I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Övrigt - Blandat

2008-02-14 17:10
vadå *****-kille? lägg av
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2008-02-14 18:03
halfshell, nej nej. Det var inget sånt. jag censurerade hennes namn iom att hon var upptagen och jag har ingen aning om partnern har whoa. Personligen så hade jaginte blivit så glad om min framtida partner sitter på whoa och svarar på kontaktannonser ;)

2008-02-15 23:00

Ålder 20

Bor Stockholm

Klädstil random? hmm jeans å hoodie typ 

Musiksmak hiphop för det mesta, rätt flexibel :p

Söker dig? haha inte vet jag! minst 18 år i alla fall, du får gärna heta mary-jane

2008-02-20 18:41
Namn: Frida (otippat va?)
Ålder: född 90
Bor: Sundsvall typ..
Utséende: Mörkbrunt hår, blå ögon, 52-53 kilo, 158 cm kort.
Intressen: Är intresserad av det mesta jag kommer i kontakt med. Är en hopplös djurälskare.
Musikstil: Lyssnar på nästan allt, beror på humör och årstid.

Söker: En snubbe som kan ta hand om sig själv och inte behöver en extramorsa. Lite nya vänner skadar inte heller.

Äh. Ni får fråga om resten.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-02-25 20:14
jag har redan skrivit en för länge sen men den gjorde jag snabbt så nu gör jag en ny i brist på annat att göra =P

Namn: Aye
Ålder: 19
Bor: Sthlm
Utseende: 162cm, "normalbyggd", brunt hår och jeevligt blek =P
Klädstil: alltid blandat men alltid "street". denna helg ska jag rocka mina nya Air force 1! så ja.. street och fresh ^^

Jag:
har alltid älskat att gå på konserter och ut på bra klubbar med nice musik. jag går hellre ut för att njuta av musik än för att bränna min lön på bärs.
jag behandlar andra som jag själv blir behandlad, däremot har jag grymt svårt att lita på folk och det gör mig i många fall blyg.
tog studenten i juni 2007 och har jobbat sen dess på restaurang och varit i argentina 2 månader.
Att resa är bland det bästa som finns och vill gärna hitta nån som ska med på summerjam och hiphopkemp i sommar!
just nu vill jag bara njuta av livet och inte bli helt förstörd av den 20ålderkris jag har!

Du: jävligt snäll och trevlig typ som har stor kärlek till musik och som tror sig skulle fungera bra ihop med mig. nån som vågar svara på denna annons ^^
Jag söker vänner, sen får framtiden visa resten!

fattar inte hur man laddar upp pics så det får bli om man svarar! hoho!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-02-25 22:07
oj hjalp, jag trodde traden va ganska dod.

Hoppas folk har nytta av den annu ^_^

2008-03-16 22:25

Namn /
Rille
Ålder /
20
Bor /
Örebro / Sthlm
Klädstil /
Varierat, enkelt. Alltid nya sneakers dock ;)
Musiksmak /
Hardcore / Hiphop
Söker /
En dam man kan hänga med och ha kul med. Kanske förhållande om det
skulle klicka lixom. Inga fel om du diggar sneakers, och sånt där.

2008-03-16 22:44

Det är ingen kontaktannons utan bild. Skaffa bild för tusan människor

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-16 23:22
Namn : Johan
Bor: LKPG, men om ett par veckor Oslo.
Intresse: Longboard, vara med kompisar bla bla bla..
Stil: Street.
Söker: Brud i eller i närheten av Oslo, GBG, funkar..

Referenser kan fås på begäran.

2008-03-17 16:42
NMF: "Referenser kan fås på begäran." Haha, fan vad skönt att tjejerna kan snacka med dina ex för att höra att du är världens gulligaste kille, men bakom den gulliga fasaden döljer sig en psykopat. ;P För det måste ju ändå vara dina ex som känner dig bäst som pojkvän.

2008-03-17 20:54
Whattafuck min spontanensamtrip till warsawa har fatt mig att verkligen inse att jag ska ta till vara pa varje tillfalle som ges att traffa nya manniskor och att det t.o.m. ar ett av mina goals in life s.a.s... Darfor maste jag ju prova min lycka pa det softaste forumet darute...

Namn
Ahmed Björn åke, halvblod libanes och svensk..
Ålder
21
Bor
Vid svingeln goteborg
Dagssysselsattning
Studerar juridik (Ar dock inte pa langa vagar your avarge juriststudent...) och jobbar extra med att salja tvspel at en amerikansk megakedja.
Kvallssysselsattning
Gillar att softa framfor en bra film eller tv-serie. Dra en kaffe med kompisar. Resa...
Klädstil
Idag har jag pa mig ett par stan smith, bla cheap monday regulars, chokladfargad tee med ett fett tryck och en svart-rod adidas-tracktop... Valdigt representativt for hur jag klar mig...
Musiksmak
Jag lyssnar pa allt mojligt, mest reggae for tillfallet men ibland en del house och hip-hop med. Brukar kalla mig sjalv filmmanniska hellre an musikdito.
Filmsmak
Aven har ar jag egentligen allatare, har dock en fascination for maffiafilmer. Scorsese ar en hjalte men diggar aven filmer som guds stad och memento. Forsoker kalla mig samlare av film da jag en relativt stor samling dvd fran varldens alla horn.
Vad jag vill fa ut av livet
Har forstatt att jag vill traffa manniskor, se varlden och uppleva sa mycket som mojligt. Har inget intresse av pengar egentligen aven om jag gillar skrap som egentligen ar helt ovart. Ska darfor forsoka spara ihop till en 4-manaders sejour i sydamerika till hosten och joina ngn trevlig organisation, en snubbe har pa mitt hostel berattade om humanity in action som verkar som om det vore ngt for mig. Annars ar dromscenariot efter examen att jag far anvanda min skills till att hjalpa och traffa manniskor och uppleva varlden dvs. jag vill inte bo kvar i europa...
Söker
Allt och alla, jag ar singel och social. Vanner, filmkompisar, arbetskamrater, internetflirtar, resekamrater, flickvanner etc.etc.

Seriost droppa en lina, totalt vart det for jag ar en soft snubbe och javligt anpassningsbar och mangsidig. Har bild pa facebook, sok pa go.ahmed(at)gmail.com

jo just, jag spelar barquiz pa babar varje torsdag med mina gamla klasskamrater fran europaprogrammet som jag har hoppat av, bara att hanga pa!
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2008-03-17 21:26
Ja, bara för brudarna att ta för sig.. När de väl vill ha lite omdömen kommer ja ge numret till nån tjejkompis o därmed få jävligt bra betyg !

2008-03-17 21:56
Hej jag heter angelica, å jag vill ha en pojkvän?:)

2008-03-17 22:19
Berätta mer om dig Angelic.. stil, smak, utseende ?

2008-03-18 01:10
Stil: vädigt varierad måste jag säga... mjukisar is the shit:)
Smak: hmmmmmmmm jadu...
Utseende: Pm:a så kan jag skicka bild kanske...

själv då?=)

2008-03-18 07:25
capkillah: NMF är faktiskt världens gulligaste kille! Även om han är bra på att jävlas så man blir irriterad och inte vet vart man ska ta vägen av frustration.. ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-03-18 12:11
date me!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2008-03-18 12:42
capkillah: NMF är faktiskt världens gulligaste kille! Även om han är bra på att jävlas så man blir irriterad och inte vet vart man ska ta vägen av frustration.. ;P

Där hör ni allihopa !

O detsamma till krossad_anka förresten!

2008-03-18 16:28
krossad_anka & NMF: Men vad väntar ni på då? Som dom säger "kärleken finns närmare än du tror".

2008-03-18 22:01
cliche

date me?

2008-03-23 14:12
Var det nån som fick napp? Nån som släppte till? Nån som fick bjuda på middag? Nån som blev bjuden på middag? Nån som blev örfilad och hemskickad, 3 på natten?

Please - do tell me more
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2008-03-23 14:51
Rätt så efter men

Namn:
Amara
Ålder:
snart 20
Bor:
atsraf 123 yao
Klädstil:
Street, baggy som tight
Musiksmak:
Hiphop, rnb och house
intressen:
Dansa: New style, popping och house. Foto. Kläddesign och konst.
Söker:
Vänner med liknande intressen. Folk man kan träna med eller en kameraman/filmare som jag behöver till min andra kollektion.

piiiiz out

2008-03-23 18:39
Jag fick många svar på min innan jag bad dem ta bort den.. Dock var dte ingen av dem som lyckades att få mig på fall..

2008-03-25 13:28
nojjig skit med kontaktannonser. måste provas. 

Jag heter Emil är 24 år och up and comming rasbiolog. Pluggar i uppsala och vill gärna träffa mer människor här! gör beats, djar, skivsamlar och allt sån där klyshigt hip hop skit. Arbetar på en radioteater/mjukporrradioteater och en grön grej just nu. Kommer inte ihåg namn nykter eller ansikten full. har 7 par hela skor men inte air force ones!

www.discotheque.se

2008-03-26 01:07
tjarå

Kenny va namnet, 22 år från göteborg, diggar mest gammal soul o lite sånt mysigt.
nyckelord: kärlek,musik,bärs,sol,freestyle, kunskapskanalen, xbox, njuta, skön...

vill ha lite nytt folk o softa med, finns inte så många likasinnade i mitt otroligt centrala nya hood.

vill fylla upp en stor filt med folk från whoa på nån gräsmatta där vi kan ta ett glas whatever u like och göra lite spontan musik eller nåt. helt enkelt folk med hippiestuket lite, sprida kärlek o snacka skit ba.

u dig?

2008-03-31 04:40
haha hur går det här då
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2008-03-31 09:08
Jag har träffat en dam. Totalt nerkärad. Hurra för mig!

2008-03-31 09:12
Användaren är inloggad whatone

Give juicy details bitte!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-03-31 16:12
Tvivlar lite på det. Men vi har träffats ett tag och jag är mycket nöjd med hur det går.

2008-03-31 16:31
whatone:

Fett kul, congratz! :)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-03-31 16:36
fan va sooft :)

trodde forovrigt att traden va dod..

2008-04-10 14:07
Jag vill ha fler kompisar

2008-04-10 15:35
Då får du helt enkelt visa framfötterna halfshell.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2008-04-19 21:35
tusen gånger räcker nog

2008-04-19 21:37
ja de är väl dags me nakenbilder eller dylikt för att få ngn respons nu hehe.
lever vidare singel

2008-04-19 21:49
Peppis F25: "ja de är väl dags me nakenbilder eller dylikt för att få ngn respons nu hehe.
lever vidare singel"

Du får det att låta som att det skulle vara en dålig sak. Att vara singel alltså (Att ha nakenbilder också för den delen). :(

Ut med er gurls, the world is a smoergoesboard!

2008-04-19 21:52
haha inget av de är dåligt. men har man varit singel i tre år kan de vara dags. även om jag som sagt är mkt bra på att vara singel.

2008-04-19 21:54
Peppis F25: Tre år låter fan som en dröm! Värsta glassigt problemfria tillvaron.

2008-04-19 21:55
hm...ja synd bara att hela världen är typ uppbyggd kring tvåsamhet. och jag så hemskt gärna vill vara kär :-/

2008-04-19 21:55
trodde den här tråden skulle go bananas när man började kunna lägga bilder i inläggen, men icke.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-04-19 21:56
ah just fan..bilder iii tråden..mitt största hat kring den sista whoa-förnyelsevågen.
(funderar än en gång på de där nakenbilderna) (fast inte på riktigt)

2008-04-19 22:27
Peppis F25: Äh, er'en ju inte! Världen är uppbyggd i antingen ensam-är-stark eller flocklivs-tjohejs. Man ser det man vill se. Kär kan man vara för kvällen, ehe.

2008-04-19 22:33
pröva o vara helt singel i 3 år , du kommer se tvåsamheten du också. Jag är inte byggd för att vara kär i en kväll. önskar att jag var det ibland. är också därför jag varit singel så länge. är petig o faller hårt och sällan

2008-04-19 23:14
Peppis F25: Men det är ju egentligen en jävligt sund inställning, den du har alltså. Försök se det positivt; den killen (eller tjejen, djuret? Vad vet jag) som väl får dig på fall kommer ju vara en all-time-keeper. Han lär ju inte sitta i kontaktannons-tråden på Whoa dock. Tror jag iallafall. Kanske.

2008-04-19 23:15
Ps. OT for life! Ds.

2008-04-19 23:35
Namn: Malin
Ålder:23, 24 i år om de skulle ha någon betydelse.
Bor: Arvika, värmland
klädstil: väldigt olika, beror på vilekt humör jag e på.
musik: mestadels hiphop, en del reagge o sen lite blandat.
Jag: är glad, ganska störd fast på ett bra sätt, för de mesta iaf. jobbar som undersköterska .ska läsa i höst. festar inte så ofta. uppskattar vettiga samtal o diskussioner. älskar att se på film o att vara ute(motsägande kanske, men iaf). har en underbar sambo o tre små hamstrar som e mina bebisar=).

Söker: nya människor att umgås me(KOMPISAR), ålder, intressen o sånt e inte vidare noga, huvudsaken e att man kan ha kul ihop=)

2008-04-19 23:37
hahaha nä, men sitter han inte här så lär han inte hitta mig, jag är inte så mkt för hela "ut på krogen o ragga" grejen och är för fullt sysselsatt just nu för ngt annat än att ragga på nätet (eventuellt busshållplatsen, på vägen till skolan och på hundutställningar då isf...I keep all hopes down on those ones) 
kanske också därför jag inte är så extremt sorgsen över att jag inte hittar ngn, jag letar inte, men jag vill vara käääär.

meeeeen, jag tror också att nästa snubbe jag satsar på lär vara en all time keeper. får se fram emot det.

2008-04-19 23:39
okej girls.

jag är 21 fyllda iår, men ålder är väll bara siffror? har spenderat vintern som shaper i funparken i ischgl, österrike, så är nu solbränd och vindbiten. sjukt bra vinter med lite jobb, underbar freeride åkning och niice funpark att jibba. har just kommit tillbaks till sthlm med ett gippsat ben. så jag behöver någon som inte är sysselsatt med något särskilt om dagarna de närmsta veckorna. är utåtriktad och rolig och mysig och ser väll bra ut. gillar hiphop, electro lite reagge. kan berätta mer vid ev date ;)

skulle vilja träffa någon som tycker handikapsanpassade aktiviteter är rätt okej, är skön och får gärna se bra ut. inte för baggy, gillar rätt stylade tjejer. du får gärna va intresserad av skid eller snowboardåkning, fotto eller liknande.

2008-04-20 00:09
Namn Emma
Ålder 19 i augusti
Bor Linköping
Klädstil Allt från mode, typiska tjejkläder, baggy & mjukis
Musiksmak Hip Hop - musikfavorit: Cunninlynguists, La Coka Nostra, Special Teamz, Buck 65, Sage Francis, Sole, Looptroop, Eternia, Jean Grae, Thomax, EMC, Q-unique, C-Rayz Walz, Icon The Mic King, Dice Raw, Screwball, Blackalicious, MF Doom, Snowgoons, Immortal Technique osv... Men lyssnar även på mycket reggae.
Söker
Söker en karl som behandlar mig med respekt, uppvaktar mig på romantiska sätt och samtidigt är världens bästa vän. Denna kille bör klä sig hiphop men inte för baggy. Han måste gilla att festa, ha sex & chilla till en massa filmer. Han bör även bo i närheten av Linköping och ha körkort för att det ska bli lite smidigt om han bor en bit bort. Denna kille bör även ha humor men ändå ha attityd.
Har du allt detta är du min drömprins.

PS: Om du tar kontakt med mig måste du skicka med en söt liten bild :)

2008-04-20 00:32
Så närmare 600 inlägg, fungerar tråden?