En sak jag inte förstår är varför folk inte laddar upp en bild? Känns faktiskt som det är ett måste nästan. Dehär blir ju lite blinddatewholaonlinestyle? Sen ifall folk kanske föredrar att sitta och fråga 20 pers efter en bild och sen dissa de som inte är så intressanta är ju upp till var och en:) More pixs to the peoples!
Namn: Är ett kärt barn så jag har massa namnÅlder: 21Bor: Stockholm/CityKlädstil: Jeans och t-shirt-kille mest. Väldigt casual. Mycket Bape-kopior och röda eller bruna tröjor.Musiksmak: Blacks are better.Intressen: Resa, dricka öl och försvinna i massa konstiga samtal, skriva, lyssna schön musik och prata med folk, snusa är skoj också.Gör: Jobbar och sliter som butiksbiträde, är lite rädd för medelsvenssonsmotorvägen. Långt ord jag uppfann nu.Ser Ut: 188 lång, snagg, tre dagars stubb. Kolla profilen vettja.Är: Lika unik som alla andra.Är inte: Ett fan av CSI, high school-rock, Linda Skugge, dramaviglare eller trendiga människor.Söker: Skönt folk att dricka öl och hänga med på vardagarna nu när man bara jobbar helg. Och hot bitches!Finnes: Chillande innerstadskille, med massa sköna kompisar som också dricker öl på vardagarna, som kan dricka öl och dansa samtidigt (spiller typ bara 1/10 av fallen). Så ja - jag är ett pretty good catch.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Namn: josephine aka josieÅlder 18Bor norr om stockholm Gör pluggar media/text, åker massa bräda, målar konstiga tavlorKlädstil baggyjeans och linne Utseende: 173 cm lång, 55 kilo, brunt hår och blå ögonMusiksmak hiphop/reggaeSöker schysst folk att hänga eller åka bräda med
jag är discoverys ansikte utåt
Måste bara prova asså :P
Namn : Tobbe
Ålder: 23 (Många ser mig som äldre)
Bor : Malmö
Klädstil : Casual på fritiden, dress code på jobbet så man kan väl stöta på mig med skjorta osv.
Musiksmak : Allätare, electro ligger nära hjärtat.
Intressen : Ojda, mycket intresserar mig. Skate/Snowboard, Kamsport, Inredning, Grafisk formgivning, (Jobbar på en reklambyrå) Musikproduktion, Sociala saker som att gå ut och käka med polare. Ut och supa har fallit bort en del dock. Äh, jag gillar mkt, alltid öppen för förslag.
Vill ha : Typ BountyBoo's beskrivning av sig själv med risk att det låter som en dålig raggning.
Fastnar inte alls på kort, men här har ni.
1 2 3
Namn: Granit Niito Maqedonci ( Granit utalas ej som stenen, värt att noteras) Musik: Mest hiphop.. Artister som Regina Spector och Sahraa och mycket mycket annat kan förekomma.. Klädstil: Varierar mycket.. Lite Common-aktigt skulle jag säga.. Ålder: Jävligt mogen 18-åring.. Stad: BigCity Falköping.. Intressen: Jag spelar fotboll, är skitbra, sen skriver jag mycket hiphop, ska börja spela in nu med tanke på att ja fått studio.. Sen gillar jag att umgås med mina vänner som är sjuka:D Söker: En tjejkompis :p Och enda kravet är att du ska ha sjuk humor och vara rolig och glad :D Thats it :) Känns lite skumt o göra det här.. Men Wtf :D Peace!
Highfive anyone, anyone?
Namn:Linda stad: stockholm Söker:jag skiter i om du har hårig rumpa, bara du är en snygg hiphopare
Namn: Niklas
Ålder: 21
Bor: Göteborg men på vardagarna Tidaholm.
Jag: Pluggar grafaisk design. Dansar. Gillar, musik, film och mode.
Gillar inte, förutsägbarhet, opersonlighet.
Klädstil: allt från mellan baggy till baggy. Har inte dragit upp byxorna sen jag gick i femman och det har inte du heller.
Jag klär mig både stilrent och ibland åt nu rave hållet mer färgglatt.
Musiksmak: Hiphop, Reggae, Soul men även House om det vankas fest.
Intressen: Jag har många intressen, mode och design är det jag vill syssla med så naturligtvis finns det intresset runt omkring mig hela tiden. Sedan är breakdance ett intresse sedan två år tillbaka. Utöver det så har jag fler vardagliga intressen så som musik, festande osv. Jag är sällskapsjuk och gillar inte när det inte händer saker.
Söker: Jag vet inte riktigt, börja med ett meddelande så får vi se vad som händer. Förhoppningsvis känner du igen dig i mina intressen.
Bild: http://whoaimg.basthard.com/hi/35316.jpg
(Verkar inte gå att länka med Mac, finns på pressentationen annars)
Ingen som vet hur gammal Dekay är
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Inga runt 25 och uppåt som har lust o skriva i tråden? (hoppas det får vara kvar iaf) som sagt är ju tex dekay jävligt intressant- men faller sådana bort här på forumet efter 25 års ålder o kryper in i ngt hål? Lägger in en ytterliggare annons här: Söker efter vänner från whoa som är 24+ Sure, vi gamla i gamet kanske inte är så aktiva längre på whoa, men holla'. Befinner mig i Södertälje/Sthlm men reser en hel del runt i sverige- läs mer ovan i mitt annonsinlägg om vem jag är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Namn: Angie..eller Angelica på riktigtÅlder: 22 (1985)Bor: Botkyrka, söder om SthlmKlädstil: Jag är en mjukistjej... ofta baggys...hmmMusiksmak: Allt möjligt!!Söker: Nån söt dude, som e mysig att krama på, viktigt att du har humor... hmm... Pojkar med stora byxor är alltid trevligt;) haha... du måste bo i sthlm, gilla att laga mat å mysa.... hoooollla ;) Jag behöver kramas jättesnart, annars kommer jag va jätteledsen hela kalla vintern:( Du ska vara längre än mig som är 172cm samt vara 20+ år.
Dekay Nåja, nu är det knappast så att jag har problem att hitta tjejer IRL direkt, snarare tvärtom. Tyvärr är det aldrig flickvänsmaterial, bara casual.. Tror inte för fem öre att det finns nån värst intressant tjej på whoa för mig. Det finns några jag snackat med och faktiskt träffat genom åren, det känns dock lite som de flesta är lite socialt efterblivna tyvärr, haha.. Kanske om det fanns nån koreansk tjej som bor i Karlstad eller Oslo, älskar hiphop och är 20 - 25 år så.. ^^ Lycka till med ditt, du verkar ha bra kvaliteter, du hittar säkert ngt. //Paz
Namn ErikÅlder 20Bor FalunKlädstil Jeans och t-shirt, nån skön tröja. Sneakers. Får färgfläckar på allt.Musiksmak Gammal soul---->Ny elektroniskFinnes Pojkvasker som gillar att rita.Söker Cigarettrökande tjej är ett krav, cigarillrökande gumma föredras.
Namn : Johan, typÅlder :21Bor: Nv SkåneKlädstil :"Vanlig", mest från DressmanLite om mig själv: Är ensam, har inga "riktiga" vänner, iaf ingen jag skulle offra livet för om risken att jag själv skulle kola var över 10%. Är inte den som spontant tar kontakt med folk. Jag är ful, dock inte så ful så folk vänder sig om för att titta på mig en extra gång. Något kilo över min "kurva", men inget som syns. Snusar, men skulle lägga av ifall priset var det rätta. Bor fortfarande hemma, planerar att flytta så snabbt ekonomin tillåter. Är för tillfället arbetslös, har vissa drömmar, men kommer troligtvis sluta som lågavlönad lagerarbetare med dålig rygg. Tycker om att se på tv, gillar serier; The Shield, OZ, Dexter och Lost är några av dem. Tror jag skulle gilla att läsa ifall jag funnit ro till det. Anser mig själv vara en "tänkande varelse" med insikt gällande hur människor fungerar. Har dock ändå problem att anpassa mig och följa alla de vanliga sociala spelen. Tror att där finns eller har funnits folk som tyckt jag varit trevlig och rolig.Söker: (Flicka/kvinna 19-21 år). Dig som känner igen dig i ovanstående. Du ska ha fötterna på jorden, våga se det negativa med dig själv och din omgivning. Du ska givetvis även kunna se det positiva i din tillvaro, dock inte "Tänk på barnen i afrika" mentalitet. Ditt utseende spelar ingen större roll, men i likhet med mig ska folk inte vända sig om efter dig. Vet inte mer vad jag skulle kunna önska mig, men ifall du nöjer dig med ett trevligt samtal över en god kopp kaffe och en bio då och då så kan du vara den rätta. Skicka gärna ett meddelande!
Eftersom det gick rätt åt helvete med min förra annons så gör jag ett nytt försök..Namn: Sophie, men kallas Paj.Ålder: 19Bor: Sandviken (2 mil utanför Gävle)Klädstil: Baggy brallor, linnen och t-shirtar med snygga tryck och färger. Brukar dessutom ha olika mössor/kepsar/pannband.Musiksmak: Hiphop reggae hardstyle mm. Tex: Jedi Mind Tricks, Necro, Cage, The Gladiators, Svenska Akademien, Groundation, Showtek, Dj Tiesto osv.Gillar att göra: Dra iväg på galna äventyr, oavsett om det ger mig konsekvenser eller ej, fotografera och även redigera, skriva texter (har dock kommit av mig på den biten för tillfället), umgås med vänner och babbla bort kvällar och nätter.. älskar att stampa loss till hardstyle och annat men även att bara softa runt till reggae, så med andra ord gillar jag dans i all dess form..Som person: Jag är väldigt spontan, kan ske vad som helst på 5 minuter, men kan även planera om det är så. Svänger ordentligt i humöret men är inte långsynt. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer, är du intresserad och vill veta mer, så.. får du väl ta reda på det då;)Söker: En skön snubbe, mellan åldern 18-22. För förhållande eller som vän vad vet jag. Som jag kan ligga och kedjeröka och lyssna på The Gladiators med. Eller dra ut helt spontant och plåta schyssta bilder. Någon som jag finner närhet hos, som är öppen och berättar om något är fel. Du ska ha ett sinne för humor och ha lätt för att föra diskussioner..Bild? Jodå, har en 1 års gammal bild på pressen, och under en länk till min bilddagbok.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Ok, jag har varit skeptisk från första början, men wtf...
Namn: Leon.
Ålder: 24. (187cm 75kg)
Bor: Stockholm.
Jag: Jag är en spontan och ganska så rolig kille som gillar äventyr och frihet. Är en känslomänniska och älskar att umgås med andra människor och ha kul.
Jag är lagd åt det kreativa hållet i livet och älskar att skapa saker och ting. Jag är också intresserad av det djupare i livet, att diskutera meningen med saker och ting, evolution, kultur och mystik.
Jag är en omtänksam och snäll kille, men ganska så svår att greppa. Jag är självständig, och strävar konstant efter frihet. Jag ser mig inte som en del av samhället, utan lever hellre på mitt sätt utanför.
Jag älskar onödig fakta och är ganska så allmänbildad, och har lätt att få kontakt och relatera till folk.
Klädstil: Eftersom att jag strävar efter frihet, och gör som jag vill, är min klädstil väldigt ombytlig. Jag kan smälta in bland brats, jag kan smälta in på en hiphopfest, technofest eller bara vara en vanlig svensson. Jag klär mig i sånt jag trivs med helt enkelt. Det varierar från dag till dag.
Intressen: Humor är mitt största intresse, har hållit på med Stand up comedy till och från under två års tid nu. Annars ägnar jag min tid till att göra film, eller musik.
Jag gillar att skapa så kan spela en massa olika musikinstrument och gillar att rita, måla och skriva.
Jag tycker det är viktigt att hålla efter sin kropp och sin själ. Jag tycker det är skönt att träna, styrketränar och tränar capoeira.
Mat är också ett stort intresse, älskar att laga all slags mat. Äter dock inte så mycket kött.
Resa är något jag har gjort mycket, och tänker på mycket. Har planerat att göra det en hel del under mitt liv.
Jag älskar att diskutera saker och ting, allt från vardagliga saker och ting till astrologi.
Musiksmak: Jag gillar väldigt mycket olika musik, men jag lyssnar nog helst på lugn och filosofisk musik utan ego som:
Air, Zero 7, Massive Attack, Theivery corp. etc...
Men gillar sjukt mycket annat också allt mellan Brasilianskt och Indiskt, från Pop till hårdrock, från Elektro till Psytrance, prog. house, etc...
Söker: En vacker, självständig, mogen och intelligent tjej i Stockholmsområdet. Du får gärna vara kreativt lagd och ha egna intressen att sysselsätta dig med.
Du ska bry dig om ditt utseende, men för den sakens skull inte vara ytlig.
Du får gärna ha ett öppet sinne och gärna vara orädd och äventyrlig gilla att resa och gilla att upptäcka nya saker.
Du får gärna gilla humor, och ha tålamod med att jag kan emellanåt bli lite larvig med min sjuka humor:P
Att mysa och softa ska också vara något du gillar, men du ska även kunna ge mig space.
Bilder: Från i somras. Från i höstas. Från i våras. Jag välkomnar PM´s från både de som är intresserade in the love game, samt the friends game...
Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okey here we go.Namn : JoelÅlder : 19,5 Längd : 182Bor : Spanien (denna vinter i sverige)Jobbar : LjudteknikerMusik : Reggae, en del hiphop och house, lite blandat och rätt brett men ändå inte.Jag är en : trevlig kille med tydliga mål i livet, jag har rätt stor koll på vad jag vill göra och har gjort det ,självständig så det skriker om det, är rätt impulsiv och gillar oplanerade resor, utflykter.. you name it, väldigt social och gillar att umgås med folk.En helg : kan se ut på olika sätt, oftast så är det full rulle i baren och helrören töms men ja kan även tänka mig en hemmakväll med chips och cola samt en film..Intressen : Mitt största intresse är musik/ljud, då det tekniska bakom hela spektaklet men även det andra, producerar och vocalerar en del utöver teknikbiten.. Annars är det resor och clubbande som gäller.
Jag vet inte riktigt vad jag söker, men någon i 18 - 23 års åldern, helst någon som är inteligen med social-komp, trevlig och utåtriktad, att du är ärlig och inte har problem med mina vänner är A och O. Du borde vara öpen när det kommer till att resa och kanske till och med bosätta sig utomlands.. Vet inte vad jag ska skriva... Slänger in något kort.http://download.yousendit.com/E1290C557114DF0D Hör av er!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
fan jag önskar jag vågade.... :( men hade jag fyllt i alla dessa grejerna hade jag blivit jagad till världens ände där jag till slut blir nerbrottad och inslängd på mentalsjukhus. Om inte diverse privatpersoner hade nog tagit sig tiden att hitta mig och döda mig först
Namn: Yahlmar Ålder: 28 Bor: Gävle men rör mig allt som oftast i Västerås och Stockholm också Klädstil: Piké och baggy/loosefit med matchande sneakers Utseende: 185cm, smal, får fortfarande visa leg när jag visar mig i närheten av ställen med åldergräns; fast numera händer det att jag faktiskt får handla snus och folköl utan, snaggad Musik: väldigt mycket musik blir det mest reggae, jazz, men också soul och en hel del annat med Gör: Jobbar en hel del som lärare men är annars en sån där fattig musiker/kulturarbetare Intressen: Sitter ofta och funderar på livets mening över en kopp kaffe i väntan på ett tåg någonstans, umgås med vänner, går gärna ut på klubb och dansar (dock kanske inte så ofta på schlager/eurotechno/mellanstadiediscodansgolven här i gävle) men trivs även på sunkiga syltor, gillar att läsa, ser filmer allt från ganska smal film till de senaste biofilmerna gärna komedi men allt som oftast inte svensk sådan däremot stand up som Russel Peters, Louis Ramey, Vanessa Hollingshead m.fl . Uppskattar också att vara ute i naturen ibland dock inte badstränder så mycket, är onte oäven på att följa med men går inte dit annars, borde vara lite mer intresserad av att träna kanske men jobbar än så länge på det. Musik är väl annars det största intresset jag har så klart. Finnes : Social, trevlig, man som gärna med diskuterar med trevliga människor men som ibland kan sitta tyst och trivas ändå. Jag återfinns ibland ute någonstans helt själv men å andra sidan så står man ju bara och skriker på sina vänner som för övrigt har en tendens att försvinna efter 45 sekunder... dessutom har man ju då chansen att träffa lite andra människor istället. Jag är relativt nyligen tillbakaflyttad till stan och har inte så överdrivet många vänner kvar sedan förr heller. Nattmänniska är jag också men sover numera middag något oftare än förr (det är slitigt på jobbet med alla ungdomar) Söker: Svårt det här, men en trevlig söt tjej i lagom ålder med åtminstone hyffsat liknande intressen, gärna vegetarian som mig själv men det är absolut inget måste. Du får gärna vara ganska spontan och dra med mig ut på promenad, konsert eller kanske på en danskurs/friskis & svettis, humor är ju såklart ett plus men för övrigt så svara om du känner dig manad!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!
Namn RobertÅlder 22Bor DalarnaKlädstil Mesta dels mjukisar och stor t-shirt, annars inte tajta och inte stora jeans Musiksmak Dancehall, roots, hiphopIntressen Mina skivspelare är nog största intresset, men finns även stor platts för att bara softa och dricka ölSöker En skön tjej. Eller en bra rappare att spela in en dubplate till mitt sound
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Okejdå... Här kommer min kontaktannons. Även om jag är lite emot sånt här, men på allmän begäran (ha ha)...
Namn Elinor (har också ungefär en miljon smeknamn. Allt går fint med mig, förutom Ellis som är det fulaste jag vet).
Ålder 21 år. Fyller 22 i maj, är alltså 86:a. Mogen för min ålder? Det kan jag nog vara. Ibland kan jag nog också vara lite omogen för min ålder, men det är alla.
Bor i Västerås hos mammi. Ja, bor hemma än (tyvärr). Finns många anledningar till det, men jag letar lägenhet och så snart något fint dyker upp flyttar jag. Jobbar på posten logistik här i stan och pluggar till gymnasielärare på MDH. Trivs okej med skolan, och älskar mitt jobb (eller så är det mest dem jag jobbar med som jag älskar).
Klädstil Klär mig mest i jeans och ja, något på överkroppen. Jag kan blanda hejvilt. Står du inte ut med att jag ser på film i mysbyxor är du inget för mig. Gillar att klä mig i klänningarn om jag går ut, eller någon fin top. Vardagar något tight. Använder sällan plufsiga tröjor.
ÖvrigtHoppar över musiksmak, eftersom jag kan lyssna på allt. Jag vet att folk inte uppskattar att man "lyssnar på allt" men sådan är jag. Vidare kan jag inte ett skit om till exempel politik, men jag har ändå en hel del åsikter. Jag gillar att ha rätt, men vet när jag har fel. Jag gillar att prata om allt möjligt men jag orkar inte älta saker i all evighet, heller.
Folk anser att jag "alltid är glad" och det är jag också. Eller, jag är inte alltid glad, men jag tror på att bemöta alla med ett leende. Jag är alltså glad som person och jag brukar få personer att skratta. Jag vet inte vad det är, men ibland är jag kanske väldigt rolig (enligt mig själv då, jag älskar min humor... haha).
Jag är en sådan person som har telefonen på hela natten eftersom man aldrig vet när någon behöver en. Jag skulle åka tvärs över jorden (utan tvekan) om någon av dem står mig närmast behöver det.
Mina negativa sidor är ju främst att jag själv inte anser att jag har några. =) I övrigt är jag förbaskat envis och kan ha ett jävla temperamen. Inte för att det är något dåligt, egentligen. Mitt temperament är mest något som visar sig någon gång ibland och då blir jag förbannad och sedan går det över. Så långsint är jag inte.
I övrigt är jag nog ganska lätt att ha att göra med. Kan nog upplevas som pratig, men det är för att jag i början inte gillar tystnader. Jag gillar att spendera en fredagskväll tillsammans med någon trevlig framför teven likväl som jag kan gå ut och ta en drink.
Det är viktigt att du kan acceptera att jag ibland går ut med kompisarna och du måste vilja lära känna dem också. Vore ju trevligt om du inte bor på andra sidan jorden, eftersom jag har ett par år kvar att plugga och jag kan nog inte tänka mig att byta skola.
Annars är jag nog som folk i allmänet. Jag söker mest trevliga personer, kompis eller mer, vad gör det.
Får väl se var detta leder. Haha.
SökerNågon som är väldigt rik och snygg. Eller om du bara är trevlig och tycker att du ser okej ut. Jag kan dra in pengarna. :P
Bilder (Brunetten!)
Här kommer 4 st
What we do in life echos in eternity.
Glömde nämna att jag inte är en djurfantast så det blir inget zoo hemma hos mig...
***Renselirensad*** - Låt annonserna tala för sig och skriv direkt till varandra, så fungerar det bäst.
Delam tange barat
Toastare
2007-12-04 23:42
Rachel, det har du väl ingen aning om ;) bara skoja..eller inte.. men vi har satt upp reglerna jag vet.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo mm. jag är en bitter paragrafryttare i allmänhet numera. fungera bäst=tråden följer sina riktlinjer=det blir inte berättigat för mig att rensa=jag rensar inte.
Delam tange barat
oj, breaky_grl ställer så höga krav att hon inte lär hitta någon..
Toastare
2007-12-05 00:14
rachel, fast jag är glad att jag hann läsa iaf ett inlägg innan du rensade ;)
BountyBoo samanfattat på alla inlägg som jag har tagit bort, så har det iaf stått i 90%(ett antal har varit helt off-topic) sådant som denne istället borde ha skrivit i den andres gb eller via pm direkt. så. skriver de inte här=skriver i gästböcker=gå och snoka i gästböcker för all del.
Delam tange barat
date imorgon, roligt va?! :\
tack, ja, jag vet inte. Jag har aldrig varit på s.k. date. spännande onekligen
jag vill oxå på date vafan! Dejta mig ? haha
Namn : Sebastian Ålder : 18Bor : Landskrona, Skåne, Sverige, Europa, Planeten Tellus, in da universeKlädstil : Stilren, diskret Musiksmak : Rock, brittisk musik Söker : en hjärtevän alternativt ytlig relation. Övrigt : Hej, jag är helt ute och cyklar på väldigt konstigt forum där alla verkar vara höga när dom skriver vilket jag finner väldigt tillfredställande för nätter och dylikt. Gör denna kontaktannonsen som en rolig grej som antagligen kommer knäcka min otroliga självkänsla markant och göra mig ovän med hela världen!
damn deal done. date imorgon. roligt va´? :)
I drop one verse - other cats be rhyming for weeks.
jag kanske ska på ölcurlingsdejt! veeery niiice som borat skulle sagt.
Toastare
2007-12-05 14:18
nils, fan vad kul det låter... alltså borat, inte dejten ;)))
Dekay, hur går det för dig?
Nils ölcurling? Är det vanligt curlingsspel med samtidig konsumering av öl eller några special regler?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Prince_Of_Persia P24 har aldrig spelat curling så jag tyckte det lät fränt, dricka öl till en cool sport, kan det bli bättre?
Nils Curling är bättre på tv! ;)
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Dekay vi kan bli vänner, hitta på historier, lyssna på musik vi egentligen inte gillar tillräckligt mycket, glida längs gatan när där är is och skicka "gott nytt år"-sms till varandra.!
Namn jocke Ålder 21 Bor norrköping Klädstil vanlig, pike och jeans Musiksmak allt Söker tjej..
saaaru..
andrasidan Snabbt och effektivt är din stil eller? ;)
Hur går det för folk överlag? Hur många är det som fått något svar?
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
fått massor av svar, vissa mer intressanta än andra. och så var jag på bio med en man härifrån i lördags, hoho..
Toastare
2007-12-05 20:03
jag är nöjd, det är allt jag säger!
Jag är också nöjd... Fick braaa många fler svar än väntat.
Toastare
2007-12-05 20:40
kvalité före kvantitet!
Haha, är det någon som inte är tjej som fått svar då? :P
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Det är bra med kvantitet också. Då har man större urval.