Hej, jag nystar upp världskonspirationer som majoriteten av mänskligheten missar, men jag lärde mig aldrig skillnaden mellan ä och e eller hur man överhuvudtaget skriver ETT enda korrekt inlägg.
"jag har fin hår. som en waterfall."
hhaha ordfacism=) nej, det betyder inte så mkt för mig faktiskt om det blir lite rörigt ibland=P du förstod väl iaf innebörden av det jag skrev right? hehe och det är roligt att folk (inte ni personligen, perhaps, jag vet inget om er) lägger kommentarer och kritiserar "konspirationer", på basen av inget eller lite andra lösa kommentarer som dem snappat upp, och därför tror sig veta exakt vad det handlar om. så många fall jag sett av folk som tror sig veta men sen när de väl börja kolla så blir de förvånade och säger aha är det här det som är det... det är väl också en del av konspirationen, att göra så folk tex genom att titta på teve blir allmänbildade, och samtidigt dagligen får glo på idioter, och därför känner sig mkt smartare än alla på teve, och därför slutar undra om livet och blir sin egen gud så att säga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det spelar en djävla roll ifall det blir rörigt, för det tar 5 gånger så lång tid att läsa, och även fast man läser igenom det flera gånger fattar man inte vad människor vill ha fram. Att skriva korrekt är a och o om man vill bli tagen på allvar. Kass stavning leder ju direkt tankarna till någon som antingen är packad, väldigt ung eller både ett och två snäpp under normalbegåvning.
heheh.. förstår vad du menar men stilll.. grin-grin. jag kom inte ihåg namnen på alla osv därför jag skrev bar asnabbt brukar faktiskt göra bättre. men ni fick länk kolla den så förklarar dem allt mkt bättre som jag inte kommer ihåg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och jag är definitivt inte den som sitter och anmärker på små felstavningar eller ett och annat ord som hamnar fel, men när inte en enda mening är ens i närheten av att följa några som helst skrivregler så blir man ju tvungen att börja fundera.
och det jag nystat upp förresten är inget nytt i sig utan har förmedlats i tusentals år för att synliggöra maktelitens hyckleri och deras medvetna onda handlingar för egen vinning, i kostnad för oskyldiga..... tex alla profeter..=)
and the truth shall set you free
Åh vad kul med en till illuminatitråd! <3
- Välkommen till Illuminati, vad vill du ha? - Jag vill ha bas!
Fan vad ni spårar ut. Mobbad: Jag tror på detta, och dom är onda dom jävla illuminati, hatar dom och deras evil money making world..och alla onda artister ja. Bra att vi vet sanningen
Producent
2010-01-05 01:24
Zoom-Zoom P23
Precis, man kan få allt o låta som man vill, ansikstburk är ett exempel, eller vänta Ansiktsburk är Illuminati ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah P25
Illuminati har inget med satanism och göra, vart fan har du fått det ifrån ? Illuminati betyder Upplyst på latin Vilket argument...micKillah du är inte ateist/kristen/hindu etcetcetc...micKillah betyder att du dödar micar......................på engelska............................!!!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
som jay z säger: "you should know i bleed blue, but i aint no crip though"
sen säger han: "mami took a mush-trip, now she got a ???out, everybody riding her, just like a buscrowd"
illuminati sexrit....
plus hon hade chackbrädebyxor på sig. chackbräde mönstret symboliserar i det ockulta interdimentionell connection...
blue-blood=illuminati/the bloodline of the serpent(satan)
där har ni väl videon också då ...
Nej din dummer, han refererar till sig själv som kunglig.
kunglig=monark=blueblood=illuminati=)
Herregud.
fyllfinne Eller Jay-z=Kunglig?? Varför måste det betyda steget längre änn så?
Och sedan går texten :
Mommy took a bus trip and now she got her bust out everybody ride her, just like a bus route, Samma där, han beskriver en tjej som ligger runt, måste det vara mer invecklat änn så?
Matar han oss med något dålt, elakt budskap som vi inte själva vet eller?
nåt gör han thats for sure=) det är image allting handlar om, som nån redan skrivit.... det tydligaste exemplet är ju Britney Spears. hon började som en oskyldig artist, och i intervjuer och reportage var hon den gode, kristna flickan. det är liksom för tydligt. vad handlar hennes låtar om nu? "living in sin is the new thing" från låten 3 som handlar om trekant=P väldigt kristet.... summan av kardemumman såhär i juletider blir då.... små kristna flickor uppmuntras att lyssna på henne. de följer hennes karriär så att säga. hon blir deras idol. osv resten kan ni räkna ut själva...
nu är det ju säkert skillnad med jay z och brittney... han skriver säkerligen de flersta låtar helt själv=) eller... kanske också med hjälp av sin "rainman" som han själv sagt.... med det menas att han låter en ande träda in i honom och göra jobbet.... jasg länkade nog hollywoof unmasked här, där finns det många kändisar som sagt det rakt ut så det är ingen "konspiration" direkt....
fyllfinne Eller så kanske det handlade om att Britney blev äldre och fått lite mer att säga till om....Sedan har det ju kommit fram ganska tydligt att hon inte alls var den personen som hon målades fram som först....Det har ju inget med hemliga sällskap att göra snarare om att sälja skivor och tjäna pengar.
och andarna??
Kan du länka den texten där Jay säger det?
PS. Inget youtube klipp med Jay bilder, och tolkning av en text som man kan koppla till andar.
där med hans egna ord i en intervju.....1min 20 sekunder kan du spola till.........
sen finns det så många till som säger det om du bara vill kolla på några youtube klipp med öppet sinne=P dem låter sig bli övertagna av "andar" som arbetar genom dem.
fyllfinne Vad vill du få ut av den här diskussionen? Jag vet att det här med världen, musik och filmindustrin styrs av ondamakter och då menar jag inte som andligamakter utan vår bäste vän MONEY och dess pappa POWER. Det är trots allt det viktiga i det hela eller? sen om det ligger en grupp bakom som kallas illuminati är väl inte så viktigt just, jag menar ingen vet riktigt. Sen kan ingen förneka att det förekommer sällskap bland akademiker och dom som känner sej smarta och står längre upp i hierarkin. men hur mycket inflytande vissa sällskap har världen över kan man diskutera eller egentligen finns det inget HÄR att diskutera. läs böcker gör en ordenltig research osv då kommer du ha mer kött på benen nästa gång du ger dej in i en diskussion. Och ja jag vet att allt kan man inte hitta i bibliotek eller universitetsböcker men som sagt dom här frågorna är inte lätta o därför kräver det tid läs TID. Räcker inte me ett klipp på 2min från youtube. Själv ser jag mycket skumt i världen men jag vet för lite för att utala mej.jag är ganska ung och har en rad böcker att ta mej igenom och för att inte tala om min grammatik. Vill du upplysa andra i tråden när du själv knappt vet vad du står? ta det inte fel FRED!
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Moderator
2010-01-05 14:21
fyllfinne Syftar du på när han säger "This is what we call the magic moment"? Att det skulle vara bevis för att han jobbar med andar och sysslar med ockultism. Du är då en jävel på att feltolka. Tror du att kändisar på MTV cribs pratar om ockulta riter när de visar sin säng och säger "This is where the magic happens" också?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Och ni andra... ni kan väl inte blunda för att artister använder symboler och hyllar personer som rockerfeller, mao, lucifer mm Vad tycker ni personligen om det? Jag tror bara dom gör det för att få en image och provocera folk så att dom kan tjäna mer cash. Men oavsett deras intentioner så är det FEL! Rappare eller skådisar kommer aldrig komma lika långt upp i hierakin som dessa snubbar dom hyllar.But you see, here in America the attitude that is fed to us is that outside of America there live lesser people. "Fuck them, let them fend for themselves." No, Fuck you, they are you. No matter how much you want to dye your hair blonde and put fake eyes in, or follow an anorexic standard of beauty, or no matter how many diamonds you buy from people who exploit your own brutally to get them, no matter what kind of car you drive or what kind of fancy clothes you put on, you will never be them . They're always gonna look at you as nothing but a little monkey . - Immortal technique
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Och vi ska tro er för att ni säger att ni har gjort er forskning och sen inte visar några belägg överhuvudtaget hahaha akta dig för zog
militären lr dylikt som startade en egen kyrka. dem använder sådana sekter till att öva sin hjärntvätt. ...och detta från killen som säger sig nyligen blivit religiös.
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Rappare eller skådisar kommer aldrig komma lika långt upp i hierakin som dessa snubbar dom hyllar. Reagan?
Brukar inte Illuminati-konspirationsteoretikerna hävda att presidentposten bara är en marionett? Att vara en offentlig figur är ju bara att vara en fasad och den som är det har ju inget att säga till om egentligen ;) 10-4, over..
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag tror de säger allt som stöder deras resonemang.
Så sant så :) 10-4, over...
heh allt här jag ger er är ingenting.... ni får göra er egen skit själva. man följer en väg. allting kom till mig jag behövde inte leta=P och ja jag är nybliven troende... du förstår inte religion så jag börjar inte ens i den diskussionen. och nej inte this is what we call the magic moment... lr det med kanske, then i go to my rainman, som jag skrev innan jag länkade den... och det kanske är ett dåligt exempel men jag länkade och sa om hollywood unmasked där kan du höra utförligare "erkännanden" där de bokstavligen säger... lr ta mig på orden bara=P hehu och bara för att vara sån, så tror Immortal Technique på diverse "konspirationer" =P och ja såklarrt presidenten bar är en puppet det där är ju basic, komigen folk!=)
fyllfinne Men om det nu är ett hemligt sällskap, och Jay är medlem...VARFÖR, VARFÖR skulle han droppa små ledtrådar hela tiden? Du hör ju själv hur korkat det låter!
"Satan! cry aloud! Thou exalted most high, O, my father Satan! The Eye!" -Aleister Crowley
"The Masonic religion should be, by all of us initiates of the high degrees, Maintained in purity of the Luciferian doctrine. Yes Lucifer is god" -Albert Pike 33rd degree mason and founder of the KKK
"The All-Seeing Eye, which to the Egyptian Initiates was the emblem of Osiris, the Creator." -Albert Pike (Morals and Dogma)
"but our god is Lucifer...and we are his chosen people. Lucifer is very much alive." -Rosenthal
VARFÖR, VARFÖR skulle han droppa små ledtrådar hela tiden? Du hör ju själv hur korkat det låter! Dyrkan skulle väl kunna argumentera för det...varför är det korkat? du samt måånga andra tror ju fortfarande inte på det...spelar ingen roll om de ger ledtrådar...
Just sayin..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Jay-Z har redan fått en plats i det underjordiska lyxbunkern tillsammans med de andra högt uppsatta i NWO, och han vet att jorden snart kommer att förstöras och de flesta människor dö, så nu roar han sig bara genom att ge lite ledtrådar. För allas säkerhet gäller det nu att skydda sig mot demonernas och utomjordingarnas attacker; man måste läsa den här bönen: The enemy’s jump gate technology will not function in this sealed off house. The enemy’s fractal jump gate technology will not function in this sealed off house. The enemy’s reverse fractal jump gate technology will not function in this sealed off house. The enemy’s living machine jump gate technology will not function in this sealed off house. The enemy’s fractal living machine jump gate technology will not function in this sealed off house. The enemy’s reverse fractal living machine jump gate technology will not function in this sealed off house.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Illuminati Cards från
1996 hittar man bilder på brinnande tvilling torn och Pentagon
"
Hail mary to the city, you're a virgin. And Jesus can't save you, life starts when the church ends ".
Jay-Z : Empire State Of Mind Lyrics Mobb Deep Mixtape
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
dundermannen P14 Okej, så Jay hade alltså redan en plats där när han började göra rocafella tecknet då eller?, Alltså innan han blev känd, rik och allt annat som gör att folk tror att han är på den mörka sidan.
"Hail mary to the city, you're a virgin. And Jesus can't save you, life starts when the church ends". Jay-Z : Empire State Of Mind LyricsJoin the dark side Darth Vader.
Är Mobb Deep illuminati nu? I gamla klassiska illuminatitråden fick jag ju lära mig att Prodigy visste sanningen om Illuminati eftersom han växt upp på Queens hårda gator.
Moderator
2010-01-06 00:09
Mobbad På vilket sätt skulle den där videon visa att 2pac avslöjade Illuminati? Han fick höra om det av några interner på fängelse, när han förmodligen hade det jävligt tungt vilket brukar leda till att man blir mer lättpåverkad. Ingenstans sades det någonting om att han skulle ha någon insikt i det hela. Och fan, han snackade ju knappt om det alls. Det var bara killen som hade gjort klippet som tolkade in en massa skit om illuminati och att sälja sin själ i texterna.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2010-01-06 00:41
fyllfinne Ja det var en ganska bra låt, vad har den med saken att göra? Borde det inte finnas något sorts krav på att man ska förklara relevansen med youtubeklipp om man lägger upp dem i en diskussionstråd?
KaptenKrok P24 Det där var bara en liten del utav en stor dokumentär. Tupac satte ett "K" före illuminati (Killiuminati) För att han ville förstöra illuminati.. Kan ta fram intervjuer när han säger det ordagrant om du är intresserad.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Mobbad Prodigy är väl snubben som dom anser Illuminati har frameat för att han sitter inne, där av hans låt illuminati där han sjunger:"Illuminati wants my mind soul and body" Det finns en jävligt långt och jävligt bra intervju med Pac där han säger att "We don't need more entertainers, we need more teachers, doctors " osv. Samtidigt vill dem få fram i videon att Illuminatis syfte är att få människor att se upp till Hollywood och kändisarnas liv genom att glorifiera dem genom Media. Nån sanning ligger det väl, ett hemligt sällskap. Grejen e.. jag orkar faktiskt inte bry mig och ta reda på så mycket mer för att jag vet att : 1. Inget är 100% sant. 2. Även med konkreta bevis har jag ingen chans att påverka ett skit. Säger ba som Pac, we don't need more entertainers.. Killuminati. Säkert dom som döda han också.. CONSPIRACY!!!
Är det bara jag som gillar musik här eller
fyllfinne har rätt ska också göra min efterforskning kommer tillbaka om 5 min när jag googlat klart och är nyfrälst
på tal om 2pac så e den här låten värd att upärksammas i den här tråden
(2pac talkin) You know what gang violence is, mostly and the people dont want you to hear this somebody shoots your family member so of course you retaliate, You know what i mean Same thing the U.S does except nobody even shot their family members you know, they see that, somebody bomb a school and all these people get killt so the united states feel like ooh thats messed up we gotta go show em who tha real killers this country was built on gangs, you know i think this country still is run on gangs republicans, democrats, the police department, the FBI the CIA, those are gangs, you know what i mean the correctional officers, I had a correctional officer tell me straight, we the biggest gang in New York state straight up (Verse 1) Supress the revolution of premeditated scheme Introduce a drug called crack, to us ghetto teens Got a law for raw niggaz, now playa what it be like? When will niggaz see they got us bleedin with three strikes Can't seem to focus hopeless, with violent thoughts I wrote this Got these Devils petrified, hidin from my hocus-pocus And so I learned to earn my currency in over time (muahahaha) Affiliated, clearly click a military mind May God forgive us though we dwell inside a paradox Thugged out and drug dealin, from the womb to the block My live mind got me survivin five rounds My forty-five got my fortified with live rounds When shit's thick we plot hits, when our glock spits All hail, Out on Bail, Wrath of 2Pacalypse Forever ghetto necessary picture food stamps Outlaw Thug Niggaz never left the boot camp Chorus: Busta Rhymes We got the real live shit from front to back To my niggaz in the world, 2Pac is back Where my soldierz is at? (2X) Where the fuck my soldierz at? Where my soldierz is at? (Verse 2) Now i was born as a rebel, making trouble for the devil Take this gang bang shit, to a whole nother level Can you feel me now? Armies in every city Definition of power, players are you with me? See the war is the profecy, survival is the strategy Rest in peace to my comrades that deceased (Busta Rhymes: Notorious B.I.G) Organize these streets in time Youll have these devils petrified of a nigga in his right mind They tell us that we hopeless and hell bound This fo the brothers in penetentiaries jailed down I got you in my heart till tha day i die Think of tha damage we can do, if we wasnt high Can you picture me loc? Its a thugs wrath Political contracts and blood baths For Matulu Shakur up in the rikers, Though they got you, I never let them stop me The struggle continues (2Pac Talkin)Now if we do want to live a thug life and a gangsta life and all of that, ok, so stop being cowards and lets have a revolution but we dont wanna do that, dudes just wanna live of character They wanna be cartoons, but if they really wanted to do something if they was that tough, alright, lets start our own country lets start a revolution, lets get out of here, lets do something
testa 5 år bror.....