I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Övrigt - Blandat

2008-01-19 12:10

Min kontaktannons bestod, som kanske 1% förstod, av en rap-parodilåt som jag skrev om för att passa mig. Nu har iallafall uppföljaren kommit och jag är fortfarande a regular everyday normal guy, som även kan indetifiera mig med låt nr 2, så för er som vill komma mig djupare in på livet ber jag er lyssna på:

"Everyday Normal Guy" och "Everyday Normal Guy 2"! :)

Hoppas ni hittar den ni söker!! :)
(Nu menar jag inte mig, utan att ni finner varandra. Jag klarar mig alltid!)

Moderator

2008-01-19 13:05
CapKillah Jag har förstått
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2008-01-19 13:06
det såhär i efterhand. Men jag tycker fortfarande att det var en bra kontaktannons och låtarna är bra.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-01-21 11:01
Namn: Ali

Ålder: 21

Bor:
Stockholm,har ingen aning vilket väderstreck men det ligger i blackeberg,nära vällingby =)

Klädstil:  Oj,har väldigt  ofta mjukisar då jag har arbetskläder och bara helt enkelt inte orkar klä upp mig för att åka till jobbet och tillbaka. Men när jag är ledig så är det viktigt att det är cleant och gärna enkelt. Snygga vita adidas skor tillsammans med ett par elvine jeans och en nice clean tröja kan slå mycket. Är inte så mycket för baggie grejor utan det ska sitta bra och vara rent. Gärna matcha.

Musiksmak: Var hiphop som drog mig hit till whoa för längesedan. Men sen så länge en låt är bra så diggar jag.

Jag: Kille som är nyligen inflyttad till stockholm. Jobbar i butik som tar mycket av min tid. När jag är ledig så åker jag upp till norrland eller bara sitter hemma. Gillar få folk att skratta och uppskattar ärliga människor som är villiga att offra lite av sig själv och inte är själviska.

Söker:
Först och främst någon att träna och sporta med. Gillar racketsporter såsom squash och tennis men har ingen riktigt att spela mot. Måste även springa/jogga också så sällskap är alltid roligare. Skulle även inte skada att ha någon att snacka med bara sådär,först på msn sen kanske vidare i socialt umgänge. Gillar att göra saker,om det är så bara att bowla,bio eller klättra vägg så hellre det än sitta hemma och snacka. Spontanitet är viktigt

Bild med min stora näsa finns på min press
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-21 16:29
en atletisk version av jessica alba

Så skrev typ en klasspolare på mellanstadiet när vi skulle få brevpolare i norge, fast han skrev Pamela Anderson. Han stackars brevpolare (vi var 11) skickade en bild på en modell på 25-26 o påstod att det var hon på bilden. Hahaha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-21 18:20
Haha det gör jag inte. Bara att den som svarar på din annons kanske också skickar en bild på nån gammal 90talsmodell. ;)

2008-01-21 18:29

Var observant bara så de inte har en stor hand runt benen för isf kan de nog vara en barbie de visar istället för sig själva. :P

2008-01-21 20:43
KaptenKrok: Hehe, tack så mycket. Jag sökte iofs en donna med jag kan ju inte undvika ditt smicker. Vill får väl dra en biljard, bira och lite hångel nångång... ;)

Moderator

2008-01-21 22:22
CapKillah Ja verkligen! Och fira medelmåttan.

2008-01-22 02:14
Ja det här gick ju skit. Men skam den som ger sig!... Jag ger mig!

2008-01-22 20:48
KaptenKrok: Fira medelmåttan, haha, jo det vore nåt!

mc_pothead: Keep your head up! Tjejer kommer och går, riktiga vänner består.

2008-01-22 20:51
go mc_pothead! jag battlar dig för ditt namn! ;)
Follow the dao, right about....NOW!

2008-01-22 21:20
Capkillah
Yepps! ORD! Har dock inga sånna tror jag hmmm...

Fuzz
Haha Bring it ån then mothahfunkaah! :P

2008-01-22 21:41
VÄNNER SÖKES!!!

Namn: (*****)
ålder: precis blivit kärring 23 :)
bor: vår vackra huvudstad

SÖKES

nya vänner, nya äventyr :)

2008-01-22 22:18
Går det bra för någon eller? Har skitsvårt för sånt här, känns lite corny :p

Namn:
Filip
Ålder:
19
Bor:
Stockholm
Klädstil:
Sneakers. Jag ser nog ganska mycket hiphop ut.
Musiksmak: Allt från breakbeats till gamla james brown. Blir mestadels electronisk musik dock.
Söker: En person med lika intressen, men mina intressen får man ta reda på själv!

Sneaky!

2008-01-22 22:20
stringkarring:
nä det går åt helvete, iaf för mig haha:) ush.
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2008-01-22 23:49
Namn Per

Ålder 22

Bor San Jose,CA

Klädstil Har stil

Musiksmak Allt jag finner bra

Sysselsattning Film

Söker Clajlo. Har en crush pa henne som manga andra har har sakert
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2008-01-25 03:09
okej
folk ber om statusrapport.

Har mött den mest härliga tjej genom denna tråd.

Förhoppningsvis fixar hon sitt pass snart.. ;)

2008-01-25 07:20
Finnes:

Namn: Andrijana
Ålder: 26
Bor: Malmö / Alvesta
Kläder: Casual, oftast.
Musiksmak: Bra sådan

Söker:

En trevlig person att hänga med när jag är i Småland. Gärna Alvesta, men Växjö funkar det med.
We call them winerbrods.
Toastare

2008-01-25 10:07
PeWi, du bor ju i CA.. _Maria kommer ju tillbaka dit (men till LA) om nån vecka.. du får hooka med henne och glömma clajlo.
Jag skyller allt på Emma!

2008-01-25 11:17
Jag blir bara mer och mer rädd när man ser att de flesta här inne lider av någon disability som hindrar dem från att fungera normalt med människor. Är det inte nån sorts sjuk symptom så är de gravt alkoholiserade eller drogberoende och helt misanpassade.

Är du dock en helt normal kvinna, utan gravt alkoholmissbruk och användande av diverse droger och du känner att du funkar helt normalt i samhället så kan du kontakta mig. Grundkravet är också minst VG i svenska på gymnasiet.
Toastare

2008-01-25 11:33
fetlyrik, jag och en annan har gjort en uträkning att 1 på 10 på whoa är normal.. dvs. fungerar normalt socialt... sen är det nog 1 på 10 av de människorna som inte har alkohol/drog problem... sen är den nog 1 på 10 av dem som faktiskt har humor och allt det andra som behövs..

2008-01-25 11:46
Ja det verkar ju lovande :)

2008-01-25 12:11
GAAhhhh!! dejta mig jaao...

2008-01-25 14:05

Jag gör det igen, skriver en ny annons. Inte i hopp om att hitta Prince Charming, då man skulle kunna säga att jag har... gett upp det.

Namn: Maya
Född: 1988
Bor: Stockholm, Järfälla med min mammis och en sådan där katt.

Civilstatus: Singel

Religion: Kan inte säga att jag inte tror på något, men kan säga att jag inte tror på en så kallad gud heller. Ser det inte som särskilt nödvändigt att dissa människors tro eller ens påpeka att det är obegripligt att man kan tro på något när ”motsatsen är bevisad” osv. eftersom att ingen människa har med någon annans tro att göra. Jag är prästdotter, woho.

Politik: Vänster

Sysselsättning: Åk 4 på gymnasiet för att jag varit mäkta lat, inriktning sam kultur. Inte så roligt som det låter... heehee.

Intressen: Jag gillar att dricka öl och umgås med mina vänner... för att jag är så originell? Annars tycker jag om att skriva och föra konversationer som inte handlar om nagelband och hur fula ögonbryn grannen har. Sen kanske diskussionerna ska vara på en alltför hög nivå heller för så pass påläst är jag inte. Jag tycker att MMA är mäkta underhållande, men inte tillräckligt för att jag ska hålla koll på kommande matcher och statistik. Är det en K-1gala i Sverige försöker jag gå på den, även om jag tycker att det är långt ifrån lika underhållande som jag tycker att det är att se Fedor, Wanderlei Silva, Sakuraba m.f. Jag är inte dryg och jag hatar inte allt. Jag tycker inte att det är häftigt att vara otrevlig eller att vara dryg osv.

Musik: Otroligt blandat; Anthony B, Basement Jaxx, Chris Cornell, Dizzee Rascal, Desmond Dekker, Fat Boys, Hieroglyphics, Johnny Cash, Journey, MC Skat Kat & The Stray Mob, Maia Hirosawa, Masta Ace, Silver Jews, The Eames Era, The Moldy Peaches, Tom Waits, Tonedeff, Tupac osv.

Utseende & klädstil: 1,65m, runt 50kg, späd, går lätt sönder. Klädstil, jag vet inte. Skiftar mellan baggy och tight ass, köper sneakers jag aldrig använder.

Bild: http://www.myspace.com/mapayamo

Söker: Jag tycker att det är roligt(?) att ha vänner och bangar inte på fler. Du får gärna vara social och kunna föra en seriös konversation. En snygg och god vän som jag dessutom kan skeda med tills vidare är inte mig emot.

don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Toastare

2008-01-25 16:32
halfshell, är inte du uppe i typ 4 annonser nu ...eller 3 eftersom Midas skrev en. Hoppas Mr Right.. eller Left tyker upp! ;)

2008-01-25 16:44
 Namn: Smelly
Bor : Göteborg (Tynnered)
Ålder : 3 år
Söker: Hankatt som vill ha kattbebisar

Hej!
Jag söker en far till mina framtida barn. Du ska vara långhårig, det är ett absolut krav. Sen är det bra om du bor i närheten där jag bor också. ta kontakt snarast för lite rajtantajtan
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2008-01-25 17:13
BountyBoo F27
skrev två, men de räknas inte eftersom att de resulterade i nedgång och de är borta nu. den midas skrev kan jag ju inte vänta mig någon ska svara på ,(

2008-01-25 23:18
Kul med mma, borde locka många grabbs.

2008-01-26 12:11
ja det borde det :(

2008-01-26 12:19
blastboy kanske är nått för dig halfshell. haaaaa. han va söt.

Moderator

2008-01-26 14:26
halfshell Jag frågade ju fan om du ville träffas i fredags, men då passade det tydligen inte. :(

2008-01-29 09:00
Hej!

Vänner sökes, båda tjejer och killar!

Namn: Oscar

Ålder: 23

Bor: Stockholm

Klädstil: beror lite om jag är på jobbet eller inte. men jeans, t-shirt

Musiksmak: Typ det mesta (låter trist, ja vet...hiphop, celtic punk mm)

Söker:  Är inflyttar från Värmland, och söker nu folk att umgås med, typ öla,görad det mesta. jag är öppen av mig, socal, mkt vänner fast i fel stad. Är egentligen rätt cool,men det är svårt att lära känna nytt folk när man enbart jobbar i en nya stad. Jag gillar att resa och ska åka till Tanzania om ett par månader bla. Gillar att fota, delar en liten hund med mitt ex.

Hör av er!

2008-01-29 10:15
Oj, halfshell.. Fyra annonser av henne till och med.. Bara ett hett tips grabbar.. ;)

2008-01-29 15:45
halfshell borde val hitta folk? :O

eller har folks IQ gatt ner sen jag flyttade till england?

hur gar det for folk?

2008-01-29 16:51
halfshell hittar oftast bara idioter vare sig hon uppdaterar sin annons eller inte.

sluta stalk_a mig POSTAL.

2008-01-29 16:53
halfshell
Jag är idiotast. PM mig för mer besvikelse!

2008-01-29 17:05
Den här tråden fyller inte riktigt sin funktion, va .. :D

2008-01-29 17:12

får jag också lägga mig i diskussionen? bara liiite rå.. ;)

löjligt att anmärka om antalet annonser..

Träffade själv halfshell genom denna tråd och måste säga att hon nog är en av de finaste tjejer jag träffat på länge, både på utsidan och på insidan.

Att hon sen enbart har lyckats stöta på idioter (som mig tex) är inte hennes fel.

Tycker hon är ett kap och killarna borde jaga henne. Gogogo! :D

2008-01-29 17:31
hahahahahaha. love dat <3

2008-01-29 19:12
QanA Tack :) Inga planer på York, men har du vägarna förbi Stockholm är det bara att hojta till!

halfshell Du har bara haft otur och jag tror det vänder. Om annat, så tappar jag hoppet om mänskligheten.
Delam tange barat
Moderator

2008-01-29 21:14
Jag kan också hoppa in och intyga att halfshell är trevlig, skön och rolig som fan.
Nu borde ju någon som inte är en idiot nappa.

2008-01-29 23:58
Hmm.. Den här tråden börjar gå från charmig till patetisk/tragisk i allt snabbare takt..

2008-01-30 00:04
så, har några fått ihop det tack vare den här tråden än då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare

2008-01-30 00:13
ni får vänta till i april! Men den har lett till daglig kontakt i lite mer än 2 månder hitintils och det bådar fortfarande gott.. annars håller jag med GAIA. Kan var dax för spraydate istället för whoa snart?

2008-01-30 00:42
halfshell, pick mi! fast sthlm big no no.. hmm jag kommer dit i maj nån gång iofs
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-01-30 11:46
Rachel 
Rachel, du är så söt och om du tar det som en förolämpning så vafan, varsågod. Turen har vänt och kommit tillbaka till mig nu och nu måste alla hålla sina små tummar för mig wee

Blastboy P18
i would if i could, men jag av pricipiella skäl så kan det givetvis inte ske. inte nu i alla fall, de principiella skälen är: halfshell har träffat en bra pojke, woho!

2008-01-30 12:19
"halfshell
Jag är idiotast. PM mig för mer besvikelse!"
haha
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Toastare

2008-01-30 14:11
Här går det undan... halfshell du får uppdatera oss!
Producent

2008-01-30 15:30

hej!

Namn
Daniel
Ålder
22
Bor
Göteborg
Klädstil
Varierar från dag till dag, men jeans lr svarta byxor å nån tröja å mössa å sånt dära!
Musiksmak
Allt möjligt.. Amy Winehouse, portishead / beth gobbins, daft punk, cunninlynguists, swollen members å lite av min egen musik!
Intressen
Musikproduktion, skateboard, baka pizza (laga mat i allmänhet), skissa, måla tavlor, lägga en pärlplatta ibland..
Söker
Folk häromkring som kanske skejtar, gör musik eller tycker att det vore chill att slänga ihop en pizza å chilla lite! En soft tjej som har ett musikintresse kanske!

Har ingen vettig bild på mig meeeen å andra sidan så är jag inte ute efter ytligt folk, då får det vara!

Så.. baka pizza?

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se