I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den officiella VM-tråden (Ishockey)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-05-13 23:06
Aha, tippade på sumobrottning. My bad. ;)

hahahahahaha! :D

aja synd att man inte tog guldet. hade varit fint. fan surt att vm är i kanade nästa år :S dom kommer säkert vinna igen och man kommer inte orka glo på matcherna mitt i natten heller som apu sa.

kul och vara spelare när man har en säck med silver hemma typ :S fast man kämpar bra och har trots allt ett bra lag fast man bara har 5 miljoner invånare i landet.

revanch på kanada nästa år!

skönaste stunden i vm: när mikko koivu gjorde 2-1 mot ryssland! fan vilket liv det blev hemma då!
 Haters gon' hate...

2007-05-14 02:50

Riktigt skönt att finnarna torskade (igen) Det tråkigaste var ju att finnarna fick vm igen, tycker fan att 8 av 10 vm spelas där.

2007-05-14 09:59
Så jävla typsiskt.. 6 finalförluster, det är bara finnar som lyckas med det. Det stämmer faktiskt som svenskarna brukar säga: "Finland har inga vinnarskallar"

Jag är besviken, fast inte överaskad. Vet inte vad det beror på att man ALLTID förlorar finaler, det kan inte enbart bero på att motståndarlaget är bättre.. hmm..

Nåja..

En gåta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 10:01
Nymapp:

Gick inte så bra för sverige heller.. hmm
Sämre i både ESC och hockey VM.

huh? det händer inte varje år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 13:48
förvänta mig inte mer av sveriges lag ändån, jag som inte är insatt i hockey överhuvudtaget kände bara igen kenny jönsson,jörgen jönsson och han wallin från färjestad..brukar kunna varenda kedja i en större turnering men nu var det tre spelare och den enda som är riktigt bra av det är k jönsson

2007-05-14 14:59
blazeandamaze skrev följande.

när sverige fortfarande hade chansen: sverige kommer stå högst upp på pallen,som vanligt

när sverige åkt ut: förvänta mig inte mer av sveriges lag ändå
 Haters gon' hate...

2007-05-14 15:08
ja vaddådå? tror du jag tänker påstå annat någonsin? finnar asså

2007-05-14 15:10
huh? förstår inte vad du skrev, ta det på svenska en gång.
 Haters gon' hate...

2007-05-14 15:22
äh, finnar alltså

2007-05-14 15:49
hmm.. blazeandamaze.. svennar alltså

2:a plats: Finland
4:e plats: Sverige

Ta bort den här tråden nu.
VM är över.

2007-05-14 15:59
ja hellre 4:e plats än en 2:e plats hehe :)

2007-05-14 18:52
ja för det är jävligt snyggt att avsluta ett vm med 2-7 i målskillnad på de 2 sista matcherna.
 Haters gon' hate...