jag är också nyfiken på om det är några som hittat nån med hjälp av denna tråden? :)
Undrar som empire, någon som hookat?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Söker: Väninnor över 18. De få tjejkompisar jag har nu och jag har för lite gemensamt för att det ska bli stimulernade och uthärdligt i längre perioder. Namn: Maya Ålder: 19 som i 20 i sommar Bor: Järfälla norr om Stockholm, med mammis än Sysselsättning: Fjärde året på gymnasiet Intressen: Tänka, prata, skriva, dricka öl, spexa och emellanåt när jag har cash dra till Söderstadion för att se Bajen ta noll poäng. Kläder: Tight ass eller baggy, t-shirt, sneakers. Aldrig kjol, vilket jag inte behöver vara helt nöjd med. Musiksmak: Fullkomligt inkompatibel, men hiphop; Hieroglyphics, Fat Boys, Grandmaster Flash, Masta Ace, Tonedeff, Deltron m.m. Gillar: Öl, att titta på MMA då och då, kött, fat laces, Hammarby IF och dessvärre att blogga Ogillar: Harry Potter, kaviar, broccoli, död och att sova bort hela sommardagar Det är sommar alldeles strax och jag vill förtära öl i parker med bra musik i bakgrunden och ha någon att prata sönder mig själv tillsammans med, inga konstigheter.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
En tjej som gillar fotboll, öl, kött, underhållningsvåld och Bajen .. synd att man är exilnollåtta.
Walking the street of dreams
pimpslap borde skriva en annnons som jag kan svara på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hopeless romantic, seeks a filthy whore.
Namn: Ossian (Jag har tyvärr inget coolt smeknamn)
Ålder: Född dagen innan Lucia 1988 på sös.
Bor: Malmö. (Exilnollåtta)
Klädstil: Propert.
Musik: Jag vill inte säga att jag är en allätare men... fan, det är jag. Är det okej att namedroppa? I så fall: Audio Bullys, The Streets, Tough Alliance, Mobb Deep, Familjen, Laurel Aitken, Dizzee Rascal, Johnny Cash, The Clash... Men det beror också på i vilken miljö man befinner sig i. Vid festligheter är electro/dnb och allt med bas att föredra. Eva Cassidy vid läggdags och gangsterapp till lunch. Schlagerdängor och rnb håller jag mig borta ifrån.
Jag är:
Trevlig , spontan, dynamisk, rolig,
livsnjutare , öldrickare, fotbollstittare,
äventyrlig.
Jag gillar: Öl; både krökaochbadapåvintern-krök, djupadiskussioner-krök, nostalgi-krök och en kall folköl på stranden. Nu är inte öl mitt enda intresse, men jag var tvungen att korta ner min annons. Jag gillar också att skratta, se på film och .
Humor: Det sträcker sig från politisk satir till löjliga ordvitsar, lyteskomik och "sa flickan"-skämt. The Office, Family Guy och boken Moment 22 är exempel på bra grejer.
Söker:
Tjejer i malmötrakten att gå på bio, fika, öla, promenera och åka trampbåt med. Sjuk humor, självdistans, behaglig dialekt (läs: ej grov skånska), ett sunt hat mot Björn Gustafsson och fördelaktigt utseende är meriterande.
Jag såg nu att det var någon som hann före med "referens ges på begäran"-skämtet.. Jag väljer istället att ge credd till
Whodini för bästa annons.
Bild:
Ett Två Tre Fyra (Bonusbild)
Walking the street of dreams
Men Naizo! Du har ju glömt att skriva vad du sysslar med! D'oh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Naizo, ge mig lite tid så jag kan spara ihop till en jävla biljett och be admin ta bort din annons.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
bump någon som gift sig ännu?
krossad_anka Låter riktigt nice, men jag har inte körkort. :(( Fet musiksmak! Rätt rolig tråd iaf.. Men är det verkligen några som ens tagit kontakt? =D
Namn: Matilda, men alla kallar mig Nisse.Ålder: 24.Klädstil: Beror på humör och väder. Baggy och hood ena dagen, Overzise tisha och leggings andra dagen. Eller en klänning om jag känner för det.Musiksmak: Beror också på humör och väder. Jag lyssnar på en massa. På min mobbe just nu kan man bland annat lyssna på Millencolin, Sage Francis, Dead Prez, Looptroop, Coldplay.Söker: Vänner i Oslo! Jag flyttar dit i vår, istället för Sthlm. Känner lite folk där nu, men alltid kul att känna fler! Hmmm... vad kan man säga mer om mig? Förut när jag bad mina polare beskriva mig fick jag höra att jag var snäll, rolig, söt, bra på att argumentera, bra på att få folk att skratta, omtänksam... blablabla. Haha, jag låter fan som en tönt. Jag kanske ÄR en tönt? Men det gör inte så mycket. Ni får fråga om ni vill veta nåt mer.
Blir tredje gången för mig nu men eftersom att tråden tidigare har gett utdelning vet jag att den är tillförlitlig :)Sökes: Någon att pola med. Flyttar till Sthlm, närmare bestämt Hässelby om bara några dagar och känner ingen alls. Vill man veta lite mer om vad jag är för en så står det längre upp i tråden, eller chansa vettja! :)
Namn: KalleÅlder: 25Bor: Förtillället i EnköpingKlädstil: Baggy...Musiksmak: Från Mf doom till Vivaldi intressen: Gatukonst, filosofi m.m.Söker: Likasinnad nörd
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
AVLY Ah fett, välkommen till Stockholm och även till Hässelby. Ska dock själv flytta ifrån Hässelby om en månad, men stiftar vi bekantskap så förmedlar jag bekantskapen vidare till min roomie och hans nya sambo efter att jag dunstat därifrån så känner du iaf lite sköna prickar på kartan.
-Nisse- F24 Haha förlåt om jag verkar otrevlig men hur fan gick "Matilda, men alla kallar mig Nisse." till? :]
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Nu har jag flyttat tillbaka till Sverige så jag försöker igen då!Namn : Maria Ålder : 24Bor : Landskrona för tillfället, söker dock lägenhet i MalmöKlädstil : Älskar klänningar.Musiksmak : Hiphop mestadels, just nu spelas Mos def - Fake Bonanza i winampSöker : Ja vad söker jag egentilgen. Vill hitta nya människor att umgås med och ha roligt med. Har inte bott i Skåne på flera år fast jag älskar mina vänner så är det alltid roligt att träffa nya bekantskaper. Vet inte riktigt om jag letar efter någon special men om man råkar snubbla över det så får man väl se. Du ska vara rolig, snygg och tycka om att dricka öl, vara spontan och inte vara så negativ som vissa människa kan vara utan ta livet på ett lätt sätt och du behöver ju inte vara helt oallmänbildad. Ja hur är då jag ? Har alltid nära till skratt, är väldigt social och gillar att dricka öl och blir det många öl så tycker jag även om att ta en eller annan tequila. Har studerat reklam och marknadsföring i USA och ska även fortsätta med detta i Sverige till våren. Just nu jobbar jag, shoppar för mycket kläder och blir bakfull ibland. Tycker om ironi, umgås på olika sätt, prova nya saker, spela tv-spel och resa. Tycker även om djur och natur å spendera tid med min lillebror då och då. Hejdå!
aaa
Kreativ P19 Och du ska vara kreativ. ;P Nä, min bror kallade mig Nisse när jag var bebis och sen har det hållt i sig. Jag heter inte ens Nilsson i efternamn som många tror. :)
Tråd låst,
fortsättning
här !