I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska jag få tillbaka mina grejer?

Övrigt - Blandat

2006-11-26 19:09
mz: Vet inte riktigt... Får se.. Jag sa till henne i veckan att om jag inte fått mina saker innan idag så skulle jag ringa hennes farsa och kräva pengar.. Så hon sa tat jag skulle ringa henne igår men jag hade inte tid under hela dagen så det blev aldrig av. Så jag vet inte riktigt hur det blir nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-26 19:51
SeeD: Mnja.. Hon och jag är inte direkt så bra vänner längre... Jag skällde ut henne över telefonen så hon är inte så glad..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-26 20:38
jag var i en ungefär likadan situation för inte så länge sedan. Fast då hade jag blivigt osams med bruden som hade mina kläder. och hon vägrade lämna tillbaksmina kläder. asså det vad HELA min garderob typ, jag hade bott hemma hos henne.

Iallafall, Jag bad min styvpappa ringa upp henne (eller hennes pappa kanske det var). Och på nått sett fick jag tillbaka alla mina kläder. Hon kom till och med hem till mig och lämnade dom.

2006-11-28 11:09
bra gjort anka.. kul att du fick tillbaka tröjjan, men jag tycker ändå att du ska kräva lite cash för att tröjjan är söndersliten.

lycka till..
K.I.S
Killaz In Suits

2006-11-28 11:18
kan man se en bild på tröjan? aldrig sett nått som är sönderanvändt.