Dom la sig inte. Visst, dom vilade tre nyckelspelare pga "sjukdom/skada" men jag tkr iaf att dom kämpade på bra. Såg du matchen? Ryssarna var ett litet nr förstort mot slutet, men man kanske inte kan begära att swe inte ska förlora en match med tanke på de spelarna dom har, även om elitseriespelarna håller riktit bra klass dom med=)
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Ryssland i semi... de verkade inte ha några problem alls med Tjeckien.
user P17 Att lägga sig är kanske att ta i, men säg såhär. Såg du Steens reaktion efter 2-2-målet? Det var inte tv-puckshög om man säger så. Sverige tog matchen som ett träningspass (en genomkörare mot hårt motstånd) men slappnade av i tredje och lät ryssarna ta det. Bengt Åke är smart, det lärde vi oss i OS. Den här gången maskerade han det bättre. Hoppas att han inte gjorde fel val nu bara...
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Förstår vad du menar...
Fan vad Malkin är ful. JHahahahaha haha håller med! ser jävligt skumm ut och så kännde man bara för att hoppa in i tven och slå ner honom när han åkte framför tjeckiens bås efter 4-0 målet och skrattade. riktigt fittigt.
Haters gon' hate...
Ja precis. Ser bra ut för Sveriges del. Slovakien är ett skämt, en besvikelse, ett gäng namn men ingen bredd. Nåväl, det är inte klart än men det vore en skandal om vi inte går vidare.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Sverige fortsätter att överraska mig. Jävligt starkt jobbat idag.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hade Sverige tur idag också tro?
Riktit skönt, blir tufft mot kannade om inte schweiz skräller till haha
Mot kannade, ja. Vilket jävla lag!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Såg inte matchen men grattis, trodde det skulle bli svårare. Är faktiskt rädd för att det tar slut för Finlands del imorron. Hoppas verkligen jag har fel. Men nån center måste börja leverera imorron annars är det kört.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sverige vs Canada/Schweiz på lördag kl 17
Holden makes a great deal to australia
Statistiken talar emot Ryssland, inget hemmalag har vunnit sen sovjet vann 86 i moskva.. men dom är favoriter helt klart
men Ryssland/(fin)/usa - Kannade/swe blir en bra final iaf=) Definitivt ingen lätt match för ryssland, varken i semi eller ev. final.
sverige var inte dåliga idag. Dock tyckte jag 3-2 målet var väldigt konstigt. Sverige får en utvisning och domaren blåser av, sen så åker pucken in i mål då blåser han för mål. Det var jävligt störigt faktiskt :) Slovakien spelade dumt mot sverige, dem gick aldrig in fysiskt. När man går in på sverige fysiskt så börjar dem åmma sig mycket. Dem klarar inte av det helt enkelt. USA - Finland.. Är riktigt nervös inför morgon dagen. Jag blir besviken om dem åker ut.. "Statistiken talar emot Ryssland, inget hemmalag har vunnit sen sovjet vann 86 i moskva.. men dom är favoriter helt klart" Hur många gånger har jag hört den där meningen av kommentatorn i tv3. Säger det tamefan varje jävla match. TV3's produktion är så jävla dåligt. Hatar dem så jävla mycket.
jag älskar tv3 produktion! hate me
Tror Finland åker ur imorrn, som vanligt. Man har ingen vinnarinstinkt i det landet. Tyvärr.
känns som att finland alltid får möta usa i kvarten, alla gånger jag minns att det har hännt så har finland vunnit. tror dom vinner imorn också.
Haters gon' hate...
skulle vilja se när Malkin åker förbi de tjeckiska båset och flinar. .någon som har film på det?
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
han flinar inte... han jublar bara över sitt mål med ansiktet riktat mot tjeckiska båset.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Finnen på svenska fans tippar 3-2 till USA idag, låt oss alla hoppas att han har rätt. Fast å andra sidan vore ju en final mellan finland och sverige otroligt kul, även om det känns lite avlägset.
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Sverige - Slovakien (2-3)Ryssland - Tjeckien (4-0)Finland - USA (2-0)Kanada - Scheweiz (5-1) Fan vilken känsla jag har! (förutom swe matchen då) Eller hur? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han hade ju rätt i kanada matchen ocåså..kannada e i semi efter 5-1 mot schweiz!
Synd att man inte satsade några pengar på dom där matcherna :(
Men ändå rätt skillat att sätta resultaten exakt. Dessutom vet vi ju att din egentliga gissning var att Sverige skulle vinna, men du var för stolt finne för att erkänna det.
En stolt finne VET alltid att sverige kommer komma långt i VM. Men iår tycker jag inte sverige har ett tillräckligt bra lag. Men med ett bra spel kommer man ju iofs långt.
Graffare
2007-05-10 18:50
så jävla sämst att man inte kan se hockeyn idag om man inte har viasat sport, jävla kuk TV!
1-0 till Finland iaf.
Andra perioden börjar snart...
Graffare
2007-05-10 18:55
aiight, finnarna kommer lätt vinna, men hade sett fram emot att se matchen, buuhuhu
Heja USA, måste vinna pengaaaaaaaar!!!!
Lökringar ned till höften har jag.
4-4,, nu ere nog bäst att lejonen vässar klorna!
rent taktiskt vore det ju dock skönt om finland kunde spöa usa, sen ryssland ..så vi får dem i finalen å vinner på psykologiskt övertag ;)
JAAAAAAA!!!JEREEE
HELA FAMILJEN SKREK DÄR. Höll på att svimma där. fyfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YESS! fy fan va lättad jag blev när Lehtinen gjorde målet!! så jävla skön känsla nu alltså! surt bara att nummelin fick en smäll, får se om han kan spela mot ryssland.
Haters gon' hate...
wd...wd! yeea ja vann pengar!! :D
"life's a garden, dig it."
Den satt rätt långt inne den där segern ;)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HATA SVERIGE ....
fyy fan skakar typ fortfarande :D jävlar vilken rysare det var! så jävla läskigt när usa kunnde avgöra med den sista straffen av dom där 3 första! WOHOO! :D
Haters gon' hate...
eehh vars fan kom det där ifrån då?
till Jink
fan vad man kan somna gott idag. så jävla skönt....... :)!!!
haha. fantastiskt. men vad fan är det för deal med att samma spelare för sätta två straffar?
Ena straffen gick om om du menar parrish. Vet inte varför
sjukt vad sporten är konstig. är helt utmattad trots att jag har enbart suttit framför tv:n. :)
fan vikket skit nokiorna gick vidare. aja it is what is hoppas vi ses i finalen.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Skönt att Nabokov håller sig utanför turneringen också. Inte för att Eremenko inte skulle vara i form men där har vi ändå en lite svag punkt i det ryska laget. Återstår att se om Nummelin gick sönder och om så är fallet, vad Koistinen går för.
Canada vinner igen! Kom igen nu grabbar!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse