tjenna svennar. kul och kolla på hockey eller? och sen vil jag avsluta med några väl valda ord av blazeandamaze:well grattis till silvret då för sverige kommer stå högst upp på pallen,som vanligt
Haters gon' hate...
haha fan duckdown han före mig :)
Haters gon' hate...
Kan inte någon admin banna alla finnar fram tills vm är över?
Reality has become a commodity
varför? är du lite tjurig för att ni kommer åka ut?
Haters gon' hate...
Vi kommer inte åka ut.
Äh. Finnar är ju finnar. Det är väl straff nog tycker jag. :p
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
4-1målet är pinsamt ur svensk synvinkel. Dels att gå med tre man i rushen när man är en man kort, dels Jönsson sjukt dåliga passning som är direkt orsak till kontringen. Spela safe, skjut, hoppas på blockering eller retur när det är två man som kraschar målet. Usch.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
tyckte att sveriges reducerings-mål var pinsamt för att det var klassik á lá svenné style...
Haters gon' hate...
Men herregud, Kaal. Ge upp nu. Det var ett rent slumpmål, såna kommer förr eller senare om man lägger puckar mot mål. Vad tycker du Kanadas första eller andra var? Det som tog på Cammys handske och in? Svenné, som för övrigt bör uttalas Sven-E, style?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Ni får la hålla på The Ark ikväll istället hehe
http://duckdown82.tumblr.com/
Nej du. Hellre dricker jag Minttu i en bastu och slår mig blodig med björkris :D
hehe, bra där Vikke
Fan nu kommer man få höra massa skitsnack av alla fulla finska polare ikväll! :D
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Hangaround
2007-05-12 19:20
Vi får hoppas på att Ola Salo tar hem segern istället =)
äh, i fotboll har ni iallafall inte en chans!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi är ju iaf regerande mästare i den enda hockey turneringen som folk tar på allvar (OS) ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
APU VAD HÄNDE? NYMAPP VAD HÄNDE? BLAZEANDAMAZE: VAD HÄNDE? J-WHOA: VAD HÄNDE? HAHA
haha 4-1 ;) rätt åt er. enokkk, blaze och apu verkade ju vara så säkra på en svensk vinst men ojojoj.
Haters gon' hate...
äh, vm är fortfarande som en innebandy turnering om man jämför med ett mäktigt OS guld! sverige!
hahahaha dirty du han före mig igen! :D
Haters gon' hate...
Shit vad dåliga Sverige var Tobias Enström vad fan håller han på med? fixar 3 offside på egen hand genom att dribbla på blålinjen. Thörnberg och Månsson tar 2 orutinerade utvisningar och canada gör mål på båda.. Canada vinner guldet imorn
Holden makes a great deal to australia
Jag skyller allt på domarna. Dom borde ha dömt bättre.
Jag tror att Finland får pisk av Kanada. Visst, dom spelade bra mot Sverige och Ryssland. Men, Sverige och Ryssland spelar ett liknande spel. Finland spelar nån sorts Kanada light, och kommer därför få problem när dom möter samma typ av spel, fast bättre. Tro inte att jag missunnar Finland framgång, jag skriver bara vad jag tror och tänker.
det kommer utan tvekan bli tight imorn. om lehtonen storspelar som idag så är allt möjligt.
Haters gon' hate...
Heh, jo det var ju verkligen domarnas fel ikväll :)
Jag är så KNÄCKT ....!!! Skitmatch av sverige! för mkt "duttande" med pucken och för mycket försök till avancerade passningar. Skitmatch som sagt, allt sverige visat upp i tidigare matcher var som bortblåst .. nu såg de ut som det LG-hockey-games-lag de egentligen är. Grattis finland, bra gjort ...men jag hejar på kanada imorgon ;) vetefan om jag ens orkar kolla på bronsmatchen :(
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Jag får försöka att använda fler smilies då jag skriver så ingen behöver oroa sig:)
Rätt åt Sverige. Amatörer.
murflemski Ja, och jag fick nästan rätt där också. Ett fattigt straffavgörande ifrån mot ett skitland som USA. Vad jag åsyftade var Ryssland och dess äckligt hypade lag bestående av limsniffande tattare som kommit upp sig ekonomiskt men vars attityd fortfarande stinker gatumentalitet och dålig vinnaranda, men det är klart att det blir lätt så då man är ovan vid att vinna. Och jag kan ärligt säga att jag är glad att Finland gick vidare på bekostnad av Ryssland, trots allt skitsnack i den här tråden. Till Sveriges insats; undermålig insats mot Kanada men den var tyvärr tvungen att komma någon gång. Jag är nöjd som svensk över det VM våra grabbar presterar utan ett enda "namn". Vi hade liksom inte ens bästa Elitserie-landslaget. Imorgon tar Kanada VM-guld.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
aja ertt brons iaf.. inge nhl proffs. det duger, hade vi hafft zäta å lidas å sedin ,alfredsson å co. så hade vi kicka ass. (smäll full nu ursäkta stavningen.)..
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Öhlund, Nylander, Huselius och Lundqvist (alla var tillgängliga) hade räckt till guld most likely.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
bengt åke förstörde vm för sverige.
fyy fan va jag är nervös nu! matchen kan verkligen gå hur som helst!
Haters gon' hate...
ne nu är det fan kört. 3-0 hämtar man inte upp.
Haters gon' hate...
Finland får inte göra något, för då åker dem ut.
nej för att armbågstackla någon är ju ngt man inte ska åka ut för?. Finnland älskar silvermedaljer eller?
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Typ lika mycket som du älskade svenskalektionerna, kan jag gissa.
Still in the bridge
helvete, va snyggt mål!!
Siiiiiiiiiiiiiind.
enokkkk: du som var ständigt inne i matsalen och aldrig inne i idrottsalen? Aja, 2:a iaf. Alltid ska man ha den här oturen med sig. Blev ingen champange detta år....
haha spelat hockey i 4 år ungefär.så tyst med dig.
Aha, tippade på sumobrottning. My bad. ;)
haha mogen kille :D
Haha. Ber om ursäkt. Är så förbannad över jävla förlusten. Att inte Sverige kunde ha varit bättre och spelat hårt mot Kanada så dem var lite trötta idag. Hade varit bra.
hehe. jo sverige var inge bra alls igår, känns som om kanada inte var så speciellt trötta idag till skillnad på Finnarna som slet som djur mot ryssarna.synd att finnarna inte vaknade lite tidigare.
Jo, men thats life. Jag är nöjd över att Finland fick ut Ryssarna. Men det hade varit skönt o åkt till Helsingfors o supit lite. :) Tack för den här turneringen, Whoa. Har varit ett roligt VM faktiskt. Alltid roligt med hockey... Nu får man hålla tummarna på Anaheim nudå. Vi hörs i NHL tråden!
Fan. Bra att det blev match i slutet endå. Synt som fan att vi började så dåligt men vafan, blev iaf silver, inget att skämmas över. Nash var onödigt bra idag.
Nash sista mål där var riktigt snyggt, hade ju för övrigt varit en solklar straff om han ramlat eller? . .. För övrigt har kanada vunnit så många gånger att de knappt verkar glada längre ..verkade vara halvtam stämning i omklädningsrummet måste jag säga. Det har inte riktigt funnits någon spänning i den här turneringen ..enstaka bra matcher men på det hela taget lite lamt, någon som håller med? Värdnationen gjorde heller inte det bästa av evenemanget direkt. VM nästa år blir nog betydligt roligare! Men när fan k ommer matcherna gå? typ 2 på natten ?
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold