I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Övrigt - Blandat

2007-11-10 04:55
Namn: Julius, Men kallas för Caesar
Ålder: 20, 21 om 3 veckor då (^^)
Bor: Centrala Göteborg, inneboende

Hur är jag?: Jag skulle se mig själv som en blyg till början men ganska öppen för prat när jag lär känna någon, är snäll,omtänksam,sympatisk,empatisk,rolig (sjuk humor),hjälper gärna, gott hjärta, bryr mig om världen etc, är en person man kan komma till för hjälp,råd eller bara stöd.

Intressen: Jag älskar att laga mat/baka,kolla på film,lira spel och lyssna på musik, gillar även att göra annat men det är det jag ägnar min tid på mest.

Film/spel/mat intressen: Jag brukar laga all möjlig mat, gillar att hitta på nya saker och göra goa middagar, så för er som gillar musiga kvällar med en bra film, se hit ! När det kommer till filmer så gillar jag bra film, Genre spelar ingen roll då det finns bra inom allt, senaste filmerna jag såg som var bra var, Stranger then Fiction,Death Proof. Spel biten så lirar jag mest xbox 360 och RPG är en favorit genre, har dock nu på senaste tid spelat igenom Call of Duty 2-3, Eternal Sonata, Guitar Hero 2,Tomb Raider Legends.

Klädstil: Jag fastnade för hiphop/baggy för ett par år sen men bär det jag kan bära typ, inte mode freak.

Musiksmak: Stort utbud, är mest inne på rave scenen inom hardcore/trance/hardtrance/techno/minimal/hardtechno etc, gillar även gammal go musik från både 70-80 talet, och är helt galen i Ambient/chil etc, Chipmusik är en annan variant som går hem ibland; jag mixar även musik på min fritid men har varit inaktiv på senaste tid men hoppas att jag ska komma igång med det snarast.

Söker: Goa mysiga tjejer som gillar att prata, spela, kolla på film, ta en öl etc, börjar gärna med att chatta då jag är blyg utav mig, ni ska gärna dela min personlighet, intressen spelar ingen roll men är ju ett plus då man gärna gör saker tillsammans, Spelar ingen roll vem du är, hur du ser ut, vart du kommer ifrån.

Jag har aldrig gort detta innan så tar det gärna först på msn, Jag förklarar gärna mer av vem jag är på msn.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Moderator

2007-11-10 08:53
Är det någon som har fått napp än då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-10 09:47
Namn: Emil
Bor: Centrala Malmö
Sysselsättning: Jobbar heltid

Hur är jag: Lång mörk med blåa ögon, om man inte känner mig bra så uppfattas jag nog som blyg eller tillbakadragen, bland vänner så är jag väldigt utåtriktad. Rök, snus och husdjursfri.

Intressen: Träna, titta på film, köpa grejer och nu på senare tid lära mig nya saker. dagens projekt är att lära mig baka kanelsnäckor.

Klädstil: Väldigt olika beroende på situation. Dock mycket levis och munktröjor. Gillar dyra märken.

Musiksmak: Har nästan gett upp hiphop( lyssnar mest på gamla hiphoplåtar från när jag gick i skolan) annars gillar jag filmmusik eller vilken sorts musik som man har någon anknytning till.

Söker: Tjej som gillar att träffas och göra de enkla sakerna i livet, är inte jättemycket för fancy saker som sitta och dricka latte, hjälper du mig och passar skivstången när jag bänkar så är jag såld. Du skall gärna vara säker på dig själv och gilla bra filmer. Kan du spela xbox360 i över 2 timmar så vad väntar du på.
Ät

2007-11-10 15:17
Ngn som har fatt napp? :D

2007-11-10 16:18
Namn: Johanna, Jonka om man känner mig väl.
Bor: Ånge, 10 mil väster om Sundsvall/öster om Östersund
Ålder: 18

Sysselsättning:
Sista året på SP/NV inriktning språk.
Fritid: Spelat basket och dansat sedan jag var liten, men blir allt mindre av det nu. Målar en del och jobbar just nu på ett musik/teaterprojekt.
Klädstil: Gått ifrån sunkbaggy till att dressa upp mig i konstiga kläder från Tradera.
Du bör inte dra dig för att glida i en skräddad rock då och då. Bara du inte klär dig fult så spelar det inte så stor roll.
Film: Franskt överlag, Chacun cherche son chat och Paris, je t'aime är fina. Annars ser jag gärna tecknat. Dock vill jag inte se på film med dig.
Musik: Det mesta. Elektro, typ Ed Banger och hiphop. Gillar rock när jag är full och föredrar tystnad framför dålig svensk rap.

Söker: En wingman med ett intellekt nog att imponera på min mamma. Du bör vara lugn och kunna sansa mig när jag är hypokondrisk. Helt klart en fördel om du ser bra ut också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-10 16:25
Hej och hå, here i go.

söker:
främst folk i Nyköping som kan tänkas vara min vän från och med nu fram tills december 2008 (önskas fortsatt vänskap kan det nog ordnas på distans)
Namn: Li, kallas Lilly eller Limpan-två smeknamn som jag avskyr som pesten.
Ålder: 20 år och 2 månader
Bor:Tyvärr i Nyköping, Brandkärr, p.g.a studier. Mitt hjärta tillhör sthlm.

Hur är jag?: spontan, social, stressad, hatar att vara sysslolös, har dåligt tålamod men låter det inte gå ut över andra, påhittig, kreativ och gillar att tycka om folk. mogen för min ålder, har jag hört, men jag tycker nog att jag är både och.

Intressen: jag brinner för Essential Heat-dvs jag älskar att arrangera,projektleda, organisera osvosv - om det nu är intressen? har tränat hästar men det är nu inte en del av mitt liv. Annars gillar jag musik, att klubba, dansa, sjunga, spela teater,jobba.

Film/spel/mat intressen: Gillar inte att kolla på film/tv eller spela, kan hända någon gång ibland men överlag hatar jag att slappa. Kan/vill inte laga mat så tackar gud att jag är sambo med en kock, bor jag själv så äter jag mackor. Gillar inte mat så mkt överhuvudtaget så jag söker inte ngn som vill upptäcka hela världens kulinariska matupplevelser med mig. typ.

Klädstil: Avslappnat, street blandat med...hm, ja vad. Alltifrån stuprör till baggys, tights, and so on.

Musiksmak: hiphop, mycket olika! viss pop, och blandat från jimi hendrix, björk till bob marley och livelihood...typ.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-11-10 17:33
Namn: Love
Ålder:
17 (1990)
Bor:
Vällingby (Förort utan för sthlm)
Klädstil:
Hiphop.
Musiksmak:
Lugn musik, kan även vara lite sväng i också bara den har en bra text och tanke bakom det hela.

Om mig själv:
Ja, om jag ska beskriva mig själv så e jag nog en rätt så soceial person som pratar rätt mycket och gillar att festa och träffa nytt folk.
Jag är trevlig och älskar att hita på nya saker och göra. Jag är adopterad från etiopien och har vart nu i sverige hela mitt liv (förtom dom 3 månaderna jag va i etiopien då.)

Söker:
Skulle vilja ha en flickvän som bor nånstnas här i närheten, någon som är glad & posetiv och ska tycka om att festa men även ta det lungt. Du kan gärrna vara lat för då passar vi nog bra ihop :).
Min smak på tjejer är rätt så lång lina så jag e öppen för förslag! Bilder finns det lite överallt på mig (Kan gå in på min znapmusic) där finns det ett par st.

Hör av dig om du e intreserad, skicka medelande/mail eller adda mig på MSN.

Ha det bra whoaiter. /Samzon

Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2007-11-10 18:20
Namn mary macgyver
Ålder
20
Bor
falun
Klädstil
t-shirt, jeans, klänning, huvtröja, tunkia, det mesta.
Musiksmak
roots rock reggae

Söker
du positiva och utåtriktade karl som kan förfylla min vardag!

2007-11-10 18:59
***TRÅDEN RENSELIRENSAD***

-Keep it clean!
Delam tange barat

2007-11-10 23:53

Namn: Sanna
Bor: Norrköping
Klädstil: Det som faller mig i smaken :) helst något snyggt !
Musiksmak: Jag lyssnar på det som tilltalar mig, vilket är väldigt blandat :)
Intressen: Sång, sångelisång nanana ! Jag fotar en hel del också..

Söker: Tokiga vänner som är riktigt tokiga, som kanske gillar tvspel, fiiilm och musik!

Toodels!

2007-11-11 02:50
...har någon ens tagit kontakt med någon? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-11 04:18
daviden> japp det har jag..=)
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2007-11-11 06:54
daviden P26

Hehe, faktiskt, på båda mina ansökningar, nån som frågade om beats och eventuella collaborations, nån annan som frågade om att lira blizzard spel.

2007-11-11 11:03
Jag har fått svar från ett par stycken! Men hoppas gärna på fler tjompisar, brudar får ju självklart också höra av sig :D
Delam tange barat

2007-11-11 11:28

haha kul grej.

Namn:
Jess, eller Jessica om man känner mig
Bor: Sthlm
Klädstil: Keep 'em baggy 
Musiksmak:
Hiphop Dancehall Reggae
Intressen: Har spelat innebandy i 6år men precis lagt av, så nu består mitt liv att massa jobb, vara hundvakt så ofta jag kommer åt och att leka.
Personlighet: Energi. Har alltid massa energi, och är nog den som hittar på mest fuffens. Jag är alltid glad,

Söker:  Någon med lika mycket energi som mig, som älskar att leka och hitta på fuffens ;D

WAAAAH !!!

Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-11-11 16:03
Namn: Jocke

Ålder: 17

Bor: El Stockholmo

Musiksmak: Hiphop, mycket svensk hiphop men även coola yo:are från USA.

Intressen: Fotboll, både spela och kolla på. Festa, umgås med folk, lite allt möjligt sådär.

Röker/snusar: Röker icke, men snusar.

Söker: Nån trevlig prick.
Vi är överallt!

2007-11-11 17:22
Namn: Fetlyrik

Ålder: 24

Bor: Skåne

Klädstil: Old school italian mafia, bara kostymer och fina skor, alltid.

Musiksmak: Just nu inte mycket, skulle väl vara alicia keys då som inte är skit, resten ger jag inte mycket för.

Söker: Inga fyllon som anser att fjortisfester fortfarande är roliga vid 25 års ålder. Att visa fina bilder på sig själv där man är full är inte att vara "tokig och lite crazy tihi" utan bara tacky. Så jag söker nån som lämnat fjanterierna bakom sig, jobb är ej nödvändigt då jag har pengar nog att försörja oss båda för livet ut. Du måste kunna bära upp en fin klänning för fina middagar med mina affärskontakter.

Intressen: Att sitta i min dyra läderfotölj och smutta på en fin whiskey i min dyra underground italien designer kostym, som ännu inte finns ute på marknaden. Sen får man anse att mitt jobb professionell spelare på sport och aktier är mitt intresse också.

2007-11-11 17:54

***Tråden renselirensad!***

Det vore bra om alla undviker att disskutera i tråden och istället tar det i varandras gästböcker och genom pm.

Dock så är det kul om de som fått svar, skriver det i tråden; då ser man ju om det funkar och då kanske fler känner sig manade att lägga in en liten annons. Att tjata för att få svar undanbedes, det kan ta lite tid innan någon svarar - speciellt om man har väldigt specifika krav :)

Delam tange barat

2007-11-11 18:00
Bästa tråden någonsin!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2007-11-11 20:27
Namn: Mustaf
Ålder: 24
Bor: Rågsved(sthlm);ghettobarometer:6/10
Klädstil: Långbyxor, tröja/tshirt och grusskor.
Musiksmak:
Hiphop, soul och house och ett par nirvanalåtar. Adam Tensta suger f.ö.
Intressen: Fotboll(beroende av att spela fotboll),kompisar,musik,anime,manga och att absolut inte spela blizzardspel(vik hädan jädra wowspelare)
Söker: Någon att spela fotboll med, här hemma avskräcker kylan latinogänget som jag brukade spela med förut. Så ni som spelar i korplag eller spelar regelbundet med nåt fotbollsgäng, holla at me:)
Personlighet/spelartyp: Slitvarg med usel kondition(hade grym konditon innan ramadan),hyfsad blick för spelet, tekniken sådär(tänk zidane fast utan ben). Annars är jag en snäll kille.

2007-11-11 22:49
Namn: Love
Ålder: 20
Bor: Stockholm är min hemstad men spenderar för tillfället mesta delen av mitt liv i enköping.
Klädstil: Jeans, t-shirt, munktröja eller träningsjacka, jacka på det och sneakers. Brinner inte för kläder men går inte runt i säckväv heller.
Musiksmak: Sjukt blandat beroende på tillfälle och humör men Hiphop, Trance, Psytrance, viss Rock (gärna lite äldre sådan), 70-80 talshits och mer.
Intressen: Musik, film, läsa böcker, dricka bärs/kicka fet med polarna, promenader med djupa/ytliga diskussioner om vadsomhelst, hitta på roliga/spännande/intressanta saker att göra. Är nog öppen för det mesta.
Övrigt: Gör lumpen i Enköping (ingen stridspitt) så jag är i regel ledig 3,5 dagar av 14. Funkar lika bra hemma i soffan med en kopp varm choklad och en film/bok som på krogen med ett järn i handen.

Sökes: Roliga, glada människor som tror sig digga ungefär samma saker som jag Kön eller ålder spelar egentligen ingen roll men tjejer välkomnas.

2007-11-11 22:54

Namn: Anna

Ålder: 19

Musiksmak: väldigt defus med allehada inslag av allt som någonsin skapats.

Intressen: Har väl inga specifika, jag gillar att ha roligt :)

Gör: pluggar dramatik

Söker: den som känner att den vill bli sökt.

2007-11-11 23:02
Namn: nisse
Ålder:
22
Bor:
söder om sthlm
Klädstil:
hmm ja du, casual street kankse? (obs, ej för stora byxor)
Om mig:
jobbar för tillfället inom IT och gillar att umgås med vänner, antingen över en bra film eller kankse ut och ta en öl efter jobbet och bara prata skit. Är en rätt social och trevlig prick som ser det mesta positivt och har lätt att anpassa mig.
Musiksmak: rätt varierande musiksmak, lite olika artister från min playlist just nu, gentleman, the fray, maroon 5, takida, damien rice, soldiers of jah army, lifehouse, groundation, kulturation, lisa ekdahl, matisyahu, missy higgins, sister hazel, the red jumpsuit apparatus.kan suga åt mig det mesta faktiskt, har dock rätt svårt för techno, trance *dunkadunka*.
Söker:
har faktiskt inte någon aning om vad jag söker, kankse nån trevlig prick att prata med och kankse utbyta lite musik och kanske prata skit, gillar du att gå ut och spela biljard och ta ett par öl efter en arbetsdag så är det ett plus :)

2007-11-11 23:21
Namn: Mick
Ålder: 19
Bor: i min trivsamma, artsy och industriella etta/ateljé på
västkusten i Finland. Men det lär förändras.
Klädstil: ingen speciell stil i det avseendet att jag skulle
sätta en etikett på det, t.ex hiphop eller punk. Är piercad
och kan gå i någorlunda tighta thrashiga jeans och hardcore-
bandtröjor lika väl som i baggy och kostym. Varför är klädstil
viktigt förresten?
Musiksmak: Lyssnar på mycket varierande musik. För att nämna en del av det jag lyssnar på nu: Rusko, Roko, The Distillers, Serj Tankians nya - även om den inte är enastående, Queens of the Stone age, The Avett Brothers, Devendra Banhart, Rilo Kiley, The Knife, Infected Mushroom, Trace Of Tellurian, Abductio, osv osv.
Annat: konstnärlig, frihetlig, bohemaktig, självständig, trevlig,
fundersam, drogintresserad,  tredimensionell.

Söker: vad eller vem som helst egentligen. Någon mysig,
självsäker men inte arrogant konstnärstjej? Någon trevlig
kille med samma intressen att prata strunt och vettigheter
med? Någon med samma intressen? Helt enkelt någon att
vara på samma våglängd med, någon man kan trivas med.

Och inte främst i kärlekssyfte.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-11-11 23:46
Daniel
20 år
Bor snart (om 2 veckor) i Majorna gbg
Klär mig efter väder, men det är mycke byxor & t-shirts modell större
Musiksmak.. väldigt bred, men den har sin grund i hiphop, samt reggae & Soul
trevligt sällskap, gärna i form av en kvinna

Intressen: Yes, Musik håller jag på med mycke, gillar att umge mig med folk som har humor, som gärna ser på en film eller 2. Svag för personer som är flummiga, spontana, och höga på livet!

Har jobb, körkort, bil å hela baletten... Gillar att åka bil nattetid med någon och diskutera livet i dimman av hög musik;)

/D

2007-11-11 23:47

Namn: Johan

Ålder: 22

Bor: Örebry(Ta mig härifrån).

Musiksmak: Kan lyssna på det mesta, dock ligger kärleken hos hiphopen(Rakim, Kool G Rap, Talib Kwali, Cormega, Freddie foxx Osv), Men lyssnar på även en hel del på Pink Floyd, Ramones, Johnny Cash samt en hel drös av andra artister..

Intressen: Jag vet faktist inte, tröttnar lätt på att göra samma saker hela tiden, men musik och film är stort intresse, samt vara med vänner, annars går jag mest runt och dagdrömmer och kanske läser nån bok..

Gör: Arbetslös, söker jobb.. Kanske plugga lite komvux till våren..  Jag vill iaf ifrån örebro så snart som möjligt.

Söker: En kvinna som kan göra mig glad.

2007-11-11 23:49
Klädstil: Loosefit jeans, tröja, nån skysst jacka och några fina sneakers.

2007-11-11 23:57
Namn: frida.
Ålder: sweet eighteen.
Bor: västerås.
Klädstil: allt ifrån baggy till sassy, beroende på tillfälle & humör. mina sneakers sitter där dom ska, though.
Lyssnar på: sjuuukt varierande. men det som snurrar mest är hiphop för hjärtat, soul för själen, dancehall för dansgolvet, funk för glädjen, diverse elektroniskt för det fina, 60-70'tal för min uppväxts nostalgi & en hel del annat bara för att det är bra.
Ser på: cheesy highschool-filmer, sköna maffiarullar, dansfilmer, psykologiska thrillers som sätter sig i huvudet, brudar som kickar ass, dokumentärer, baraka, kobra, weeds & jerry springer.
Läser: chuck palahniuk, margit sandemo, åsa ericsdotter, unni drougge, jk rowling, johanna nilsson osv.
Brinner för: scenkonst does it for me! att arrangera, organisera, eller stå på scenen själv spelar ingen roll bara jag får vara med. open jam var det roligaste jag varit med & arrangerat på länge.
Om mig: en tomboy som vuxit upp? tillbakadragen, men social & ganska spexig när jag är trygg med min omgivning. jag har en mamma som bor i nangijala & min pappa är i afrika. jag har ofta ångest & är ganska bitter men har lätt för att bli glad & uppskatta saker som andra kan tycka är ganska små. älskar att diskutera, lära mig & uppleva andra kulturer, språk, scenkonst, konst överhuvudtaget. & eftersom jag är vegetarian - mat också!
Söker: nya människor (tjejer & killar!) på samma nivå som kan diskutera allt ifrån religion till senaste veckans skvaller, gå ut & dansa med mig (remember kids - alla som inte dansar är våldtäksmän), lära mig hur man gör musik på datorn, få mig att skratta, whatever. upp till bevis nu whoa vad har ni att ge mig? har du inget att ge så duger du om du kan försörja mig. :)

2007-11-12 00:08
Namn: Sabina
Ålder : 19

Bor:  sthlm..

Klädstil: INgen eftersom jag inte orkar och gav upp det efter ja slutade nian. Nej men seriöst 90-tals adidas tröjor e alltid fett , fila och kickers kläder e najs. (eftersom jag kommer från alvik) Skulle aldrig lägga pengar på skor eller nåt sånt.

Om mig själv : Gillar o festa, whoa-fjant. fett ärlig . lägger mig sent o hatar skola, poltik o andra onödig saker. GILLAR : pengar och sex. 
Feta serier: its always sunny in philadelfia, rescue me, Oz (gammal)

Musiksmak : Dnb <3, grime, trance. psytrance, house

Söker : Nån o snacka lite skit me!
69 - Try it you'll like it

2007-11-12 00:13
fan jag vill också

Namn Mikaela

Ålder 17

Bor Stockholm

Klädstil Typ, preppy

Musiksmak Hiphop, indierock, britpop

Söker Skit snygg kille i min ålder, max ålder är typ... 20. Mörkhårig, bruna ögon & soft klädstil. Ska vara social, rolig & ärlig. Tät är inget minus.
Ett måste är snygga sneakers.
Mickaaaaaan.

2007-11-12 00:22

kanske man skulle ta och skriva en korrekt variant.. why not.

bor: stockholm.

jag: beskrivs alltid som rolig, underhållande och glädjespridande. vilket kan stämma ibland. jag är väldigt öppen och icke-pryd vilket skrämmer folk ibland verkar det som. mogen, social, omtänksam och självständig. folk brukar säga att jag är negativ, men det är jag inte - är bara realistisk. sjuk och vulgär humor har jag också. jag är ingen dramaqueen utan tar allt lugnt och sansat. lat och slarvig, pedanterna hatar mig. jo juste, jag är jävligt trevlig också.
klädstil: street. jag lånar gärna dina coola hoodies och tees, fast kan inte garantera att du kommer få tillbaka dom ;D
musiksmak: har en sjukt bred musiksmak men den domineras av hiphop och electro. är även en sucker för rock och r&b.
intressen: musik, konst och film är mina stora passioner. musik lyssnar jag bara på men jag gör egna filmer och målar. skriver även poesi, manus och annat. jag älskar att uttrycka mig själv genom min kreativitet! annars är jag en sån som gärna ligger på soffan och petar mig i naveln.
söker: någon som delar min sjuka humor, någon som hellre ligger hemma i sängen och bråkar om vem utav nas och jay z som är bäst och sen har make up-sex istället för att gå och supa ihjäl sig varje fredag. du säger vad du tycker och känner istället för att gå runt och låtsas som ingenting. du är social, okomplicerad och snäll. ingen jävla toffel bara, du ska ha en egen vilja. och jag vill inte att du skickar några sms där du jämför min skönhet med havet, blommor eller solnedgångar.

tack för mig.

2007-11-12 16:32
Finnes:
Pojke på 21 år boende i Göteborg, mitt namn tar vi senare.
Mina intressen sträcker sig ifrån wobblande bas till klotter till "finkultur". Klädstilen kan sammanfattas med: svart, vindjackor, jeans, sneakers(modell äldre löparskor), keps och halsduk("writerscasual" har jag hört det beskrivas som, hmm).
Jag är ingen klassisk skönhet men anser ändå att jag har något som borde attrahera någon på det strikt estetiskt tilltalande planet.
Jag är inte nykterist men jag håller mig nykter, jag röker/snusar inte och rör inte olagliga droger, läkemedel går oftast bort dom med. Kosten är halvvegetarisk(dock inget krav "på dig"). Jag är ganska hårt vänstervriden, vilket du också borde vara så det inte utlöses småkrig i soffan om current events.
Musiksmak? Ja, just nu är det mest dubstep men även grime. Hiphop kan sväljas om den är ifrån innan millenieskiftet, reggaeton går fetbort, dancehall/reggae/soca/ragga funkar dock ibland.
Man har beskrivit mig som: driftig, "för" snäll, blyg, smått rastlös, pålitlig, rolig och mysig.

Sökes:
Trevlig, ärlig tjej med stor dos självdistans. Jag lägger mycket vikt på just ärligheten pga tidigare erfarenheter. Humor är också väldigt viktigt, du ska kunna bjuda på dig själv. Stora plus är om du gillar bastung musik(dubstep, dnb), är ickerökare och inte behöver bli onykter bara för att det finns öl/vin/cider/starksprit att tillgå utan kan stanna efter 1-2 glas. När det kommer till klädstil gillar jag det "semi-femi"... Lite blandat om du förstår, inte prickig kjol och högklackat och inte skor i patent-leather och apor på tröjorna. För att göra det enkelt för mig, tänk: bild1 bild2 bild3
Utseendemässigt så är jag "down for whatever" så länge det klickar och vi trivs i varandras sällskap.
Du får mer än gärna bo i Göteborg, ha något eget och ett jobb, vara lite driftig helt enkelt.

Mja. hör av dig som sig bör, via meddelande. Man förlorar ju inget på att testa, oftast.

2007-11-12 17:03
Namn Sophie men kallas Paj.
Ålder 19
Bor Sandviken (utanför Gävle)
Klädstil Baggy brallor, gärna tröjor med huva på, linnen och toppar med schyssta tryck på, gillar färgglada kläder. har ett intresse för olika sorters mössor och mössliknande saker också;P som pannband kepsar osv..
Musiksmak just nu är det The Gladiators och Jedi mind tricks som jag gillar bäst, så ni kan ju ana att det är hiphop och reggae jag tycker om:P
Intressen: Älskar att fotografera och redigera bilderna, skriva, läsa, gå på konserter, festivaler, punda loss:P, vara med vänner (är väl iofs en självklarhet), datorn osv..
Personlighet Kan väl redan nu förvana att jag är en tjej med väldiga humörsvägningar (är dock inte långsynt). Annars har jag en spontanitet som jag älskar, hur kul är det att sitta och planera varje grej man ska göra?;P Jag tycker själv att jag är jävligt rolig och kvicktänkt. Mitt humör skiftar ofta mellan ångest och deperission, vilket verkar ha gått över nu då jag har slutat med de flesta droger som (säkert) orsakade det hela. Nåja, vill ni veta mer så skriv?

Söker Kille mellan 18 - 23 som inte ska bo allt för långt ifrån mig. Då jag gärna skulle vilja ses, antingen som vän eller som dejt eller what ever.. Utseende spelar ingen roll för det är nog ingen som kommer kunna platsa under mina kriterier iallafall. Men ett glatt humör, humor och ett sinne för hiphop/reggae ska finnas!
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2007-11-12 20:39
okej här we go

jag är:
stilig och trevlig ung man i sina bästa år.. lyssnar på hiphop o en del electro. intresserad av foto o grafisk design. försöker åka mkt snowboard så om du kan tänka dig att spendera lite tid i alperna är det ju ett plus (om du inte kan åka så kan jag lära dig, o du kan få låna mitt gear och va sötast i backen)
är väl social o så, syns o hörs i gott sällskap. är "down" med att festa mkt men även att stanna hemma om det nu skulle vara på det viset. tycker om family guy och the office uk, filmer som guds stad, sin city, pianisten, filmer om maffian e rätt underhållande.

söker en söt flicka som kan stå ut med ovanstående ;)

2007-11-12 21:58

hur har det gått? har några funnit varandra? =)

2007-11-12 23:07
Jag är: kille 24 år, utbildad Industridesigner. Intressen och arbete kretsar runt design, grafisk formgivning och foto. Lyssnar på musik mer än jag är vaken, mest punkrock. Kan dock lyssna på allt och har perioder på allt från country till hiphop till dödsmetall. Kan inte komma på senast det gjordes en bra film, men favoriterna är 70tals roadmovies (typ Convoy, Duel, Vanishing Point). Ser däremot en massa tvserier, främst HBO. Min helg kan antingen vara att ensam beställa 4 pizzor (gratis hemkörning) och ligga och sträckse nedladdadde serier, eller så kan jag gå ut i skogen en hel dag med ett stativ över axeln för att ta det perfekta fotot (to be continiued...). What else.. Hatar planer - fråga mig fan inte på en torsdag vad jag ska göra i helgen. Har dessutom vunnit awards för min cynisism och bitterhet.

Söker: en singel tjej att göra saker med. Från att gå ut på nåt sunkhak bara vi och vara fördomsfulla över andra besökare, till gå på en konstutställning, från spela bangolf och fota havet, till ligga en vardag dricka 2.8or äta nachos och glo på Beavis and Butthead el Trailer Park Boys. Du ska vara singel för att det ena SKA KUNNA leda till det andra. Men gör det inte så no big deal. Dessutom pallar jag inte hänga med nån annans brud..

Jag är inget enstöringsmongo, har en massa polare att klubba med eller dra på festival och snowboardresa, men saknar en nära vän jag kan relaxa och vara mig själv med.

Du är: minst 20 år gammal, helst jämnårig. Spelar ingen roll va du sysslar (eller inte sysslar) med, men du ska inte vara helt utan drömmar och mål i livet. Dina intressen är också helst intressantare och mer motiverande än "film i mjukisar och party party :DD:DDD!!1". Du bör kunna lukta dig till sarkasm lång väg, även när den inte är följd av en smiley, och själv leverera den när det behövs. Du har inga gränser för vad man får skämta om, men tar förståss avstånd från ohälsosamma ideologier och värderingar.

Dealbreaker: om du anpassar ditt liv efter en helig skrift.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2007-11-13 00:18
Ni e sa soeta :)

Lyricist

2007-11-13 03:59
Namn: Fredrik Åström
Ålder: 21 (idag)
Bor: Kalix
Klädstil: Det som inte ligger i tvättkorgen
Musiksmak: Ulf Lundell / Slipknot
Söker: I första hand; sällskap. I andra hand; sympati

Och jag är 100% seriös

2007-11-13 15:38
Sän

Jag hittade en som verkar väldigt intressant....
Ät

2007-11-13 15:55

Namn Mikael

Ålde 22

Bor Lund

Klädstil jeans, t-shirt.

Musiksmak Väldigt vid, RJD2, Ratatat, arctic Monkeys to name a few

Varken röker eller snusar. Kan röka nån cigg nån gång för att hålla sällskap.

Annars pluggar jag Juridik. Bla bla bla bla

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-11-13 22:02

Namn Mathew olsen

Ålder 19

Bor Stockholm / San Marino

Klädstil Nike, Champion,

Musiksmak Klassiker

Söker Fest-polare, nån att hänga med nät jag har persmission. (lumpen)

Intressen Hip hip, Simmning, Polare, Bandvagn

Personlighet Vek, stark, snäll

Hoppas nån nappar nu då..

Hej Dewilicious!
Street savvy

2007-11-13 23:03
Jag snor lite från Kos116

Namn Emma

Ålder 18

Bor Kiruna

Klädstil Det jag själv trivs i. 

Musiksmak Aoooo, blandat?

Söker Brevkompis(fniss), någon att tjöta med via msn.

Intressen Hundtönt som jag är, musik, party, ta det lugnt, släppa loss utan en minsta tanke på att jag kan göra bort mig, pratar om allt mellan himmel och jord, rödtjut, SNÖskoter.

Personlighet Öööh, äckligt ärlig, svam(m)lig, envis.. Ja vafan..
"if you cant beat them, join them"

2007-11-14 01:08
Napalm du stavade fel... NÄR jag har permission heter de
Street savvy

2007-11-14 01:45
Har någon fått napp ens?

2007-11-14 02:19
Har träfat en att prata med iaf :) trevligt
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-11-14 02:20
vad fint... grattis

och lycka till resten

om nån tjej från borlänge ..dyker upp här, bor på locus o vill ha vänner så

kan den personen höra av sig till mig..

hahha

2007-11-14 04:14
Söker: Kvinna som bor ensam och som gärna tar emot vänskapliga besök. 20+. Spenderar inte fredagskvällarna på avenyn, slakthuset eller candy. Visa mig din stad!

Kallas: Mickey, Kaj eller diver.
Ålder: 22, typ.
Bor: Peking.
Personlighet/intressen: Dum i huvudet, lat, brädspelsgalen (schack, risk etc), kortspelare (söker duktig partner i Mulle), tv-spel (speciellt där man kan spela emot varandra eftersom jag är en mästare på att psyka mina motståndare), gillar rusdrycker, säger alltid fel saker vid fel tillfälle, älskar att provocera och förlora diskussioner. etc etc etc.
Klädstil: sneakers (snygga skor!), stora och långärmadeskjortor. Jag har ett behov att skorna skall synas så den nedre delen av byxorna är alltid raka och går inte över skorna.
Musiksmak: dubstep, electro funk, 90-tal (hiphop och eurotrance) och happycore.
Övrigt: Jag är förbannat givmild när det gäller pengar. Är du fattig, har jag inga problem med att bjuda på lite. Den som har, den bjuder!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2007-11-14 12:22

***Suddelisuddat!***

Skriv direkt till varandra istället för att skriva i tråden!

Delam tange barat

2007-11-14 18:20
Rachel: ska du verkligen gå in där och sabba för oss nyfikna? ;)

men för att inet vara helt ot. det är alltså 4 personer som lyckats hitta ngn?

2007-11-14 18:38
Det här är en rolig tråd... Jag har fått flera intressanta svar så att skriva här kan rekomenderas...:)