Toastare
2007-12-17 14:11
AngeliC, det är faktiskt så.. du ska inte leta. För då är risken att du ser det du vill se och inte får det du egentligen ska ha! S man ska ta det lugnt så dyker det upp..och förhoppningsvis klaffar allt :)
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F27 ja men precis... jag e nog för kräsen, får ändra på de...:) å jag ska sluta leta...men även fast man säger att man ska sluta leta så kommer det undermedvetet va så att jag letar, men ska jobba på de!:)
Jag skulle vara glad bara jag fick en skedpolare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-12-17 14:42
AgneliC, kräsen får man gärna vara.. kanske inte när det gäller småsaker... men ma ka aldrig gå emot sina principer för det blir fel i slutändan :) -Nisse- Du kan få låna min hund, men han vill bli skedad mer än skeda..
BountyBoo Jaaaa! Hurra! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ar inte sa bra pa detta.. men hej, jag heter nima "colochito" elhami och ar 21 ar "gammal". just nu reser jag fattigt i sydamerika efter 30 manaders NGO-arbete i honduras. jag ska jobba i salvador da bahia i brasilien fram till sommaren 2008, sen blir det nog plugg i sthlm eller skane. jag ar lite orolig infor hemkomsten och eventuella kulturkockar, sa jag soker nagon skon, varm och balanserad sjal som hjalper mig att ateranpassa mig till ett inrutat system i sverige efter tre skona ar i latinamerika. du? var charmig.. avslappnad, arlig, spontan, tolerant och en bra van. det ar en bonus om du gillar att dansa och le, och prata om allt mojligt - skitsnack till "djupa" diskussioner. om du kan lara mig nagot nytt (jonglering, filosofi lr nat sant) ar det bara positivt :) Nima? jag gillar att laga mat, lyssna pa musik och resa.. dansa da och da.. jag ar en passionerad skorpion med massa mal och ambitioner.. men ingen press pa mig. kan vara lat, serios och javligt oserios.. hatar ignorans och kategoriseringar.. kom som du ar. kan lara ut konsten att ga in i sjalen, grata och skratta, och lamna alla motiv utanfor. jag ar en god lyssnare och delar glade och sorg med samma intensitet - im always there for u. jag kan lara ut ett antal olika sprak, musik, och bara att leva utan "bekymmer". musik ar min passion... bossanova, gaiteros, soul/funk, afrobeat, hiphop, rock, chill out.. allt som har rytm, farg och genialitet. fran dilla till baden powell. atencion; att ligga och skeda till musik, somna in djupt och sen vakna upp med nan ar good connection, kille eller tjej, spelar ingen roll. if you like, you buy! skriv till mig KP!
BountyBoo, par är att ta i.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Toastare
2007-12-17 17:42
halfeshell, ni "dejtar"?
I dom sodra delarna det vill saga i skane! sen kommer jag antagligen upp till gotlaborg en runda ocksa a halsa pa min bastadevan Bounty! hehe :) Puss nu ska jag aka min sista runda till skolan for det har aret!
aaa
Moderator
2007-12-17 19:47
Shit...... Super-Nerd verkar som ett Super-Kap. Nu fick jag lite mindervärdeskomplex.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
kaptenkrok tjena kompis, tack for kommentaren. jag kan vara din van nar jag ar hemma igen, salange du ar soft och inte kanner mindervardeskomplex. its all good daddy
Moderator
2007-12-17 20:07
Haha nej mindervärdeskomplexet var nog en aning överdrivet. Men ja hojta när du kommer tillbaka!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag håller med, hojta när du kommer tillbaka caracho! :)
Follow the dao, right about....NOW!
Lite karlek 2008? Hur har det gatt for folk, han ngn traffats?
För min del resulterade det i ett par svar och en kompisträff på vän-annonsen i slutändan, gällande den andra fick jag ett par svar men inget av intresse...
Delam tange barat
En hund nappade på mitt skedande. Det är allt.
Namn: Sara men jag är inte så petigÅlder: 19 bor: halländska landsbygden men rör mig i hela sverige
klädstil: klänningar och stora örhängen
musiksmak: allt som är bra som har en tanke bakom, hiphop, reggae, visor, dnb, breakcore, pop, you name it
söker: soft människa tjej som kille att prata om livet med, fördel om du gillar öl och inte är politiskt korrekt, självdistans och humor är det bästa som finns, vänner får man aldrig för många av
Namn: Ole
Ålder: 18 going on 19 =)
Bor: Eriksbo, slumområde precis 15 min från centrala Göteborg
Klädstil: Mestadels casual och stiligt klädd. Inga direkt speciella märken eller så men är väldigt mode inriktad om man ska säga så, fast inte värsta freaket.
Musiksmak: Mest go gammal hiphop men också massa nytt som inte spelas 24/7 på radion, men inte bara hiphop är öppen för massa andra musik men om det är nån musikstil så e de mest go o skön hiphop. Egentligen lyssnar jag på allt som jag tycker är bra.
Söker: Hmm söt go tjej som inte är värsta kontroll freak och som gärna skulle kunna chilla då o då. Typ extras att gilla fotboll men inget som jag bryr mig så mycket om. Inte heller sån som festar varje helg på grund av att alla andra gör det, nån gång då o då är helt okej.
Övrigt: Jag e nog väldigt chill person som har humor och gillar o skämta till det mycket men är inte oseriös när det gäller allvarligheter :) Älskar också att gå o titta på mitt favorit lag sen barnsben, IFK Göteborg. Inte allt för spinkig eller stor men passa på brudar jag har precis börjat hoppa in med stil på gymmet nu på senaste.
Bild Lite gay men it works.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag haffade värsta sötnosen faktiskt.
Alltså, det är låter som en bra idé men tänkt om blir intresserad av en tjej/kille och sedan visar det sig att personen i fråga är jätte ful, va görs då???
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Moderator
2008-01-03 22:42
Då gör man en tråd om det på whoa och hänger ut personen i fråga.
Bara ett svar, vafan.. C'mon folks.
heja den här tråden
I'm still lonely (haha lovelife is dead as in desert dead) but I still feel niceee aha aha... Kul att man fortfarande får lite svar från den här tråden iallafall
Ausonius Viktor = 18 Göteborg, Majorna. Fjällräven touch! Reggae, soul, det min bror lyssnar på. Ausonius!!!
Käft då.
Intelligenta backra quinna, bar är doo?
Namn: Per
Ålder: 24
Bor: Birkastan, Stockholm
Klädstil: Sobert och preppy/street typ. Lämnat dom stora jeansen på hyllan.
Musiksmak: Gammal Nyc hiphop, House, Techno, Dubstep, Jazz
Söker: Nån som får mej att le.........
New job. New Life. Good life
Namn: AreskougÅlder: 20 (87) Bor: Malmö/lundtrakterna Klädstil: Stilrent, Svart (färg när jag försöker), tufft men fint. och det ska matcha... ALDRIG blåjeans eller leggings.Utseende: 179cm, 57kg, Vitblond och gärna lockigt. Musik: Rock, irländskt, lite punk etc, EJ Reggae, trance, rnb eller joddla med siv Gör: Jobbar i butik Finnes: Glad flicka som gärna går på loppisar, pysslar och målar om, och inreder. Pillar just nu med "extrem"sudoku, rubiks kub, och lägger 1000bits pussel (allt för att sysselsättas). Sitter mycket framför datorn, är inne i en ganska slö period. Läser gärna och då speciellt biografier. Älskar att resa (doh..). Är inte direkt gå-ut-och-festa-typen (dansar inte) utan föredrar prata på puben, eller en röjig konsert då jag lever upp. Söker: Vad som helst egentligen, gärna någon att börja prata med på msn då jag som sagt är inne i en ganska opeppad period, en rar pojke hade ju aldrig skadat :) Har en ganska dålig bild på min pres
Fried little fishies
Fan där areskoug, inget joddla med siv?
jaa alltså, fetlyrik, jag har ju aldrig gett dem ett försök, men tanken på dem är inget som lockar... Glömde förresten skriva att jag gärna vill lära mig lindyhop om jag kommer över mina blyga bitar.
Fried little fishies
Damn, lindyhop ... "guldet blev till sand".
bluh inte töntlindyhop, glöm "ett, två, tree"-stadiet och killar med nördglasögon, utan tänk en enkel retronight på tivoli eller kanske en helnice rbfspelning (hade funkat), och helt spontant dra av en ösig lindyhop :D Och ja, jag hade föredragit en rolig bugg än tjejer som tror de är pussycat dolls och åmar sig. (uhm apropå vad som inte sökes då för att inte gå ot.)Jag vill höra fler storys a la snubben som redogjorde för sin blinddate med whoatråd. Kom igen nu, lite love är i luften nånstans
Fried little fishies
Namn Fraoul Ålder liiiide över 20 ::D:D:D:D Bor uppsala Klädstil rätt fin Musiksmak whoa rappare <3 Söker en tjej som vill kramas med mig vore kul :/
ja skulle lätt kunna tänka mig msn dejta Areskoug hon verkar sweet
Har förvisso skrivit en kontaktannons redan och fått endel svar och sådär men allt har runnit ut i sanden så jag prövar igen…hahaha…
Sökes: En spontan och öppen person att gå på konserter, skulle det nu bli en ny Mos Defkonsert i Uppsala framöver, kan det vara kul med sällskap då jag tog mig uppåt själv sist det vart tänkt, och det funkade fint (förutom att allt var inställt) men det skulle vara trevligt med sällskap som sagt. :)…men du får gärna skriva till mig även om du inte vill gå på Mos Def...fan jag vill inte precisera en massa så känner du dig manad skriv ändå..
Jag är: en flummig vegetarian som fyller nitton på söndag, ängar mig bland annat åt böcker, religion och musik. När jag skriver det här lyssnar jag på dead prez men det blir lite av varje inom hiphopgenren...Det är ju skitsvårt att beskriva sig själv, och jag har hört det mesta …så ja.. det beror väl på hur man ser det och vem man frågar… :P
oj va jobbigt...det blev visst inga styckesindelningar...
fan den här tråden har jag missat grovt, men bättre sent än aldrig: Sökes: Folk som inte bangar på att bara dra ut o hitta på nåt när man bara sitter vid datorn o segar en helg. Då menar jag att man inte skulle banga på o dra på laserdome, biljardpalatset, äventyrsbad, sätta sig i en park o softa på sommarn, grönan m.m. En trevlig tjej att dejta vore inte heller fel, ja vet att du finns här på whoa...Jag: H eter AndersÄ r 20 årB or Söder om Söder i Sthlm (letar dock febrilt annat boende, nån som söker sambo i Sthlm?) K lär mig väldigt blandat, jeans, t-shirt/pike, luvtröja och en klassisk svart vinterjacka. Jag är inte rädd för att gå i shorts o lufta benen på sommarn, på fötterna har ja vita sneakers året om. D agens outfit är: Svarta Cheap Mondays på benen, vita Adidas Superstar på fötterna, svart t-shirt med Singha Beer-tryck på bröstet, svart everst jacka och en mörkblå mössa.M usiksmak: B ritpop: Oasis, Kasabian, Blur, The Libertines m.m.U tländsk hiphop: Dr.Dre, Eminem, NWA, Jay-Z, The Streets m.m.S vensk hiphop: Timbuktu, TLK, Ken Ring, Adam Tensta, Promoe m.m.E lektroniskt: Alphaville, Daft Punk, David Guetta, Prodigy etc.R eggae/ska: Kalle Bah, Bob/Stephen/Damian/Ziggy Marley, Anthony B etc.F ilmer som står i hyllan:F ilmboxar: Tarantino-box, Gudfadern-box, Bourne-box, Sagan om ringen-boxarna.D iverse filmer: Oldboy, Lady Vengeance, Mr.Vengeance, Clintans spaghettiwesterns, Jarhead, Apocalypse now, Plutonen, the deer hunter, Saving private Ryan, Fürherns elit, Gökboet, Clockwork orange, Trainspotting, Fear and loathing in Las Vegas, Smala sussie, vuxna människor, citizen kane, boondock saints, scarface etc. T v-serier: Band of brothers och Monty Pythons flying circus.V ad jag helst gör en lördag? (på sommarn)A lternativ 1: Gör stan med några polare, börjar kanske med ett besök på grönan, om inte det så lirar vi väl boll i vasaparken. Framåt kvällen sätter man sig väl på nån uteservering vid medis (vi får se hur nya söderhof blir sommarn 08). Om man inte drar till nåt partyställe med dansgolv så drar man ju bara vidare runt på söders barer.A lternativ 2: Efter att man lirat lite boll så drar vi till nån som har en schysst tv och glor på en rulle och dricker lite bärs, bjuder över grannen etc.
Min bild är... för mycket naket kanske?
Jag märkte precis att min annons är väldigt onödigt o dåligt skriven =)
Min bild är... för mycket naket kanske?
jag vill ha kåmpizar... ja gillar krink, fina flickor och carlsberg hof.
Sökes: vänner Namn PuccaÅlder 23Bor GbgKlädstil Svår fråga för det beror ju på humör och dagsform... men oftare cheap monday och linne än kjol eller klänning. Och aldrig något med höga klackar pga att längden är fullt tillräcklig ändå.Musiksmak Väldigt blandat är det tråkiga svaret och den ändras från dag till dag. Men reklamradiostationerna får lämna plats för P3 vilken dag som helst när det gäller radio i alla fall.Söker En trevlig, rolig, avslappnad typ som kan hitta på roliga saker med mig när jag inte arbetar. Säger inte nej till att dricka öl på ställen som saknar dansgolv men säger inte heller nej till nyktra sammankomster. Egentligen är det inte så viktigt vem du är eftersom det alltid är spännande att lära känna nya människor.Kort om mig Har bott i Göteborg i lite mer än 4 år. Flyttade upp från söder för att läsa till socionom. De flesta vännerna är kvar i söder, är gamla klasskamrater här eller är kollegor till mig. Så jag testar att utöka min bekantskapskrets på detta vis. Vill nog inte skriva mer här men vill du veta mer så är det ju bara att svara med ett meddelande, som det brukar heta :)
ett förtydligande från min sida; jag är inte religiös, jag tycker bara att det är intressant med olika religioner...
hur har det gått för folk? Någon som gift sig än?
Moderator
2008-01-06 16:08
Jag har fan inte ens fått en puss. Och då har jag både lagt upp en annons om sällskap och en om sex.
Öhhm, som jag redan nämnt, ni som söker, lägg upp en bild så får ni nog fler träffar? Ser den här tråden i rött i mina favoriter hela tiden och inläggen är bara samma sak, "nån som träffat nån då?", "come ooon, varför svarar ni inte på min annons" osv.. //Pz
jag ska inte gifta mig. den visade sig ju vara helt tappad
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
ouch