ammoniaq P17: hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ChinaLove - Du ombads referera till en bok och svarade med ett gäng genrer. Om nån frågar var de kan hitta ett recept, säger du att du har läst kokböcker, eller? Kort sagt: om du ska svara på en fråga - svara på frågan istället för att hitta på nånting annat ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag skrev fel... hade bråttom ?dundermannen P14
det var bara dem 1 av dem sidorna som hade läst om de.. "Det var bara en av dem sidorna jag hade läst det om..."
nöjd? och sen har du helt rätt bara för att jag tror på något betyder inte det att det är sant.. självklart inte men ta t ex kristendomen.. finns gud? nej ett påhitt alla forskare vet om det,kommunala skolorna i Svea rike lär ut Big bang och inte gud.. men för dem kan gud vara riktig ifall man tror på något som i mitt exempel kristendomen men för dem så finns gud och dem kan veta om att det var Big bang som skapade universum men deras tro är stark finns inget som säger att Gud skapade jorden.. fattar du vinkeln?
Lower your face down my waist and take a taste of the past!
gonna_sell
ammoniaq P17: hahahaha jag vågar iallafall skriva hur gammal jag är.. till motsats till dig?
Producent
2009-11-13 19:07
folk dömer så snabbt om man inte har precis all fakta, trots att man är på god väg mot något som behövs göras allmänt känt. s.k. konpsirationsteorier grundar sig inte på tomma intet.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ammoniaq - "de" inte "dem" Att många tror på någonting gör inte att det är en "sanning" eller ett faktum. cliche * "s.k. konpsirationsteorier grundar sig inte på tomma intet. " - Det stämmer, för till och med den mest konspiratoriskt lagde måste ju kunna peka på någonting som "upphovet". Men kompletterat med logiska luckor, gigantiska felslut och obefintliga kopplingar så blir de flesta konspirationsteorier gigantiska luftslott som måhända kan vara ganska roliga att leka i i tanken, men inget att försöka leva sitt liv i. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Just ja: cliche - Du behöver inte ha alla fakta, men några fakta och en hållbar koppling mellan dem skulle hjälpa rejält ;) 10-4, over...
Efter att ha läst igenom hela tråden har jag en fråga. Varför skulle satanister vara intresserade av att styra musikindustrin? Alltså vilka är deras motiv?
mathematics!
Tupac är intressantare musik än Erika Eigen? :) 10-4, over...
Efter att ha läst igenom hela tråden har jag en fråga. Varför skulle satanister vara intresserade av att styra musikindustrin? Alltså vilka är deras motiv? Ett fint ord som svarar på din fråga
Manipulation sen är det Frimurare så du inte förknippar satanister med metal/rock snubbar men Frimurare e ju satanister och det är helt förståeligt satan=vishet.
Producent
2009-11-14 01:53
Jag har väääldigt svårt att tro att frimurare är satanister.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
ammoniaq P17 :
Ett fint ord som svarar på din fråga Manipulation Vad vill dom manipulera oss till? att köpa deras skivor? bli ondare människor?
mathematics!
Jag vetefan om jag tycker att "manipulation" är ett "fint ord", och
"Det var bara en av dem sidorna jag hade läst det om..."nej det gjorde inte saken så mycket bättre, meningen är fortfarande helt åt helvete. Jag börjar tro att du ljuger om din ålder, 17 låter väl gammalt. Jag gissar... 14?
Lite off topic, fanns det inte en annan gammal whoaprofil som hette cliché? Som inte trodde på att musikindustrin styrdes av sataniska bögkonspirationer?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
några fakta finns.. just därför några av luckorna blir fyllda med drabbel ibland... hela västerländska samhället styrs i stort sett av aleister crowleys "filosofi".. gör som du vill är den enda lagen. även om man inte följer honom så styrs musikindustrin också mkt av hans tankar. detta influerar människan till yttre nöjen, snabba nöjen, den distraherar av att man enbart hamnar i nuet, glömmer bort orsak-verkan, osvosv.. det är en så smart plan att det inte går attt diskutera för det låter helt idiotisk. bara för att dem dödat all spiritualitet så folk tror inte ens människan har en själ längre.. jag suger på att förklara så kolla kolla kolla läs läs läs skit i dem som säger nej nej nej.... "they learn me to say yes, but me stilla say no"..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som sagt. luckor fyllda med nånting... men. thank you satan. det blir inte bättre än så
Sånt jävla bullshit. Skäms, skäms för att du går på billig smörja, skäms för att du inte kan tänka själv, skäms för att du gillar att tro på detta trams, och skäms för att du vill dela med dig.
haha, bilderna på Marilyn (?) och Goat-facet fick mig att ändra mig. Nu tror jag!! Faktum är att sist jag såg ett rockband stod det en hel skog med folk och gjorde något sorts djävulsdyrkande tecken med händerna. Ojojoj, vart ska det sluta.
Sånt jävla bullshit. Skäms, skäms för att du går på billig smörja, skäms för att du inte kan tänka själv, skäms för att du gillar att tro på detta trams, och skäms för att du vill dela med dig. Kunde inte sagt det bättre själv.
Jag uppmuntrar att vara kritisk men den undersökning som föregåtts av dessa personer är 10 minuter på valfri idiotsajt. Ni är ju mer hjärntvättade än folket ni själva vill befria.
fyllfinne: likväl är uppenbarligen lady gaga (bilden) marknadsföring kanon då du drar paralleller med saker du uppenbarligen inte vet något om. Jädrar vilket buzz det blir kring ämnet då det tyvärr finns mer personer som dig och din inställning till ämnet. Inte konstigt att lady gaga tjänar multum på förvirrade personers sätt att se världen.
hehe...
är hos tjejen nu, kommer jag hem idag och har tid över ska jag fan vända på yes we can så att ni får höra hur det egentligen låter.
du kan spela in det själv och reversa skiten. t:et i slutet blir inte alltid bra dock. .... jag bara förmedlar för dem intresserade och dem som undrar.
jag har sen barn undrat om massa saker som för mig känts idiotiska, och efter mitt "uppvaknande" har jag nu i 10 typ "forskat" och jag skiter i vad alla säger, jag är säker på det jag är säker på. sen så lär man om sig lär nya saker omvärderar andra... sen tror jag inte blint på allting, tror många av tex dokumentärerna är gjorda av illuminati om man så vill...
men lyssna på den divine rösten som alla har men blivit frånkopplade ifrån.. ni får tro vad ni vill så får jag tro vad jag vill. jag måste iaf försöka sprida det på nåt sätt. fortsätt vara haters på bra budskap. och såklart jag eller nån annan som skriver om sånt här har alla svaren. men varför ska vi inte förmedla ett budskap som exponerar det vi anser vara helt fuckt. men oftast tas det som sägs och förkastas istället för att se budskapet i det sagda.
och visst är jag själv felaktig och motsägelsefull men vi är människor vi är i en syndig värld, men vi blir testade för att göra gott. jag har sett för många tecken som inte kan bara vara slump. sen får ni göra er egen uppfattning jag bara säger...
o jag orkar själv inte egentligen ens skriva på internet, för mina ord är överflödiga och inte alltid så träffsäkra som min tanke och det som ska förmedlas. det är för mycket för att förklara för att kunna förmedla "hela bilden" utan att det blir helt förvirrande och låter helt idiotiskt. det är en perfekt plan dem har skapat liksom=P
en till med britney "den oskuldsfulle" skolflickan=) sublimanaleeee signaleeee i din analeeee...
o hur kan du kalla mig förvirrad? jag lyssnar inte ens på skiten förutom det andra har forskat fram eller om jag ska "analysera" den. dem får jack shit från mig. "det enda du behöver det är maten på bordet" - max peezay
fast maten är ju också helt manipulerad och giftig. dem låter oss själva förstöra våra kroppar vilket leder till att vi förstör oss mentalt och spirituellt. från alla samhällsskikt och från alla håll, från alla institut... det är vad jag tror jag har aldrig känt mig mer förstående och öppen och klar i mitt tänkande, så kalla mig förvirrad och galen och olärd.
food inc kärlek!!!
Frimurare är inte satanister
Jag tycker det låter som "Surf skatin' " (eller snarare "serf skejten") :)fyllfinne - Ehm, Gaga och Satan hade ju inte ens samma pose på bilderna? Aleister Crowley hade f.ö. inget på Aldous Huxley. Läs Brave new world och skåda en jäkligt snygg nutidsallegori skriven 1932. Rasism, sexism, hedonism, konsumism: allt snyggt förpackat på ett par hundra sidor - betyder det att Huxley var Satan? :) 10-4, over...
jag menar bara att dem som gör, tex i industrin som nu tråden handlar om, att dem använder sig av dem, i det här fallet, symboliken från frimurare osv. för dem betyder symbolerna nånting. som madonna hon är öppen med sin kabala.. och om man läser om tex frimurarna, i deras egen bok, så tror dem själva på att symbolerna är ett sätt att kommunicera med, genom att påverka andra och genom att förmedla budskap mellan varandra. och att användas som en slags sermoni, en rit. så dem tror att symbolerna påverkar. och eftersom det här är uråldriga grejer så man måste ju undra, hur mkt påverkar skiten? med kyrkan(s infiltrering?) bannlystes alla dem här vetenskaperna, som innan vart allmän filosofi och vetenskap, så att dem "upplysta" inom kyrkan kunde vara dem ende med svar(?). jag själv är troende men som sagt, budskapet döljs och istället framförs diverse redskap, beroende på vad en (grupp) människa(-or) vill uppnå. och sedan dess har dem gömt sig och nedgraderat människan fysiskt och mentalt. men ja, vi utvecklas, kommer på nya hypa grejer och uppfinningar, teknologin går framåt snabbare än nånsin, men vad används det till? vem får nytta av dem? vad får vi vanliga människor. du ser hur svårt det blir och förklara allting det går inte man komemr in på en grej, så måste man förklara en annan för att försöka förklara motsägelsen i det man säger, så kommer man inte på nåt annat osv osv dem vill dividera oss så mkt som möjligt, dem vill inte att vi ska tänka på saker. vi sysselsätter oss så fort vi kan börja krypa med den första institutionen förskola, istället för att vara hemma med sin familj/släkt. jag är inte emot skola helt och hållet men det finns mkt skit som är helt orelevant egentligen tycker JAG. sedan ska man ha hobby, television finns i varenda hem, man får en förförståelse av hur världen är genom att programmen visar hur den är. med NLP kan dem med nyheter, tex den om sanningsrörelsen påverka tittaren. trodde den skulle vara objektiv men den var största smörjan också. sen när man tittat på teve så har man en förväntning på hur livet, situationer, relationer osv osv ska fungera och när det inte blir så så blir man besviken... sen jobbar vi åtta timmar om dagen, kommer hem äter sover. utan att ens hänga med. vi äter anti depp, hinkar, tar droger, slåss, skapar gäng som egentligen bara är en annan form av illuminati. gör som du vill är det dem förmedlar, lev bara i nuet, njut. och här är också en motsägning såklart man ska njuta och leva i nuet. men den fria viljan idag är något som jag tycker har blivit helt förvrängt till bara destruktivitet osv... folk blir inte onda, dem blir ignoranta, förlåt, men vet inte hur jag ska säga det. jag hatar inte för man kan inte veta om man inte vet liksom? hur ska man veta nåt som aldrig blivit förmedlat till en. många är ofta skeptiska till sånt här i början, jag var lite, men endå så stod allt helt klart och tydligt och logiskt för mig. nu under många år har hela min syn på världen förändrats, och gör det fortfarande. jag var största ateisten för några år sen inte längre. jag hatade på allt förut, inte längre. jag kände mig överlägsen och blev dryg för jag tyckte folk var idioter, inte längre. jag var rädd hela tiden, inte längre. det är en state of mind av förståelse och säkerhet och återförening med det heliga (divine, gud, universum, kalla det man vill kalla det). en medvetenhet som hela tiden arbetar, tolkar läser av, jag vet inte. jag känner mig inte ett dugg paranoid även om folk gillar och slänga ut det ordet. jag har vart det. men inte längre.. free youre mind neo! förlåt för så långt inlägg skulle inte ens skriva men nu kom det bara.. ... så alla får tro som dem vill, jag känner ett behov av att förmedla något så jag gör det. dem som tar till sig tar till sig.... gör gott, så skapar det en vidare kedjereation av godhet, gör ont och samma lag gäller där.... kärlek!
jag har läst den.. det är utveckling. det är det vi är på väg mot liksom. det är på väg mot domens dag. jag vet inte hur huxley tänkte han förmedlade skiten. han har även skrivit framtisdfens värld där han med fackspråk går igenom sina ideer till du sköna nya värld, med undersökningar om det undermedvetna, hypnos o shit, hur propaganda kan användas för att påverka människors tränkande. det är hans vision, om han främjar den jag vet inte och bryr mig inte. ni lägger ord i munnen på folk och skrattar. jag bryr mig inte. mk ultra tex. när dem tog in nazister för att lära sig och göra en egen mind controll program. varför skulle dem slutat med sånt nu? dem har bara blivit mer sofistikerade och tunga, det syns inte för den är så väl utvecklad.
dem= usa
fyllfinne - Kan en
symbol verkligen påverka dig om du inte har rätt referensram till den ?
Visst är det ett sunkigt drag att använda symbolen för att få in den i det allmänna medvetandet innan det avslöjas vad den innebär, men då riskerar man även att ändra dess innebörd.
Bara en sån sak som ett luciatågs symbolvärde skiljer sig markant mellan exempelvis Sverige ("oh, så finstämt och vackert med alla dessa ljus och vita särkar") och Japan ("wtf? vem har
dött ?!").
* "
jag är inte emot skola helt och hållet men det finns mkt skit som är helt orelevant egentligen tycker JAG. "
- Som källkritik och vetenskapligt tänkande..?
10-4, over...
fyllfinne - Huxley skrev boken som varning för var han trodde att Sovjetkommunismen skulle utvecklas till. 10-4, over..
or did he?=P jo visst jag är inte speciellt vetenskaplig eller med värsta beläggen men jag bryr mig inte heller om du inte tror. jag antar att du är inne t den "offentliga" sektorn med alla paradigm och regler för trovärdighet. men jag bryr mig inte om sånt för det är bara normer, som förvisso många ggr är bra att ha för att det inte ska bli sån här "rappakalja". och jag säger inte att symbolerna hudra % påverkar hur ska jag kunna veta det? jag gör bara min alternativa forskning och min egen empiriska uppfattning. men att dem använder dem och har gjort det så länge historien är betecknad måste betyda nånting tycker jag iaf. men jag vet att du inte kommer gå att övertala=) och det är bra för dig, så länge du är nöjd med dig själv o allt som kommer i din väg. lr vad man ska säga... bara en sak till, bara för att vi i västvärlden haft "tur" med denna bekvämlighet så är det bara en liten procent av världen som har det så. resten lever med mycket svårare förhållanden. trots detta är folk glada, hjälpsamma människor för dem har nån slags tro kvar, är min uppfattning av det lilla jag vart utanför. deras allas misär för våras några överflöd av bekvämlighet. sen finns det ju deusches överallt osv men ah... jag pratar ju också med folk och det är uppfattningen jag fått. våran tro är snabba, ytliga nöjen aka Crowley. vet inte. det är det jag tycker bara.. nuff said nu drar jag mig tillbaka igen till min roll att bara länka videos och dylikt=) och som alla folkmord på urbefolkning? över hela världen har "vi" slaktat såna shaman aktiga folk, urfolk, tex samerna här i sverige. dem bidrog inte till ekonomin så dem blev bortförda och bortjagade.
Jag förstår inte ens att jag diskuterar skitsaker. Men om folk ska vakna upp och vara lite mer toleranta och ha lite mer sunt förnuft hjälper jag gärna till. Det hela liknar i mångt och mycket det moralpaniker som florerat kring åren, men om verkligen förbi ser hur media influerat personer så hade dem inte fått med sig folk i opinion, folk blir helt till sig när dem ser en video eller läser något som ser ut att stämma men gör ingen vidare efterforskning. Som tidigare sagt det är bara en image gällande artister. se bara på alla psykadeliska attribut som 60 och 70talet bjöd på. Likväl finns deathmetallartister som mer än gärna bygger sin scen kring uppochnedvända kors och pentagram men vet generellt inte något om det utan använder bara estetiken för att locka tonåringar och andre subgrupper som tycker det är häftigt när man är lite edge.
Hahaha! Var det ingen annan som lyssnade på Obamas bakåtspelade tal som fyllifinne länkade?
Beat the odds like an abusive freak show owner
fyllfinne * "jag säger inte att symbolerna hudra % påverkar hur ska jag kunna veta det? " - Genom forskning och empiri, kanske? Men just ja, sånt tillhör ju "normen", så då är det bättre med din "alternativa forskning" och din "egen empiriska uppfattning" ;D * "men att dem använder dem och har gjort det så länge historien är betecknad måste betyda nånting tycker jag iaf. " - Javisst: symboler ger en grupptillhörighet ("är du en cola- eller pepsi-person? visa det med loggan") och visar ens (önskade) position ("jag är framgångsrik, därför har jag en klackring"). Symboler ändrar även innebörd allteftersom, även om de för en liten krets håller fast vid orginalbetydelsen. * "över hela världen har "vi" slaktat såna shaman aktiga folk, urfolk, tex samerna här i sverige. dem bidrog inte till ekonomin så dem blev bortförda och bortjagade. " - Dock var ju det inte p.g.a. Crowleys satanism, utan gammal hederlig "god" religion. 10-4, over...
men artisterna blir signade, dem får skriva på papper och sen är det bolaget som många ggr bygger upp deras image. så för dem ter det sig kanske bara som image men dem där som bygger upp dem vet kanske mer varför dem gör det. eller så har det kanske gått så långt att det inte behövs längre ens vara medveten om det det är så inpräntat i oss att det gestaltas per automatik utan att vi inser graden av påverkan i det. men nånstans kommer det ifrån. och som sagt madonna är öppen att hon följer kabala, att hon har kontakt med andras osv. så det finns ju dem som vet vad som sker. många säkert, jag vet inte... jag förstår att det låter helt osannolikt och sjukt.. nåt åt det hållet tror jag iaf. hehe nu heippa!
det var inte religion det var människan, budskapet är helt tvärtom än vad som har skett liksom. religion har blivit våldtagen.
men artisterna blir signade, dem får skriva på papper och sen är det bolaget som många ggr bygger upp deras image. så för dem ter det sig kanske bara som image men dem där som bygger upp dem vet kanske mer varför dem gör det. eller så har det kanske gått så långt att det inte behövs längre ens vara medveten om det det är så inpräntat i oss att det gestaltas per automatik utan att vi inser graden av påverkan i det. men nånstans kommer det ifrån. och som sagt madonna är öppen att hon följer kabala, att hon har kontakt med andras osv. så det finns ju dem som vet vad som sker. många säkert, jag vet inte... jag förstår att det låter helt osannolikt och sjukt.. nåt åt det hållet tror jag iaf. hehe nu heippa! Det är du som gör kabbala till något att förakta, vem har sagt att du automatiskt ska göra det?
Eh oavsett vem som skapar imagens har såklart syften med det, ser du inte själv hur uppspelt du agerar, du ska posta videos, bilder etc från artister som använder estetiken, det är exakt det artisterna/skivbolagen vill eftersom dem just vet att sådana symboler attraherar till intresse och PR. Dem tjänar på folks intresse för de undangömda och speciella.
Jag skulle själv kunna bli en artist idag, spela in en skiva där jag säger massa ockulta ord, skapa ett skivomslag där 666 syns om du kollar riktigt noga etc. Inte fasen gör det mig till någon fullfjädrad person som ska störta världen. Vad är det du inte förstår, eller har du stark religös tro?
nej jag kanske var otydlig. vi pratar i denna tråd om dem onda sidorna. så jag drar upp hur den används ont.. rightright? såklart du kan använda den som du vill jag skiter i. men att det finns så utbrett o bland pop o shit, för mig det betyder något. och visst. ja jag har en stark tro. men jag trodde på sånt här innan också när jag var ateist så.. ordläggningen i munnen fortsätter. nu ska jag på middag! spred that love!!!
visst. ja jag har en stark tro. Ok det förklarar en hel del då.
come get some!
fyllfinne * "jag har en stark tro. men jag trodde på sånt här innan också när jag var ateist så. " - Det säger faktiskt ingenting om dess sanningsvärde, utan bara att du gått från att förneka Gud och ha en tro på myter till att tro på Gud och tro på myter. När du var "ateist" så var du alltså troligtvis inte speciellt mycket mer insatt än du är nu. 10-4, over...
Skulle & Bones symbolen är på dem bilderna som Mörten och Thisisart la upp för oss.
skull & bones**
Skulle & Bones symbolen är på dem bilderna som Mörten och Thisisart la upp för oss. Och..?
Förresten är det inte "skull and bones" loggan.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Alla ni som tror på symbolismens betydelse för världsordningen, kolla på filmen A Beautiful Mind. Kan bli en eye-opener.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
om det nu var sant, allt som TS har pekat på.. vore det inte jävligt mkt smartare av dessa "styrande människor" att INTE lämna massa hemliga meddelanden lite här och var? för att eliminera risken att bli "upptäckta" menar jag.. enbart faktumet att dessa "tecken" finns att hitta pekar väl på att det bara är bs? Jo jag har också tänkt på detta men dem tar väl antagligen argumentet att dem är så mäktiga att dem bara leker med oss..Eller så menar dem att dem använder lagen om attraktion för att påskynda illuminatis världsdominans;)
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
några fakta finns.. just därför några av luckorna blir fyllda med drabbel ibland... hela västerländska samhället styrs i stort sett av aleister crowleys "filosofi".. gör som du vill är den enda lagen. även om man inte följer honom så styrs musikindustrin också mkt av hans tankar. detta influerar människan till yttre nöjen, snabba nöjen, den distraherar av att man enbart hamnar i nuet, glömmer bort orsak-verkan, osvosv.. det är en så smart plan att det inte går attt diskutera för det låter helt idiotisk. bara för att dem dödat all spiritualitet så folk tror inte ens människan har en själ längre.. jag suger på att förklara så kolla kolla kolla läs läs läs skit i dem som säger nej nej nej.... "they learn me to say yes, but me stilla say no".. Aleister Crowley förespråkade en helt annan ideologi än vad (om dem nu skulle finnas) illuminati försöker åstadkomma,det som står skrivet på min presentation är skrivet av Crowley,skiljer sig väldigt mycket för ett total övervakat samhälle om jag får säga det själv..
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/