I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Övrigt - Blandat

2007-11-06 23:38

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Whoa är Kärlek, men hur står det egentligen till med dess medlemmar?
Nu när hösten är på väg är det många whoaiter som känner sig ensamma och nere, och behöver kärlek, och ibland räcker inte forumen till, utan behöver kontakt med ngn speciell IRL.
Därför har jag tagit på mig rollen som er ödmjuke budbärare, och postar denna tråd.

Denna tråd är tänkt att fungera som en plats där du, käre whoait, kan posta din egna kontaktannons. Detta gjordes for några år sen, och funkade relativt bra, då de flesta var (relativt) seriösa, och ett par st hookade upp.

"Minimumkrav" i texten:
Namn
Ålder
Bor
Klädstil
Musiksmak
Söker
(Notera att detta inte är en lista som behövs följas till punkt, utan mer en vägvisning för vad folk vill veta om dig)

Så snälla, posta era kontaktannonser, håll det inom en rimlig nivå, och "feel the love"!

/Simon

Ps. Svar tas i pm och gb-inlägg för att hålla ordning! Ds

2007-11-06 23:54
Yeah... har någon problem med trådens existens så ta bort, men don't shoot QanA :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-07 00:03
måste det vara en sökning i kärlekssyfte?

jag är på g att flytta och skulle gärna få lite bra tips från någon angående vart man går ut och vad för utbud det finns som kan vara för intresse av en ungdom runt skövde-tidaholm-habo-jkpg.

om någon har lust att upplysa mig, hojta till! skulle uppskattas.

2007-11-07 00:06
Namn: vad vill du kalla mig?
Alder: 20
Bor: Malmö
Kladstil: Mjukisar?
Musiksmak: Allt som får mig att le inombords

Soker: Lång dude som är expert på att klia mig på ryggen, som inte är fjollig, men inte för macho, som tycker jag är söt när jag slänger saker i golvet, och som tycker om att hålla mig i handen när vi sover för att jag ska slippa vara rädd för mörker.

Han får gärna vara rik, utbildad, ha hus och en snygg bil, semesterhus på rivieran tackar jag inte heller nej till.
Men det är ju inte det viktiga, och den där killen lär jag inte hitta på whoa.

2007-11-07 00:10
Namn: Oskar
Alder: 22
Bor: Mariestad
Kladstil: jeans o luvtröjja 
Musiksmak: rock,punk,oi,techno,trance,psytrance,reggae,hiphop

Söker: En söt,glad,snäll o gosig tjej som gillar o dricka bärs o ha kul lr bara ligga hemma o mysa.
en död moderat är en bra moderat

2007-11-07 00:12
And remember kids, the more the better!

Ju mer ni skriver, ju mer respons far ni ;)
Men pa det stora hela har ni ju fattat hur det ska ga till :)

2007-11-07 00:12
en man som inte har något emot att jag dricker mjölk direkt ur paketet, med massa självrespekt och snygga sneakers. yepyep.

Poet

2007-11-07 00:19

Men vafasen! Kan jag inte typ söka vänner här då!!
Suck...
What I said, yo!

2007-11-07 00:21
PhilAhz0phee F22

Klart du kan!
En kontaktannons kan var strikt platonisk
men det kanske ar bra om du namner det isf

2007-11-07 00:21
Kan man söka vänner här istället?

Namn: Tar vi senare.
Bor: Stockholm
Intressen: Sport,tvspel och av någon dum anledning kläder.
Klädstil: Casual street.

Söker: Folk att umgås med i stockholm på fritiden.

:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2007-11-07 00:26

Men vafasen jag vet inte hur man ska söka vänner!
What I said, yo!

2007-11-07 00:33
(EXEMPEL pa hur det kan se ut)

Mall 2.0

Soker: (ex. polare, kille, tjej)

Namn: (ex. Simon)
Alder: 21
Bor: (Sthlm, York)
Kladstil: (Blandat, vanliga jeans och skjorta)
Musiksmak: (Mkt punk och britpop)
Intressen: Intresserad av fotboll, politik (ar libertan sjalv), ol och ps3. Hanger en hel el pa puben med polare, och nar vi inte gor det dricker vi vin och ser pa filmer.

Soker: (Nagon utatriktad, intelligent, rolig, person for att ses och dricka bars i en av de 365 pubar i york. Du ska gilla fotboll, ale, och helst inte heja pa liverpool. Kladstil spelar inte roll, men helst inte draggigt. Du ska helst vara mellan 19-23)

Sa kan det se ut!

Kor hart!

2007-11-07 00:33

here we go
20
gillar brädsport (har andra intressen med), klär mig lite därefter. är glad att det börjat snöa.
lyssnar mest på hiphop och en del electo
kan nog va rätt blåögd ibland
rolig, snygg, söker en likasinnad

Poet

2007-11-07 00:43

Söker:  polare - kille, tjej, djur, tavla, whatever

Namn: Zofy
Alder: 22
Bor: Sthlm
Klädstil: Väldigt olika beroende på väder/humör
Musiksmak: Lever för hiphop och soul, men är annars intresserad av musik som berör och har något att säga än vanligt YEAH YEAH.
Intressen: Hello Kitty, film, Pullip, Sy, Rita, Skriva noveller/
krönikor, spela massa tv-spel, Poesi, Böcker, Inredning,
Foto, MUSIK!, Kläder.. osvosv.. som jag inte kommer på just nu...

Söker: Någon som kan hänga med mig utan att gnälla om
massa brudsnack om vad man ska ha på sig och vilken
nagelfärg man ska köpa. Jag hatar det, har nästan börjat
göra det så uuugh.. nej, bort bort. Jag vill inte ha någon
dömmande jävel som kör kryptiskt snack med mig.
NEJ, du ska vara ärlig, snäll och våga vara dig själv och
ibland lite vild och galen som jag. Du ska kunna hänga
med mig och pimpla vin och dricka öl en lugn fredagskväll
framför datorn..hahahah.. eller ja, bara inte klubbhäng tack!
Det funkar bara absolut när jag är för påverkad.
Sen ska du tycka om min hund även om han bits, och min
fästman som är lite av en tyst men gullig jävel!!

What I said, yo!

2007-11-07 01:21
Javisst ja, en sak till:

Svar tas i gb eller mail, annars blir traden sa rorig :)

2007-11-07 01:32
Se ny uppdaterad version längre ned i tråden!

2007-11-07 01:37

sökes: tjej

ålder: 22
bor: stockholm
intressen: resa, dyka, obskyra fiskar, x-men, baka bullar och laga mat.
jag är hyffsat trevlig och om man inte tittar för nära ganska snygg. kan vara verka väldigt cynisk och bitter men i rätt sällskap ack så charmerande. jag har någon sorts poppigt trendig stil, är rätt smal och vill gärna vara så sexig som jag känner mig när jag står och diskar i bar överkropp (obs. jag tänder alltså inte på att diska). jag tycker om musik, och det kan vara lite vad som helst men i stort sett sånt som gemene man inte lyssnar på.

sökes:
någon som är rolig, gillar öl, har roliga kläder, vett att be mig hålla käften när jag behöver det och som står ut med att jag jobbar rätt mycket. just det, det är bra om du är snygg också, framför allt är det viktigt att du själv tycker det.

bjuder på en bild också. och även om jag inte alltid ser ut sådär, så finns det ändå en liten risk att jag gör det.

tadaaaa!

ps. jag tycker det är är väldigt roligt att dricka öl och när jag gör det poserar jag gärna på bästa bögsätt så fort en kamera åker fram.

Rehab is for quiters.

2007-11-07 01:44
Namn: Namnet tar vi sen.
Ålder: 19 (1988)
Bor: Västra Stockholm
Klädstil: Rock/Punk

Musiksmak:
Alice Cooper, All Ends, Apocalyptica, Atomic Swing, Billy Idol, Black Sabbath, Coldplay, Dia Psalma, Evanescence, Feeder, Green Day, Iggy Pop, In Flames, Kiss, Lillasyster, Limp Bizkit, Linkin Park, Lenny Kravitz, Marilyn Manson, Ozzy Osbourne, Papa Roach, Plus44, Rammstein, Raised Fist, Rolling Stones, Sonic Syndicate, Staind, System of a Down, Takida, The Ark, Velvet Revolver osv...

Intressen:
Dricka öl, lyssna på musik, lista ut nya snitsiga gitarrsolon alternativt lära sig gamla klassiska sådana, komponera musik, sjunga (främst på fyllan), gå på krogen, spela poker och käka ölkorv till ölet.

Söker: Jämnårig kille, gärna med (snarlikt) intresseområde i stil med mitt. Ska inte ogilla öl, och främst inte alkohol. Får gärna vara "grabbig" av sej. Mysiga kvällar ihop är ett plus i kanten om Du gillar. Fjollighetsfaktorn är ovesäntlig.

Svara i ett PM. Endast seriösa svar.

2007-11-07 01:44

Namn: Pelle
Ålder: 19 men snart 20
Bor: Göteborg-Varberg
Klädstil: Ja du, inte speciell färg glad iaf men typ blandad.
Musiksmak: Det mesta fast dock inte metal rock med mera
Intressen: Brukade vara att måla och så men har näst intill försvunnit genom åren. Medans nu tillbringar jag mycket tid med mina tre hundar och på så sätt så brukar jag vara mycket i skogen..

Söker:  Folk att umgås med i typ samma ålder.

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2007-11-07 03:35
FAN! fel knapp!

Namn: Patrik.
Ålder: Fyller 21 i Juni.
Bor: Salem, Stockholm.
Klädstil: Dressman, yeah-yeah.
Musiksmak: Det som är bra, men mest hiphop och 60-tal. Vill du att jag ska lyssna på en punklåt? Visst, bara den är bra.
Intressen: Sitta framför TV:n/Datorn och spela spel. Se serier osv.
Dricka en jävla massa bira på helgerna.
Söker: Nån att sitta framför tv:n med. Nån man kan prata med om allting.

Så HOLLA!
Producent

2007-11-07 06:40
jag vill ocksa ha mer kompisar!! MASSA!

ska söka nu!

söker: MASSA KOMPISAR!

namn: rosita
alder: 24 och ett halvt
bor: hamburg/göteborg
personlighet: rätt svar att fiska upp, men är öppen och säger vad jag tänker (vilket oftast är nagot i stil med "visste du att.. insert random otroligt nördfakta"), skrattar mycket och löjlar mig mycket, är inte speciellt trofast till bekanta, men man kan lita pa ett en hemlighet stannar med mig. är förstaende och bra att snacka med! är en rätt lugn människa som inte gillar för mycket hets. gillar att promenera mycket i stan fastän jag hatar att shoppa.
intressen: göra beats, spela tv-spel (adventurefantasy, pussel, hidden object eller vad det nu heter), nördfakta (illustrerad vetenskap), psykologi, insekter, sneakers, mode & design, baka & laga mat, graffiti (ej nagot jag utför) och skräckfilmer!
kladstil: snygga sneakers
musiksmak: afrofunk, electro funk, psychfunk, oldschool hip hop, britcore

söker: nagon cooling som gillar att träffa nya kompisar, som inte pundar pa riktigt eller har en stonerpersonlighet. samt att ni inte ska hata min musiksmak. tusen plus om ni bor i göteborg! ni maste även vara över 22! eller iallafall bete er som det.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Moderator

2007-11-07 07:46
Namn: Fredrik

Söker: Egentligen inte alls just nu, men träffar man någon är det ju inte så mycket att göra någonting åt :)

Gillar att göra: Hänga på whoa, kröka, spela rollspel, kolla på film eller tv-serier, läsa bra böcker, fundera över sjukt onödiga saker samt fundera över om andra funderar över samma saker, hänga med mina vänner i största allmänhet, ligga och mysa med någon tjej.

Är: Snäll, förstående, vettig, lite fjantig, rökare, nedtrappande knarkare, obotlig drömmare, säkert en massa mer men det är tidigt på morgonen.

Klädstil: Baggy

Vill att en flickvän ska vara: Gärna ha ett fördelaktigt yttre, intelligent, mysig, glad, vettig, rolig (du behöver dock inte underhålla mig, men lite humor sådär allmänt är ju alltid trevligt), snäll mot mig, positiv till världen. Och framförallt ska hon säga vad hon menar och tycker och tänker.

Har lite längre hår nu än på bilden på presentationen. Den togs när jag precis hade klippt mina dreads, men nu är håret några vackra cm långt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-07 08:34
Tråden rensad.
Följ "minimumkraven" och svara via gästböcker/meddelanden.

2007-11-07 08:55
SE HIT NYA VÄNNER!

Namn:
Kristin alternativ Kritan

Ålder: 23

Bor: Skövde

Klädstil: Rutiga skjortor och jeans, alternerat med skjortklänningar och diverse koftor med svalor och shit.

Musiksmak: Hardcore hardcore hardcore, oi!, lite hiphop typ sage francis eller rjd2, lite rockabilly, en del pop och självfallet johnny cash.

Söker: En VÄN/POLARE. En självständig människa med gott om humor, som kan diskutera lite mer seriösa saker än vilken färg som är inne på nagellacket alternativt kalsongerna. En människa som inte drar sig för flams och trams och fika på stan, men inte heller bangar att spela wii och dricka öl i mjukisbyxor. Kille eller tjej spelar ingen roll. Personen ifråga får INTE tycka att mix megapol eller rix fm är det självklara valet på radion, då faller vänskapen direkt. Personer som tycker att Gert Fylking är definitionen på humor faller även de bort direkt...Vill du däremot gå ut och dansa twist till något häftigt rockabilly band, med luggen stylad i bästa betty paige stil, då är det kärlek direkt. Ja, platoniskt då.

2007-11-07 10:08
kommer förmodligen att få höra att jag är för ung för att lägga ut en kontakannons men what the fuck vi gör ett försök ;P

Namn: Oliwer

Ålder:
17

Bor: Jämtland (strömsund)

klädstil: jeans eller mjukisbyxor, t-shirt och luvtröja, oftast mössa eller keps, har även en palestina sjal som jag typ alltid har på mig!

Intressen: Musik, se på film, vara med polare, boddymodification, dansa och så klart party party! ;)

Musiksmak: de mesta innom hiphop, men mest svenskt för tillfället, sen har vi sånt som har varit favoriter sen jag hörde dom första gången! typ; Fjärde världen, 2pac, Looptroop och max peezay!

Söker: vänner med samma intressen, likasinade personer som man kan snacka med, kanske en tjej som man kan dela hösten med! grejen är att jag typ är den ändå som verkligen gillar hiphop i den lilla byn jag bor i! så om jag nu mot all förmodan verkar intressant så är det bara att skriva till mig!

fred ut!
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2007-11-07 10:49
jag är gammal,alkad och litteratur nörd   gillar all musik som ni tycker är dålig och klär mig skitzofrent.

ge mig värme i vintermörkret
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //

2007-11-07 11:08
Jag sitter för närvarande i telefonkonferens med Fredde Le Grand (a.k.a. Reinfeldt) och Bettan Ask angående en nödlösning i form av ett nytt särskilt tillstånd som måste beviljas för att husera kontaktannonser på internet och/eller övriga publikationer som även har reklamutrymme.

Eventuell publicering av kontaktannonser vid avsaknad av tillstånd kommer bakas in i kopplerilagen, då är det inte gulligt längre!
Moderator

2007-11-07 11:14
Namn får du reda på när jag vet vem du är.
Ålder 22
Bor Helsingborg
Klädstil allt från klassisk vintage saker till halvhipstergrejbla.
Musiksmak elektronisk dansmusik, kent och ibland gammal gangsterrap.
Söker dam i närområdet med bild. närområdet är från rydebäck i söder till laröd i norr. Inte intresserad av att sitta och maila i veckor. skicka ett pm så bestämmer vi tid.
och jo, du måste ha lite jälva driv i dig. inte vara rädd för att gå ut på vardagar då jag gärna jobbar helg.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Toastare

2007-11-07 15:14
Soker: hemmafru

Namn: Jimmy
Ålder: 22
Bor: Malmö, södra innerstan
Klädstil: loose-fit jeans, skjorta, t-shirt, sneakers
Musiksmak: John Legend, Kanye West, Common, Joss Stone, Timbaland, Fallout Boy o.s.v
Intressen: Vin, kvinnor och sång alternativt öl, brudar och dans.

Söker: tjej med valfri hårfärg, snygg solbränna, slimmad kropp med lite extra bakdel. Gärna rolig, smart, orginell och ett stort självförtroende. Ska helst inte bry sig för mycket om att jag inte är så bra på att diska, dammsuga och sånt där.
www.twitter.com/jimmypistol232

2007-11-07 15:26
Sökes: en "drinkin buddy" att gå ut och göra stan osäker med varannan helg (jämna veckor)
Namn: Caroline, men försöker få folk att kalla mig Clive
Bor: Stockholm (Bandhagen)
Klädstil: Svart, mycket klänningar, gärna roliga och läckar accessoarer
Musiksmak: 80-tal, new wave, oldies, "synth", electroniskt.
OMD, Fad Gadget, DM, Hasil Adkins, Bauhaus, the Damned, the Clash yadayadayada...
Intressen: gå ut på någon bra indie klubb och bli för full så jag dansar till allt för utom Peter Bjorn & John eller Le Tigre. Se på TV helst gamla goda sitcoms.

Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Moderator

2007-11-07 18:43
Namn: Mattias
Ålder: 20
Bor: Lysekil
Klädstil: Det jag trivs i
Musiksmak: Hiphop/Reagge
Söker: Myskompis

Jag är:
20 år, arbetslös men pluggandes rappare som älskar tv-spel/film och poker. Snusar men är nykterist och rök/drogfri, du behöver dock inte vara det... Älskar musik mer än någonting annat här i livet (förutom min mamma)...

Skicka ett mail om du vill veta mer :)

// Din Sugar-Daddy!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-11-07 19:02
Namn: Ylva

Ålder: 18

Musiksmak: Nästan bara hiphop. Just nu har jag en Mos Def/El-p/Dizzee Rascal-period...Utöver hiphop lyssnar jag lite halvhjärtat på balkanmusik, elektroniskt och reggae. Men som sagt halvhjärtat. Har svårt för rock och pop. Speciellt rock.

Gillar att göra: Läsa, skriva, kröka, fundera över religion och yta. Haha...Lyssna på musik och pyssla... "jag är mångsidig"

Klädstil: Baggy... mycket sjalar och smycken.

Söker: Spontan partyglad person att gå på konserter med och hitta på andra trevligheter. :)

2007-11-07 19:12
Sökes: I need both a new lover and friends hahaha...
Namn: Gabriela, Gabi, Gabi-chan
Bor: Sthlm, Sollentuna
Kläder: beror på mitt humör, ibland lite uppklätt, ibland drar jag på mig Baggys och sneakers, när jag har på mig sistnämda tror folk att jag är ca 17 år (so let it be!).
Musiksmak:  mest 70's soul/funk - Marvin Gaye, Curtis Mayfield, Donald Byrd,  Joe Bataan, Lamont Dozier. Men även hiphop typ Mos Def, Common, Talib Kweli, Nujabes. Reggae, latin a la oldschool Fania Stars, bossanova etc. etc. Har upptäckt väldigt mycket japansk hiphop och reggae på sistone med. Upptäcker nytt hela tiden.
Film: Har en förkärlek till asiatisk film. Men typ Donnie Darko, Old Boy, All About Lily Chou-Chou, Pan's Labyrinth, Sin City, Amelie är några favoriter. Jag älskar film.
Intressen: Ja... film och musik är en passion. Jag är en drömmare också, sitter alltid i min egna lilla värld, men jag tar mig även till de platser jag drömmer om. Största var att åka till Japan, and yes... kom precis hem därifrån efter att ha bott där i 4 mån och pluggat lite nihongo yo! Jag gillar att resa, att upptäcka nya platser och kasta mig ut på okända vägar.  Har även pluggat i Chile/Bolivia och levde med Mapuche indianer, that was cool.
Jag pluggar socialantropologi (=ungefär "läran om olika kulturer") så jag älskar att vidga mina vyer och lära känna så många olika kulturer som möjligt. Och språk... I like, jag ska bli fyrspråkig... japanskan är kvar. Snackar spanska också eftersom jag är en liten "blandras" av svenskt och chilenskt.
Gå ut och bara ta en öl med vänner, spela en massa tv-spel (typ Final Fantasy) but beware! jag kan fastna ganska rejält.
You: Äh, make me smile... ha lite passioner och dröm som faen, se utanför Sveriges gränser. Jag var en tomboy när jag var ung, så jag trivs bäst med killar, eller tjejer som är avslappnade och inte får mig att känna mig som att jag beter mig för "grabbigt".
Let's drink beer!

2007-11-07 20:48
Namn
Petar

Ålder
18 (-89)

Bor
Strax utanför Lund i jättestor villa med stor trädgård, golvvärme och badtunna.

Klädstil
Hmm.. Jeans, baggy ibland, t-shirt och jacka när det är kallt

Musiksmak

Lite allt möjligt. Senaste veckan har jag lyssnat mest på Scatman John, Immortal Technique och Svenska Akademien. Annars är Slagsmålsklubben, Him, Rammstein och Flipsyde några favoriter.

Söker
Nån att mysa med, vänner, what ever i can get! ^^

Övrigt
Går mitt sista år på gymnasiet nu, pluggar digital multimedia på söder i Lund. Tittar inte så mycket på TV, laddar hem de serier jag ser på. Ser dock gärna film och organiserar ofta upp filmkvällar/myskvällar med polarna.
http://www.petar.se

2007-11-07 20:59
någon gång ska vara den första...?

Namn: Martin
Ålder:
19 och ett halvt
Bor:
Alingsås
Klädstil:
mest baggy. men ändå rätt blandat
Musiksmak: Mestadels svenskhiphop
Söker: det vet jag inte...

ett under om någon nappar på den sämsta kontaktannonsen nånsin

2007-11-07 21:46
Namn: Fredrik
Ålder: 17
Bor: Norrland (Skellefteå)
Klädstil: Mestadels skatekläder, lite baggy sådär
Fritid: Festa, träna på gym och hänga med polarna.
Musiksmak: Hiphop för det mesta, annars allt som är bra.
Utbildning: Pluggar andra året på Medieprogrammet
Personligt: Tänker jävligt mycket på livet, snusar och är allmänt jävla soft.
Söker: Söt tjej, ålder spelar ingen roll. rolig, charmig mysig och allt fan man kan vara..

2007-11-07 22:05
Namn: Tobias (Men säg gärna Tobbe).

Bor: Mora/Dalarna (troligtvis Karlstad i Augusti).

Klädstil: Casual (Jeans och t-shirt med en cardigan över)

Fritid: Träna på gym, Film (hemma och bio), fika, shoppa (lika roligt att shoppa åt sig själv som att vara smakråd) Umgås på stan eller hemma. Spelar en del TV-spel, men gillar du det inte spelar jag när jag är ensam =).

Musiksmak: Guns N' Roses är ju favoriterna, lyssnar på dem hemskt mycket, men är absolut en allätare när det gäller musik.

Utbildning: Läst 3 år ekonomi på gymnasiet och söker till Karlstads Universitet (Ekonomi) i April.

Personligt: En funderare (inte filosof) som har lätt för att umgås med människor, Ofta glad och rätt mysig om man kan säga så om sig själv. Ex flickvänners föräldrar älskar mig ;) En bra lyssnare, men väldigt duktig på att hålla låda också.

Söker: Tjej att umgås med, hade väldigt mycket "flick" vänner när jag var yngre samt i skolan, men sen man tog studenten har de försvunnit åt alla möjliga håll. Saknar det, killkompisar har man ju alltid, men man umgås inte på samma sätt. Säger inte nej till en till kompis oavsett kön visserligen, men det här är ju trots allt en kontaktannonstråd så lika bra att fråga efter det man helst vill ha.

Hör av dig! Även om det bara blir via mail och msn (då jag känner att jag bor lite off just nu) men Sverige är ju inte ett stort land och jag lämnar Mora så ofta jag kan. Vi kommer ha trevligt, vågar nästan garantera att vi kommer skratta ihop ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-11-07 22:23
Namn
Daniel
Ålder
20
Bor
Stockholm
Klädstil
Förortstuggare (ja, ni vet hur dem ser ut)
Musiksmak
Hiphop, rnb, ska
Personligt
Snäll. Fötterna på jorden, men vet aldrig vad jag vill. Wannabe filosof som ofta utbrister "jag tänker! därför finns jag!" i mitt huvud.
Söker
Vänner av det motsatta könet. Glad och sprallig men när man måste. Vara lite "all eyes on me" men samtidigt omedvetet charmig ^^

Lite kort och konsist. Men jag bifogar ett förvrängt (or is it?) foto, just for the game!

Beläsh till dig

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-11-08 00:11
Tråd rensad, keep it clean :)
Delam tange barat

2007-11-08 00:32
äh skit är väl inte så mycket kontaktannons över min anledning känns lite skämmigt..

Namn:Emil Berlin (nej, jag är inte tysk:)
Ålder
:18
Bor:kalix
Klädstil:lite hiphop, lite mysbyxor typ
Musiksmak:hiphop, rock, pop, 60-tal.. allt nästan !
Söker:ska vara hos min faster i stockholm under jul, fram till nyår typ. Känner mig jävligt sugen på och dra en rejäl uterunda då och testa storstan på mellandagarna.
Du ska vara en sjuk jävel som ska hänga med på min psyko tåg i fyllan.. kan sluta hursomhelst.

har några kompisar där men vette fan, tror dom är tråkiga att gå ut med.
jag vill hälla tequila i naveln på en snubbe på plattan och sen snorta upp det med ett sugrör...
nä nu gick jag till överdrift !

kommer hursomhelst avlida om jag ska sitta och grogga glögg med min faster i en vecka.

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-11-08 00:57
Namn
Micke

Ålder
25

Bor
östra delen av Sthlm

Klädstil
Olika, streetwear,jeans

Musiksmak
hiphop,rnb,trance/house,rock/pop,punk,metal =D

Söker
sköna relaxade brudar som inte har nått emot att dra ut o ta en bira eller sitta o softa hemma whatever jag är öppen för det mesta ;-)
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2007-11-08 09:38
Okidoki, here it goes, har ju lyckats mer eller mindre med kärlek på whoa innan ,så vet ju att de finns schysta snubbar här, var bara rätt psykiskt labil då- men smalare än nu, hahah, ni får ta mig vid psykisk vigör istället för den smala labila jag.

Namn: Peppis

Ålder:
24 /fyller 25 i december/

Bor:
i en liten etta i Södertälje utanför Stockholm med min hund- Mr Lil' Killah'. Sparar de pengar jag får på o bo billigt till mitt företag och resor.

Klädstil:
mycket varierande, brukar säga street/preppy. på killar gillas casual wear, men jag själv har för tillfället mkt  "bollkallekläder" som jag kallar det- typ shorts och väst med gubbmössa etc och sneakers till

Musiksmak:
musiknörd som accepterar det mesta, lyssnar på hiphop, grime, dancehall, baile funk, brittisk pop/rock, rock i allmänhet, etcetc and so on

Söker:
en schyst snubbe med attityd, har stått ut med snubbar som ser ned på mig och aldrig en dag till, vi är jämlikar.

du behöver inte gått en dag i skolan utöver gymnasiet, så länge du jobbar. har lite svårt för folk som inte gör någonting..du bör gå med på att jag är usel på o stava och kan bete mig som en idiot, men ändå gick ut med 18,8 från gymnasiet och har pluggat en massa på högskolenivå.

du bör gilla fotboll eller åtminstone stå ut med att jag gillar fotboll. jag står inte ut med italienska ligan, men kan anpassa mig. Är stort Man U. fan.

Jag kan vara en dramaqueen, men bara med folk som hetsar fram det, så var en lugn snubbe så är jag lugn tillbaka. Jag är svartsjuk som utav bara helvete, men haft anledning till att vara det, ge mig ingen anledning till att vara det, and we are fine.
Jag vill gärna lära känna din familj (om det lämpar sig)och dina vänner, jag är inte en sådan person som isolerar mig i ett förhållande. Du får ha hur många tjejpolare och ex du hänger med som du vill, så länge jag får träffa dem. Otrohet går vid tanken- prata med mig och avsluta förhållandet ordentligt innan första kyssen är min standard.

Jag är 1,70, du bör vara längre än 1,80. Jag är mullig, du får se ut precis hur du vill, jag bryr mig inte, men har svårt för magrutor o dylikt. Jag tränar om du tränar, jag tränar inte om inte du tränar etc..

Det får räcka.

2007-11-08 11:28
Svar tas i pm och gb-inlägg för att hålla ordning!

2007-11-08 12:35

Sökes: Man kan aldrig ha tillräckligt med vänner så därför söker jag trevliga, genuina och öppensinnade individer att umgås med! Kön eller ålder spelar ingen roll!
Namn: Paulina
Ålder: 22 år
Klädstil: Varierar, beror på humöret och vad man känner för att ha på sig! 
Musiksmak: Lyssnar just nu mycket på Queens of the Stone age, Mark Lanegan, Jeff Buckley, The Clash, The Cure, Arzachel, Pink Floyd, Buddy Holly, Johnny Cash, 60- och 70-tals soul, Madness samt REM.
Filmsmak: Napoleon Dynamite, Reservoir dogs, The usual suspects, Carlito's way, Amores perros, Platoon, Apocalypse now, Fear & loathing in Las Vegas, The Big Lebowski, Office Space, Wild at heart, Blue velvet, etc.
Personlighetstyp: Kan vara blyg första gången jag träffar någon och därmed verka lite stel, tyst och tråkig, men när jag väl är avslappnad i någons sällskap så är jag en rätt skön, flummig och snäll människa som är kul att umgås med!

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Lyricist

2007-11-09 18:45
Haha fan vad roligt!

Soker: Massa brudar

Namn: Steven
Alder: 18
Bor: I skogen?
Kladstil: Jag lägger en freestyle i mina hängiga levi's
Musiksmak: Hiphop
Intressen: Bilar, skriva texter och typ softa.

Soker: Soft brud som gillar min bil. Hon får gärna vara trevlig, rolig och inte leka bitch typ. Gothare, emos och andra alternativa flickor behöver inte öppna bildörren.

Så. Hoppas ni gillar mig!
Poet

2007-11-09 20:12

Är detta inte redan den 100'e tråden om samma ämne?

Men aja, för skull skojs skull...

Namn: Mac Dizzle :P

Ålder: 24

Bor: Malmö

Klädstil: Blandat, men mest hip hop/street.

Musiksmak: Allt förutom techno och reggaton.

Intressen: Älskar att spela basket. Producerar mycket musik (så klyschigt här på Whoa), gillar goda böcker. Känner mig som en gammal gubbe nowdays eftersom jag tröttnat på näst intill allt vad uteliv heter, men man vet aldrig om lågan börjar brinna igen med rätt person ;)

Vill ha: Smart, intelligent, utåtriktad, sinne för humor, sunt förnuft. Ska ha drömmar och mål i livet och gärna läst en och annan bok. Du ska helst vara mellan 23-35.

OBS! Inga fjortisar med identitetsproblem, behov av att "finna sig själv" eller som har daddy issues, tack !

Bild? Hollah first, then we can talk about it.

At the gates of Eternity...

2007-11-09 21:19
Ingen som vill dricka öl o träffa två trevliga män i sina bästa år nu ikväll?
Runt 20 höstkvällar på nacken.

Har fan inte mkt o göra alltså, hör av er!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2007-11-09 23:54
Namn  Mathias

Ålder  
20

Bor    
Lidingö                

Klädstil
Preppy/dandy feat street när det faller på

Musiksmak 
inte värd att nämnas

Intressen  
Mat, Spruta Champagne, Veva, Klottra, vara allmänt oseriös och naken på fyllan

Söker  
Glad, trevlig och söt tös som inte heller har förstått sig på allt här i världen.

ja, jag är seriös
And your fat friend, her nickname is Mini-van..
http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2007-11-10 00:05
Korkad idé till tråd.. Så länge den inte är sticky och ingen får skriva i den förutom när de postar annonser så sjunker ju tråden och försinner snabbt på sida 2 och bortåt? Vad händer när de flesta har skrivit sina annonser och ingen får uppa den via kommentarer och liknande? ^^

Hur som helst, ska väl langa in en jag med,

Namn
Simon, aka Machete.

Ålder
25.

Bor
Karlstad.

Klädstil
Olika, streetwear.

Musiksmak
Bra musik, proddar RnB, hiphop och en del elektroniskt.

Söker
Personer med lite ambitioner och talang. Söker i första hand intresserade RnB sångare/sångerskor men också bra rap på engelska. Har mkt beats som ligger och skräpar som gärna ges bort till seriösa personer.

Hmm, vad söker jag mer?

StarCraftdiggare som lirar lite online på tråkiga vardagskvällar, blir inte lika kul att lira mot random B-Net users. Lirar f.ö. bara Blizzard spel nuförtiden, finns inget bättre när man väl lirar.

Mysig flickvän vore väl som alla andra säger också trevligt självklart men tror knappast ngt här passar mig så vi passar på den, hehe..

//Peace

2007-11-10 01:08
Namn:Bartholomeus

Ålder:
24

Bor:
Stocktown

Klädstil
:varierande

Musiksmak:
allt

Söker:
Kompisar för nigga-movie kvällar.Jag känner tyvär inga som delar den typen av humorn och filmsmak och det är fett tråkigt att kolla på filmerna själv eller med min sambo som blir jätte irriterad när jag brister i asgarv hela tiden.Filmer som:´Don´t be a menace while drinking ya juice in da hood´,White man can´t jump´ eller alla Spike Lee joints etc.

Åldern,kön,religion,politisk uppftattning(dock inga nassar eller komunister) etc spelar ingen roll.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2007-11-10 04:42

Namn: Natalia
Ålder: 23

Finnes: Stockholm

Söker: kompisar som får med mig ut på äventyr! vad du lyssnar på för musik bryr jag mig inte så mycket om. jag är öppen för det mesta. o inget skitsanck om andra kompisar osv.. ok om du är arg/besviken, men du ska kunna skillnaden på att berätta o skitsnack...nån som jag kan vara tråkig med o bara kolla på tv eller disskutera vädret med över en kopp kaffe, eller ta en sista-minuten weekend till valfri destination.

Är: en halvt förvirrad kattälskare, med två små älsklingar. Jobbar skumma tider som gör att jag är vaken på nätterna o sover bort en bit av dagen. sitter då mest o kolla på serier o läser inne på whoa. har självdistans o blir glad för allt enligt många vänner. är en tjejig pojkflicka, eller var det tvärtom? vet inte riktigt, men nått sånt där... klädstilen varierar på humör o energi. ibland högklackat o klänning (ok, när jag går ut), sneakers o mjukisar, väldigt mycket jeans. bryr mig inte så mycket, tar det som det kommer...

Tycker om: Att sitta o inte göra nått på min dator (det har blivit lite för mycket utav det nu på senare tiden dock), gå ut o klubba, gå ut o dricka öl, läsa, resa, älskar kläder o sushi!!.. o sy tycker jag också om, men det gjorde jag mest innan, har inte haft en symaskin på ett ex antal år.

tycker inte om: tjatiga människor o som blir arga för minsta lilla, kroppkakor, o jag kommer inte på nått mer.. finns säkert massa, men det är nog inte värt o nämna.. 

ha det nice

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss