väl klart, sp*rs har väl inga landslagsspelare så inget du håller koll på;)

ber dock om ursäkt för att jag skrev det i pl forumet, men folket är vettigast här..
be the change

2009-03-27 13:26
Hehe, jo vi har faktiskt en handfull vi också. Synd om King bara som blev uttagen men bromsad av klubben. Hans knä är inte att leka med dessvärre. Förhoppningsvis får Lennon speltid på bekostnad av Walcott eller Beck. Aja nog om landslagsskit i den här tråden.

2009-03-27 14:34
hoppas ocskå att theo slipper spela, eller om han nu äns kan det med sitt knä. nä han ska vilas!

yids
vi har 16 kallade till landslag, hur många har ni? :P

2009-03-29 12:52
mike: hur många engelsmän har ni då? Jävla patetiskt skitlag, säger som Pires, Arsenal utan engelsmän suger

2009-03-29 13:23
duckdown
vi har theoooooooo. vad fan har ni? riktigt många spelare som inte spelade em i somras! kom tillbaka när ni har någon spelare med emguld i truppen! jävla patetiska skitmänniska som inte har vett nog att kunna citera ordentligt ens.

2009-03-29 13:44
Haha, ja var ska vi börja. Foster, Welbeck, Neville, Ferdinand, Scholes, Carrick, Hargreaves, Rooney, och sen om man räknar med britterna, O'Shea, Fletcher, Evans, Giggs. Rätt patetiskt alltså att vara ett premier leaguelag och ha en engelsman i sitt lag