I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden [Godkänd av Admin]

Övrigt - Blandat

2007-11-14 19:18
Jag vill ocksa veta hur det gick for folk.

Ni kan ta o summera hur det har gatt for er :)

2007-11-14 20:20
Namn: sekressbelagt, ni får reda på sen.
Ålder:
18 (1989)
Bor: samma som på namn
Klädstil: Mest baggy med hiphop keps och en schöön tröja.
Musiksmak: all musik förutom trance, house, techno,ni vet
Söker: härligt skön brud, med "good sense of humor". inte klaga när man sitter o spelar eller röker lite innanför fönstret. påpekar med bra humor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-14 22:45
kör en ny sökning igen då då min förra gick åt pipan.

Söker:
Någon av det kvinnliga könet med en stabil ekonomi som kan tänka sig gifta sig(inget krav) med mig och bli min sponsor.
Har du någon nära släkting som börjar sjunga på refrängen och är väldigt rik så är det ett plus.

Vem är jag och vad får du ut av det?
Ja du det ska jag säga dig, du får en helt egen sexslav som gillar mysiga hemmakvällar, är bra på att laga mat, händig samt en mästare på kortspelet skipbo.
Jag ser även precis ut som han snyggot i prisonbreak, eller nja, om man räknar bort tatueringarna, magrutorna och charmen. men vi har iallafall likadana frisyrer, det andra jobbar jag på så det går att är på gång!

ni som känner er träffade, skicka ett meddelande i stället för gästboken, kan annars lätt bli rivalitet mellan dom ansökande.

Tack för mig

2007-11-14 22:46
tydligen så är jag dyslektiker också enligt mitt förra inlägg.
så lägg med det på listan, tack.

2007-11-15 11:07
Namn: sjukt hemligt.
Ålder: 27.
Bor: i gubbängen i sthlm.
Klädstil: casual (kasuell?)
Musiksmak: allt möjligt crap. inte så mkt hiphop, mest rock/postrock/krautrock och så. samt techno & electro när andan faller på.
två & ett halvt stora favoritband är stereolab, deerhoof och sonic youth.
Söker: skön dam som gillar att både ha kul & trevligt. bra ifall du inte är allergisk mot min katt.

är en djurvänlig ljud- & datanörd som just nu pluggar linuxsystem andra och sista året. bland mina intressen hittar man typ.. 50- & 60-talssaker, allmänt pysslande, allmänt pysslande med min musik, och eh ja.. nåt sånt. ^_^
It's only gay if balls are touching
Graffare

2007-11-15 11:48
Namn: Jocke
Ålder: 21 (snart)
Bor: Sthlm
Klädstil: Punk? Rock? You tell me.
Musiksmak: Punk, rock, reggae, ska, irlänskt osv.

Jag: är spontan, gillar att titta på fotboll, dricka öl (och all annan alkoholhaltig dryck), ordnörd, älskar att använda fula och töntiga uttryck, jag är arbetslös, fattig, sliten, men jag försöker att vara på mitt bästa humör.

Söker: Jag söker alltså en tjej som är söt, snäll och glad. du bör ha lite samma musiksmak som mig och ja, ha lite samma intressen.

Ok, det var väl allt.

Tjingeling!

Poet

2007-11-15 17:00

ni måste ju skriva till folk fattar ni väl!! man kan inte stå
som en skyltdocka och hoppas att någon tafsar på en bara
sådär där man står i sitt lilla skyltfönster, MAN MÅSTE
spexa lite vafasen! seså, skriv till folk era fegisar!
What I said, yo!

2007-11-15 17:04
Philahz0phee- jo oki men alla snubbar är 19 som skrivit typ. jag fyller snart 25, what to do liksom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-15 17:05
Jag har skrivit till EN(!!!?) och jag tyckte det var obehagligt och läskigt, men jag gjorde det.

....den har inte svarat (y).
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Toastare

2007-11-15 20:25
Namn: Maria

Ålder: 27 år, 28 i början av nästa år. Dock har varken graviditet eller gravitation haft någon inverkan på min kropp. Mentalt pendlar jag mellan en 5-åring med kiss & bajs humor till 45 åring som gillar att läsa Allt om mat eller Torp & Gårdar. Dock har jag levt så mycket så jag verkligen är 27 år.
Du bör därför inte vara ung, tänker du "men hey jag är ju XXår men är mogen" så ÄR du för ung.

Bor: Göteborg, är från Lund med GBG är hemma numera. Skånepatriot är jag för livet så tycker du skåne kan sammanfattas med "platt" ska du antingen vilja åka dit för att vidga ditt trångsynta sinne eller så är du inget för mig. Kommer du dock från tråkig stad i typ Mellansverige så kommer jag aldrig åka dit.

Klädstil: Mina byxor är alltid tighta. Mycket blåa och svarta jeans.. med antingen snygga toppar, oversize tröjor eller t-shirt med snyggt tryck till. Leggings kan förekomma, likaså klänningar.
På mina fötter syns sneakers, stövlar, högklackat..
Jag klär mig snyggt.

Musiksmak: Hiphop har jag lyssnat på sen 94 och är en av de gamla rävarna som gärna är nostalgisk och lyssnar på musik från den eran. Jag har även som ung kört en punkperiod, en grungeperiod, en raveperiod (kort men intensiv i början av 94!), så idag lyssnar jag inte bara på hiphop utan även på musik som är bra från genrer som rock, elektroniskt, pop också.
Jag gillar backpacker hiphop och även nyare från NY eller ja om vi delar USA så östra delen.. med södern iräknat.
Brittisk musik går alltid hem.. är i en rock period nu och det ska vara "hooliganrock" om vi ska kalla det nått. Grupper/Artister orkar jag inte nämna.. för jag vill hellre att någon visar mig ny musik än att vi har samma skiv/Mp3 samling.
När jag går ut går jag dock gärna till klubbar med elektronisk musik och bas...eller ja det spelar ingen roll så länge rätt folk är där och festen också är där.

Söker: Jag vet faktiskt inte, skriver bara för skojs skull.
Men någon som kanske kan matcha mig.. inte vara likadan som mig. Du ska gilla att dricka öl på allt från sunkhak till "vi måste ha gästlista men det fixar jag"-hak. Du gillar att äta på pizzerian på hörnet, men även att gå ut och käka nån fet middag med god dricka. Vi kan även laga mat hemma.
Du har växt färdigt (och då menar jag mentalt) till den punkt att du är säker på dig själv och du har ett mål. Barnslig har inget med mogenhet att göra. Du lever moget men får uppföra dig som mig.
Jag ser helst att du är utbildad eller under utbildning. Gärna mot ett yrke som ger pengar och är kreativt.. för du vill leva i hög standard när du får jobb, om du inte redan gör det.
Kan tänka dig både giftermål och barn, inte sagt med mig, men du ser det i ditt liv.
Du ska inte se till att jag får min vilja igenom hela tiden, det blir inte bra i slutändan och jag är redan för jävla bra på att bestämma.
Du ska själv tycka att du har ett fördelaktigt yttre. Du ska vara mån om det också. Både klädmässigt och hygiensikt.
Du MÅSTE tycka om djur, för jag älskar djur och har världens jobbigaste foxterrier som du MÅSTE tycka om. Ärligt alltså, du kommer inte orka med det annars.
Du ska bo själv.

JAG: Är snart färdigutbildad för att jobba på reklambyrå som originalare/AD-assistent. Jag är alltså layoutnörd..
Jag gillar att gå på fotoutställningar, museum, utställningar i allmänhet. Jag älskar djurparker.. tyvärr. Så åker vi på semester (ja, nu går jag händelser i förväg) så måste vi gå på djurpark (om jag inte redan varit i den staden, eller om det är tråkig charterort..men det lär inte hända)
Jag älskar brittiska humorserier, Animalplanet, Discovery. Serier som gäller just nu är Weeds och Tell me you love me. HBO serier i allmänhet.
Jag pratar för mycket, är sjukt social och känner många.
Jag dricker som sagt mer än gärna öl och jag blir dödligt bakis. När jag är bakis vill jag helst vara själv. Du ska också gilla att röja på fyllan. Ibland dricks det utan röj och bara med samtal.
Jag är 164 kort och väger snart 50kg (har försökt komma dit i flera år nu) Har jävligt snygga bröst om jag får säga det själv och vackra blåa ögon.
Jag kommer från en trygg familjebakgrund där kunskap värdesätts högt.. du är alltså allmänbildad och har en vilja att lära.

Ja eftersom jag skulle kunna fortsätta i evighet väljer jag att sluta här.. jag menar nått måste ju finnas kvar att skriva/prata om.
Jag skyller allt på Emma!

2007-11-15 20:40

Ålder P24

Bor Hammarbyhöjden

Klädstil Jeans och någon snygg tshirt

Musiksmak Lyssnar på en massa, Allt från hiphop och RnB som Saian Supa, Gangstarr, Usher och Craigan till en massa annat som Damien Rice och Lars Winnerbäck.

Vem är jag?
Flyttade till stockholm för 4 år sedan för att plugga till Naprapat. Snart klar.
Gillar att resa.. Är inte så kräsen av mig då, kan sova under bar himmel eller i en skabbig bungalow för 20kr/natten! Hemma i Sverige är jag nog mer bekväm av mig. Älskar äventyr! Plus en massa annat.. lyssna på musik, träna, idrott och mma käka god mat och lyssna på musik och bara ta det lugnt ibland!

Söker En tjej med bra självförtroende och som inte är rädd för att göra bort sig. Ett leende som smittar av sig är ett plus och kan du få mig att skratta så att jag gråter är jag såld!
Du får gärna ha någon skavank och vara min provdocka inför slutprovet i Januari! ;)

"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2007-11-15 20:40

söker
några tuffingar att dänga loss lite krust med

var
göteborg såklart, måste ta över efter skitsystem nu när de lagt ner

finnes
bassist/gitarrist/vokalist. alltså behövs det lite fler, och gärna en grindtrummis.

behöver kanske inte lägga ut nån mer info? jo, regelbundet duschande är plus, liksom tillgång på replokal. var gärna lite gammal också så du har råd med hyra och såna grejer. fel community att söka bandmedlemmar kanske men ibland blir man överraskad

http://www.kommandot.se/wp/

2007-11-15 21:17
***Renselirensad***

-Gästböcker och pm gott folk!

Delam tange barat
Toastare

2007-11-15 23:10
väger snart 50kg (har försökt komma dit i flera år nu)

Måste förtydliga att jag väger under 50kg och alltså försökt nå min idealvikt på 50kg genom onyttig kost.

2007-11-16 15:52
ehm upp
Follow the dao, right about....NOW!

2007-11-18 12:49
Namn; Fredrik Andersson

Ålder; 22

Bor; Helsingborg

Klädstil;  Skatetishor med snygga jeans från Levis och Diesel. Tror de flesta fattar då.

Musiksmak;
Hiphop och annan bra musik.

Söker; Brud i min egen ålder. Gärna brunett och ska vara rätt smal. Eller smal och smal, ej överviktig. Om du är av ungefär samma material som Jessica Alba så är du den jag söker. Du ska inte vara rädd för att inte våga ha ett längre förhållande för jag är trött på att ragga och letar efter ett långt förhållande.

Svara gärna i meddelande. Bryr mig inte om var i Sverige du bor. Jag är beredd på att flytta till den minsta hålan om du är mitt livs kärlek.

Puss

2007-11-18 17:26
Skriv till mig, JAG ÄR DESPERAT! ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-11-18 21:13
nu har jag kommit på vad jag söker!

någon som på rätt sätt kan motivera mig till att skriva min c-uppsats i engelska. det går, om möjligt, segare än crooked i's karriär, för att vara ärlig.

så, finns du vänliga person som kan få mig att komma mig för att skriva uppsatsen, med bravur, får du vänligen höra av dig!

enda kravet är att du får mig att skriva en, som sämst, godkänd uppsats och inom deadline. rätt person får efter lyckad "operation: pri's eng c-uppsats" en liten ministaty skapad av mig av naturprodukter såsom müsli & honung föreställandes 'kärlek'. perfekta att avnjuta en grå morgon!

sökande hör vänligen av er (referenser ett plus) till mig på själv valt  kommunikationsvis. yeppsah.

2007-11-19 12:47
***Tråd rensad***
Delam tange barat

2007-11-19 18:42
Namn: Micke
Ålder:
18 (snart 19)
Bor:
Gävle
Klädstil:
dont know
Musiksmak:
Hiphop
Söker:
En vettig jävla tjej för engångsskull
work some magic

2007-11-19 18:59
det här lät ju kul så varför inte? :D

Namn: Johan
Ålder: 24
Bor: En 2a på hägerstensåsen, Stockholm
Gör: Driver egen målarfirma
Kör: Audi A3 2,0 quattro -05
Intressen: musik, spel, film, dansa låss på nån klubb.. eh, och långa promenader längst stranden?
Klädstil: hantverkarutstyrsel :p sen är jag väl ledig ibland också och då åker mjukisbyxorna på!
Musiksmak: hiphop, rnb, soul, reggae.. osv osv..
Söker: Flicka som tänder på hantverkare och gärna vill bråka om vilket spel vi ska spela! ålder 18-30. Sinnet kan variera stort!

får väl duga!

2007-11-19 22:35
Ålder: 20
Bor: Kalmar/Linköping
Klädstil: Brittiskt street, toppat med läckra vintage-sneakers
Musiksmak: Brittrock, Hiphop och lite elektroniskt
Intressen: Titta på (oftast väldigt suspekt) film, lära mig nya saker, kolla på och spela fotboll, dricka öl, hänga med mitt entourage och sist men inte minst samla sneakers samt spendera deg i största allmänhet.

Jag har: Ett behov av tröttsamma diskussioner, en stor tv, för mycket kurslitteratur, ett stort badrum, vass humor och ett jävligt gott humör.

Jag är: Blivande ekonom, lång, välklädd, snaggad, ett kap.

Söker: En glad kvinna i sina bästa år med stora örhängen. Du ska absolut besitta talets gåva, kunna föra en vettig diskussion och ha något innanför pannbenet. Om du läser annan litteratur än Mankell, ser på annat än Mean Girls och även lyssnar på annat än forna Idol-deltagare är jag din för evigt.

Politiskt sätt bör du stå till vänster och förstå att människors välmående är viktigare än profit. Vill dock poängtera att träskpunkare inte behöver göra sig besvär. Lite stil och fräscha sneakers är alltid ett stort plus.

OBS! Mina krav är kumulativa OBS!

Jag känner att det här kan inte snett, förväntar mig en full inbox imorgon när jag vaknar upp! PenDragon behöver inte svara, du har redan en plats i mitt hjärta.

:D:D:D

2007-11-19 22:39
Om ni har kan ni ocksa slanga in en bild pa er, kanske far mer, eller mindre, respons da ^_^

2007-11-19 22:41
i got a date, bitches!

2007-11-19 22:49
grattis! och i sann whoaanda så kräver vi att se bildbevis av händelseförloppet från dejten.

2007-11-19 22:54
nils

haha never :D

2007-11-19 22:56
halfshell 

haham vad sugigt. Du kanske borde fraga folk sjalv istallet?

2007-11-19 23:01

QanA fråga vad? inte som om jag inte skrivit till någon. jag skall dock inte klaga. blev som sagt bjuden julölen. tack whoa

2007-11-19 23:41
Jag måste lägga till att man inte får några gratisbehandlingar av mig.. Det sa jag mer med glimten i ögat!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2007-11-20 00:57
***Smårensad***

Kom igen nu, langa lite annonser och skriv inte massa nonsens...Vill någon lägga in bild i efterhand, så kan det ju alltid göra det. Och sen uppmanar jag er som skriver i tråden att någon är söt/intressant osv att istället skriva i dens gästbok. VÅGA! :D

Jag ska träffa en potentiell vän/tidsfördriv på onsdag troligen. Har folk bestämmt dejter och kompisträffar ännu, eller är ni seeeega? 

I övrigt: QanA är bäst som tog intiativ och skapade; vi alla behöver lite kärlek och sällskap när vinterkylan smyger fram...

Så ta chansen!
Delam tange barat
Poet

2007-11-20 08:37

Rachel rensa ditt inlägg nu, hahaha.

Nej men vafasen, jag vill inte lägga upp bild, vi ska inte
vara så ytliga, jaja jag är überful haha. *Pssst, viskandes
i Homer-viskande-röst* HAR EN PÅ MIN PRESS, fniss.
What I said, yo!
Toastare

2007-11-21 17:17
"avskyr feminister" - "jag älskar människor som är ute efter jämnlikhet"

samma sak. Men  jag tror du menar att du avskyr extremfeminister/manshatare.

2007-11-21 18:28
Jag gör en åt min käre vän SunTzu
Namn:
Du kan kalla mig big bad bear, eller Björn.
Ålder: 22
Bor: Lund
Klädstil: Rasta klänningar om det finns till hands, annars baggy.
Musik: Reggae och hiphop. Aldrig lyssnat på en låt som inte tiihör någon av dessa 2 stilar.
Film: Allt utan ljud och färg funkar.
Intressen: Film, böcker, datanörd och NHL.
Jag är: En man med passion för ryska kvinnor. Läser för tillfället till ekonom och låter CSN styra mitt liv.
Vem vill jag träffa? "The depraved, out of rehab is just a plus..." stämmer nog in bra här. Du ska gärna känna till (eller åtminstone beredd att lära dig) andra smaker än vanilj.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-21 18:38
Tja, man kan ju alltid kasta ut och se om något nappar?

Jag är 20 år och bor i stockholm. Jag känner att jag vill få ut något mer av livet än vad jag hitta på menyn. Jag tror inte att arbete och konsumtion är det som ger mig lycka och tillfredställelse, jag vill ha något mer. Jag vill ha större frihet än det smala, rutinerade liv som är så mångas vardag. Jag vill kunna ligga på ett tak hela natten och prata filosofi med en vän, jag vill inte att en maskin ska bestämma när jag ska sluta sova och jag vill kunna göra en kullerbytta när tusan jag vill. Förstå att de flesta lever ett liv där de inte kan slå en kullerbytta när de känner för det!

Det jag söker är väl någon som inte heller känner att hela de själv ryms i dagens kultur. Något som kanske inte sätter likamedtecken mellan alkohol och underhållning eller kanske inte värderar sig själv och andra efter vad de äger eller har på sig. Någon som ser ett egetvärde i att existera, oavsätt prestation. Kanske någon som tycker att människor ska få vara människor?
Någon man kan bolla idéer och stöd i sökandet efter ett liv med utrymme för spontatinet, kreativitet och just liv. Bryta lite tråkiga normer med.

Sen kanske man ska skriva lite sådanadär korta punkter?
Musiksmak: Om man bara går på genre är väl reggaen starkast, men sedan jag lyckades komma loss från enbart hiphop har musiksmaken nått ut åt alla möjliga håll. Det finns lite att hämta i allt från folkmusik/världsmusik och jazz till Sigur Rós. Men det mesta jag lyssnar på är som sagt reggae. Det viktigaste är väl att det faktiskt innehåller lite spelarglädje, och inte bara kändisskap.
Klädstil: Svårbeskrivet, men i regel det jag gillade för något år sedan. Gillar naturfärger. Jag har inte kammat hår. Jag har inte supercleana sneakers.
Intressen: Även här varierar det stort. Jag gillar musik och konst. Filosofi och politik går alltid ner, och jag är nog lite skogsmulle. Jag tränar parkour lite halvambitiöst även om jag nog tar lite vinterlov just nu. Jag tycker nog också om att bara vara, kanske promenera runt lite och se vad som händer.
Matvanor: Jag är vegan. Du behöver inte ha samma kosthållning som jag, men skippar du åtminstonde köttet så är det ett stort plus. Jag dricker inte heller, så är du ute efter en suparpolare så är du nog fel ute.

Även om jag inte söker någon som jag inte har något gemensamt med alls, betyder inte det att du måste vara mig, eller hålla med mig om allt. Man kommer nog överens ändå. Det viktiga är att du är dig själv!
Och även om en lite kärlek inte är fel, så är den riktningen inget krav. Jag träffar gärna nya vänner om någon tyckte något jag skrev var intressant.

Juste, och så är jag väl kille för er som tycker sådant är intressant.
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!

2007-11-21 18:46
extremfeminister är fortfarande extremister som är ute efter jämnlikhet, då feminism inte har något med kvinnans fördelar att göra, om man inte ser det utifrån idags synvinkel utan ifrån ett perspektiv där jämnställdhet existerar.

manshatare är inte feminister och inte extremfeminister heller.
Moderator

2007-11-21 19:47
Kan man använda tråden om man bara är ute efter tillfälliga förlustelser? Flickvänner brukar jag ha relativt lätt att hitta (lite för lätt ibland) men att träffa någon som bara vill träffas och tycka om varandra och ligga lite har jag svårare med.

Finnes Mysig kille som åtminstone är relativt välorienterad gällande den kvinnliga anatomin och som tycker att både förspel och efterspel hör till akten.

Sökes En tjej som låter bli att runka om hon inte vet helt säkert att hon är grym på det, men som har tålamod att smeka bollarna länge. Hon ska visa vad hon gillar i sängen, dock undanbedes alltför extrema önskemål.
Viktigt är att hon är vettig, trygg i sin nakenhet och naturlig till sättet. Jag är inte ute efter enbart själva ligget, utan att man ska trivas tillsammans innan och efter är också viktigt.

Om jag har klivit över gränsen här hoppas jag att ni tar bort mitt inlägg illa kvickt och jag ber då tusen gånger om ursäkt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-21 19:59

Namn:
Aye
Ålder:
19
Bor:
Tyresö
Klädstil:
Varierar.. Baggy typ?
Musiksmak:
Metsadels hiphop, reggea & dancehall

Finnes: Snäll tjej som är väldigt förvirrad över livet just nu. huvudintressen är att gå på spelningar när pengarna finns, dansa, upptäcka ny musik och resa! bäst trivs jag på resande fot med vänner. Jag älskar hiphop, att lära, lyssna och ta del utav hela kulturen. Familj och vänner är mycket viktiga för mig.

Söker: någon att fördriva tiden med på msn, dra på konserter och tända en spliff med. Ha kul ^^!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2007-11-21 21:14
Finnes:
Halv-tunnihårig f.d. tjockis med allehanda komplex och med milda alkoholproblem.
Interssen:
Är lite av en renaissans-man. Jag kan allt från att fånga jättestora fiskar til att läsa bra böcker till att resa runt världen til att spela wii på fyllan.
Klädstil:
När jag jobbar ser jag nog väldigt gubbig ut. Jag ser nog ganska gubbig ut annars också. Jag tycker om rutiga skjortor, förutom på sommaren när jag helst bara rockar t-shirts och badbyxor.
När jag blir stor:
Dvs. om typ två år så kommer jag att vara engelsklärare. Men jag kommer nog inte palla jobba som kommunal heltidsslav så jag jobbar vidare på min plan att starta egen skola i Zambia.
Musiksmak:
Eklektisk. Mycket hiphop, men också en massa annat.

Sökes:
1. Cool hipster-pingla som inte banga på koks och egentligen är alldeles för cool för mig.

2. Lite halv-dum lant-lolla som tycker jag är häftig för att jag bott i stockholm..

3. Asså ja.. om du som sålde på mig ett abonemang med miljövänlig el igår har whoa så var det jävligt pissigt av dig att få mig att tro att du raggade, men jag förlåter dig om du skickar ett meddelande.

2007-11-22 01:09
Namn: Tobias
Ålder:
19
Bor:
Mariestad (Men det hindrar inte mig att ta mig någon annanstans)
Klädstil:
Just nu: New era keps, Eckö t-shirt, Mecca jeans! Men brukar va ganska blandat..
Musiksmak:
Svenskunderjord, men även all slags hiphop mm..
Är: En snäll kille!
Söker:
En tjej som är ÄRLIG, rolig, alvarlig (ibland), INTE överdrivet svartsjuk av sig, och som inte gnäller allt för mkt..

Snälla Skicka ett PM Till..

Hejs

2007-11-22 08:57
måste vara hot o vara 19 på forumet just nu...

2007-11-27 00:14
Uppdateringar om hur det har gatt?

2007-11-27 00:40
Tror att alla håller ganska låg profil ännu.

Självklart vill vi ha progress report om sisådär 1-2 veckor.

2007-11-27 00:47
Namn Felle Felicia!
Ålder 18
Bor Lund, men moving on up! Mot stockholm, och är där så ofta jag kan pga Felle.
Klädstil Jag blandar, och som de flesta som känner mig vet, så är jag på topp i mina mjukisar.
Musiksmak Stoooor blandning. Men rent samlat ; Hiphop, rock, reggae, funk och techno.
Söker Vänner i stockholmstrakten.

Jag är trött på att åka upp till Stockholm och inte ha så många vänner haha. Och när/om jag flyttar upp så hade det varit trevligt med folk som man kunde hallåa på och gå ut med.

Jag är helt fantastisk, för att säga det självklara; är man trevlig mot mig så är jag trevlig tillbaka. Är sarkastisk och bitter - fast på det lilla roliga sättet. Röker & dricker, de ena mer än det andra. Klarar inte av människor som är för positiva, lite negativitet är vad som krävs för att hålla vänskap vid liv. Är blyg fram tills jag förstått mig på vem det jag har att göra med är, men sånt är livet. TJOHO!

Vi ses 08!
whoopzidoo

2007-11-27 01:32

Namn mariam
Ålde 21
Bor göteborg
Klädstil matchat, kittat, jag gillar kläder... klänningar och sneakers. oldschool-adidas, sjalar och gråa kappor.
Musiksmak försöker lyssna på så mkt som möjligt, har olika perioder - just nu är det jazz. dnb är det alltid.
Söker en man som tycker om kläder, som kan tänka snäppet längre, självständig för allt del... åh, ska man verkligen rabbla upp alla egenskaper? Jag vill ha någon som uppskattar mig som jag är och som jag kan uppskatta tillbaka. trygghet är också viktigt. du ska tycka om att ligga sked, och du får absolut inte vara den lilla skeden (jag är den lilla!!).

haha, önskar mig själv lycka till! :)

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-11-27 04:19
Lägger upp en ny annons då jag inte har nått annat för mig.

Namn
Patrik var namnet.
Ålder
20 år gammal. Är dock inne i nån sorts ålderskris redan :(
Bor
I en tvåa i Salem, stockholm, som jag lyckades hustla till mig genom att gå före alla i kön.
Klädstil
Min klädstil är ganska normal. Köper mina kläder på Dressman. Eftersom jag finner kläder helt ointressant, så orkar jag inte lägga enegi på klädesinköp. Jag klär mig oftast i för stora storlekar, keps och vita sneakers. Skor är väl det enda jag finner intressant. Alltid vita sneakers.
Musiksmak
Jag lyssnar på allt som är bra. Mest hiphop, mycket 60 och 70-tal, såsom Elvis, Simon & Garfunkel, osv. Lyssnar dagligen på radiokanalen 107.1 Vinyl. Men jag är väldigt öppen fär musik. Om en artist gör bra musik så lyssnar jag på det, är det dåligt så gör jag inte det.
Det här är jag:
Just nu är jag ganska nere. Har slagit i rock-bottom om man säger så. Jag är ganska bitter, hatar nästan allt som jag finner ointressant. Jag gillar att sitta hemma och mest bara göra ingenting. Jag hatar att göra saker som jag inte gillar, tex att besöka min familj på julafton. Jag har är och har varit en enstöring hela mitt liv.
Mina intressen är att slappa, spela GTA San Andreas om och om igen. Sitta uppe i sena natten och glo på amerikansk fotboll. Jag är också ett stort fan av att dricka alkohol. Gärna vilken dag som helst.
Söker
Ja, vad söker jag. En tjej som kan rädda mig. Jag behöver trygghet, och finner det hos tjejer som förstår sig på mig. Jag behöver en tjej som jag kan prata med. Som vän eller som partner, spelar inte så stor roll.  En nice laid-back-chick att softa med, och som kanske tillochmed kanske kan finna intresse i amerikansk fotboll ;)
Du får se ut istortsett hur du vill, jag går inte så mycket efter utseende, diggar jag dig så diggar jag dig, knawmean?

Så holla.

2007-11-27 09:12
Just fan, måste tillägga att jag inte gillar accepterar droger alls, vare sig det gäller "lätta" droger som tunga. Har inte lust till att sitta och snacka med någon drogpåverkad person, inte coolt nånstans. Nej till droger! 
whoopzidoo

2007-11-27 10:09
***Smårensat***

-Vill ni disskutera vad som är droger och inte; skapa en annan tråd.
Delam tange barat

2007-11-27 20:27

Namn:Golaan
Ålder:19
Bor:
Gävle

Klädstil:För det mesta leggings med en stor o lång tröja, gärna från herr avdelningen annars jeans.
Musiksmak: Rnb Hiphop soul
Söker: vet inte riktigt vad de  ejag söker men de vore ju bra om du gillar sport framför allt fotboll

Hoooppaas nån nappar lr ngt :D

2007-11-27 21:35
Namn: Ernst
Ålder: 25
Bor: Falun (är dock i GBG mycket så det funkar med)
Klädstil: Ganska baggy, dock inte hoodys.
Musiksmak: Reggae, Hiphop & Lite annat (kolla min presentation för lista på mina senaste köpta skivor)
Intressen: Musik (samlar på skivor, lyssnar mycket på musik), umgås, gå ut, läsa (mest facklitteratur), slötitta på TV m.m.
Gör: Pluggar på högskolan Dalarna
Ser Ut: Bild finns på min presentation, har fler om du bryr dig.
Är: Vegan, dock är det ok om du äter kött, men veganer/vegitarianer välkomnas. Farbror & Morbror. Snäll. Jag tycker jag är rolig.
Är inte: Bra på att stava. Allt för intresserad av att träna.

Söker: Trevlig och snäll tjej som gillar att ta det lungt och umgås. Du får gjärna ha stort musikintresse och vara bra på att hitta på saker att göra. Men även tycka det är skönt att slappa hemma.
Du bör även gilla min göteborska dialekt (är inte så kraftig men ändå). Du måste inte bo i Falun eller GBG men gjärna nära någon av dem.
Gillar: Tycker det är snyggt med klädstil mer åt indiepophållet, men det är inte så jättenoga. Du får mer än gjärna vara smal (oj vad ytlig jag låter, men men). Kommer inte på mer, du är säkert jättetrevlg så hör av dig.

Söker 2: Vänner (i Falun) som är trevliga, får gjärna gilla reggae och bör kunna stå ut med att jag pratar om musik en hel del. Tjejer eller killar spelar ingen roll, gjärna i ungefär min ålder.

Som man säger: Hojta på din pöjk

2007-11-27 22:38

Namn: Nina
Ålder: 17
Bor:sthlm

Klädstil: mest street , kan variera beror på hur jag käner mig
Musiksmak: hiphop n reggae n soul
Söker:  inte för gammal inte för ung, var dig själv gärna nån spontana och glada människor med humor , och snygga skor (:

peaceandlove

WAXHOLMSBOLAGET!