Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-01-14 09:05
sheit, nej det var att jag lovat att skaffa ny bild..och så tog jag för lång tid på mig CapKillah.. skulle varit tydligare där. Nu skrämde jag säkert bort en stor mängd som inte ville bli pappor!
Jag skyller allt på Emma!
jag är avundsjuk på alla som är glada åt den här tråden.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Namn : JOhanÅlder : 21Bor : Costa mesaKlädstil : har fan ingen. Musiksmak : hiphopIntressen : Am. Fotboll.. Holla back om du vill ligga...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Jag kräver att någon som hookat berättar i tråden. Har någon hittat någon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-01-14 17:42
halfshell, du skrev ju att du hittat nån?
Toastare
2008-01-14 17:43
daviden, jag återkommer som sagt i april med mer info!
BountyBoo F27 ja, men den visade sig vara rena rama skräpet för mig. nu är det enda jag kan tänka på mat och jag börjar tröttna men bara smått.
Namn: Claudio Ålder: -88, 19 just nu Bor: norr om stan! Klädstil: Går mellan baggy hiphop och typ lite mer "tightare" street kläder och blandningar mellan dessa. Musiksmak: Väldigt stor, men allt från hiphop, reaggae till Soul jazz och funk men också massa typ 60-tals musik, älskar beatles tex. Intressen: Musik! göra och lyssna på den, Te och diskutera ALLT och kung fu filmer! (gillar stoner filmer också :P) Söker: En intelligent, glad kvinna, bo i sthlm är ett måste. Gillar du te har vi någonstans att börja :).. bild på mig finns på min presentation men den är ju inte direkt bra så om någon faktiskt är intresserad får jag väll ordna fram någon annan
Follow the dao, right about....NOW!
Namn: AnnikaÅlder: 25Bor: Broby, utanför KristianstadSöker: Tjejkompisar att hitta på roliga saker med. Du får gärna hålla på med någon roligt sport du kan lära mig =) Intressen: Måla, inreda, träna, läsa, umgås, se på film m.m. =)
gfdosmoowppa
kunde man söka kompisar här också?
halfshell: "jag ska inte gifta mig. den visade sig ju vara helt tappad" "ja, men den visade sig vara rena rama skräpet för mig. nu är det enda jag kan tänka på mat och jag börjar tröttna men bara smått." Hehehe, kul för killen du dejtade! Han lär ju finnas på Whoa. :D
Toastare
2008-01-15 09:12
och jag lyckades lista ut vem det är ;) halfshell, du är bara 19... ät mat så länge det känns bra, sen så ger du dig på det igen.
BountyBoo You tease you.Neidee Broby ...där har jag varit :)
Aight, let's buzz it;
Namn: J-o-a-trubbel-n-a
Ålder: 22
Bor: Sthlm (nyinflyttad Malmöit)
Klädstil: www.nikitaclothing.com
Musiksmak: Negerdunk
Game: Spela 8bitars, kemikalier, ironisk ironi, min dawg, gatukonst, nattliga kvasifilosofiska samtal, National Geographic-dokumentärer, lyricism & ordlekar, verbal stimulans, när det känns som på film, självdistans, kvalitet, humor utan spärrar, brutal ärlighet & raka rör.
Lame: Svennevardag som är grå som parkeringen bakom Hemköp, folk som är nöjda, brudiga brudar, mänskligheten i största allmänhet.
Söker: Schysst folk för häng & whatever i area 08. Stort plus om du gått ut grundskolan. Eller om du iallafall gör ditt bästa för att klara den. Eller har ett schysst jobb. Eller studerar. Eller lever på soc. Jag ser helst att du lever iallafall. Eller åtminstone inte är helt katatonisk. Helst. Typ gärna iallafall.
Vad väntar du på? Hojta på en spelare!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Mac'en på jobbet är visst inte kompis med Whoas bold-knapp så ni får försöka fippla ut oredan efter bästa förmåga :(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Jag ser helst att du lever iallafall. Eller åtminstone inte är helt katatonisk. Helst. Typ gärna iallafall. Känns som du sätter aldeles för höga krav.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Nu ser det lite vettigare ut?
jagvillocksåhaenblog.com
UncleSam: Det gäller att sätta ribban högt!
& tack Midas!
CapKillah P29 ja, det är klart att han gör. han har betett sig illa och straffet han förtjänar är jag inte människa att bestämma, men han har nog förstått att han gjort mig jävligt upprörd och att det delvis är utifrån de känslorna jag handlar. dessutom får jag ingen skit för han har äntligen förstått att det inte är lönt att höra av sig till mig mer.
BountyBoo F27 ja, jag har "hela livet på mig" att hitta någon, att bli kär osv., men jag vill göra det nu lika mycket som vilken depserat gammal kvinna som helst
daviden Visst var de häftigt???? ;P
gfdosmoowppa
Neidee: Haha, Broby är PHAT! Minns fortfarande när jag stod på busshållplatsen vid den enda macken vid den enda ICA'n i den gudsförgätna hålan & en kille kom fram & undrade om jag hade "lite haschisch". Helt rart!
Toastare
2008-01-15 17:36
halfshell, när man är 19 ska man ju njuta av att äta kakan ena dagen, stoppa in den i skafferiet medans man ger sig på en prissesstårta.. och när man sen är proppmätt så tar man en påse bladngodis på det ;)
Toastare
2008-01-15 17:37
Broby grafiska? ..det kanske stod, men jag orkade inte läsa.
Neidee Sjuukt coolt. Har hängt där ganska mycket faktiskt :)
Namn: Susanna Ålder: 22 Bor: just nu Sthlm,men spanar söderut. Klädstil: Så bekvämt som möjligt. Musiksmak: Det mesta som inte gör ont i öronen. Söker: Antingen nån söt grabb från nån del av landet. Eller bara sköna människor allmänt. Vilket som...men helst en söt grabb såklart!
www.susei.blogg.se
En ny annons. Den förra skrev jag mitt i natten när jag hade ryck, så det kändes lagom lyckat. Känner mig ärad över att jag fick flertalet svar på den trots allt.
Namn: Rachel
Boende: Förort i södra Stockholm, men hänger runt Centralen, Södra samt Östermalm.
Utseende: Se press. Jag är 161 cm kort om du inte lyckas lista ut det.
Klädstil: Varierande. Efter humör, inte efter tillfälle.
Sysselsättning: Pluggar upp gymnasiebetyg och söker jobb.
Hobbys och intressen: Tänka/filosofera, analysera, hänga på cafén, sitta på något chill ställe med ett glas vitt/rött, design (inredning, kläder, tecknande, målande, klipp & klistra), hobbyfotografera med usel kamera, se på film, starta projekt som jag slutför ibland, dansa som en idiot på billiga uteställen, promenera/jogga, breaka, skriva (poesi, prosa, blogga, noveller, tankar, "romanen" osv) osv. Läser alldeles för lite, men försöker komma in i det igen..Dock mest genom facklitteratur. Gillar annars att prova på och lära mig nya saker. På den listan står bland annat snowboard, biljard samt klättring. Den byggs på fortare än jag hinner pricka av.
Filmsmak: Blandad. Här kan du kolla en gammal lista som inte riktigt stämmer, men som i alla fall delvis gör det. Musiksmak: Varierande. Fördelat ungefär såhär just nu: dansar helst till rnb+hiphop+beats, chillar mest till soul+rnb+folkrock/pop+60-tal+reggae(+whatever som har lite tanke bakom texten), joggar till punk+rock. Techno och Shlager skippar jag helst. Artister aktuella på min mp3-spelare: Oasis, Zzyzx Rd., Alicia Keys, John Mayer, Foo Fighters, Jason Mraz, Lauryn Hill, Elvis, Inner Circle, Regina Spektor, Chris Garneau osv. Mitt musikvetande är noll, men jag bryr mig ärligt inte.
Mål i livet: Göra livet lättare för en eller flera andra.
Motto: Det löser sig. Annars gör det inte det.
Beroenden: Cigg och choklad. Halvt som halvt kaffe.
Humor: Utan gränser, om ingen säger stopp. Mestadels svart. Men skämta inte om mig om du inte kan göra det samma om dig själv..
Integritet-faktor: Hög till en början, sänks eftersom man lär känna mig. Ju mer du öppnar upp, desto mer gör jag det.
Söker: Den som känner sig manad. Jag trivs bra i min situation nu, men nya människor och erfarenheter har jag ingenting emot.
Delam tange barat
Jag skriver en ny =DNamn: MariaÅlder: 23 men jag är nog som 19 iaf haha Bor: VästerortKlädstil: Nån slags gina tricot / hiphop hybridMusiksmak: Lyssnar mest på hysterisk hiphop som man tröttnar på rätt snabbt. Egentligen tycker jag nog om riktig hiphop och den får jag bara skickad till mig på msn av vettigare människor.Intressen: Jag gillar kampsport, sy och måla men det är inget jag gör just nu.Söker: Kräver att du är ROLIG. Jag gillar inte torra personer som inte kan skämta. Jag driver rätt mkt. Man måste självklart kunna vara seriös med annars står jag tyvärr inte ut med dig. Kramas är kul (med killar). Skulle vara trevligt om någon tjej hörde av sig som vill gå ut och supa sig väldigt full på t.ex Fasching. Jag fikar INTE . Finns bilder på min sida om du vill vara ytlig.
BountyBoo F27 men jag hatar aaaaalla!!!! :'( efter det här jävla misslyckade försöket
Rachel var ju fedt soft, du kan inte tanka dig flytta till york?
mstery, jag är som 19! :) haha
Follow the dao, right about....NOW!
mstery såg farlig ut !
New job. New Life. Good life
Trist att man inte kan lite på whoa utan var tvungen att fixa sin date själv...
aaa
Ah men vafan, alla andra gör det ju hehFinnes Born and raised i Umeå, bor nu i Göteborg sedan drygt 2 år tillbaka. Jobbar heltid på sjukhus med allt möjligt administrativt ("avdelningtvåhundratrettioniofridasekreterare" svarar jag väl kanske 30 gånger per dag) och trivs hemskt bra med det. En bra kväll kan antingen vara öl och drinkar med en massa vänner och dans hela natten, men kan också vara ett besök på Pressbyrån/Presstop, köpa upp sig på en massa snygga tidiningar och sedan bara mysa ner sig i soffan med dom. Jag köper okristligt mycket dyra, men ack så fina, tidningar. Skor och kläder är roligt men jag har lite svårt för att kategorisera min stil. Sneakers, kjol och en fin hoodie ena dagen, skjorta, gåbortbyxor och stövlar nästa dag. Men mycket sneakers blir det. Musikstilen är också blandad, singer-songwriters, lite grime och mycket hiphop. Sökes Well, någon att dela allt detta med. En lite obrydd och avslappnad kille som har humor och är lätt att prata med. Någon som luktar gott, som har någon sorts tanke bakom kläderna han matchar ihop på morgonen, vilken stil det sen blir är mindre viktigt. Egentligen vore det lika roligt om detta skulle resultera i fler killkompisar som en pojkvän. Men det är klart, det vore fint att ha nån att klia på ryggen och skeda med :)
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Toastare
2008-01-16 14:29
Frida, sen får vi gå på dubbeldejt då ;)
BountyBoo, haha, ja! det blir perfekt ju!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
jag tror dej men du ger sken av att va maskerad gangster med bambi ögon =)
New job. New Life. Good life
Jag ser att det finns potential i den här tråden. Men hur manligt är det att svara på en kontaktannons? Hmpf.. Nä nu ska jag iväg och mörda! Ha en trevlig kväll. Stop your waaaaar... right nu!! :)
Var? : GöteborgNamn: Det börjar på bokstaven M.Ålder: 18Kön: Pojkvasker.Musiksmak : Blandat. Främst elektroniskt. Exempel: Digitalism, Soulwax , Daft Punk, LCD Soundsystem, Dreadzone, Hot Chip, Leftfield, Justice mm.Kläder : Jeans, skor, t-shirt, hood, svart jacka, hårvax och koss-hörlurar.Söker: En inte allt för dryg tjej som går att umgås med.Övrigt : Jag gillar svart kaffe, tuggummin, vissa droger , dimmiga och regniga kvällar, musik, tofflor.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Namn: Madeliño Ålder: 17 Bor: Eskilstuna Klädstil: Snoffsigt till slashas Musiksmak: Väldigt varierande Söker: Tyst & lydig slav!
http://madelino.blogg.se ~ if you ain't cheating - you ain't fucking trying ~
Jag vill först och främst poängtera att jag inte är ute efter att ligga eller någon random idiot .
Grejen är att jag flyttar tillbaka till Stockholm om 2 veckor och känner mig sådär lagom mobbad och ensam som man gör
om man inte bott där på 8 år. Jag kopierar Rachel's presentation av sig själv för den var bäst.
Namn: Julia
Boende: Just nu i Majorna i göteborg, om 2 veckor södertörn, stockholm Utseende: 1,74 lång, halvlångt hår, bruna ögon, jag är väl ganska gullig om jag får säga det själv.
Klädstil: Snygg, glad, framförallt varierande vart jag går. älskar färglada outfits och lätt smink lika mycket som jag älskar att klä mig i svart och med dramatiskt smink till. ingen slashas iallafall. jag bryr mig om hur jag ser ut (såpass mycket att vissa kallar mig ytlig) gillar att klä mig snyggt och känna mig schnygg iallafall.
Sysselsättning: jobba på skitjobb för att få ihop pengar till ev. barca-boende senare i år.
Hobbys och intressen: Är extremt partyglad, älskar att träffa människor, har vad andra kallar social mani . älskar även att sitta på något hak o dricka öl och diskutera , det är inte så att jag alltid MÅSTE gå ut och dynga ner mig - även om dem flesta kanske uppfattar mig så. är alltid den som aldrig bangar, vill ha kul, kan bli ett monster på fyllan men är allmänt trelvig och kärleksfull annars. Annars är jag intresserad av teater, ska söka till teaterskola nästa år. senare i livet tänker jag, om jag inte kommer in på dramatens scenskola (haha) plugga kriminologi och bli den nästa Leif GW. jag passar in i typ alla gäng. är lätt att umgås med. Älskar att dansa och rida. Skriver gärna. Är inte mycket för friluftsliv, typ orientering, klättring osv är ungefär det tråkigaste jag vet vid sidan om idiotsysselsättningar som biljard och bowling. Musiksmak: Mycket, hatar dock reggae, ragga, osv. Människor som gillar att blaza hemma i en soffa, glo på Simpsons och lyssna på reggae göre sig icke besvär då jag är klar med den fruktasnvärt tråkiga delen av mitt liv.BOORRRING. är så trött på att alla tror det om mig bara för att jag råkar se ut som jag. men för er information så råkar jag vara sveriges vitaste "neger". Mest typ filterhouse, dans, går helst ut på houseställen, lyssnar i princip just nu nästan bara på Daft Punk, Chromeo och Kanye West.är aldrig den som är feg för gamla klassiker i stil med den här dock.
Man har aldrig tråkigt med mig! det garanterar jag.
Motto: Man ångrar bara det man inte gjorde. Ganska fånigt motto men just nu är jag i en fas i livet då jag bara vill ha så roligt som möjligt, jag orkar inte oroa mig för morgondagen. jag orkar inte vara seriöööös och ängslig, jag vill ha ball och är du en tråkig människa, stanna hemma och håll käft, gnäll inte på mig och mitt osunda leverne.
Beroenden: cigg.
Humor: Mycket. Har en jävla självdistans och driver ofta med mig själv. Kan uppfattas som elak också då jag gärna driver med fula människor, tjockisar osv. Inget jag kan ändra på. jag uppfattar lätt som rätt elak men det är så landet ligger. Det ska du oxå kunna göra.
Integritet-faktor: Jag är väldigt öppen faktiskt.
Söker: Roliga människor, tjejer som killar.
hade varit väldigt roligt med tjejer eftersom jag umgåtts med killar större delen av mitt liv och kommer bäst överens med killar.
HATAR brud-brudar, såna tjejer som gillar att snacka skit och älskar att sminka sig typ. med det sagt så vill jag tillägga att jag inte är typ en butch som hatar kvinnor, jag vill ha en tjej som bryr sig om sitt utseende, gillar att gå ut och vara snygg och cepa med killar (vet du inte vad jag menar med det göre du dig ej besvär heller för den delen), men jag pallar inte tjejer som fnittrar och provar string tillsammans och typ inte kan leva utan sin pojvkän. det är det värsta jag vet.
är du kille vill jag att du är minst 21 år, ser BRA ut, gillar att gå ut , och då menar jag inte bara ölhaken på söder, har humor, självdistans, snygga skor och är allmänt pepp på livet.
Vi ska ha kul tillsammans, kunna vara dyngraka på White Room och driva med bratsen, lika mycket som vi ska kunna dricka en latte på Pierrot och diskutera Barrack Obama. ungefär. du hajar?
Du ska vara pratglad men inte tjata hål i huvudet på mig. Inget ego-mongo som inte låter mig prata alltså. Det handlar om att ge och ta, haha.
Hoppas någon inte fattar det här fel nu.
Ciao!
Jag ser helst att du lever iallafall. Eller åtminstone inte är helt katatonisk. Helst. Typ gärna iallafall. Känns som du sätter aldeles för höga krav. Väldigt skillnad på att vara levande och vara vid liv.
Namn: Tar vi sen!Ålder :19Bor: VärmlandHälsningsfraser jag använder: Vilket går ner, vilket gör det hemmis, hej etc.Klädstil: Mestadels baggy, men jag ser bra ut i det mesta.
Musiksmak: Jag är hyffsat insnöad på Hiphop/rap/rnb/funk. Just i detta nu spelas Lauren Hill. Men lyssnar även på mer hardcore. Det är olika var dag. Men jag är öppen för annan musik också, som sagt lite insöad bara.Intressen: Brukar göra beats och sådant, hoppas att jag en dag ska kunna leva på att göra musik. Lyssnar mkt på musik. Spenderar mkt tid på gym och tycker om att träna i övrigt. Gillar att kolla på film och att umgås med vänner. Spelar bandy ibland med polarna. Köra bil på natten med bra musik i spelaren är underbart!
Jag: Hård på ytan, men mjuk på insidan. Ödmjuk, otroligt envis, kristen, kramsugen, vill va snygg men blir bara söt, dricker alkohol, super inte, ironisk humor, singel, musiknörd, lite blyg, trevlig, kortklippt eller rakad (aldrig skallig dock) mysig, liten men otroligt stark, ibland väldigt sprallig, ibland lite för tystlåten men då är det bara att veva igång mig.
Ogillar: Mkt jag inte tycker om men nåt jag absolut inte tål, är folk som är oärliga! Men hatar även staden jag bor i.
Söker: Whatever I can get yo!
GAIA! Mycket medveten om detta! Men har hemmisar i hela avlånga landet. Efter min militära tjänst ska jag flytta ifrån orten jag bor i. But I guess it sucks to be me!