Jag fick flertalet svar på min numera borttagna vän-annons och har träffat en hittills. Det var en trevlig filur :)
Delam tange barat
BountyBoo F27 jag är nöjd Haha! Tankarna tar mig till Bonde söker fru. Gudomligt bra.
Toastare
2007-12-05 22:07
devv, eeeeh-jaaauhaauu
Jag skyller allt på Emma!
Det är ju kul att det går så bra för folk, men jag vågar inte lägga upp någon. fear of rejection kallas det väl? Eller så vet jag redan vad/vem jag vill ha...
Är det någon som lyckats förtrolla dig BountyBoo?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Mer läskigt än att lägga upp en annons här är ju faktiskt att skicka till någon. Men hur går det för folk? :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Toastare
2007-12-06 01:56
Prince_Of_Persia, det kan man nog säga ja..
Jag gör en ny: Söker en i vän i Stockholmsområdet som kan gå på promenader med mig och min hund. Du ska helst ha hund så min hund kan bli vän med den! Och om det är en brud så är det finemang för han behöver get laid och jag vill ha puppies, hollaatchagirl...
What I said, yo!
det är jobbigt att behöva skriva till folk vars annonser man svarat på att man hittat och varit på date och inte vill gå på fler av de bra anledningarna.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
halfshell gick det så bra? :D kewl!
Delam tange barat
Haha, grattis till er som hittat någon! Ang Roots Manuva som nån nämnde, skulle payat bra för en tidsmaskin som transporterade mig till konserten asap. Precis som aftonblaskan skrev så är nog fan Witness den bästa brittiska hiphoplåten nånsin! Kan gå på replay dygnet runt om det vore så, :P
Hur har det gått för alla? :D
Delam tange barat
Toastare
2007-12-09 23:13
jag går i väntans tider.. nej, jag är inte gravid.
den här tråden är helt snurrad. i positiv bemärkelse.
I drop one verse - other cats be rhyming for weeks.
Namn: Pontus
Ålder: 22
Bor: Göteborg
Klädstil: Alltid stilade sneakers.
Musiksmak: Hiphop - (Edan, Big L, Biggie Smalls, Qwel, Atmosphere, Aesop Rock och The Golden Era.) Men också mycket annat som inte är hiphop.
Filmsmak: Adaptation, Being There, Terminator, Kim Ki Duk. Michael Haneke.
Söker: Någon skön människa att hänga med oavsett kön.
Sysselsättning: Bor i Haga med min sambo (mästerkatten här på whoa, no homo), läser C-kursen i Filmvetenskap. Har kandidatexemen nu till våren. Annars har jag hand om studentradions hiphopprogram Come Clean Radio, tidigare chefredaktör på Svenskunderjord.com, redaktör på dagensskiva.com och jobbar för fjärde året som mentalskötare inom öppen psykiatri i Frölunda. Annars har jag en stor passion för South Park, är social, glad och såklart whoaberoende. Relativt mångfacetterad som gillar nörderi.
Bild: Jag på dansgolvet framför nån djungeltrumman-paparazzi.
Toastare
2007-12-11 13:50
mfs, tror du glömde en liiiiten detalj va? ...eller nej två blir det.
"Att du bara blir vän med tjejer som du stött på eller att du bara blir vän med tjejer som stött på dig. " Det är väl kanske dags för lite förändring? Jag håller tummarna. Men jag verkar inte direkt behöva brottas med det problemet för erbjudandena rullar inte in direkt :)
Eftersom vissa av mina vanner hade sant bra flyt i denna traden sa ska jag ocksa forsoka. Namn: Maria Nothdurft Alder: 23...snart 24 Bor: just nu i Los Angeles
Kladstil: jadu jeans ar trevlig och eftersom man nu bor i ett lite varmare klimat sa blir det mycket klanningar a short a sant trams.
Musik: Mycket mest hiphop men det gar lite upp och ner. Om ni skulle adda mig pa facebook sa ser ni dar for jag orkar inte riktigt skriva det har.
annars sa tycker jag omk, ja vad tycker jag om? jag tycker om tacosallad, djur, ol, umgas med mina sma vanner, bli bjuden pa drinkar, vodka cranbarry, Tv-serier(entouragek, futurama, one tree hell, scrubs mm) blir dock inte sa mycket tv-tittand nu fortiden men annars gillar jag animal planet och national geo.. Vad gillar jag mer jag gillar att var ute i solen. Jag gillar att sova nagot jag inte har gjort sa mycket pa senaste. Hitta pa saker a bara chilla annars. Och resa ar trevligt.
Soker: en man med korkort, kanske egentligen inte pri #1 men ett plus. Du ska garna vara over 180 for jag ar 175! ska gilla att umgas med folk ga ut men samtidigt klara av att chilla. du ska vara allmanbildad och ha ett jobb. Gilla musik och garna inte san dar riktigt hard rock musik. Och om du befinner dig i LA ar det ju bra men efter den 19dec sa ar jag pa besok hos min familj i dom syndligare delarna av sverige. (ja jag vet att den ar dalig) xo Maria
aaa
ja det har gick ju bra...
aaa
bonde sökte fru, bonde fann fru. pinsamt
Namn : Rikard Ålder: 19 Bor: Jönköping Klädstil: pikétröja Musiksmak: allätare så att säga Filmsmak: action komedi simpsons etc. Sysselsättning: Pluggar på trafik tekniskt centrum köra lastbil och grävare med mera. sitter vid datorn i brist på annat eller ute o kör bil hur kul de nu låter. Längd: 190cm 88 stadiga kilon körkort: ja snusar: ja röker: nej dricker: ja när de behövs HEJ
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator
2007-12-16 17:20
_Maria Du har ju ganska smalt utbud om du bor i Los Angeles. Av whoamedlemmar alltså.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Heter: AxelÅlder: 21Bor: Kungsholmen i Stockholm, flyttar i Mars till HornstullSysselsättning: Jobbar som säljareFritidsintressen: Musik, fotboll, film och matlagningPositiva egenskaper: Jag är rolig och jävligt avslappnad säger folkNegativa egenskaper: Kan ha en kort stubin iblandUtseende: 1,94 lång, inte tjock men inte smal heller, trots att jag är helsvensk så har jag lyckats med bedriften att få bruna ögon och brunt hår. När jag inte jobbar så har jag ruffsigt hår, är jag på jobbet så får det lov att vara lite mer välfriserat.Klädstil: Har allt som oftast ganska baggy jeans och t-shirt med tryck på mig. Har aldrig smycken och liknande. (Morsan säger för övrigt att jag är skitsnygg i kostym)Framtidsplaner: Samtidigt som jag lever livet ganska mycket dag-för-dag så har jag ett mål som jag strävar efter, som förhoppningsvis kan hjälpa så många människor som möjligt. Detta är ett projekt som jag jobbar lite smått på i dagsläget men det kommer ta en 10-15 år innan jag har råd.Söker: En tjej som är född 86 eller senare, du ska vara avslappnad och inte vara den typen som blir rasande över att toalettstolen är uppfälld. Eftersom jag är väldigt spontan så är det positivt om du är det också.Snusar: Såhääär nära att sluta!Röker: Ja, men det har blivit mindre på senare tidDricker: När situationen kräverDroger: Förutom tidigare nämnda så försöker jag ta det lugnt.Körkort: Nej, har inte funnits tid eller pengar. I lift my hat of and say: Good morning!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Toastare
2007-12-16 19:43
KaptenKrok, däremot är utbudet av icke-whoa medlemar oerhört stort. _Maria är en väldigt bra tjej som hade varit ännu bättre om hon stannade i gbg!
Moderator
2007-12-16 19:49
BountyBoo Ja men då borde hon väl inte söka efter dem på whoa? Och för att klargöra direkt menar jag inte att hon inte skulle ha lagt upp en annons här, utan att hon inte borde klaga över att inte få någon respons när hon bor så långt bort. Hon är säkert jättehärlig och kommer hon till Stockholm kan jag bjuda på en öl.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2007-12-16 19:52
KaptenKrok, nej men hon kanske bara vill ha nån att snacka med.. står det nu i hennes annons att hon vill träffas så har jag fel. Orkar inte kolla efter.. Japp du får bjuda henne på en öl! Fast det ska jag göra först på juldagen!
Namn: KimÅlder: 18 (19 i Januari) Bor: Stockholm, Vällingby Sysselsättning: Är inne på tredje och därmed sista året på en gymnasial utbildning där jag läser sam/sam! Klädstil: Loose-fit. Färglada tishor med passform. Inte för baggy. Converse. Cleana och stilrena sneakers. Sjalar. Keps funkar alltid. Passar inte i mössa. Caliroots. Varva loose med tight. Som sagt, inte överdrivet baggy, lite loose-fit ska det vara :) Musiksmak: En lista som kan göras obehagligt lång. Har på senare tid snöat in på mycket neo-soul ; D'angelo, Eyrikah Badu, Maxwell osv. Rap spelas alltid flitigt, gillar inte att kategorisera och spelar allt från 90-tal som Souls of Mischief och Big L, till senaste Freeway och UGK släppet. En som snurrar mycket runt hösten är Josh Martinez. Även funk snurras flitigt. Utanför rap har jag otroligt bred smak. Är en sucker för melankolisk singer/songwriter så som Elliott Smith och Nick Cave, musik som berör på ett nyskapande sätt.Sorgligt är vackert :) Sondtracket till Garden State är guld! Även Arctic Monkeys, The Strokes, Those Dancing Days och annat indie influerat går hem :)! Men soul och rap är det som ligger hjärtat närmast :)Intressen: Förutom musik så är jag en sucker för film. Nedstämda feelgood draman som garden state och lost in translation går hem :) Annars gillar jag att röra mig utanför huset. Ut och ta en öl på något mysigt ölhak på söder och sitta och snacka skit är bland det bästa jag vet. Hemlagade middagar hos vänner kombinerat med fresh musik och öl är svårslaget. Resa, uppleva! Gå på spelningar med live-band är det bästa som finns.Jag: Socialt utåtriktad men inte den som glider fram till damen i baren. Har lite svårt för att släppa människor för nära inpå livet. Är absolut inte sluten, gillar bara inte att dra förhastade beslut :) Stort fan av humor och gillar att spinna vidare på skämt och kanske ta dom för långt, haha. Är morbror till 5 systerbarn som är det vackraste på jorden. Söker: Söker en söt självständig tjej i 18-20 års åldern. Låter sig inte styras av människor i sin omgivning och skall kunna stå upp för sina åsikter när det vankas diskussion :) Du lyssnar på soul/funk och gillar att dansa. Öl är godare än cider, punkt slut! Klär sig inte i superbaggy kläder och drar sig inte för att se lite "tjejig" ut.
Bild: Se presentationen :)
Peacers!
Meeeen jag kommer ju spendera nastan 1 1/2 manad i sverige da behover jag sallskap a sen sa kommer jag ju faktiskt att komma tillbaka!
aaa
Moderator
2007-12-16 22:16
Var i Sverige kommer du vara?
hallå? gratta mig? nehe
Toastare
2007-12-17 00:13
halfshell, grattis.. så ni är ett par nu? och jag gissar att mannen i fråga är typ 26 och har även han lagt in en kontaktannons? rätt fel?
Toastare
2007-12-17 00:26
jag hade rätt, jag har alltid rätt..
åh nått skooj! Namn: Marlene Ålder: 17år (fyller 18 i april)Bor: Norsjö och ibland SkellefteåSysselsättning: Jag går 2:an på it-media programmet på johnbauer och det trivs jag med.Klädstil: rätt blandat men inte en dag utan en munkjacka.. Musiksmak: shisses, jag är rätt splittrad när det gäller musik men det blir nog mest hiphop ändå.Intressen: jag gillar jag att spela ps2 och då gäller väl mest bilspel, annars så brukar jag vara på stan där jag dricker kaffe eller bara driver runt.Jag: snus,kaffe,juice,öl, pojkar och trevligt folk.... haha men jag är en sprallig och glad tjej som väldigt social, har väl alltid haft en stark vilja och är inte rädd för att säga vad jag tycker. Jag har humor, älskar att skratta och hitta på tokiga saker.. kan också vara rätt klantig ibland men det bjuder jag på. tusan, ska väl skriva att jag är från brasilien också.Söker: en trevlig pojke eller en trogen pratkompis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-12-17 00:42
Dantes, krav och krav.. minimerar ner de sökande så man förhoppningsvis får det man vill ha. jag fick.
Toastare
2007-12-17 00:54
dantes, men det är ju mera riktlinjer.. nu handlade iof min annons mer om mig och sen bara några riktlinjer för den respektive. Det är klart att det hade varit sjukt tråkigt att få nån som bara sa "hej jag passar in i din mall"..dessutom hade den personen antingen ljugit eller kanske hade den gjort det och sen varit helt osocial eller trebent..
Namn: Simon Alder: 21 Bor: Berkeley, CA men pluggar i New Hampshire for tillfallet. Kladstil: ummm.... posh urban? vettefan Musiksmak: hiphop, techno, house, RnB, soul, alternative Söker: forstående kvinna, icke rokande
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Det går inge vidare för min del kan jag säga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte för mig heller fan:(
kleton haha ja, men msn e msn:) jag vill ju ha en pojkvän;(
Toastare
2007-12-17 13:50
Men herregud.. det går ju meddelande-msn-telefon-träffas..det vet väl alla. annars är det ju som att börja ha sex utan förspel eller närmre presentation.
AngeliC F22 :
;( var ett nytt sätt att uttrycka sig på...
by the way kleton , msn e cp.. de jag skriver till dig kommer inte fram:(
Toastare
2007-12-17 14:02
AngeliC, jag skämtade..
Toastare
2007-12-17 14:03
för du skrev att du ville ha pojkvän, inte prata med nån på msn.. då är det enklare att hångla upp nån ute ju än lägga in en kontaktannons. du måste börja nånstans.. även om kontaktannnserna här inte känns så jätteseriösa.. till en början iaf. min var inte, men jag fann vad jag sökte.
BountyBoo good for you:) Im still waitin... grejjen är väl den att jag försökt fixa dude jääättelänge nu..har träffat killar å så, men tyvärr har det visat sig att dem inte är lika seriösa som jag... så jag tänkte "jag gör mitt sista desperata försök här på whoa". Men nu ger jag upp... får ta å lyssna på alla kloka människor i min närhet som säger "du ska inte leta, rätt som de är så dyker den rätte upp". :)