I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-01-30 11:39
NMF

japp, tack!

han gjorde mal mot bolton nar jag sag dom forra aret ocksa :)

2009-01-30 11:41
Kryss mellan pool - chelsea? Jatack. Villa får gärna tappa sina pinnar också.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator

2009-01-30 14:41
Förresten kom jag att tänka på Berba nu, floppvärvning säger många. Men känns som han är i form nu, 5 mål den här månaden av sammanlagt 11, sen även 9 assist. Jag tycker iallafall att det är helt okej? Men tanke på hur United delar målskyttet bland så många spelare :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-30 16:14
Jo han har fått igång maskineriet, vilket är jävligt skönt. Vad som är härligt är att Tevez har verkligen tagit sin chans nu när Rooney har varit/är skadad.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-01-30 19:42
problemet med berba är väl att han är jävligt svårflörtad. jag har nog inte kallat honom flopp men lat jävel och äcklig sp*rsare har kommit över mina läppar många gånger. han är dock en bra spelare men hänger med huvudet så fort han får en sten i skon. helt motsatsen till keane som också gick till ett big four lag och springer och sliter men helt enkelt inte har kvalitén. jävla ferguson som sitter på så delikata problem som att välja mellan tevez, rooney och berba.

2009-01-30 19:51
Berbatov må vara en duktig spelare, men i mina ögon är han den sista människa som förtjänar framgång.

2009-01-30 20:58
ah ni menar spelaren som Arsenal skulle haft :P

ja han e grymt bra och i form som det verkas, sen ser han ut precis som Andy Garcia

2009-01-30 20:59
All respekt åt Berbatov även om han spelar i fel lag.

Moderator

2009-01-30 21:10
Fel lag?

Älskar den sekvensen mot West Ham också, helt sjukt. Han är väl inte den som jobbar stenhårt som Rooney, men han tar ändå smarta löpningar när han väl orkar, jag tokdiggar.

2009-01-30 21:24
ramuz

ja jag supportar givetvis inte det lag varenda svenk verkar hålla på, men den diskussionen kan vi ta i gästböckerna om det e det du vill. Var nöjd med vad jag gav en av era spelare iaf :-)

2009-01-30 21:34
NMF

Berbatov må vara en duktig spelare, men i mina ögon är han den sista människa som förtjänar framgång.

Exakt så. Samma sak med våran Drogba. Smuts.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator

2009-01-30 22:40
Haha nejnej det är lugnt, fattade inte riktigt vad du menade med fel klubb bara men skitsamma :)
Joo skönt att du gav lite cred iallafall, för lite ödmjukhet mellan rivaler här!

2009-01-30 22:42
hehe :)

Moderator

2009-02-01 11:35
3 sköna poäng till, allt bara flyter på medans Arsenal tappar poäng igen. Kul dock att Villa utmanar på riktigt och ligger på samma poäng som Chelsea och Liverpool, då med en match mer spelad, men ändå.

2009-02-01 14:40
ramuz

villa tappade väl poäng också?

2009-02-01 18:21
hahahaha lampard vilken jävla sopa!!!

2009-02-01 18:24
Och de säger att United alltid får massa fördelar, haha. Riley så jävla patetisk domare
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-02-01 18:30
och nu slänger sig Gerrard varenda gång han får bollen. Patetiskt

2009-02-01 18:32
Dagens bästa, Gerrard gult kort för filmning :)

2009-02-01 19:00
Jag lider verkligen med Chelseafansen, fy fan så kass Mike Riley är. Så totalt hjärndöd så det finns inte

2009-02-01 19:00
Vad fan är det för fel på Bosingwa? Han spark i ryggen på Benayoun var sinnes. Gör man något sådant förtjänar man fan inte att vara på plan, & varför fick han inget rött kort?

Härligt med vinst dock :).
Don't!

2009-02-01 19:14
Riley är så jävla dålig så det gör ont.

Mitchy:

Ja, Det var helt sinnesrubbat det han gjorde, men du nämner inte Lampards kort som avgjorde hela skiten? Rött my ass, och om det är rött så skulle hycklaren och DJ hataren Gerrard fått ett innan, skillnaden var att Chelsea spelaren han lyfta benet innan Gerrard kom flygande.
Så jävla fittigt att domaren ska få avgöra.

MEN... Chelsea är inga värdiga vinnare av PL så som vi spelar. Bara glömma denna säsongen anser jag och komma igen nästa år, värva lite smart och sälj skiten som inte presterar.

Sen att liverpool behöver i stort sett en hel halvlek på sig att slå hål på ett chelsea som spelar värdelöst och värdelöst UTAN Lampard. Det är inga vinnare av PL det heller.

Grattis United till Ligan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-01 19:19
Går man inte för att spela 0-0 som Chelsea gör från början så ska man fan inte ha några poäng.

2009-02-01 19:22
Och dom säger att United alltid får massa fördelar, kan nog skippa det snacket nu. Fy fan vad jag avskyr Gerrard.

"I don't think there is anything worse then a player diving... It does ruin the game" - Steven Gerrard

Jorå så att

2009-02-01 19:32
Vad är problemet? Han fick ju frisparken mot sig och gult kort för filmning? Inte som Ronaldo direkt..

Sen Lampards röda kort var bara fjantigt. Alonso är den som fullföljer närkampen. En frispark men inte mer skulle han haft.

2009-02-01 19:33

Instämmer Duck

2009-02-01 19:51
Chelsea har svårt att spela mot dem andra storlagen, tappar spelet helt i andra halvlek nu igen.

Gerard skulle haft gult kort i första halvlek efter han skjöt bollen på en liggande chelsea spelare. Sen skulle han haft gult/rött för sin vansinnestackling, och gult på filmingen. Så det var många gula kort för den jävla idioten.

Lampard fick rött medans Gerard fick tillsägelse, helt sjukt, skitdomare
be the change

2009-02-01 19:52
Nä fyfan vilken domarinsats, fyfan. Matchen hade kanske sett annorlunda ut om Chelsea hade varit 11 man, men fyfan säger jag.. Nu hatar jag Pool ännu mera. Spelar med en man mer mot chelsea, och arsenal .. och har en hycklare som heter gerrard, ne fyfan
be the change
Moderator

2009-02-01 20:04
Visste bara att Arsenal tappade poäng, såg bara tabellen snabbt igår och såg att Villa skulle ligga på lika många poäng som antingen Chelsea eller Liverpool efter matchen idag med lika många spelade, det jag menade med, cred till dom.

Jaja skitsamma, Liverpool tar tillbaks andraplatsen, hade väl helst sett lika resultat.

2009-02-01 20:30
Gerrard är en enastående spelare. Världens bästa mittfältare, världens bästa tillsammans med Messi.

2009-02-01 20:35
Ah, visst är det så. Han är verkligen - Helt outstanding. Verkligen.

2009-02-01 20:44
Domaren pajade ju matchen, pajjas gerrard skulle ju haft rött x2 den här matchen om man ska kolla på hur han dömde..
be the change

2009-02-01 20:53
Känns RIKTIGT jävla bittert det här. Känns som inget spelar någon roll...

2009-02-01 20:57
Psycholess P28
Nej, för det var redan sagt. Men Lampard's kort, var inget kort eftersom inte Gerrard fick det. Det är orättvist, japp. Förstår att Terry går till domarna t.om efter matchen!

Men jag hoppas det blir Bosingwa som blir avstängd & inte Lampard.

Jag är rasande för att Gerrard kastar sig i vissa situationer, jag tål oftast inte se det, skäms. Han kastar bort den respekten de flesta har byggt upp för han, men inte snack om saken han är duktig fotbolls spelare.

Alex spelade grymt idag, cred för han...

Överens :)?

JackVegas-
Domaren kan ha det jobbigt ibland, och tyvär händer såna här saker. Det är tråkigt japp, men rent ut säga att du _HATAR_ Liverpool för att du inte tycker om Gerrard är absurt.
Don't!

2009-02-01 20:58
Förstår det. Jag känner det samma förtillfället, inget vill funka alls. Guldet ska till manchester iår igen, det är jag säker på nu.. frågan är bara hur CL kommer sluta
be the change

2009-02-01 20:59
Mitchy P10

Har alltid haft ett hat mot Liverpool, för att dom brukar spela skittråkig fotboll, göra 1-0 sen backa hem med 9 spelare till eget straffområde. Och ja, så som Gerrard betér sig idag, samt domarinsatsen får mig att svälla över
be the change

2009-02-01 21:06
Mitchy

Överens

2009-02-01 23:25

Om det där hade varit Rooney hade han blivit avstängd i ett år, minst :)
Moderator

2009-02-01 23:31
Haha , står linjedommarn där också? Fyfaen ,

2009-02-01 23:40
Helt idiotiskt...

2009-02-01 23:43
jo men det där kommer ju bli granskat och snubben med ögonbrynet kommer ju bli avstängd ett par matcher. no doubt

2009-02-01 23:44
Den var fin av bosingwa, men med tanke på att gerrard inte åkte ut ggr 2 så orkar jag inte bry mig mer om den skit domaren
be the change

2009-02-01 23:56
Hade varit roligare om den hade varit på Gerrard

2009-02-02 09:54
Visst hade det? Jävla hycklare. Hatar honom och liverpool samt Riley mer än någonsin.

2009-02-02 10:13
Gerrard inte ens varnad
Samme Gerrard hade i momentet innan gått in väldigt fult med dobbarna före i ett liknande läge, och han fick inte ens en varning.

Jag vet inte om jag gillar att skriva det här, det blir den där farsartade diskussionen som alltid slutar med fanforumens ”men han då, men då då, men förra gången då” och det är under all värdighet.

Men det var, för att tala klarspråk, djävligt dåligt av domare Riley.

Ett felbeslut kan vem som helst göra. Men Lampards röda var egentligen bara en logisk fortsättning på de märkliga och förhastade gula kort som Riley slet ur bröstfickan från första stund.

Han hade helt fel inställning från början.

I slutsekunderna blev det rent parodiskt då Chelseas José Bosingwa inför världens tv-publik satte fotsulan hårt i ryggen på en liverpoolspelare (Benayoun, var det väl?) och undkom helt utan bestraffning.

En skitfeg bonnläpp till linjedomare stod en meter bredvid och vågade inte reagera.

Usch, det är så tråkigt när ett fåtal nollor förstör för det stora antalet. Tänk er ett jättelikt dansparty där tre fyllon börjar slåss – och så stänger arrangörerna stället och alla måste gå hem.

2009-02-02 10:27

2009-02-02 10:36
tänkte spä på det hela med adebayors utvisning mot liverpool som också var helt sinnes. gerrard är en sån jävla diver så att det är äckligt och min respekt för honom har jag inte sett till på flera år, det igår var bara ett av många exempel på vilket as det är.

bosingwa har jag gillat som fan sen han kom till premier league, trots klubbvalet, men här tappar han som fan i mina ögon. nu ska man dock få fler chanser på sig och i en match som är så kantad av felbeslut av alla domare så är det enbart ett idiotiskt tilltag. ingen blir skadad och det är inte något jätteoschysst. visst, det ska inte finnas på en fotbollsplan och det kommer bli 3 matcher förr eller senare, lika många som du får när du sparkar benet av någon, vilket är helsjukt.

2009-02-02 10:53
Så sant _mike

Bosses beteende är inget jag försvarar - alls. Det hör absolut inte hemma på en fotbollsplan. Men jag sa ändå i det sällskapet jag var i (6st Pool fans och jag) att Bosse ser inte ok ut. I blicken alltså, han var inte riktigt med.

Men jag börjar bli jävligt benägen att hålla med United fans nu om Liverpools hemma fördel med domare. OT i all ära men när man tänker på det är Liverpool inte långt efter vad det gäller tveksamma domarbeslut osv.

Äckel Riley... äckel Gerrard.

2009-02-02 11:02
Det finns en spelare som jag har börjat gilla mer och mer och det är Lampard. Var inget gnäll på domaren när han fick sitt röda kort som var felaktigt. Och i matchen mot United när han och Ronaldo skrattade eller vad dom nu gjorde efter Ronaldos tackling på Frank. En jävligt ärlig spelare känns det som. Lampard och Carrick i Englands elva FTW :)

2009-02-02 11:51
Tycker synd om Sunderland som jag tycker förtjänade tre poäng mot Newcastle. Straffen som skatorna fick var ju ett skämt, som gavs av Howard Webb, också ett skämt till domare