Det är jävligt tur för oss att Morozov inte spelar. Visst, Brylin är en helt okej spelare, men absolut ingen Morozov. Men jag är lite orolig för dom finska backarn. Vi har 4 ordinarie backar, plus Koistinen (som nyligen anslöt från AHL) och Laamanen (en gammal slö gubbe från Kärpät) Förstår fortfarande inte varför Westerlund bara tog EN offensiv back med till VM. Nu skulle vi verkligen behöva Niskala eller Lepistö... fan det ser inte bra ut. Men man kan ju alltid hoppas.Ryssland - Finland 2-2 (2-3 efter straffar) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nummelin skadad, huh? Pang_kwa, du verkar ha lite koll. Vem står ikväll? Kari Let-one-in?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Vilka låtar värmer ni med ikväll ? :) Här kommer min playlist! 1. Queen - Dont Stop Me Now 2. Kyuss - Hurricane 3. The Wannadies - Shorty 4. Misfits - Dont Open Til Doomsday 5. Lil Jon & The Eastside Boyz - Throw It Up 6. The Vines - Get Free 7. The Bronx - Heart Attack American 8. Rage Against The Machine - Killing In The Name Of 9. The Hellacopters - Gotta Get Some Action 10. Wolfmother - Woman 11. The Sword - Freya 12. Butthole Surfers - Who Was In My Room Last Night (Trent Reznor Remix) 13. The Hives - Outsmarted 14. Millencollin - Ray
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Nummelin skadade sig i USA matchen. Lehtonen ska stå, annars är det väldigt konstigt. Och vem fan värmer upp med musik för att kolla på en hockey match? Det var det fjantigaste jag har hört på länge om jag får vara ärlig.
ja du har rätt dirtyfist, ingen människa har någonsin kombinerat musik och sport .. dina idiotpoäng tickar in i ljusets hastighet
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha, apu. Så du drar igång en skiva enbart för att det är hockey på tv? Hade inte sagt om du skulle spela matchen o ladda dig på det sättet, men kolla på tv...... Har du raketer, vissepipor o annat skit hemma hos dig också?
ja du har rätt dirtyfist, ingen människa har någonsin kombinerat musik och sport .. isånna fall är det ju om man själv sportar, t.ex springer. men vem fan värmer upp med musik innan hockey på tv?? skulle inte förvåna mig om du gjorde upphopp innan matchen också som lite extra uppvärmning...
Haters gon' hate...
haha ojj du han före mig dirty ;)
Haters gon' hate...
haha apan, klart man värmer med lite millencolin
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag lyssnar på It's hockeynight tonight.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
haha, skönast :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tuomo Ruutu = Kung
dirtyfist: nej men duvet, man samlas några polare, dricker bärs, käkar mat. .å lyssnar på lite grym musik innan matchen för å få upp stämmningen! Men jag förväntar mig inte att en kille som kommer från ett land där ordet fest innebär att man ligger stupfull i sina egna spyor på en lerig åker ska förstå vad jag menar.
Vad bra. Jag förväntade att itne en som kommer ifrån ett land där han bjuder hem sina kompis o dricker vin till hockey.
fyyy fan va ryssanra filmar! dom borde fan skämmas! 3 stycken solklara divings som dommaren inte vågar ta för att ryssarna kommer lacka ur i arenana då! ryssarna är pressade nu, ett mål av finland i tredje och ryssland kommer börja med det klassiska ryska-fitt-spelet att åka runt och slå med klubborna på motståndaran.
Haters gon' hate...
helvete vilken match det är! rysare nummer 2 i detta vm!
Haters gon' hate...
Kaal: Jag vet inte om du missat att det är finnarna som spelar fult? Klassiska ryska fittspelet har jag faktiskt aldrig lagt märke till. Klassiskt ryskt är högt tempo, bra individuella prestationer och glänsande passningsspel.
damn! finnjävlar alltså, ren tur
JAAAAAAA! sjukt bra!
Såg itne matchen. men lyssnade på radio.. sjukt
Holden makes a great deal to australia
fitta också! nu har sverige press på sig att vinna hehe ..jaja ...nu håller ja tummarna för klassisk final imorgon! ...å det bär emot ENORMT mkt å säga det men ja ..grattis finland ..
Fan gjorde Eremenko där?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha. hoppas faktiskt på att sverige vinner ikväll så man får skrika lite imorgon. finland hade tur ja. men fan vad jag störde mig på ryssarnas filmningar.
FINLAND KOMMER O TYSTAR NED HELA JÄVLA MOSKVA!!!!!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
Haters gon' hate...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Den fula björnen fick sig bli besegrad av de mäktiga lejonen! HYVÄ SUOMI!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SÅÅ JÄVLA MÄKTIGT!!!!! fyyyyy fan va va skrattade när vi såg malkins dystra min! den var guld värd! tror att tjeckien tänker lika dant! YEEESSSS!!!
Haters gon' hate...
well grattis till silvret då för sverige kommer stå högst upp på pallen,som vanligt
blaze: Det är en match att spelas också för sverige
nu vågar jag fan inte säga något mer! återkommer efter eventuell svensk vinst annas. ..adios ;)
Jag vill ha en final mellan sverige-finland!
Kaal: Jag vet inte om du missat att det är finnarna som spelar fult? visst bergenheims tackling var inte så fin men det var fan många fina tacklingar också som gjorde att ryssarna blev trötta och tjuriga och började filma! där kommentatorn trodde att det skulle bli 3 mot 5 till rysland så visade dom situationen i repris och då såg man hur jävla mycket han filmade och det är bara ett exempel.Klassiska ryska fittspelet har jag faktiskt aldrig lagt märke till. Klassiskt ryskt är högt tempo, bra individuella prestationer och glänsande passningsspel. och du kan inte mena att du aldrig har sett att ryssland spela så när det går motigt för dom eller när dom har press? skit samma FINLAND SLOG UT RYSSLAND PÅ HEMMAPLAN!!!! WOOHOOO!!
Haters gon' hate...
fyyyfan vad underbart. ryssarna borta. svergie finland i en final. vm guldet stannar :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Tuomo Ruutus tackling, vilken skönhet!
säger det redan nu innan matchen e slut men ryssarna e borta :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Måste faktiskt säga fan vad gott. Hypade ryssarna visar återigen att dom bara är namn. Jag hade rätt som vanligt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
"Tror Finland åker ut imorgon,som vanligt" Vem skev så före Finland-USA?
Kan man kolla på VM på nätet någonstans? Har ingen TV här påj obbet!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Kanada leder med 2-0 redan så du gör lika bra att skita i den här matchen nosferatu
Reality has become a commodity
hehe ok.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Fast det är ganska hårt spel och det kan ju va kul att se. Jag tror att du kan se matchen
här
mäh.. Det var kört. Kan inte installera saker på jobbdatorn. :s Tack ändå.. Får överleva med radion. Men de babblar så jävla mycket att man inte hänger med. Missade fan båda målen. Hehe..
wtf? 3-0..shit va skämmigt.. :/ hur fan ska detta gå? helvetet
Jo jag vet vad du menar. Försökte lyssna på sverige-ryssland matchen på radio, då den var slut trodde jag att sverige hade vunnit men så var det tydligen inte. jävla radio. 3-0 nu.
blaze: well grattis till silvret då för sverige kommer stå högst upp på pallen,som vanligt Hehe :)