Kul grej! Namn: Viktor Ålder: 20 Bor: Uppsala Kläder: Neutralt mode? Musik: Favoriter är Metallica, Slipknot, Looptroop, Chords, Supersci. Men finns allting något bra att hitta överallt! Intressen: Sport, ha intressanta diskussioner, guitar hero, vanlig gura, TV-spel, motorcyklar, chilla hos någon med lite pilsner och bara ta det coolt. Söker: Vacker, söt och intressant tjej att lära känna. Du får gärna vara mysig och kunna prata om saker utan att bli arg pga att vi kanske inte har samma åsikt. Ha relativt bred humor så du inte har lätt att missuppfatta saker.
Är det på G så hänger det.
Glömde tillägga; Söker-->Det blir vad det blir :)
Är det på G så hänger det.
Namn : THA LoZeR BoY Ålder : hurså? Bor : Flyttar ett par ggr per dag Klädstil : Hiphop ? Musiksmak Hiphop, trance , tecno Söker : En bra , seriös cs Lirare att lira med :)
Henkish a.K.a ProNooB.
är kille 21 år heter jocke bor norrköping.. söker, en tjej som dricker öl och inte ställer massor frågor...
saaaru..
Alltså alla ni som söker - borde det inte finnas någon som har skrivit redan att ta kontakt med? Alla verkar bara sitta och vänta på svar istället för att ta kontakt först. Det hade jag gjort om jag vill lära känna nån härifrån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ung hona sökes av.... XDNamn: Det får förbli ett mysterium... men jag är namne med vissa kändisar.Ålder: Eftersom jag är 83:a så blir jag 25 i år... säger man inte silverjulbiléum då?Bor: South Central Stockholm, baby!Klädstil: Märkeskläder... Italienskt gillar jagMusiksmak: Ja.. förutom hiphop då så är min musiksmak i klass med ett konservativt kraftfält, det vill säga att rot F = 0 och F är definierad över hela rummet. Musik är mitt liv!Sökes: En ung människa av honkön, gärna i min egen ålder, men i helvete heller född senare än 87. Det vill säga att det åldersfilter jag kör med har 83 och 87 som gränsårtal. För övrigt bör hon ha planer på att gå en akademisk utbildning, och dessutom ska hon gärna vara söt och ha en skön karisma. Hon får absolut inte hata AIK, och hon får inte dissa en som fortfarande gillar tv-spel. Och är det en enorm hiphopkonsert i globen på vår årsdag så är det dit vi ska också. Tror du att du kan leva upp till dom förväntningarna?
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Hej jag vill ha en kompis jag är mobbad offer ska jag skriva något om mig själv okej jag är 24år och är fett uttråkad... jag behöver någon som kan....tvinga mig hitta på nya saker.. ajust det jag bor an i borlänge fast jag har aldrig åkt skidor för alla mina vänner de vågar inte prova ett skit.. så här sitter jag o vill prova en massa skit ...fast jag har ingen jävel o prova det med...helvtes skit jag är 24bast.......och har inte åkt skidor va fan.. du får gärna vara 20+ eller hur säger man..
ja just det skriv...ett meddelande på whoa
antwon P22 Jag tror det är svårt att veta vad som faktiskt händer bakom kulisserna. Men från min synvinkel så är det så att flera har kontaktat mig angående både min vän-annons och dejt-annons som inte själva har lagt upp någon annons. Sen kan jag tillägga att innan jag skrev mina så hade ingen innan mig förefallit tillräckligt intressant för att jag skulle ta kontakt med denne.
Delam tange barat
hmm inte lika lyckat som sist en san har trad var uppe alltsa? Iofs var det pa den gamla goda tiden nar random-meddelanden och allmant flortande fanns i traden :p Men kul om ngn hittar ngn iaf
Efter att ha kollat genom tråden lite snabbt har jag nu bestämt mig för att gå med på dejta följande ladys.. Corazonzita, min-egen, LoRia och naptime.. så ja... bara höra av er.. och ja.. först till kvarn är det som gäller !
Bountyboo skulle egentligen vara med på listan, men hon skrämmer mig lite :/
namn: Fraoul Fernandez
ålder bara liiiiiiite över 20 ... :/
bor uppsala
klädstil baggy kanske
musiksmak Cunninlynguists <3
söker.. ja nån av dom nämnda .... lerler
Namn: Joel alt. "Barre"Ålder: 20 (87a)Bor: Stockholm, SÖÖDERMALM (jag hör dig) Favvo-outfit: Ett par vita lagom slitna sneakers (fred perry), ett par blåa halvbaggy jeans (lee), en röd/mörkröd-randig munktröja med krage (Poco Loco) och en mörkgrön eller svart lite för stor mössa. Musiksmak: Techno, äldre rock och 60 tal för det mesta men annars nästan allt utom rnb. Jag är: En variant av söderkis som gillar att slira runt på stan, snacka massa skit och formulera normalroliga samtalsämnen på ett mer roligt sätt så även dom blir roliga. Det jag lever för och längtar efter i vardagen är nya intärnskämt och nya människor och mer eller mindre sjuka spontanidéer. på helgerna super jag för det mesta och då oftast på en halvsunkig krog på söder. hängde massor på wollmars med de andra ungdomsalkisarna innan det blev överpoppis och han i baren glömde bort vårt gäng och nekade oss när det var fullt. om det inte är på en söderkrog är jag antagligen på en fest. när jag inte krökar går jag ofta på överlånga promenader genom i princip hela stan och hittar på småhyss (hehe)Specialiteer: är inte på något sätt utbildad, men är erkänt bra på massage, att klia på ryggen och att laga mat (ej vegetariskt..)Saker man ej bör reta sig på om man ska gilla mig: Om någon har det stökigt hemma. om man i princip aldrig vill clubba inne i stan. om någon är överenergisk.
Söker En slakerbrud som gillar att ta med brudarna och bärsa gärnet med mig och mina grabbar och traska runt på stan. hon ska helst bo hemma men ändå ha rest färdigt i världen så hon har lagom med tid över. Du behöver inte vara översmart, men va fan inte korkad (det är bara gulligt första gången man behöver förklara varför månen är halv ibland på himelen) åldern är inte jätteviktig men vanligvis har jag roligare med jämngammla. cheeeeers
mest en kul grej...? (känns barre bus)
halfshell har bestämt sig för att utesluta ett tänkbart förhållande med någon man en tid framöver men vill fortfarande träffa nya människor, så hon söker vänner. Hon har starka hatkänslor mot den här kontaktannonstråden och det har QanA fått veta då hon tycker att han tagit allt hopp ifrån henne genom att starta tråden och på så sätt lura henne att det var en god idé. Hon vill därför inte göra en ny annons, så jag gör det åt henne för jag bryr mig så mycket om henne.
Hennes riktiga och fullständiga namn lär hon delge om hon känner för det.
Ålder: 19
Bor: "Stockholm", Järfälla.
Personlighetsdrag: Jag brukar säga att hon är ett jobbigt bokstavsbarn, men egentligen är hon bara lite sprallig ibland och det stör i alla fall inte mig, då jag gärna bjuder henne på mat när som helst. Hon är tacksam och snäll, öppen och lättsam. Lite busig i och för sig och det kan vara jobbigt när hon chattar med mina låtsasvänner åt mig medan jag försöker vara snäll och laga mat till henne. Att jag gjort detsamma hör inte till saken.
Utseende: Hon är tiny. Jag tror hon är 130cm kort och hon lär väl väga runt 20kg. Hon är inte det minsta stark utan bits och nyps vid behov av försvar. Skiftar mellan tight ass och baggy jeans och bär ofta tees med bisarra tryck. Mycket söt dock.
Musiksmak: Grey's Anatomy-pop, vilket hon inte fann nödvändigt att nämna, men det gjorde jag. Annars lite blandat, men hiphop; Masta Ace, Tonedeff, Fat Boys. Helst Hieroglyphics eller Del över huvud taget.
Hon söker eller... jag söker någon hon kan dricka öl, prata och umgås med så att jag slipper. ;)
BILD
jagvillocksåhaenblog.com
heehee! jag väger strax under 50. 165cm
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
haha Fraodi :)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
midas söker en kvinna i sin ålder som inte tycker om att laga mat och som helst inte är klantig eller har en fobi för blod till exempel. Sådant är bara konstigt och jobbigt. Han gillar ölsällskap vad jag vet, så du, efterlängtade kvinna får gärna tycka om öl.
Personinfo: Han är 25 år och bor i en liten töntig lägenhet vid Universitet. En katt springer var dag in i hans hem och försöker få hans uppmärksamhet men han avfärdar den utan bekymmer. Annars är han nog omtänksam och snäll. Han brukar bjuda mig på mat och verkar tycka det är kul, men förmodligen så låtsas han bara för att inte göra mig ledsen. Så snäll är han! Han är ganska avslappnad, öppen och rolig på ett drygt sätt som blir ganska tråkigt och irriterande i längden men det är bara att upplysa honom om det så slutar han. Faktum är att han nog inte bangar på vad du än ber honom om.
Utseende: Påminner lite om Alfons Åberg, men inte på ett fult sätt som han verkar tro. Han är praktiskt taget blind så han bär glasögon och det klär honom onekligen.
Musiksmak: Samma löjliga pop som jag lyssnar på emellanåt. Samma lika blandad annars kan jag tänka mig, men jag vet inte så noga för jag brukar bara lyssna på det jag vill när jag hälsar på honom. Överraskning; hiphop.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
hahaha midas!
Follow the dao, right about....NOW!
LoRia va med sitt inlägg här först til kvarn.. sorry ladys.. ni är för sent ute när ni läser detta
Edit: Test, uppdatera bild
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Känns verkligen som en modellförendag-bild :D
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Toastare
2008-01-10 12:59
Fraosson, jag vet att du inte är rädd för mig.. Jag väntar fortfarande på att det ska bli april.. sen ska jag uppdatera här ännu mer ;)
Jag skyller allt på Emma!
Jag är moderator i graffitiforumet. Söker groupies i alla åldrar. Holla at me! =))))))))))))))
spliff macht frei
Toastare
2008-01-10 14:41
_-bacteria-_ fanns nån i nån annan tråd som handlade om vad man gillade tände på whatever.. hon gillade färgfläckar osv. det är bara jobbigt att tvätta, och ink på parkettgolv, skrivbord, balkong etc. är inte kul.. speciellt inte om det är ens egen lägenhet!
BountyBoo F27 Sa du har fatt lite napp eh? :)
Kul att nagra fat napp :D
Toastare
2008-01-10 16:26
QanA, du kan inte vara med i tråden.. för längesen.. men jag måste vänta nu.
Kul att folk förenar sig med varandra, men det hade varit ännu roligare om ett helt forum fick namnet "Kontaktannonser" och sedan fick var och en skriva en ny annons (ny tråd). Sedan ska alla hålla sig i tråden för att övriga ska kunna följa och konkurera med andra i tråden om annonsskaparen. :)Namn: RonsamsaÅlder: I'm too old for this shit.Bor: StockholmJag: I am just a regular everyday normal guy... Nothing special about me Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... When I go to the clubs I wait in line Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... I got 15000 dollars in the bank Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... And my sexual performances are average
I work as a truckdriver for a fucked company I make 23 bucks an hour but that's all I need I live in a two room apartment on a quiet street I don't go out too much I like to watch TV I cant afford a sportscar I use public transportation I don't mind I look out the window 'til I reach my destination sometimes on colorful paintings, sometimes just a tag the amount of money I save this shit is not to brag
And i am not very good with the women I'm a pretty shy person and I'm average looking last time I had sex was in 2007 and I am ashamed to admit but it was like in heaven
I am just a regular everyday normal guy... I get nervous in social situations Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... I pay my rent once a month Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... And i make pretty good spaghetti sauce Mother Fucka I am just a regular everyday normal guy... and I get scared when I go see the dentist.Söker: En cyberflickvän på msn/whoa eller liknande som jag inte behöver oroa mig för när jag inte är online. Flörtar eller cybersexar du med andra må det vara hänt. Du kommer tyvärr aldrig få hälsa på mina föräldrar via webcam. Men jag kan maila bilder om det skulle bli seriöst.
Moderator
2008-01-10 20:04
CapKillahs annons var utan tvekan bäst hittills. Jag är också en regular everyday normal guy!!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Underligt att snittåldern är så vansinnigt mycket lägre på stockholmare än resten av alla som postar. Namn Robert Ålder 23 Bor Huddinge Finnes Jag! "Nyinflyttad" i HuddingeSöker Vänner. Framför allt sådana som spelar PES 2008 (Själv äger jag ett Xbox 360). Jag vet, asnördigt. Men jag sitter här med ett TV-spel som jag inte kan använda eftersom jag inte känner någon som spelar PES och själv spelar jag inga andra spel, så det vore sweet att lira någon gång. Någon/några att styra nån form av skridskoaktivitet (fotboll på sommaren), företrädelsevis i Huddingeområdet, går också bra.
Haha, jag blev fan sugen på att dejta dig ju, Bounty! =)
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Fan, känns som en evighet sen man såg Sheit på whoa.. :)
Toastare
2008-01-11 13:48
Sheit, haha men det har du ju varit länge! Du å jauuug daaauniel! ;)
Toastare
2008-01-11 13:48
(jag har fortfarande en varning från 2001 för att jag var seg med att byta presentationsbild) hmpf!
GAIA, hehe..ja, känner att det är dags att sätta lite nivå på communityn igen, den har förfallit fullständigt ;) Bounty, det vet du.. fast min namne hann ju före ;) Jag som gett dig?
Sheit True dat, vad jag vill minnas var det ett jävla bantempo på dig en period back in the days, in och do your thing, :P
Åh va kulÅlder: snart 24 Bor: nyinflyttad i skövde (från sthlm) Klädstil: s.k. street, ofta baggy men inte alltid, rätt färgglatt men stilrent. älskar sneakersUtseende: ca 168cm, ca 54kg, blont och svart hår, blå ögon Musik: det mesta.. reggae, hiphop, en del trance, hårdrock (typ pantera), soul.. Gör: pluggar på högskola Finnes: rätt laid back tjej som inte tar saker så allvarligt. gillar att bara ta det lugnt, men hittar gärna på roliga saker... flummig humor. gillar film, musik och att skriva. Sökes: kön och ålder spelar ingen roll. nån att hänga med, kanske ta en öl med en fredagskväll, snacka om allt möjligt, nån att bara umgås med, you name it. Gimme a buzz
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
mad professor tjejen låter som ett riktigt kap!
Kan inte nån av er admins/mods agera matchmaker och kolla om det finns nåra annonser som matchar varandra? Sen meddela parterna detta.Tillägg till min annons: Du ska kunna tänka dig en relation IRL, inte nödvändigtvis med mig, men det ska inte vara helt främmande. :)Bounty: Trodde du redan var ihop med en från Whoa. Har du barn?
Toastare
2008-01-11 16:51
CapKillah , neeeeej det är _babyphat som har barn. Sen skrev jag iof i min annons att varken barnafödande eller gravidation haft nån inverkan på min kropp och med det menade jag att jag inte utsatts för varken det ena eller det andra.. men som sagt mitt ex har whoa, ja.. men det är mitt ex sen juni. JAG HAR INGA BARN. jag har en hund, men jag räknar honom inte som mitt barn.. ;) ..och vi orkar inte para ihop folk, lite får ni ju göra själva!Sheit , sant sant.. och ja, det är du som satt den varningen.
Toastare
2008-01-11 16:55
03 var det shajtan..
Sheit | 03-11-18 12:45 |
Action: Warning Borde bytt bild för flera veckor sen.
GAIA , man gjorde vad man kunde ;)Bounty , det var säkert en skum bild :)
Namn : Viktor Klädstil : snyggt och rent.. Jeans och koftor, tröjor, skjortor, linne, jackor, adidasskor.. jag luktar rätt gott också.Bor : slöddermalm, stockholm med min flatmate som är mitt allt (yes homo!).Söker : nån att dricka massa vin, öl och drinkar med. Eller så går vi kanske direkt på skedandet som ju egentligen är våran baktanke redan från början. Vi kan picknicka på nåt berg när det blir vår också. Sitta med solglasögon och en låda vin och sån där portabel mp3 med töntig men ack så passande bakgrundsmusik. Vi kan också träffas med respektive polare och bli så fulla att vi dansar och skäms dagen efter. Det låter ju som att mitt liv styrs av alkhol men låt er inte skrämmas. Jag gillar även mat, vintersport, bubbelpooler, filmer, böcker, att bygga saker, att fly från stockholm, åka bil (yes jag har körtkort så har du bil är vi menade för varandra..det är alltså bara själva åkandet jag gillar. inget intresse för bilar), älskar att åka tåg (har ni sett before sunrise? det är så jag ska träffa min kvinna) och buss också. Det här blir den i särklass sämst formulerade annonsen rent språkmässigt men jag vill bara få den klar så snrt som möjligt, innan den blir tråkig och uträknad eller innan jag hinner ångra mig. Lite kort och väsentligt som avslut då : Jag vill dricka vin , skeda och sånt. Jag är inte så seriös utan tar det mesta med en klackis. Vill du att jag ska vara allvarlig så kan jag naturligtvis vara det för din skull och jag är bra på det. Vi kan skita i att ses över huvud taget utan bara ha psykpeppsamtal på msn om du så vill.
Bounty: Oooookej! Jag tolkade det iaf som att du varit gravid men att din kropp såg fräsch ut iallafall. Men nu vet alla att du är orörd iallafall. Inga frågetecken! :)Ptolemajo: "Eller så går vi kanske direkt på skedandet som ju egentligen är våran baktanke redan från början." Var ärlig istället och skriv att ni går direkt på sexet eftersom det är ju baktanken med skedandet! :)
Capkillah, nej sexet kommer som ett naturligt förspel till skeden :) nä jag är mer sugen på vinet och picknicken om sanningen ska fram. känns långsökt att ragga ligg på whoa.
Namn Maria Ålder 23 Bor Västerort Klädstil nån slags gina tricot / hiphop hybrid Musiksmak lyssnar mest på hysterisk hiphop som man tröttnar på rätt snabbt. egentligen tycker jag nog om riktig hiphop och den får jag bara skickad till mig på msn av vettigare människor Söker kuk? närå.Övrigt: vi inleder vårat förhållande på msn.Krav: du måste vara het
Ptolemajo: Hehe, sant. Härligt att du blickar fram ända till våren med picknick och grejer. :)
Namn: MattiasÅlder: 19 i Mars rent teoretiskt .. vete fan annars :P Bor: Norr om stockholmKlädstil: Typ Jeans, t-shirt och luvtröja (alltså inte baggy) Börjar dock falla tillbaka lite åt skatear hålletMusiksmak: väldigt blandad, Rock och Utländsk hiphop, just nu typ Foo Fighters, Finger Eleven, Brother Ali, The Streets, Atmosphere, MURS, Alter Bridge, El-P och Aesop Rock för att nämna någraIntresse: Spelar fotboll, polarna, skateboard (väldigt nertrappad åkning dock) Personlighet: Sjukt humoristisk utåt, "deppig" inombords, extrem sportsälskare :P Gillar degiga kvällar, sköna snack och sådant. får en på humör med min sjuka bissara humor .Söker: Skön tjej att prata med, helst inte äldre. Dela skratt.. Du ska gärna ha humor och inte vara en torrboll som inte klara av att le för en sekund. Fan ska jag säga :S
Namn: kallas för crippa / slusken Ålder: 22 Bor: haninges skönaste område Klädstil : ska,casual,hiphop i en härlig mix Musiksmak: R E G G A E / hip hop Söker: någon som är öppen för alternativa metoder att berusa sig och gillar att "öva på att skaffa barn" samt kristen. är inte intresserad av personer med samma kön som en själv :-P
Kärlek och respekt...
Jag vill bara sprida lite hopp i tråden!:) Jag fick napp, och nu har vi setts och det känns som att det kan bli något fint. Var lite lady och lufsenstämning på vår dejt kan jag säga:P I so happy now!:D Så ge inte upp, även om jag gjorde det först... Men det är som de brukar säga, kommer när man minst anar det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.