I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Världen, Film & Musikindustrin styrs av satanister!!!

Övrigt - Blandat

2009-11-11 23:53
todilo

Haha.. Nej absolut inte! ser inte ner på nån, alla är lika värda!
Men finns andra som ser ner på andra, bli lite motargument och snack Thats it.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-11 23:58
ok men då e vi på samma spår..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2009-11-12 00:13
todilo

Absolut.
Livet gäller för alla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-12 08:46
CL
Det går ju inte riktigt att resonera med dig som en vanlig människa.

Vill du ha fler källor på att det existerar en injektionsnåls teori? Vill du börjar lära dig om hur "satanisterna i media" påverkar publiken kan du skicka mig ett om så ska jag ge dig en lista på bra böcker.

Till att börja med kan du ju googla på typ "audience analysis" och kanske hitta något i stil med Länk till http://www.mediaknowall.com/alevkeyconcepts/audience.html

Genom att anta att publiken bara är en passiv massa som kan påverkas och blint ledas utan att själv veta om det visar du bara på vilken underlig människosyn du har.

För övrigt finns det ingen anledning att försöka ta någon slags ensamrätt på religiositet. Du är knappast ensam om at vara religiös. När du sätter dina förvrängda och perverterade åsikter i munnen på alla andra religionsutövare får bara fler islamofober vatten på sin kvarn.

2009-11-12 09:24

men vafan, orkade till sist kolla på filmerna, det enda dom bevisar är att folk som gör musik är lika mycket idioter som en del på whoa och gillar att ha referenser till illuminati. Som de flesta inte verkar vara speciellt förtjusta i. Om nu musikindustrin styrs av illuminati borde dom inte hindra dom här artisterna från att snacka skit om dom då? Det ska ju vara en hemlig organisation?

Fortsatt: subliminala meddelanden har aldrig visat sig speciellt effektiva. Ingen med mer än en halv hjärna tror på att nån spelar in sataniska meddelanden baklänges i massa låtar. Eller? Lyssna på den här videon vettja

Fan det var ett halvt avsitt, nog för att göra mig förbannad. Men jag blev lite glad när det stog att Michael Jackson skulle avslöja "the worst kept secret in the world". Vad är det, att jultomten inte finns typ? Så jävla dumt.

Förövrigt; jay z's satanistiska baklänges budskap var klippt. Och uttrycket"new world order" kommer härifrån: "During the 20th century, many statesmen, such as Woodrow Wilson and Winston Churchill, used the term "new world order" to refer to a new period of history evidencing a dramatic change in world political thought and the balance of power after World War I and World War II"
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-11-12 09:25
Ja så är det verkligen, spelar ingen roll om vad dem promotar eller effekten det har på människor, Ja just det jag glömde vi har en media som hyllar allt som är anstött idag spelar ingen roll vad det är. Allt förolämpande och brist på kunskap ska man hylla.

Har du levt under en sten eller. JA. Det är så det fungerar förstår du inte eller..suck

Ja Wikipedia är skriven av The white man en åsikt jag har, Lindsay lohans långa wikipedia info är ganska intressan. Killen gav mig en Diagnos som han tog från Wiki
Ja nåt måste va fel på dig om du tänker så. Här har du diagnosen som världen har lagt fram till dig om du gud förbjude du tänkte i andra banor. its ok The white man har ställt diagnos i hela världen.

Någon som fattar vad h*n menar här? Otroligt..

Wikipedia har mycket missinformation om historiska figurer, dels censurerat mångas artiklar. En incident för antal år sen då Svarta proffesorer artiklar om afrikansk världshistoria togs bort, då det inte passa, samt länkar till sidor som de tog bort, måste hålla det på en viss nivå eller hur. Samt deras perspektiv om hur Cleopatra härskinnan va svart, Wiki säger att hon va vit och kom från Makedonien.
B.S.

Du ser verkligen saker i svart/vitt, bokstavligt talat. Du drar upp 2 enstaka händelser utan vidare information, snälla..

2009-11-12 11:14
Mörten!

Ignoring you! inget argument kommer från din mun som vanligt, så håll käften!

Resten, är det så svårt att tro att vissa människor tror på andra grejer bortom traditionell religion? Indien har 30 miljoner Guds figurer!.....

2009-11-12 11:18
ChinaLove: Är du på riktigt? Seriöst, du får tro vad du vill men du verkar ypperligt hjärntvättad och abnormt enkelspårig.
Gå och läs en bok.

2009-11-12 11:25
ChinaLove
Du kan ju inte förstå att t ex mörten inte tror på din !"reigon", "sekt" eller va du nu vill kalla galenskapet....
Indien har 30 miljoner Guds figurer
Aha och? Är det ett bra argument som ska få oss att förstå att du tror att världen styrs av satanister?

2009-11-12 12:58
Resten, är det så svårt att tro att vissa människor tror på andra grejer bortom traditionell religion? Indien har 30 miljoner Guds figurer!.....

Nej, folk får väl tro vad dom vill men:

Dom 30 miljoner "guds figurerna" är en avbild av den enda guden dom faktiskt har: Bramah (eller hur det nu stavas ^^). Anledningen varför dom har så många är just för att dom anser att en människa inte kan föreställa sig någonting så "stort", eller hur man nu än vill uttrycka det. Därför finns det så många ansikten av Bramah. Alltså är det fortfarande en traditionell religion med en gud... Så det kan du inte använda som .. argument (?)..
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-11-12 13:34
Först och främst, så tror jag inte ett skit på dessa konsperationsteorier.

Men min fråga är, vad betyder symbolen med ögat och pyramiden? Den finns ju på dollarn, vad jag har förstått, och måste ju därmed representera något?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Toastare

2009-11-12 14:00
Jag skyller allt på Emma!

2009-11-12 14:22
Jag börjar ana konsperationer från de som tror på konsperationer!
Vi har hjärntvättats sen vi gick på dagis!
"Min hatt, den har tre kanter, tre kanter har min hatt, och har den ej tre kanter, så är det ej min hatt"

Redan som liten blir man instruerad att göra foliehattar.
Tro inte ett ord på dem, dem måste vara satanister!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Moderator

2009-11-12 16:13
Haha jag har börjat kolla igenom videorna nu. Såg den första igår kväll och nu kollar jag på andra. En lite rolig grej när de pratar om Eye of Providence:

"For you to notice masonic symbolism, you need to understand it. I'm not going to teach you about it, but I will show you a few examples."
Nähä? Varför inte det? Då kan ju ögat lika gärna stå för fred och kärlek som 666SATANISM666!!!!!11!!1111!oneone!oen
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-11-12 22:45
ChinaLove
* "Men en fråga varför samma image och symbolik over and over again?"
- För att det är enklare att ta en gammal och etablerad symbol än att göra en ny logga och fylla den med ny symbolik.

* "på miljontals sammanhang.. antar att dem alla är ´tuffa´ "
- När det gäller kändisar? Garanterat :)

Mvh - Jag tror du kan vara nåt på spåren där faktiskt, inte minst som folihattar inte skyddar mot radiovågor utan förstärker dem :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-11-12 23:14
Innan du läser detta ska du tänka på att detta är mina åsikter o tankar kring ämnet.
tack

Polare till mig linkade denna tråden och jag kollade igenom direkt så var jag fast i det inte kunnat sluta kolla upp mer o mer information om ämnet. I min mening så är det så att Bush(Ex-presidenten) är med i Skull & Bones det är en förmodligen satanist kult,inte bara han som är med där utan många andra presidenter och kända och mäktiga snubbar som är med i den. Sedan har vi "Frimurarna" på engelska "Freemasons" det var dem som grundade U.S.A och kollar du nära på 1$ lappen så kan du se t ex, pyramiden med ett öga (Lucifers) och örnen och dem alla dem 13sakerna massa viktig information men orkar inte babbla upp dem men, det finns även Ugglan som satanister tillber, kollar du över örnens huvud ser du 13 stjärnor som bildar ett hexagram..och stjärnorna själv är små pentagram, och på latin står det "Announcing the birth of the New World Order" och "the new world order"=one world government. Med detta kan man ta sig rätten att säga att enligt mina uträkningar så vill U.S.A ta över världen o göra alla länder till ett ända stort land.. dem har redan börjat..
U.S.A vill att Kanada och Mexico blir ett (ända stort land tillsammans är inte det än början till något mycket större) och "Euro" en valuta som många länder i såklart Europa använder.. dem försöker sätta oss samman.

länk till 1$ lappen.

Länk till http://awearnessblog.com/SilverCertificate1Dollar.jpg

Länk till Skull & Bones.(Wikipedia)

Länk till http://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_bones

Länk om Frimurare och om The Illuminati.

Länk till http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/13_33_freemason_sig.htm
Lower your face down my waist and take a taste of the past!

2009-11-12 23:16
Whoa blir sämre för varje gång jag loggar in.
BountyBoo F29 ADMIN, HAHAHAHA.

Det kan betyda Allah, men det kan betyda det som Mobbad menar med. Vad vet du då du vägrar ta in något i din skalle?

En admin som fiskar inlägg och samtidigt är jävligt omogen är fan det värsta jag vet, "Antar att du inte kommer vaccinera dig". Haha...

2009-11-12 23:25
Ammoniaq
sluta länka White Man sidor vafan!

2009-11-12 23:39
ammoniaq - Ganska uppenbart är det inte dina egna tankar och funderingar kring ämnet :)
Varför skulle det vara Lucifers öga? ("Det allseende ögat är placerat över en ofärdig pyramid med 13 steg, vilket är avsett att symbolisera de ursprungliga 13 staterna och den framtida expansionen av landet. Den kombinerade implikationen är att ögat, eller gud, finner USA:s framgång som föredömligt." )
Varför skulle Skull & Bones vara satanister?
Varför orkar du inte "babbla upp" "massa viktig information"?
Varför ser du Wikipedia som en bra källa för Skull & Bones, men inte för "Försynens öga"?
Varför? Varför? Varför?

sajjoo - Varför skulle tecknen för "allah" även betyda "satan"?
För att använda dina egna ord: vad vet du? :)

10-4, over...

2009-11-12 23:50
Varför skulle det inte kunna göra det då? Mobbad säger en sak, smutset kommer in och säger att det inte betyder så för att det betyder Allah på arabiska, är det därför det inte kan betyda satan?

Om du är lika stupid som alla andra här inne så kan du stänga igen du med..

2009-11-13 00:23
sajjoo - Fjanta dig inte, utan svara på frågan: vad vet du?
Om du vet att allah-kalligrafin även betyder satan så får du gärna berätta det (och gärna hur du vet det), men om du bara ska spela mangas och kalla folk för "smuts" så kan jag nog rekommendera att du börjar hänga på flashback istället.

10-4, over...

2009-11-13 00:31
The all-seeing eye is the elite's favorite symbol. It represents the eye of Lucifer seeing all and is usually atop a pyramid, the symbol for a top-down command and control system of compartmentalization.

sedan så sa jag att det var mina egna tankar.. kanske inte helt sant där med "egna" men mina tankar efter har läst det ifall det passar in bättre, sedan som jag sa så är det mina tankar så jag kan tro att det är Lucifers öga eller guds eller mitt eget öga eftersom jag ska bli frimurarnas ledare och dem hade kommit på en tidsmaskin o åk bak i tiden sedan längre till i tiden ca 1776 sätta de på 1$ lappen ??? eller har jag fel;D?
citatet är tagit ifrån sidan under detta.

Länk till http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20Government/Federal%20Reserve%20Scam/satan_on_our_dollar.htm

2009-11-13 00:32
Frågan är hur du och hon kan veta att det inte betyder det..

2009-11-13 01:15
hahahaha... för det första, illuminati är bara skitsnack en jävla masspsykos konspirationsteori. Bara svagt lagda personer som går på den där skiten...
Väx upp förfan hitta nått kul i livet istället för o sitta och tänk på den där löjliga skiten.. finns det nått ni kan "göra" åt saken om det nu mot all förmodan skulle stämma?...... NEJ precis.

Och ChinaLove.. du verkar vara helt jävla dum i huvudet.. vet du ens vad du snackar om? vafan vet du om verkligheten.. ingenting.. du kan ju gå i din lilla religions-psykos och tro att din själ är ren... eller whatever.. religiösa människor är dom största jävla hycklarna på denna jord.. ni är bara svaga psykist och behöver nått som hjälper er klara av en vanlig vardag.. så jävla mycket elände den där jävla religionshorskiten har skapat på denna jord... fan helt jävla otroligt..

så snälla, ta av dig allahhatten,kippan eller korset klipp å gå ut på gatan.. och kolla vad som igentligen pågår.. det kallas verklighet.. riktigt verklighet ingen jävla påhittad skithistora som en snubbe skrev ner på papper en gång i tiden.

2009-11-13 02:52
det kallas verklighet.. riktigt verklighet ingen jävla påhittad skithistora som en snubbe skrev ner på papper en gång i tiden.

Allt har skrivits på papper! du väljer ditt papper, jag väljer mitt papper. Ironiskt vi har verkligen inget konkret, allt ju bara papper skriven av andra, bara spekulationer, men så är det. Vissa väljer att tro istället, på sitt sätt som de kan. Religion skapat all skit? Så all vår brutala världshistoria kommer från religion? du pratar om ett ganska relativt nytt socialt fenomen som religion fått en roll i.
Rasism, Klass och Politik där har du horan!

2009-11-13 10:22
gonna_sell
Du verkar precis lika dum själv.

2009-11-13 11:00
Sajjoo - du är ju helt borta.

ammoniaq Du är också helt borta. Du borde börja kolla dina källor lite; Länk till http://www.jesus-is-savior.com/ är inte att lita på. Och den ser ut som angelfire sida ca 97.

China love Kan du inte berätta mer om vad du läst om symbolik?

2009-11-13 13:53
Mabanbde

För att det är enklare att ta en gammal och etablerad symbol än att göra en ny logga och fylla den med ny symbolik.

* "på miljontals sammanhang.. antar att dem alla är ´tuffa´ "
- När det gäller kändisar? Garanterat :)

Bevisar ju bara brist på kreativitet inom industrin, dem har ju en hand i
Kult-ur kreationen, och det är inte så att de kommer med nytt, dem har en model av nåt dem känner till.

Tuffa är vad dem ska framstå som, för att sälja det till den heterosexuella massan, kan slå vad om 90% av dessa ´rappers´ är gay.
Lil wayne nån? inget fel på det, men det är en falsk bild de utger.

2009-11-13 14:07
Lil Wayne facinerar mig, Lollipop tyckte man va misstänksam när man hörde den, men sen kom mer.

Testa vatten.

2009-11-13 14:08
Haha, "gå tillbaka till flashback". Du får det att se ut som att whoa är ett bättre forum än flashback. Det är ju för fan rena rama skämtet. Whoa är en av dem sämre, så jämför inte det med flashback eller tro inte att whoa är bättre.

2009-11-13 15:08
ammoniaq - Riktigt bra källkritik där - att hänvisa till folk som hallucinerar fungerar alltid när man vill få fram någonting som är troligt.

sajjoo - Jag sa inte att Whoa var bättre eller sämre, utan bara att du förmodligen skulle trivas extremt mycket bättre på Flashback. Uppenbarligen hade jag rätt.

Om du ens brydde dig om att försöka veta vad du snackade om skulle du dels se att jag inte uttalat mig om sanningshalten i påståenden om textens betydelse, utan att jag frågat om belägg för uttalandena. Så: vad vet du?

Beklagar att det inte bara är oneliners med påhopp, men du får väl anstränga dig lite...

10-4, over...

2009-11-13 15:18
Lil Wayne facinerar mig, Lollipop tyckte man va misstänksam när man hörde den, men sen kom mer.

Haha allvarligt talat? Du tar verkligen in all information du hittar på youtube som motbevisar vad välrden ser eller?
Kan du inte räkna upp några personer du tror är med och styr välrden

2009-11-13 15:24
Så ett gäng gangbangande gamla hustlers sitter inne på infon om illuminatis planer för världen, surejomenvisst. Låter ju logiskt. Rapparna härstammar ju i nedstigande led från tempelriddarna, sök det på youtube så hittar du säkert någon video om det.
mama said knock you out

2009-11-13 15:34
Blaze_We P23

Vi prata om image och vad som framställs, Jag tog ett exempel på Waynes musik, som inte stämmer med hans ´tuffa´ heterosexuella image. Lyssna själv på hans text.

Jag bryr mig inte ett skit om vem som styr vad. Det är världen och dess arkitektur som intresserar mig, vi bestämmer själv hur vi ska leva, förutom fattiga och krigsdrabbade dem har ju inget val. Nej tar inte min fakta från youtube som jag på pekat innan, youtube är bara ett video format med olika synpunkter och händelser.
Finns böcker och historia om vår värld, mer trovärdigt än youtube right?

2009-11-13 15:38
ChinaLove: Får jag fråga hur gammal du är?

2009-11-13 15:39
ChinaLove

Å andra sidan så är det dom som vinner krigen som skriver historian, insert twilight zone musik here
mama said knock you out

2009-11-13 15:43
ChinaLove Så du tror, allvarligt på just den linen han drar i den videon är sann, och att alla andra lines, från ca 400 låtar per år...Är fel?
Tror nog att linen har någon annan mening eller att han var så borta att han inte ens visste vad han sa när den grodan hoppa ur munnen på honom.
Jag vet att det finns många böcker om vår värld och att youtube bara är en video källa. Men det med wayne, det stämmer för att någon klippt ihop det på youtube.
Och alla video som du länkade i ditt första inlägg....Har du några bra böcker du kan tipsa om som du kan backa up dom med?

2009-11-13 15:45
Mörten

Ignonerar dig fortfarande! inget argument som vanligt, ingen ide att skriva till min inbox och reta mig, tänker inte svara på nåt du säger, du kör samma taktik hela tiden. Learn shit, och mot argumentera, det är ju en ´diskussionsforum´.
Lunarstorm är nog mer din grej.

2009-11-13 15:49
Blaze_We P23

Har inte länkat nån illuminati video överhuvudtaget, Mobbad starta tråden, kolla själv,
länka bara den videon.

2009-11-13 15:49
Haha oj! Insåg de....Glöm de sista=)

2009-11-13 16:02
Blaze_We P23

Så du tror, allvarligt på just den linen han drar i den videon är sann, och att alla andra lines, från ca 400 låtar per år...Är fel?

Vad menar du med fel?

Har du några bra böcker du kan tipsa om som du kan backa up dom med?

Ingen specifik sammanfattad bok,

Grekiskt Mytologi

Kabbalah

Egyptisk Historia

Indisk Religion

Natur religion.

Afrikansk Vodoo,

och en jävla massa annat, mycket historia och religion research..
rad kombination av grejer som man läst över åren, samt psykologi.

2009-11-13 16:09
ChinaLove: Jo med censur slipper man ta jobbiga debatter, vad är du rädd för egentligen, kom igen bemöt mig istället.

Grekiskt Mytologi

Kabbalah

Egyptisk Historia

Indisk Religion

Natur religion.

Afrikansk Vodoo,

Wow, med tanke på hur du argumenterar så har du alltså satt dig in alla dessa?
Som vanlig när man efterfrågar information från sådana abnorma skeptiker som dig själv så får man jämt läsa boken själv.
Vakna upp ur ditt slummer grabben.

2009-11-13 16:11
Jag är en flicka.

2009-11-13 16:15
Du får inte censurera mig, du är ingen admin. Häng inte här om du inte pallar.. pratar med alla andra förutom dig, fatta vinken. tänker inte sänka mig till din nivå och fråga om din ålder.

2009-11-13 16:17
ChinaLove - Om du inte kan hänvisa till en specifik källa så är listan helt onödig - det finns ju tusentals nollor som har ljugit ihop nonsens om allt du listat.

Det finns inget som heter "afrikansk voodoo". Det du åsyftar är troligtvis den västafrikanska Vodun.

10-4, over...

2009-11-13 16:25
Mabande P32

Jag hänvisar inte till nåt, jag skrev bara vad jag har läst och vad jag bygger min sammanfattning på.
Rad saker av kombinationer, som bör studeras om man ska snacka ´illuminati´.

Det finns inget som heter "afrikansk voodoo". Det du åsyftar är troligtvis den västafrikanska Vodun.

Jag är korrektad.

2009-11-13 16:39
Mabande P32 och dunder p14 något jag bryr mig inte om mina källor eftersom det är något som jag själv tror på det var bara dem 1 av dem sidorna som hade läst om det.. och som gonna_sell sa

Väx upp förfan hitta nått kul i livet istället för o sitta och tänk på den där löjliga skiten.. finns det nått ni kan "göra" åt saken om det nu mot all förmodan skulle stämma?...... NEJ precis.

Hmm jag kan inte göra något åt det men jag vill inte göra något ÅT det... jag vill gå med dem förfan ska någon ta över världen så ska fan jag va med dem!!

2009-11-13 16:46
Du får inte censurera mig, du är ingen admin. Häng inte här om du inte pallar.. pratar med alla andra förutom dig, fatta vinken. tänker inte sänka mig till din nivå och fråga om din ålder.

Men herregud, du censurerar mig genom att inte ta debatten.

Jag är korrektad.

Enough said.

Beskriv istället vad du kommit fram till eftersom du är så beläst. Det är som någon efterfrågar min kunskap och jag skulle refererat till www.google.se. Det håller inte..

2009-11-13 16:46
Det här är kanske den konstigaste tråden. Varför skriver alla så uselt?

det var bara dem 1 av dem sidorna som hade läst om de..

eller

Rad saker av kombinationer

Fattar överhuvudtaget ingenting av vad ChinaLove menar. Tror ChinaLove är full.

Ammoniaq - du bör bry dig om dina källor. Snälla. Att du tror på något behöver inte betyda att det är sant. Du kan ha fel, jag kan ha fel. Därför ser vi till att vi har bra källor.

2009-11-13 16:48
Chinalove:

You can have whatever you like i verklighet ba saker i min verklighet