I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Hur ska jag få tillbaka mina grejer?
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
2
3
4
5
6
»
»»
Borttagen
2006-11-26 19:09
mz: Vet inte riktigt... Får se.. Jag sa till henne i veckan att om jag inte fått mina saker innan idag så skulle jag ringa hennes farsa och kräva pengar.. Så hon sa tat jag skulle ringa henne igår men jag hade inte tid under hela dagen så det blev aldrig av. Så jag vet inte riktigt hur det blir nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2006-11-26 19:51
SeeD: Mnja.. Hon och jag är inte direkt så bra vänner längre... Jag skällde ut henne över telefonen så hon är inte så glad..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
naddosh
2006-11-26 20:38
jag var i en ungefär likadan situation för inte så länge sedan. Fast då hade jag blivigt osams med bruden som hade mina kläder. och hon vägrade lämna tillbaksmina kläder. asså det vad HELA min garderob typ, jag hade bott hemma hos henne.
Iallafall, Jag bad min styvpappa ringa upp henne (eller hennes pappa kanske det var). Och på nått sett fick jag tillbaka alla mina kläder. Hon kom till och med hem till mig och lämnade dom.
Cuntlick
2006-11-28 11:09
bra gjort anka.. kul att du fick tillbaka tröjjan, men jag tycker ändå att du ska kräva lite cash för att tröjjan är söndersliten.
lycka till..
K.I.S
Killaz In Suits
Borttagen
2006-11-28 11:18
kan man se en bild på tröjan? aldrig sett nått som är sönderanvändt.
Tillbaka till forumet
««
«
2
3
4
5
6
»
»»