I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska jag få tillbaka mina grejer?

Övrigt - Blandat

2006-11-20 15:49
"Bättre att försöka få henne på fötter igen så hon inte försöker igen så jag aldrig ens kommer få veta vart kläderna tog vägen."

Ja, tänk om hon tar livet av sig utan att ha dina kläder i åtenke...vilken självisk jävel...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-11-20 15:59
Sluta umgås med bruden och glöm kläderna.

Saker är bara saker och om du förklarar för din mamma exakt hur det ligger till borde hon väl förstå?

Lycka till!
Gerdaman

2006-11-20 16:01

när du ser henne nästa gång så spottar du henne i ansiktet, och tar tag om hennes hals och tar henne mot en vägg o säger: din lilla fitta ge mig mina kläder eller så ligger du i skogen o badar i din egen avföring.

eller så tänkeru såhär som dem gjorde i "Skuggan av Bronx"
för några kläddes plagg slipper du ha henne i livet.

(C hade lånat ut några bucks till nån on the street i filmen allså.)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-20 16:05
Varför kan du inte bara ställa henne mot väggen?

Typ:

"Du, jag tror faktiskt inte på alla dina ursäkter. Du har sagt både det ena och det andra, varenda gång jag ber om mina kläder har du en ursäkt - du förstår väl att det inte håller? Det är inte trovärdigt för fem jävla öre. Säg nu vad du har gjort av mina kläder, kommer du med en ursäkt till så tänker jag göra *välj själv vad du vill säga* och om du inte har dom så visst - då vill jag i alla fall ha pengar"

Spela roll om hon försökte ta livet av sig eller inte, tycker inte det är så hemskt av dig att ställa henne mot väggen ändå. Du behöver ju inte smasha hennes ansikte mot asfalten liksom men du kan ju säga något i stil med det jag skrev?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-20 16:12
krossad_anka F60: Jag vill inte vara taskig emma, men finns du IRL? Du verkar leva ditt liv över internet.
Och som jag sa så ringde du ju inte henne och fråga sissta gången utan skrev på msn... Schtilareej och säg att du ska ha det annars får hon klä av sig det hon har på sig... Vad är det med dig, du som utger dig för att vara så ball på nätet borde väll va lika ball och säker IRL! Eller?
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2006-11-20 20:45
Clajlo: Har faktiskt inte tänkt på dte. Tack för tipset. Om jag inte fått tillbaka mina saker på onsdag så säger jag det till henne.

Auro: (of topic) Jag förstår inte varför du lägger dig i min tråd när du inte vill ha något med mig att göra med tanke på din blockning på mig överallt.
(on topic) Klart jag finns IRL, jag sitter inte direkt och ljuger om dte jag gör etc. Dock har jag glidit ifrån omvärlden en del vilket gjort att jag mest sitter här hemma vid datorn och för att det inte finns något annat att göra.
Men de saker jag säger över nätet står jag för IRL. Det ser jag som en självklarhet att göra. Sedan det där med att jag skrev via msn var för att vi redan pratade på msn och då var det något jag sa. Varför skulle jag tänka på att ringa henne och slösa pengar på ett telefonsamtal när jag redan satt och snackade med henne via msn? Ser ingen anledning till det. Jag har sagt till henne flera gånger på skarpen IRL. Men det hjälper inte. Dock har jag nu fått ett bra tips av Clajlo som jag inte tänkt på innan. Så det tänkte jag köra med på torsdag om jag inte fått mina grejer under onsdagen av någon av hennes polare.
Moderator

2006-11-20 20:55
krossad_anka

Har ni varit på bio? Jag är nyfiken i en strut nu och verkligen suktar efter den spännande upplösningen. Fö. Tycker jag du handlade rätt med chill-taktiken att gå på bio istället för att använda våld...Tills vidare ;)

Hoppas det löser sig. Utan att mer blod spilles!

Offtopic:
Vart kommer alla "jag vet bäst, kan mest och är värst"-fittor som bara hoppar in i trådar för att spela allan? Jag nämner inga namn, men majoriteten i tråden verkar bara skriva för att jävlas.

Thats the hard life on the net, yo!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2006-11-20 20:56
Aja, träffade henne som sagt nyss. Vi åkte in till stan, hon skulle ta ut pengar, dte visade sig att hennes bankomatkort blivit avmagniticerat, hon tvingade in mig på banken även fast jag tjatade på henne under hela väntetimmen att hon var tvungen att ha sitt legg för att kunna göra något åt saken, hon ringde någon vän som skulle hämta oss så vi kunde hämta hennes legg på 3k min så hon kunde få sina pengar, vi väntade i 25 minuter och han kom aldrig, vi gick iväg och jag föreslog att vi skulle åka hem till killen som har mina kläder, men han var tydligen på gymmet och hon hade inte kvar nycklarna till honom, vi satte oss på bussen, hon hade glömt sina hemnycklar på banken, jag sa: "jag orkar inte, jag skiter i, jag ska hem", hon sa: "mhh, jag ber pappa lösa detta på något vis" och båda åkte hem till var försig.

Det är sjukt vad hon ställer till med för problem. Men som sagt hon har till onsdag på sig. Får jag inte mina saker på onsdag så kommer jag skälla ut henne på torsdag i skolan och så kommer min bror därefter ringa om det behövs för att få reda på sanningen. Därefter om det inteh jälper så lovade min mamma att ringa till hennes farsa. Så det ser ut att lösa sig det här... Hoppas jag.

2006-11-20 21:10
squirtle: Tack för det, äntligen någon som förstår. Du kan läsa mitt övre inlägg för att få reda på vad som hände och hur det slutade.

Offtopic:
Vart kommer alla "jag vet bäst, kan mest och är värst"-fittor som bara hoppar in i trådar för att spela allan? Jag nämner inga namn, men majoriteten i tråden verkar bara skriva för att jävlas.

Kunde inte säga det bättre själv. Jag har också tänkt i de banorna men inte orkat ge det en diskussion med tanke på att jag inte är någon gud på att formulera mig.
Men jo som du säger, mer än majoriteten är bara ute efter att jävlas. Har känt av vid många påhopp i denna trod vilket moderatorera eller adminsen bör ta en närmare titt på.

2006-11-21 00:10
Vad har din brorsa med saken att göra? Ha lite stake i dej själv och be om dina jävla kläder tillbaks, annars borde du inte få dom heller. Be mamma och brosan. hur gammal är du?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-21 00:13
*..emelie..*: har länge försökt själv. orkar inte er på egen hand och det är min bror och mamam som själv erbjudit sig. jag har aldrig bett de.
sedan är jag 17 år.

2006-11-21 00:14

oekj, har inte orkat läsa allt så vet inte hur länge det har pågått. men ändå, hota med nått.

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-21 07:45
ankan, du måste dunka näven i bordet och dra dit nu. Slå ett slag för alla som sitter i samma situation. Ta med ett basebollträ eller annat tillhygge. Så, gå nu. nu.
That's my mother you're pissing on.

2006-11-21 11:44

Krossad_anka
Torsdag it is! - skjut inte fram det mer!

...Jag skojade bara!

2006-11-21 12:09

fan vilken spännande historia... hoppas det löser sig tillslut

De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2006-11-21 12:18
Våld ger alltid konsekvenser så det är bara dumt.

Bättre att försöka ta tag i det med ord. Öpnna med ngt i stil med "Du, följ med här, vi måste prata om mina kläder osv."
 Fortsätt med "Jag vet inte om du har mina kläder kvar eller inte, men du kan väl iaf. vara ärlig med mig, hade du haft mina kläder hade du gett dem till mig för länge sedan så säg ist nu vad som hänt med dem"

Jag menar, vem vet hur sick henne styvmorsa är? Hon kan är värre mot din sk. vän än vad du vet, hon kanske har ett helvete där hemma och vågar inte berätta hur hennes styvmorsa tog dina kläder och gav dem till sin dotter. Jag vet som sagt inte men glöm inte att se bakom hennes beteende, hon har ju uppenbarliga problem där hemma och vill nog inte förlora dig som vän pga av det. Få henne att förstå hur mkt ärlighet betyder i en vänskapskrets, vad fan som än hänt, gräv i henne på djupet så kanske hon öppnar sig för dig ist för att komma med ursäkter. Gör hon inte det så har jag bara en sak kvar att antyda, hon är mytoman och kan helt enkelt inte sluta ljuga, glöm inte att mytomani är en sjukdom.

Lycka till..
Jävla förbandade förband

2006-11-21 12:24
Zoolive: Ja, det var det jag tänkte. För om jag skulle visa mig arg mot henne så kanske hon skulle elda upp mina kläder. (Hon har berättat att hon gjorde det med sin förra pojkväns kläder när de gjorde slut). Så det är osmart att göra sig osams med henne om de fortfarande finns. Men tack, jag kommer följa ditt råd på torsdag. Hjälper inte det så kommer troligen min morsa ringa henens farsa. Jaja, det kan låta larvigt. Men då kanske jag får tillbaka mina saker ialf? :)

2006-11-21 12:29
tycker alltid det är kul när folk snackar om nåns galna, i det här fallet morsa, kusiner, släkt eller vadsomhelst. dom är för guds skull bara människor. finns inget som säger att man själv inte kan vara ännu galnare. jag skulle gått dit och vägrat dra innan jag fått mina grejer, och om morsan tar fram en kniv drar jag fram en machete. så tuff är jag, i fantasin åtminstone.

nämen folk som lånar och inte ger tillbaks är kefft. sliter sjukt mycket på psyket.

2006-11-21 12:31
dewilicious: mm, fast nu spelar det ingen roll längre det där med morsan.. kläderna har förflyttats till någon dude jag inte har någon aning om vem han är.

2006-11-21 12:55
trist. verkar ganska så rejält struligt. det är väl bara att hoppas på det bästa eller nåt.
Producent

2006-11-21 12:55
Visa tuff kärlek.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-21 14:01
krossad_anka:

du skjuter upp det hela tiden? gör ngt åt saken direkt.. om inte så tror hon att hennes beteende är acceptabelt

2006-11-21 14:03
håller med hotmejl, vill du så gärna ha kläderna så säg att du vill ha dom idag!

2006-11-21 14:52
Jag tror faktiskt att kanske inte våld men lite hot och att göra ett besök hos henne är det enda rätta här faktiskt. Går du på mjukt kommer hon bara göra som hon gjort fram tills nu, ignorera dig.

Jag tror att antingen behåller hon kläderna medan du försöker prata dig till dom eller så bränner hon upp dom när du har hotat henne. Oavsett får du inte tillbaka kläderna. Heh, tror chansen är större att du i slutändan står med kläderna i händerna på alternativ hot jag. :]
That's my mother you're pissing on.

2006-11-22 08:54
har du snackat med henne än?
jag är otålig och vill få reda på hur det gick!
K.I.S
Killaz In Suits

2006-11-22 11:02
Nej, just nu sitter jag och väntar på att den där snubben ska logga in på msn eftersom jag inte har hans telefonnummer. Dock får jag konstiga vibbar ibland och inbillar mig om att han inte ens finns och tror att det är hon som kör ett spel..
Yeah, men aja. Hör jag ingenting av honom idag så kommer jag fårga ut den där tjejen imorgon och försöka göra allt för att inte godta hennes ursäkter...

2006-11-22 11:30
Krossad_Anka: Vart bor du? Jag följer med :D .

2006-11-22 11:43
Niobe: I Linköping, komsi komsi.

jkstR: Men vad fan, i måndags hade jag inte mage till att skälla ut henne när hon precis försökt tal ivet av sig och när man såg hur nere hon var. Sedan här om dagen när jag skulle försöka få henne med hem till dne där snubben var för att han inte var hemma och hon hade inga nycklar. Sedan idag så beror de ju helt upp till den där andra killen... Men hör han inte av sig idag så kommer jag inte ge mig imorgon. Då ska jag försöka göra allt jag kan för att få ur henne sanningen.

2006-11-22 11:50
jkstr: Hörru din yarak sluta håll på. Det är klart att man inte vill hota och hålla på om man hoppas på att få tillbaka sina grejjer. Hotar hon och skriker sig fram kommer hon inte få ett piss. Bruden kommer inte helt plötsligt bestämma sig för att lägga ner verksamheten och ge henne hennes kläder hon kommer ta till våld och vända allt till hennes fel för att hon fick nog av skitsnacket. Det är fortfarande hon som sitter med hennes kläder och med andra ord makten. (Den absoluta maaaaaaakten i heeeela universuuuuuum muahahahha)

2006-11-22 12:03
jkstR: Jag är inte feg när dte gäller att ta en konflikt. Men däremot har jag svårt för att hitta rätta orden etc. Så när hon kommer med ett påhitt är det jävligt svårt att veta vad man ska svara för att få henne på plats. Hur skulle du själv säga? och tänk på att hon har en käft att svara med också. Så deth jälper inte att bara säga "nu ljuger du" och blablaabla. hon kommer ju ljuga på.

2006-11-22 12:28
Nej nu är du fan ännu mera patetisk, DRA DIT å _HÄMTA_ dina kläder..

hej då

2006-11-22 12:35
Sänket_: Va? Jag vet ju inte ens vadrt kläderna är längre. Vet inte om de är hos den killen eller den killen och de båda två killarna har jag ingen aning om vart de bor.

2006-11-22 12:35
har inte ens deras telefonnummer

2006-11-22 12:45
håller med mwai, alltså, följ med henne hem bara.. skugga henne, wa eva.. men det är ju inte mina problem dock, vill ju bara hjälpa =)

2006-11-22 12:56
skit i kläderna o dissa henne, hon verkar störd

kläderna=längesen, orka bry sig, säg till din morsa o sluta tjata om dom

dissa henne för att hon är störd = självmordsbenägen svikarfjortis till kompis är inget att ha..

dags att gå framåt nu !
www.gbg031.se

2006-11-22 13:04
Men till er som inte läst igenom KLÄDERNA FINNS INTE HEMMA HOS HENNE LÄNGRE, DE FINNS HOS HENNES JÄVLA F.D POJKVÄN ELELR SÅ FINNS DE HOS HANS POLARE. INTE FAN VET JAG.

Sedan så är det inte så jävla lätt att få min morsa att sluta tjata oavsett hur mkt jag ber henne.

2006-11-22 13:26
va? jag tror mer att det är folk som inte läser vad fan det är jag skriver. jag har fått upprepa mig om saker och ting 20 ggr om varje sak innan det är någon som fattar.

2006-11-22 13:52
Om min morsa hade lagt sig i mina egna grejer och sånt när jag var 17 hade jag fått stora flippen. Ett år till myndig, du går ju inte i mellanstadiet. Förklara det för din mamma? Sen bara glöm allt.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!

2006-11-22 13:53
madass: tro mig, har försökt förklara det för henne så många ggr att inte inte längre minns hur många ggr. Hon svarar alltid med "sålänge du inte är 18 så är det jag osm bestämmer." Förstår du hur irriterande det är?

2006-11-22 13:54
ja, det förstår jag verkligen
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!

2006-11-22 14:28
Detta liknar väldigt mkt: "Jag har inte, men min systers pojkväns kompis kusins tremänning har, du får prata med henne".. Det är lögn rätt igenom, konfrontera henne för guds skull - om du nu vill ha dina dyra kläder tillbaka..
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!

2006-11-22 14:40
ville_du_nåt: hur?

2006-11-22 15:21
Dicecard: haha smart.. men hon påstår ju att sakerna ligger hos den där killen och han är ju inte hemma om dagarna alltså.

2006-11-22 16:00
Zila: den där snubben har inte hört av sig alltså.. men varför ska jag kräva pengar? tror du seriöst på att jag kan få pengar om jag inte får mina kläder?

2006-11-22 16:14

Då din morsa tycker att hon har rätt att lägga sig i angående dina prylar, tycker jag nu att du borde be henne att lösa konflikten - för det är ganska uppenbart att du är oförmögen till det själv!

Kör dagisversionen (inget illa menat) - be alltså din morsa ta kontakt med hennes föräldrar. Då kommer hon bli ställd mot väggen - och troligtvis kommer sanningen eller prylarna fram direkt.

Delam tange barat

2006-11-23 09:29
seriöst, nu får du ta tag i det asså.
man väntar otåligt på en upplösning men det händer absolut noll..
tråkigt men sant..
K.I.S
Killaz In Suits

2006-11-23 09:35
GAHAHHJUHSGUIS<HHUSAUH !"/&/(&%%¤¤# Fanskapet är inte i skolan. %&¤¤##¤&/&&%/(%¤¤!!!!!!!!!!!!!

2006-11-23 09:35
Ska be lärarna ringa efter henne. Så hon kanske kommer. För jag måste ta snacket med henne face to face.

2006-11-23 09:43
haha. jag tror du kan se dej i månen efter dina kläder faktiskt.

2006-11-23 09:47
Antingen så skiter du i kläderna helt, eller så tar du tag i saken.
Det e fan inte konstigt att du inte fått tillbaka dina kläder, du har ju ingen stake i dig!
Det skriker "Mig kan man köra med!" om dig, och det känner jag efter att bara läst tråden.

Just nu föds förresten ett barn som kommer dö av aids.
Hämta hem dina kläder och håll käft sen.
Har ni hört vad dom säger i St Petersburg?