Namn OlikÅlder 22Bor halv färsk i SthlmKlädstil Olika, baggy + förkärlek till ADDICTMusiksmak Massa, kolla pres.Intressen Softa, filmer, musik, nattvandring :) Söker Folk i närheten kanske som man kan lära känna? Softa med, film, musik kanske
Är inte den som festar fre + lörd.
Har ingen bild som ligger ute synligt, så man får la chansa och skicka ett PM eller liknande :)
Mr. Olik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PS. Halfshell's bilder är helt i min stil. sagt o gjort. Over n out.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om någon har sett mig på stan nån gång så skulle ni inte minnas mig, jag ser rätt standard ut, enligt EUs standardmått en fullt normal ung man. 183-184 lång med tilltalsnamnet Niclas , Normalbrunt och medellockigt hår. Vanlig, avlång, kroppsbygnad och ett alldagligt ansiktsuttryck. Iklädd en vanlig mörk vinterjacka av semi-rock typ och jeans eller chinos vandrar jag helt incognito på gatorna i göteborg . Så vad kan man minnas av mig, mitt sätt att gå kanske, jag och min far och även hans far går tydligen på likadana sätt men det kanske inte är så intressant. Vi byter. Mina ögon. Jag har fått höra (men tar inget ansvar för) att jag har lätt utrycksfulla ögon, dock oftast med en sömnig/drogad look. Här kanske det är dags att tillägga att jag inte tar några illegala preparat. Jag röker och dricker kopiösa mängder kaffe, samt under helger och goda middagar öl. Jag har drivor med halvt genomlästa böcker som jag gärna svamlar på om -oavsett om någon lyssnar eller inte. Jag ägnar min tid åt diverse menlösa sysslor istället för att göra någonting vettigt, jag leker med pennor tills jag har bläck över hela händerna och jag försöker vrida min tunga 360 grader i munnen tills jag har kramp i hela käken. Ja ni vet. eller så vet ni inte, jag är faktiskt inte i någon som helst position att kräva varken eller. Jag är 20 just nu. Jag jobbar för tillfället hos min mor på ett kontor, vid sidan om detta så studerar jag fysik och matte för skojs skull. Jag bryr mig inte i störra utsträckning än såpass att jag inte ser schaskig ut om vad jag har på mig och jag är jobbig att handskas med när jag är hungrig. Så. ehh... ja. skriv nått till mig om ni känner för det. vem ni än är och vad ni än har att säga. nu skall jag gå och kolla på tv. tja.
Aldrig i livet att jag går tillbaka till Spraydate, var där en vecka, det var mer än nog I tells you! Spraydate = ultrasunk
It's only gay if balls are touching
halfshell Okej grattis! :)
Keep me in mind though.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Jag kan lägga in ett gott ord åt CameraObscura!:D Ni kanske tror att det goda ordet ska komma här nu... men det gör det inte. Men kör på Niclas han är en trevlig prick... dessutom kan han odla skägg om det önskas,annars kan han behärska en rakapparat(tror jag..) Fan det blev allt ett eller två goda ord ändå..
Toastare
2008-01-31 12:45
Jag skyller allt på Emma!
Vart är alla kalmariter? :/
Detta var skrivet av ett proffs. enjoy..
Toastare
2008-01-31 17:04
min pappa är kalmarit... han är 64 (65 i juni) och pensionerad flygtrafikledare. Han gillar att resa, fotografera, datorer, sin satellitmotagare som ger honom massor med tv-kanaler... han vill nog jättegärna ha en 19-årig flickvän.. som mig, fast på nytt när jag var 19 och jobbig :D
Toastare
2008-01-31 17:30
Rccgirl, ja så många så han säger att han hittat sitt kall i livet.. han är snäll också och skulle inte antasta dig. Så söker du en extra pappa är han perfekt.. dock bor han i Lund, men är kalmarit.
Producent
2008-01-31 17:41
namn: whatever you want to call me, baby
alder: 1 dag
bor: hamburg
musikstil: 90s hip hop
söker: erfaren MC
här kan ni höra mig ja det är väl värt ett försök iallafall. men maste medge att jag är rätt petig va som hamnar pa mig och inte.
ps. inga svennesvennar!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-01-31 17:44
men bra att länken inte funkade. du kan hitta beatet med vocals pa
HÄR
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Varför dejta en kalmarit? De låter helt efterblivna och är allmänt tråkiga. Men det är väl ungefär dem och norrlänningar som kan tänka sig att dejta en kanin. Fniss.
devv P1 säger så bara av ren avundsjuka.
Tracka inte ner på kalmariter nu fö fan... Kommer ju därifrån, en gång i tiden lagom innan färg TV kom.
vi har faktiskt ikea
Producent
2008-02-04 13:41
Hur har det gått för folk i tråden? Några som hookat upp?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Min status: Jag funderar på att tatuera in "SINGLE" i en rund båge över axlarna med "for life" under. Sen kan tjejerna försöka haffa mig bäst dom vill!
Råkar inte va nån tjej här inne, som klev av en buss 01.40-01.45 natten till 5 feb. En keps med rosa/vit/blå keps? I annars klädd hiphop/street aktigt? :) STHLM i närheten av nått museum tror jag allt... (long shot!)
Jag hejar på rccgirl! Tracka inte på kalmar.. vi har ikea, jula samt 2 mcdonalds. What more do you need? Utöver den lyxen har vi även en köttmarknad (a.k.a Corehouse), för att inte tala om alla volvoraggare som förgyller utgången varje helg! Ajm kalma till aj daj!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Namn: Daniel Ålder: 27Bor: GöteborgKlädstil: korpen flyger.Musiksmak: hyfsad ändå, har ganska bra koll på skivor. Söker: en tjej som vill gå och fika – eller följa boken "Spökvandring i Göteborg"!Intressen: i princip bara nördiga. Musik, skivor, böcker, filmer, fotografi och att göra kollage. Tycker om hiphop från nittotalet – just nu lyssnar jag mycket på Channel Live (kommer någon ihåg dem?), Tangerine Dreams fyra första, samt diverse psych, kraut och italo – sedan tycker jag även om böcker som handlar om Satan och filmer som slutar med att alla hamnar i helvetet! Nu låter det här kan tyckas förstås hemskt negativt, men jag är trots allt ganska lättsam!
Rapsodisk: Säg ja förfan! Du kan alltid göra slut om du ångrar dig... :)
Rccgirl: Självklart! CapKillah: Tror du jag skulle banga på ett sånt erbjudande? nej nej!
Musiksmak: hyfsad ändå, har ganska bra koll på skivor. lulz?
Kupo: Yes, ett där fjortisarna hänger och ett där raggarna hänger! Känns så skönt att kunna välja i vilken miljö man vill äta sina nuggets.
kupo>>>Du har rätt, det ser mer ut som att jag försöker spelar rock n' roll-Allan om man läser det och tänker efter. Men ok, schysst, nu kommer jag aldrig att bli gift!
Ingen lycka här. Frågan är vart man vänder sig då?
www.susei.blogg.se
Namn: Alexander Michael DarlidenÅlder: 22 jordsnurrBor: Blackan BlackebergKlädstil: GangstaMusiksmak: GangstarapSöker: Nån snubbe att chilla me, du måste veta hur man keepin it gangsta. Måste va Down with Blackhills!Intressen: Hänga på torget me min pittbull Teddy, råna töntar som leker balla när dom går på dagis. Keepin it gangsta helt enkelt. Tupac lever!
my name is xelly smelly
alltsa, hur gar det for folk?
ingen som svarat på min annons i alla fall :/
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
OM jag flyttar i redan i sommar behöver jag polare i Sthlms-området. Jag har inte så stora krav, bara att ni är snälla, roliga och ojobbiga. Själv är jag ganska normal, men lite lat av mig gällande det där med att vara trevlig. Helt ärligt. Jag ÄR trevlig, faktiskt, men jag är kass på att låtsas vara trevlig. That's not my thing. Jag är som jag är, och inte mycket mer. Rolig är en annan sak jag är. Eller, snarare att jag har humor. Bra humor. Är knappast en sån där jobbig jävel som fortsätter dra skämt som ändå ingen skrattar åt. Jag kan även vara djup. Sitta och fundera på livet och sånt, ni vet. Jag har inga intressen, har jag just konstaterat. Hemskt, men sant. Det jag gör när jag inte pluggar är att träna, hänga med polarna eller festa. Och klappa på min katt. Jag kan vara ganska svår, och det tar ett tag att lära känna mig. Men sen blir ni istället inte av med mig (förutsatt att ni inte är onda såklart). Sån är jag. Men jag är knappast en krävande polare. De flesta av mina polare har jag haft i hundra år, så tro det eller ej men jag är en väldigt älskvärd liten människa! :)
QuanA: Jag har beställt tid hos Circle i Sumpan. Närå, har väl skickat ett par meddelanden fram och tillbaka, men vad gäller dejtandet så har det gått bättre utan Whoas inblandning.fimp: Sökte inte du efter en spermadonator till din KATT?? Hur många håriga katter tror du sitter på Whoa? Det är fint att du tänker på din katt, men om du tror att hon är lika sugen som dig på att bilda familj så är det väl bara släppa ut henne i skogen?
capkillah min katt är en mesig innekatt. skulle aldrig överleva i vildmarken! dessutom är hon kräsen. långhårigt innekattigt ska det vara!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Fimp bacon skulle nog gilla henne, men han har inga balls. Annars kanske det hade funkat :(
Nisse , låt dig inte skrämmas av att jag är tre år 21. Jag både ser ut och agerar äldre. Skrik till när du behöver sällskap i sthlm :)
qanA fan också, alltid är det nått!
fimp F24 - adoptera en katt från ett katthem istället, har du en katt redan så kan du ju adoptera en kattunge. Tänk hur många stackars föräldralösa småttingar det finns.
Namn: OlofÅlder: Snart 30 (Joråförfansåatteeehh...)Bor: VäxjöSysselsättning: Redaktör på tidningsförlagUtseende/Klädstil: Bild finnes på min presentation. Klär mig i något slags mellanting casual/street. Förkärlek för slitna G-Stars, WCT-jackor, vita sneakers och armékepsar.Intressen: Träffa vänner och fika, dricka bira, kolla på skräckfilm och TV-serier på box som Oz, Twin Peaks och Seinfeld. Träna på gym, spela innebandy. Laga exotiska maträtter. Gillar skräcklitteratur och faktaböcker om organiserad brottslighet. Annars lite halvnördiga intressen som att spela shooters på min Xbox 360, lira nätpoker och läsa seriealbum.Musiksmak: Hiphop, både amerikansk och svensk. Soul, reggae och elektronisk musik.Söker: Söt tjej med humor och skojiga intressen. Någon man både kan röja på krogen med och tillbringa kvällar i TV-soffan tillsammans med. Har träffat alldeles för många tjejer som inte har några andra intressen än att fika och festa tillsammans med tjejpolarna, och som tittar på en som man var ett UFO om man skulle råka dra ngt sjukt skämt. Har en ganska absurd och bisarr humor som kanske inte faller alla i smaken, men uppskattar du sådant är det ett plus.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Kupo jag vill ha en avkomma av min katt.. det är väl inte så konstigt. ska man adoptera istället för att skaffa egna barn också tycker du?
fimp F24 - tro det eller ej, men ja, jag tycker det.
kupo okej. jag håller inte med dig.
Moderator
2008-02-12 20:44
Finnes: Rum i en lägenhet i Hässelby Gård. Från och med mars.Sökes: Inneboende till rummet. Från och med mars. Jag behöver alltså någon som vill dela en lägenhet i Hässelby Gård med mig från och med mars. Är det någon som är intresserad och vill ha mer info får ni gärna höra av er.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
fimp F24 - no surprise there =)
men iaf, klart du ska adoptera en stackars kattunge istället väl, tänk vilken status du vinner när du kan säga "jaha, men jag har
adopterat min ena katt från ett katthem", bräcker vem som helst i vilken diskussion som helst och du framstår som smått änglalik ^_^
tänkte skriva en text men så kom jag på att jag bor i jkpg som har ca. 5 användare på whoa...
Haters gon' hate...
Jag fick bara ett svar, och hon var upptagen...
QanA; "Kände direkt när jag läste din kontaktannons att jajamän där har vi en *****-kille." Vilket iofs var roligt att höra.