Världen, Film & Musikindustrin styrs av satanister!!!
Innan ni dömer ut mig eller ta bort mitt inlägg ber jag er att kolla igenom samtliga klipp. Det är verkligen det enda jag begär, sedan får ni kalla mig precis vad ni vill. Musik Industrin 1 Musik industrin 2 Film industrin Ditt Vardagsliv Jag undrar mest varför är detta ett fenomen som endast kända människor känner till...?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Toastare
2009-11-11 16:35
antar att du inte tänker vaccinera dig mot svininfluensan?
Jag skyller allt på Emma!
Haha..
Walking the street of dreams
Yupp! Allt det stämmer. If you know religion you know satan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
* "Jag undrar mest varför är detta ett fenomen som endast kända människor känner till...? " - För att det inte krävs bildning eller ens en utbildning för att bli känd? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Får jag kalla dig mobbad, Mobbad?
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Jag undrar mest varför är detta ett fenomen som endast kända människor känner till...? För att få ondska se bra och coolt ut! Dem är betalda psykopater som kan sova bra om natten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-11-11 17:16
Alltså det är många såna här trådar på whoa nu. Fast iofs är de ganska roliga, så jag ska inte klaga.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Beat the odds like an abusive freak show owner
KaptenKrok - Själv blir jag lite deprimerad, för jag vet att ett gäng år kommer jag säkert ha en unge eller två vars bästa polares farsa är nån av dessa foliehattar : / Sen så är det så jäkla trist ur en forumstädningsaspekt också, för mycket skit och om man plockar det så är man Illuminati eller ZOG/NWO :( 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Sen så är det så jäkla trist ur en forumstädningsaspekt också, för mycket skit och om man plockar det så är man Illuminati eller ZOG/NWO :( Hur ofta inträffar det?
Mörten - De explicita orden? Inte så ofta, men om jag slänger en rackig tråd om "Den Stora Konspirationen" så anklagas jag för att "censurera" eller "inte vilja att sanningen kommer fram" när det bara handlar om att trådstartaren inte har varit tillrckligt smart för att kolla längre ner i forumet och hittat tråden om exakt samma sak (men gärna utger sig för att vara smart nog ha hittat Den Sanna Informationen Om Världen)... 10-4, over...
Moderator
2009-11-11 17:39
Mabande And that's why I'm no mod/admin!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Dom där jäkla satanisterna alltså. Konstigt att dom börjat göra så bra musik, förr i tiden gjorde dom bara black metal.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
BountyBoo F29 Nej jag ska inte vaccinera mig.
De bokstäverna bakom halsbandet är "666" på Hebreiska.
Toastare
2009-11-11 18:32
eller så vet du inte att det är arabiska för Allah?
Madonna.
Räkna siffrorna + fingrarna. (666)
Toastare
2009-11-11 18:35
Arabiska tecknet för Allah, inte 666
mobbad är du starkt religiös eller vad är du rädd för?
Toastare
2009-11-11 18:49
Mobbad, du känner också att massa humbug sidor på internet som påpekar detta är tillförlitliga källor. Du sväljer allt med hull och hår. Hur ska du kunna preacha om du inte ens kollar upp din fakta, det är ett rätt stort fel att påstå att det arabiska tecknet för allah är det samma som 666.
Bra fråga, är egentligen inte ens religiös över huvudtaget. Det är en överintelligent person på skolan som tipsade mig om detta, och jag skrattade han rakt i ansiktet. 2 dagar senare gav jag han en chans att förklara vad han menade och nu är jag fast.
Toastare
2009-11-11 18:54
Vad gör honom överintelligent? Du vet att sånt ofta slår över i paranoia?
BountyBoo F29 Förstå mig inte fel, detta inte min politiska eller personliga åsikt kring saken. Detta är bara ett mysterium som har plötsligt intresserat mig och jag vill bara dela med mig min nyfikenhet och hoppades på att några här inne skulle ha ett gemensamt intresse och dela information.. Så snälla, gå inte på angrepp mot mig, detta är bara någonting jag är nyfiken på och vill lära mig om. Jag anser inte att jag vet/kan mer än någon annan här inne. Är lika liten på jorden som alla andra.
Toastare
2009-11-11 18:57
Innan ni dömer ut mig eller ta bort mitt inlägg ber jag er att kolla igenom samtliga klipp. Det är verkligen det enda jag begär, sedan får ni kalla mig precis vad ni vill.
Ja, du får kalla mig sjuk i huvudet om du tycker det. Men det är självklart att det något jag inte vill att du gör.. som sagt, tycker bara detta är ett mysterium som väcker mitt intresse. Det väcker nog ditt också som är aktiv här.
Mobbad: Jag tycker själv att det är intressant med teorier. Men du verkar ta det för långt "en kompis sa" och du hoppa på, du kanske ska göra lite research på symbolism innan du blir helt till dig av upphetsning. Att skylla saker på satanister är så förelagat att det slår om..
Toastare
2009-11-11 19:17
Mobbad, har inte kallat dig dum i huvudet.. men att, som Mörten skriver, bara svälja allt efter lite googling på internet.
Mobbad påminner så mykcet om det usla religion-avsnittet i först Zeitgeist-filmen. "Den här symbolen betyder satan" -"Jasså, det visste jag inte. Förklara" "Det är så. Nån sa det till mig igår, och världen blir mer spännande så." -"Men det stämmer ju inte....?" "Men kolla på den här bilden då, om man lägger ihop alla tecken, lägger till 39, delar med 11 och sen gångrar med 3, då blir det 664, och eftersom han håller upp sina långfingrar på bilden så blir det 2 till alltså 666. VA VA VA? SER DU NU? FÖRKLARA DET PLZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Ingen fel med att Mobbad vill dela med sig sina tankar! en upplysningstid verkligen. Jag har gjort mycket research om symbolism och nej jag är ingen sån som tror på allt som finns på internet typ. Jag vet att det ba ser löjligt ut. Men mycket av dessa symboler visas i många olika sammanhang, för mycket sammanträffande. Man kan inte låta bli att tänka är det samma människor bakom varje grej? mina ögon har öppnats och jag detta överallt filmer referenser till sol dyrkande logon Etc Etc. 666 logon ser man på tv4 till exempel och faktiskt överallt. För mig kom droppen när min religion har pratat om dessa ´Gudlösa´ människor som ser sig själva som gudar! Detta är inget nytt människor har sen jordens begynnelse dyrkat naturen och solen. Gamla forna Egypten som alla Kungligheter runt i hela världen har tagit efter i tradition och idol dyrkan! Farao Finns så mycket. Det jag är mest rädd för just med det här med industrin som verkligen inte har nån slags moral, säljer en fejk verkliget till ungdomar som köper allt det ger ut, barn som tror det är ok att klä sig lite naket. Så mycket galet det finns och det känns som en agenda. Sublima Meddelandet finns överallt.. O Varför denna pyramid med ett öga finns överallt, för att det är deras gud som det väntar på. I Islam, när domedagen är på väg, kommer en falsk profet med ett öga o säga att han är gud! de som trodde på honom!... Ja ni kan lista ut resten. Dont hate me..
Breaks my heart! för att jag vill gott så mycket gott och bra! men jag ser inget gott med denna värld. Jag går på mina tår, så jag kan sova med ett gott samvete. Jag tror på gud för jag tror inte på denna värld och dess människor. Döden är det största beviset att vi inte är menade att vara här. En inre strid verkligen för att jag älskar musik. Men samtidigt vet ja att det används i onda syften av artister som promotar vansinne och porr och hjärntvätt. Alla får leva sitt liv 100% som dem vill. Men va kritiskt och se saker för vad det är.FAKE .
hehe. berätta för mig, vad är det för ond agenda dessa satanister försöker genomdriva?
om det nu var sant, allt som TS har pekat på.. vore det inte jävligt mkt smartare av dessa "styrande människor" att INTE lämna massa hemliga meddelanden lite här och var? för att eliminera risken att bli "upptäckta" menar jag.. enbart faktumet att dessa "tecken" finns att hitta pekar väl på att det bara är bs?
The hypodermic needle model (also known as the hypodermic-syringe model) is a model of communications also referred to as the "magic bullet" perspective, or the transmission-belt model. Essentially, this model holds that an intended message is directly received and wholly accepted by the receiver. The model is rooted in 1930s behaviorism created by the Frankfurt School in Germany and is considered by many to be obsolete today. Länk till http://en.wikipedia.org/wiki/Hypodermic_needle_model
Jag vet ordet Satanist är nåt människor inte kan ta, för det är inget som sägs öppet om vad vissa människor tror på egentligen. Man får tolka på sitt sätt. Vad som genomdrivs är Självdestruktivtet av människor. You can have whatever you like i verklighet ba saker i min verklighet Man strippas på moral och stolthet och tron på religion som kan medföra gott. Att ens nämna religion är typ Tabu idag, för så går det inte till idag. Fine its part of the plan anyway. Det hela är ba så nära man märker det inte ens, Man säger o gör saker man automatiskt spelat in i hjärnan så är människan. Vi pumpas dagligen in av ´trender´ musik tv filmer, men vad kommer det ifrån? och vilka? vi är så förlamade och ockuperade av allt runtomkring oss, antar att det så det ska vara.
ChinaLove - Så, du tror alltså inte att folk kan slänga sig med en logga eller annan myt för att den är "tuff" som imagebyggare? Bara att kolla Wu-Tang Clan som snodde ihop en massa pseudolegender om sig själva baserat på kung-fu-filmer ;) 10-4, over...
Akta er för fnorden, förresten ;) 10-4, over...
-supR P20 om det nu var sant, allt som TS har pekat på.. vore det inte jävligt mkt smartare av dessa "styrande människor" att INTE lämna massa hemliga meddelanden lite här och var? för att eliminera risken att bli "upptäckta" menar jag.. enbart faktumet att dessa "tecken" finns att hitta pekar väl på att det bara är bs? Som om vi har nåt att säga om? upp till var o en.. Världen funkar inte så inte meningen.
åter igen- läs ovan. Blir du påverkad är det förmodligen för att du väljer att bli påverkad. Väljer du att bli påverkad är det för att du vill bli påverkad. Vill du bli påverkad så kanske du bör uppsöka andra källor än konspirationsfilmer på tuben.
Mabande P32 Så, du tror alltså inte att folk kan slänga sig med en logga eller annan myt för att den är "tuff" som imagebyggare? Bara att kolla Wu-Tang Clan som snodde ihop en massa pseudolegender om sig själva baserat på kung-fu-filmer ; Absolut och säkert. Men det handlar inte om att vara Tuff.. Det handlar om en Image människor ska köpa systematiskt och är det en bra förebild som image? Nej. Tyvärr Mabande har gjort för mycket research om symbolik, för avkasta det på det sättet. Men en fråga varför samma image och symbolik over and over again? på miljontals sammanhang.. antar att dem alla är ´tuffa´
c.g.b.h P25 Ja jag blir påverkad! kanske har på grund av min själ som vill leva i frid.
c.g.b.h P25 Som sagt ingen jag sysslar inte med att kolla på alla youtube videor.. Detta är nåt jag vetat i flera år och gjort reasearch på. Jag pratar samt från religöst perspektiv vilket du så klart inte förstår, för att jag är ba en youtube fanatiker enligt dig.. Yeah nice one Wikipedia? White mans page. ba för plugg för det är tvunget.
Du verkar ha fått image om bakfoten. Detta är komersiella artister, när dem blandar in symboler som dem vet väcker viss anstöt får dem mer uppmärksamhet och därmed mer pengar. Det är det allt handlar om.
White mans page.?
Men c.g.b.h P25 ge mig andra källor då? ge mig denna motbevis? Nä men ni lever i ´Verklighet´ ni har inte nån aning om lidande och död. Lever i eran egna bubbla.. Its cool så är det för människan tyvärr.
Mörten Du verkar ha fått image om bakfoten. Detta är komersiella artister, när dem blandar in symboler som dem vet väcker viss anstöt får dem mer uppmärksamhet och därmed mer pengar. Det är det allt handlar om. Ja så är det verkligen, spelar ingen roll om vad dem promotar eller effekten det har på människor, Ja just det jag glömde vi har en media som hyllar allt som är anstött idag spelar ingen roll vad det är. Allt förolämpande och brist på kunskap ska man hylla. Ja Wikipedia är skriven av The white man en åsikt jag har, Lindsay lohans långa wikipedia info är ganska intressan. Killen gav mig en Diagnos som han tog från Wiki Ja nåt måste va fel på dig om du tänker så. Här har du diagnosen som världen har lagt fram till dig om du gud förbjude du tänkte i andra banor. its ok The white man har ställt diagnos i hela världen.
Låt mig göra jobbet åt dig! Jag har en skev bild av världen!
ChinaLove vad menar du med white mans page?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
China Love Angående research om symbolism så vill jag isåfall veta vilken. Har du läst Freud och Jung eller har du läst böcker du köpt i en affär som också saluför välgörande stenar? Eller vafan varför bryr jag mig om att ge mig in i såna här diskussioner. Folk är ju uppenbart tokiga och kan bli lurade att tro på brinnande ödlor under jorden, skäggiga gudar och analpetande aliens utan att behöva några speciellt bra argument. Jag antar att jag får acceptera att folk i sitt sökande kan vara rätt tröga.
todilo Wikipedia har mycket missinformation om historiska figurer, dels censurerat mångas artiklar. En incident för antal år sen då Svarta proffesorer artiklar om afrikansk världshistoria togs bort, då det inte passa, samt länkar till sidor som de tog bort, måste hålla det på en viss nivå eller hur. Samt deras perspektiv om hur Cleopatra härskinnan va svart, Wiki säger att hon va vit och kom från Makedonien. B.S.
ok...ser du ner på vita för det? mest uttrycket jag reagerade på...tillhör du NOI?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!