jack du får väl läsa min blogg om du vill se mig skriva utförligt om allt jag kan inte hålla koll på alla matcher åt dig.. det var en reservlagsmatch, inte premierleague så... och det är gott med eduardo.
Haha, aight. Har inte sett den innan, kanske ska ta och läsa den. Men Eduardo är ändå stora nyheter för Arsenal, därför borde du skrivit ;)
be the change
arseeeeeeeeeeeeenalllllllllllllll ääääääääääääääääääääääääääger vi vinner över united och chelsea och vi kryssar mot pool som hade ren jävla tuuuuuuuuuuuuuuuuur nääästa säsong står vi summer nummer ett och faan van jas blir
be the change
Full när du skrev? :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Haha
http://duckdown82.tumblr.com/
En rättvis bild av en supporter till avskummen.
Tottenham Hotspur
haha dra mig baklänges
be the change
JackVegas goes p15, skönt att någon vågar bjuda upp.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2009-01-24 15:40
duckdown "Haha" , det var ett bra skrivet inlägg.
time isn't wasted when you're getting wasted .
duckdown "Haha" , det var ett bra skrivet inlägg Det var också ett bra skrivet inlägg
frost P21 Hell yea. Hade varit nykter ~3 veckor. Så det fick smälla till. Men jag trodde att jag gick och la mig runt 02.00, men det var där jag tappa minnet och hittade det inte igen :P Jag ber om ursäkt för det jag skrev, det ska ju självklart stå; Denna säsong står vi som nummer 1 ;) Skämt åsido. Snart blir det pizza känner jag. Hare gott
be the change
Moderator
2009-01-24 16:27
Äsch det var bara på skojj du vet, hihu. Tänkte det var bättre att jag klagade än att Jackie gjorde det, för han hatar verkligen när man skriver inlägg utan mening, har jag redan fått erfara, hihi.
Alltså RÖÖÖÖÖV! Mer skador.... Ronaldo, Wellbeck och Fabio (som gjorde en helt klart godkänd debut). Nu gäller det verkligen att focusera, ny match på tisdag. Åt helvete med schemat just nu, två matcher per vecka fram till matchen mot Liverpool.
Frost Där ser man. Men läste att Ronaldo såg ännu mer hängig ut idag än han gjort tidigare, stämmer det? Det är väl bra att dom får slita lite för miljonerna dom tjänar haha :)
be the change
Han har jävligt höga krav på sig själv. Det märker ni när han gör mål efter skitinsatser, hans firande uteblir etc. Efter den långa skadan har han inte supernöjd med sina insatser, och det märks på hans kroppsspråk.
Kul att se Tosic i sin debut igår, helt okej de ungefärliga 30 minuterna han fick spela.
Tosic hade ju inte mycket att göra? Han ville knappt utmana, vilket iofs inte är ett krav :)
Moderator
2009-01-27 16:08
Får väl ta och hålla med om att det låter rätt sjukt, jävligt mycket pengar. Tyvärr är väl det dock sanning om något år så helt fel ute är han väl inte heller. Mer och mer pengar kommer pumpas in i fotbollen och det märker vi, så inom något år är jag väl nästan helt säker på att något miljardköp har trillat in. För tio år sen var det väl en jättechock om ett köp på mellan 100-250 miljoner blev av, nu är det rätt vardagligt. Eller jag vet inte riktigt där, antar bara. Men som sagt, pengarna kommer trissas upp hela tiden mer och mer för varje år.
Miljardköp är ju inget nytt.. Jag sålde Riquelme från Boca Juniors till Man United för 1,4 miljarder på Football Manager för en väldans massa år sedan.Meanwhile Ronaldo believes his performances last season only warranted a nine out of ten. Skönt att han inte ser sig själv som perfekt än iaf. Med betoning på än... :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
tror inte det är så alls. verkligheten är helt annorlunda. efter att ha pushat uppåt i en högkonjunktur har skiten kraschat och vi ligger i en djup lågkonjunktur. detta både har och kommer påverka premier league och spelarköp osv. visst kommer en miljardvärvning vara på gång om city och kanske liverpool (med arabiska nya ägare, om det nu blir så) får gå lösa men annars tror jag summorna kommer sänkas mer och mer.
Miljardköp är ju inget nytt.. Jag sålde Riquelme från Boca Juniors till Man United för 1,4 miljarder på Football Manager för en väldans massa år sedan. ...
Och jag snodde 4 bilar på 3 minuter i GTA en gång, och jag åkte inte dit.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Berbatov, vilken flopplirare
Wenger går emot strömmen, fett med cred till honom.
Wenger: Arsène Wenger has been strongly linked with the Russian playmaker in the media. However, speaking ahead of the game with Everton, the Frenchman said he had not agreed a fee or discussed a salary with the player. If and when he does, the 27-year-old will have to fit in with the Club’s existing arrangements. “The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here." Hehe. Hoppas bara att hans tänkade kan föra oss tillbaka till storheten.
be the change
Aj aj, lite väl mycket slarvande nu i matchen tycker jag. Kan inte alla börja spela på riktigt nu? Fan Nasri kommer jag gilla att följa som fan nu framöver, grym spelare är han fan..
be the change
Rafa, ett taktiskt geni! =D Nummer 18 here we come!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Fyfan, vi kommer nog förlora med 1-0 oxå.. Faan
be the change
JackVegas- P22 The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here." Heller det än en Drogba i laget! Fan Nasri kommer jag gilla att följa som fan nu framöver, grym spelare är han fan.. Det säger du först nu??? har jag sagt i ett par månader :P
Rafa är en sån luffare alltså. Men det är bara att tacka, nu är det United/Chelsea som jag trodde. Det som är Chockerande dock, är att Vila ligger 6 poäng före Arsenal, i slutet på Januari. Klass av Villa eller kass av Arsenal, dont matter.
Tills RvP kom in i bilden.
yessir vet inte om jag sagt det innan här, men jag har gillat han ett tag nu. speciellt när fabregas är borta.. Haha jävla RvP kunde han inte gjort den baljan lite tidigare och ett till mål.. han ligger väl bakom alla arsenals mål 2009? ne fyfan.. 1-1 aja.. det var bra ändå, vi förtjäna fan inget, slog bort passning efter passning
be the change
Moderator
2009-01-28 23:01
Jaja kvitterat nu ja. Men aja, uppfattat det som att Chelsea tog en mycket säker vinst mot Boro? Nu är väl tabellen så som den ska se ut tycker jag med blues på andraplats. Kul att ni bytte av hela anfallet förresten idag. Annars vann vi ju också hyfsat säkert mot WBA, Berbatov håller på att komma igång nu, Vidic avancerar i interna skytteligan och Ronaldo börjar väl förhoppningsvis få lite självförtroende igen och hittar form. En skön omgång :)
Tog Benitez ut anfallarna efter 1-0? Såg inte matchen
Han bytte ut gerard och satte in keane va? men jag såg inte matchen heller
be the change
Japp. Blev inte så bra när Wigan fick straff och Mido klev in som ny straffskytt. Arsenal knep krysset i slutet. Men långt långt ifrån 5-0.. :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
tyvärr ligger arsenals spelidé på massagebänken, skadad. fyfan vad bedrövligt. visserligen skapade everton inga målchanser heller men de hade iaf nån sorts tanke bakom det de gjorde. från att cahill gjorde mål satte vi igång att bara spela långbollar på en trött adebayor. gott med robins mål, han visar vad han kan när han är skadefri.
Dags för Vela att spela istället för Adebayor. Sälj skiten till Italien.
Vilka mer än Fabregas är det som är skadade i arse?
walcott, sen har rosicky varit borta i ett år men sägs precis påbörjat träning nu, precis som eduardo. silvestre är skadad också. sen är det inte mer.
silvestre - kunde inte bry mig mindre. rosicky - hoppas jag vi får sålt, och får mycket pengar på. då han bara är skadad. Men Walcott & Eduardo, men framförallt Fabregas, är ju 3 nyckelspelare i ett Arsenal.
be the change
JackVegas- P22 rosicky ar for bra for att salja, ung och lovande. ofta skadad sa man om ljungberg ocksa
Ja han fyller bara 29 iår. Men det är skillnad, Ljungberg var kunglig i det laget. Tror inte Rosicky skulle tillföra så mkt, då hade jag hellre sett ett mittfält med Nasri - Denilson/Arshavin - Fabregas - Walcott punkt slut. :-)
be the change
nej inte punkt slut. rosicky har briljerat mer än Nasri men det e väl dit långtidsminne som spökar :P sluta nu, vi ska inte sälja våra bra spelare :D
döööh, rosicky är ju lite äldre.. Men nasri har det i sig, har man sett det senaste. så han säljer vi ? deal? så köper vi arshavin och messi då?? kanske tjockronaldo oxå? och batistuta .. PLS! :D
be the change
Rosicky är en alldeles lysande spelare och jag skulle ranka honom som viktgast efter Fabregas. Tyvärr, skadedrabbad men fyfan vilken spelare. Ett mittfält med Arshavin-Fabregas tror jag inte alls skulle fungera i praktiken. Arshavin är för övrigt en spelare jag inte alls vill ha till klubben.
Nasri är alldeles för dålig på bortaplan ännu, lite utav Torres syndromet förra säsongen. Kommer dock att ändras, var så säkra.
Moderator
2009-01-29 22:33
Visst att Rosicky är skadedrabbad, men dock en kvalitetsspelare faktiskt, var ett fan av honom för några år sen. I vilket fall så, ni ska väl inte göra er av med dom få lite äldre spelarna med rutin ni har? Speciellt inte om dom håller klass också.
Hehe spelar inte så stor roll om han sitter på läktaren och har sämre form än Pelé. Då spelar jag nog hellre med Nasri, men jag kan ha fel.. Men vi får väl se..
be the change
vill lätt ha rosicky skadefri. fan när han är i form är han sjukt bra. visserligen vet man aldrig om han kommer hit men jag hade hellre satt mina pengar på honom än tex. diaby och eboue. spela nasri och rosicky på varsin kant och när nån av dem är ur form så släng in walcott... inget dåligt mittfält med alla skadefria, tyvärr är det fabregas som behövs mest och han är borta längst. om inte halva laget sticker i sommar kanske vi kan fightas om guldet nästa säsong...