Aleister Crowley ideologi är lika fucked up. Som människa måste man ta sitt ansvar och följa universums lagar. Dem snackar fri vilja hit och dit, det är inte okej att mörda en person som vill dig illa. Aleister var lika mycket psykopat precis som resten av packet som avgudar Baphomet och offrar småbarn för deras energier.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Aleister var lika mycket psykopat precis som resten av packet som avgudar Baphomet och offrar småbarn för deras energier. Offrat småbarn. Nu får du väl dig, ska du inte berätta för oss att det bor häxor i skåne som hotar din kristna tro..förresten är du riktigt lik mikael cromsjö, trodde först att det var du som var på tv häromdan.
Han är fullt medveten... han sålde sin själ.Ohhh vad farligt...han har sålt sin själ! buhu...
Hursomhelst tjänade han nog en hacka och PR-utrymme när folk som dig blir rädd av hans profiterande-aktioner...suck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dirty-Dave: Har du sett A Beautiful Mind?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Vet du hur många barn som försvinner i USA varje år och resterande världen? Jag säger inte att alla inom eliten våldtar och mördar kids på löpande band men uttala dig inte om om saker du inte vet något om. Du är inte påläst och förstår inte vad satanism går ut på, du förstår inte kraften i symboler och negativa energier. Tsssi, rädd för dom? knappast.... positiv energi är starkare och det är sånt jag omger mig själv med, deras tro gör dom till ynkliga och rädda människor. Patetisk negativ new age, paganism med innehåll av ritualer som offringar och sex magi. Se filmen Eyes wide Shutt så kanske du får en inblick i deras värld. Att offra till gudar har människan sysslat med sedan maya så vad är ditt problem med det? hehe, jaja... men ägna din tid åt annat än att bry dig om vem jag är. Det har ingen betydelse i tråden. Refused Har sätt den. vadåra?
Vet du hur många barn som försvinner i USA varje år och resterande världen? Jag säger inte att alla inom eliten våldtar och mördar kids på löpande band men uttala dig inte om om saker du inte vet något om. Jo jag är väl insatt i satanic ritual abuse och hur överdriven tematiken i nyhetsrapporteringarna var. Och snälla, sätt dig inte på höga hästar genom att tro, helt utan grund, att du vet mer om något än någon annan här.
Du är inte påläst och förstår inte vad satanism går ut på, du förstår inte kraften i symboler och negativa energier. Tsssi, rädd för dom? knappast.... positiv energi är starkare och det är sånt jag omger mig själv med, deras tro gör dom till ynkliga och rädda människor. Patetisk negativ new age, paganism med innehåll av ritualer som offringar och sex magi. Se filmen Eyes wide Shutt så kanske du får en inblick i deras värld. Att offra till gudar har människan sysslat med sedan maya så vad är ditt problem med det? Du säger att jag inte är påläst och hänvisar till en fiktionsfilm, jo jag tackar. Du är, och har alltid varit ett förvirrat busfrö på Whoa. Om du ens bara hade get något konkret bevis på det du enträget argumenterar på hade jag möjligen tagit dina åsikter något mer sanningsenligt.
hehe, jaja... men ägna din tid åt annat än att bry dig om vem jag är. Det har ingen betydelse i tråden.Har aldrig brytt dig om vem du är, jag bara påtala att du var lik en person.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bevis 1. Dokumentären "Conspiracy Of Silence"
Jag tror mig inte veta mer än någon annan här. Jag väljer att tro på böckerna jag har läst och sätt. Men det är nästan fullständigt omöjligt att bevisa då det handlar om människors personliga historia.
Jag tror mig inte veta mer än någon annan här. Jag väljer att tro på böckerna jag har läst och sätt. Men det är nästan fullständigt omöjligt att bevisa då det handlar om människors personliga historia. Jo men då får du väl argumentera för din sak. Det är en sak att tro på saker men att backa upp dem fakta är en helt annan. Lämna inte en massa videos och referera inte till:
"böckerna jag har läst och sätt." Utan beskriv istället vilka böckerna/författarna är och vad du argumenterar för. Annars känns det som du döljer något om dig själv.
Dirty-Dave * "Jag väljer att tro på böckerna jag har läst och sätt " - Precis: du väljer att tro . Inte för att du får resonemang som går att härleda till fakta, utan för att du vill tro på spännande intriger. * "det är nästan fullständigt omöjligt att bevisa då det handlar om människors personliga historia. " - Så hur vet du då att det är sant? Eller rättare sagt: varför väljer du att tro på någonting du själv säger är omöjligt att bevisa? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande Nej, tror du jag vill att detta ska vara sant för att få mitt liv lite meningsfullare? Absolut inte, hela ens världsbild raserade. Sanningen är chockerande och fasansfull för den naive. Jag väljer att tro på det för att min intuition säger till mig att det är något som inte stämmer med världen och sättet den styrs. Vem bestämmer vad som är sann fakta? Är en tidnings artikel mer sann än ett youtube klipp? Varför? Om nu konspiration handlar om makt apparaten som äger tryck maskinen bestämmer vad som ska få skrivas i den? Den som kontrollerar nyhets flödet kontrollerar världen. Vem kan bestämma vilken författare som är mest trovärdig? Det är konspirationer vi diskuterar, ingen kan 100 % med säkerhet säga att det har hänt eller inte så jag väljer att "tro". Vad är det för fel med folks personliga historia och gammal hederlig folkvett? Jag behöver inte någon auktoritet ska berätta för mig hur det ligger till, då samma auktoritet missbrukar sin makt och förmodligen är mer avstängd och lättkontrollerad. Folk inom media som arbetar på tidningar och Tv är de mest lättlurade pajaserna på planeten. Dem är skolade att tro på auktoriteter, inte deras egen uppfattning och sunda förnuft.
Ni som säger att "ingenting går att bevisa". Klart det gör! Det är ganska öppet känt vilka produktionsbolag som ger ut vilka artister. Vilka mediekonglomerat som äger vilka media. Vilka producenter som skrivit vika texter. osv. Det är däremot lite svårare att härleda vilka konspirationsteoretiker som ligger bakom allt som länkas till i den här tråden. Följ pengarna så hittar du upphovspersonerna. Dvs. inte Illuminati utan ett gäng styrelsemedlemmar i en handfull styrelser som äger stora mediebolag. Det är inte hemligare eller svårare än så, även om det inte är lika romantiskt som hemliga möten och ritualmördade oskulder. Hade ni brytt er om att göra sin "forskning" på riktigt kanske ni hade lagt ner resonemanget att Lady Gaga är djävulsdyrkare och istället ställt er frågande till lite större "fakta". Typ att GE, ett elproduktionsbolag som driver kärnkraftverk i USA också äger NBC, en av USAs största medieproducenter. Det medför att det blir problematiskt för NBC att kritiskt granska USAs energipolitik etc. etc. Om ni nu är konspiratoriskt lagda är det inte så svårt att hitta riktiga saker att granska. Att sitta och babbla om ockulta sekter som leder stormöten i katakomber är bara att dumförklara er själva.
c.g.b.h P25
Nu handlade inte tråden om vem som äger vad etc. Tråden handlar om deras böjelser och begär. Symboliken inom dagens mode, musik och film talar sitt tydliga språk om man studerar ockult symbolik... ett är klart, producenterna och regissörerna har psykopatiska besvär. Visst, det är fiktion och ska se "häftigt" ut men för männen bakom är det seriöst. Som alltid älskar dem att lyfta fram det till dagens ungdom för ingen kommer tro på det ändå. Det ledande har oftast anknytning till olika former av hemliga sällskap där man praktiserar det ockulta.
Jag föredrar teorin att Lady Gaga är ett mind control offer. Hon är en docka i spelet! Tydlig symbolik i hennes videos talar för detta. Se bara på hennes nya video Bad Romance, shit... hon blir såld som hora. Och mode världen som är den sjukast av alla världar. Vem fan är det som har gjort denna video?
Nu handlade inte tråden om vem som äger vad etc. Tråden handlar om deras böjelser och begär. Symboliken inom dagens mode, musik och film talar sitt tydliga språk om man studerar ockult symbolik... ett är klart, producenterna och regissörerna har psykopatiska besvär. Du pratar ibland diffust och ibland väldigt konkret som i ovanstående fall. Men varje gång glömmer du jämt bort att backa upp din argumentation. Varför? Spelar du på din egen okunnighet eller varför kan du aldrig dra upp något konkret i debatten?
Visst, det är fiktion och ska se "häftigt" ut men för männen bakom är det seriöst. Som alltid älskar dem att lyfta fram det till dagens ungdom för ingen kommer tro på det ändå. Det ledande har oftast anknytning till olika former av hemliga sällskap där man praktiserar det ockulta.Återigen sätter du dig på alltför höga ponnys. Vad gör dig mer beläst än andra personer när du inte ens kan framföra källor för din argumentering? Jag tror du döljer medvetet.
Jag föredrar teorin att Lady Gaga är ett mind control offer. Hon är en docka i spelet! Tydlig symbolik i hennes videos talar för detta. Se bara på hennes nya video Bad Romance, shit... hon blir såld som hora. Och mode världen som är den sjukast av alla världar. Vem fan är det som har gjort denna video?Jo men det vet du väl, det är ju satan..och snart tar han dig med med tanke på hur mycket du vill förgöra hans begynnande omroaliska värld...suck.
Jag väljer att tro på det för att min intuition säger till mig att det är något som inte stämmer med världen och sättet den styrs Din intuition ja. Det kan vara en bra ide att ifrågasätta sin intuition. Jag litar inte på fem öre på min intuition. Jag litar på journalister som avslöjat watergate. Jag litar på att det finns instutioner som inte styrs av maktintressen utan tvärtom kritiskt undersöker dom. Jag väljer att lita på forskare och författare som är uppenbart smartare och mer pålästa än du och jag och som dessutom ägnat sitt liv åt maktkritik. Du litar inte på dom, du har inte ens läst dom. Varför inte? Varför tror du att youtubevideorna utan avsändare kommer med riktigare information? På grund av din "intuition" inget mer. Släng intuitionen över bord för fan.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
dirty-dave: om "lady gaga är ett mind control offer" är det då inte konstigt att hon har vart med och producerat musik till andra ( tex: pussycat dolls) innan hon vart känd som just lady gaga..? krävs kanske lite mera en en slö nickedocka för ett sånt jobb.
mathematics!
Inget jag tror på själv, men jävligt bra skrivet, och övertygande.
En rätt intressant artikel om "run this town" videon. Inget jag tror på själv, men jävligt bra skrivet, och övertygande. Vad är anledningen till att du postar den då?
något som låter bra, bra skrivet och är övertygande är nödvändigtvis inte sant
Mörten Nej det vet jag också? men förstår folk som läser det och litar blint på det, för allting går så bra ihop ihop. Men jag tror att dom spelar på rykterna att han är medlem, eller helt enkelt att det passar ihop med konceptet till låten. Har du läst det eller`?
Mörten Nej det vet jag också? men förstår folk som läser det och litar blint på det, för allting går så bra ihop ihop. Men jag tror att dom spelar på rykterna att han är medlem, eller helt enkelt att det passar ihop med konceptet till låten. Har du läst det eller`? Du sa att det går bra ihop så du får väl rannsaka dig själv. Om man tillämpar källkritikens regler så kan man ju inte stirra sig blind på formen (dvs argumentation och stil gällande språk). Det finns likt förintelseförnekare som argumenterar bra för sin sak och många går på det.. men finns det någon grund?
Ja han spelar på det absolut, det blir en pengagivande image. ;)
de är sant. vi är på god väg till ny världs ledning. där allt kommer att vara åt helvete. se bara smyglagar som ipred o fra. usa kommer utrota alla andra o roffa åt sig ännu mer genom olika knep och fortfarande vara på god fot med den största majoriteten och på så sätt kommer inte så många märka något. 9/11 och svininfluensan är oxå små steg i den riktning dom vill.
vafan.. skit i de du!
gammal hederlig folkvett "Folkvettet" säger att vissa grupper är av en stöldaktig ras.
"Folkvettet" säger att alkohol inte är en drog, "det är ju lagligt".
"Folkvettet" röstar på SD för de levererar ju "sanningen" - "allt går ju så bra ihop".
"Folkvettet" är nog bland det dummaste att använda som ursäkt för att helt okritiskt svälja allt som låter bra.
10-4, over....
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hans_ - Jahapp? Vad hade du tänkt göra åt saken - sitta och yra på nätet tills det smäller eller? :) 10-4, over...
Någon annan än jag som tyckte obama reverse lät som serve senap?
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Vet faktiskt inte vad man ska tro om allt det här med konspiration. Saken är den att ska man snacka om att tro så finns det inte mycket man kan lita på här i världen, som att finns gud? Är bibeln sann, finns himlen och helvetet? osv... Tror garanterat mer på att världen styrs av en grupp personer genom media och dylikt och ja, jag tror att all religion är ett påhitt av människan för att styra människan. Världen är extremt korrupt och ser ni inte det så är ni blinda, oavsett om det är illuminati, george bush, obama eller bin laden (eller jag). T ex; vi krigar för att skapa fred, sen när blev krig fred? Världen är uppbyggd genom vem som ska bestämma över vad och vem som äger vilket företag, vem som har mest pengar, vem som har mest kontroll över människan. Jag menar vi alla strävar efter en högre position i pyramiden och vi nöjer oss inte med skräp så varför skulle inte världen kunna vara styrd av en mindre grupp maktgalna idioter? Vi är så långt indragna i korruption så man vet inte vad man kan lita på i dagens samhälle. Bara lite tankar
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
som att finns gud? Är bibeln sann, finns himlen och helvetet? osv... bibeln e fan inte sann.. skriven av en jude liksom.. O.o sedan Big Bang skapade universum det är fakta de var inte gud som skapade det.. t ex varför står det inget om livet innan människorna i den ifall de skulle va guds ord.. och att Jesus skulle ha kommit tillbaka till liv e ju fan bara ett jävla skämt! Det jag tror på e att hans dudes minns fan inte vad dem heter typ iallafall att dem tog bort stenen o flyttade på hans lik.. för ingen annan träffade Jesus efter han hade kommit tillbaka liksom.. det är vad jag tror på;D liksom de e ju inte ens år 2009,Jesus var inte född den 25dec osv de var kyrkan som bestämde de på 300-talet i rom de var också ifall Jesus var dödlig eller odödlig och datum för påsken. Det röstade man om...
Lower your face down my waist and take a taste of the past!
* "bibeln e fan inte sann.. skriven av en jude liksom " - Utveckla gärna vad du menar. bibeln e fan inte sann.. skriven av en jude liksom 10-4, over...
ammoniaq, har du slått huvudet på spiken? Bokstavligt .
Alla som skriver i tråden BÖR se Kymatica! oavsett om du "fooliehat" elr anti-folliehattar. Det är väl rätt uppenbart att det är något sjukt med världen? Dock tror jag att denna diskussionen är rätt lönlöst för man måste förstå hur Mänskligheten, Universum & naturen verkligen fungerar för att kunna komma fram till nått elr ens kunna diskutera den här frågan, Och då talar jag inte om fotosyntes elr samhällen. Vill inte säga för mkt för då kmr det bara uppfattas fel, så se den själv och bilda en egen uppfattning om ämnet. Ser du denna kan jag lova dej att du efter det kommer se det som den viktigaste informationen du tagit del av. PERIOD! Orkar inte riktigt ge mej in i denna diskussion men vill bara uppmana folk o se denna. Kolla på den streamad http://sprword.com/videos/kymatica/ O bry dej inte om att kolla på den om du är trött elr så, för detta kräver verkligen din fulla uppmärksamhet
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Dirty-Dave: Oj, sorry, glömde att jag skrivit i tråden...
Jag tycker A Beautiful Mind på ett bra sätt illustrerar människans behov av att se mönster - även där de inte existerar.
Shosholoza: Det är väl rätt uppenbart att det är något sjukt med världen? Utan att tveka är det väldigt mycket som är sjukt med världen. Det är i det läget många tilltalas av en förklaring där allt är planerat, och det finns tydliga syndabockar. Meningslöshet och slump är för jobbigt att tänka sig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
osv fyra avsnitt
osv tre avsnitt
luckor fyllda med överarbetat letande ;)
o en sorts NLP som används på nyheterna.. även om ni såg kalla fakta serien om sanningsrörelsen, den "objektiva" dokumentären.....
NLP(Neuro-linguistic programming)
...och än en gång ett gäng random klipp utan vidare motivering. 10-4, over...
ammoniaq P17 Har hållit med dig tidigare i tråden men nu förstår jag inte hur du resonerar.. Varför skulle inte bibeln vara sann? Varför hävdar du att en jude skulle ha skrivit den?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
rebirth......
lite mer smutskastning av industrin=)
här har vi gangsterrapparen game med en annan roll=)
och ett vittnesmål;) haha
Är det bara jag som tänker "Fan va fett, jag vill också va med och styra världen!" Det hade ju vart hur fett som helst att sitta där med bush och hjärntvätta världen, skratta lite smått och sippa en kall medans man highfivar tupac.
när detta liv tar slut kommer det att kännas som några sekunder så all den lyx och makt man suttit med kommer inte att betyda någonting i det eviga livet efteråt=) dem kommer få i sig=) be good and you will have good upon you
här är med några kändisars egna ord...
hehe inte ens Anton LaVey, skaparen av Church of Satan låter sina barn kolla på teve=)
Skivsamlare
2010-01-02 21:23
Nu har jag inte läst hela tråden. Men även om det nu skulle stämma med allt vad Illuminati innebär, så tycker jag folk tar lite väl seriöst på det. Jag menar en Tshirt-designer kanske slänger på pyramidögat för att han gillar idén och vet att den retar många, eller är jag helt ute och cyklar? Lika så en kändis som drar på sig tröjan, "all publicitet är bra publicitet". Eller har jag uppfattat hela tråden fel nu? :)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
om det skulle stämma så är väl några t-shirts det minsta problemet?
till skillnad att dem genom tell-lie-vision, skolsystem, rättssystem osv osv dödar all vår tro och spiritualitet och håller oss funktionerande på de lägsta energierna, that is.
För mig personligen faller i stort sett alla storslagna konspirationsteorier på det faktum att det tydligen skulle vara så lätt att nysta upp det hela att valfri halvidiot med tillgång till internet kan göra det. Som någon sa tidigare i tråden, vad vore vitsen med att lämna tydliga spår precis överallt om man nu har något intresse av att bedriva sin ondska i all hemlighet? Mycket handlar ju om att hitta det man vill hitta...Tillåt mig att demonstrera:
men kanske är det meningen att det till slut ska bli hittat. planen går som den ska, men det finns alltid en plan där "dem" har övertaget. har du verkligen gjort din hemläxa om esoterisk symbolik?
Ja uppenbarligen måste det ju vara meningen att det "till slut" ska bli hittat när det tydligen går att hitta genom att spana in skivomslag och artisters kläder...God, nej förlåt Satan, moves in mysterious ways. Vad vill du sagt angående hemläxan? Att du har läst dig till något om esoterisk symbolik som förklarar det jag funderar över och får det irrationella att framstå som fullt logiskt? I såna fall kan du väl säga det du vill ha sagt istället.
Producent
2010-01-03 09:45
Since 1984 @realgizlee // twitter
Skivsamlare
2010-01-03 11:57
om det skulle stämma så är väl några t-shirts det minsta problemet? Det var ett exempel.. -.- Jag menar att folk som tror på sån här skit ofta tar allt som liknar det som en konspiration. Jag menar att det finns väl antagligen folk som lägger till dessa symboler i sina verk utan ngn som helst koppling till illuminati, som bara tycker att det ser ballt ut eller helt enkelt vill uppröra/få uppmärksamhet. nvm jag kanske missuppfattade tråden lite.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
micKillah P25 Du kan inte använda det som källa, det är white mans page tydligen. Kan det inte bara vara så att inse att världen är sjuk och att människor är konstiga och folk vill tjäna pengar oavsett hur dom gör det. Fan vakna upp alla som förespråkar det här. Ni har ju INGA bevis. Den grejen med Obama bara, ärligt talat. Skrevs en bra artikel om dolda budskap i musik i illustrerad vetenskap. DU HÖR DET DU VILL HÖRA. Man kan säkert få det till att han säger " Heja Sverige " om ni vill. Finns en anledning till varför saker kallas TRO
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
du får väl göra hemläxan ordentligt med ett öppet sinne och sedan påstå saker. och illuminati blir ett enkelt ord att använda sig av. "dem" använder sig av olika system från mystism, svart magi, salomon, osv osv osv osv osv du kan höra vad du vill höra. funkar ju åt båda sidorna=)
här är ett annat system dem anvnder sig av i moderniteten
monarch-the-new-phoenix-program han grundaren till church of satan jobbade för nån agency och hade kontakt med en annan som jobbade inom militären lr dylikt som startade en egen kyrka. dem använder sådana sekter till att öva sin hjärntvätt för att sedan sofistikera metoderna på teven osv osv.