I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska jag få tillbaka mina grejer?

Övrigt - Blandat

   

2006-11-18 19:12

Hur ska jag få tillbaka mina grejer?

Ok nu är det såhär, jag lånade ut några klädesplagg till en tjej i min klass när hon var hemma hos mig för ungefär ett halvår sedan.
Jag har seriöst tjatat på henne varenda jävla dag sedan dess att hon ska ta med sig mina saker till skolan. Tydligen får hon inte in det i hennes tröga lilla skallen eftersom hon kommer med nya storys varenda jävla gång om att det inte gått.
Ibland när jag ringer för att påminna henne så slänger hon bara på luren och säger dagen efter: "batteriet på mobilen dog". När jag då frågar när fan jag ska få tillbaka mina saker så svarar hon att jag kan gå hem till henne och hämta de.
Klart jag skulle kunna göra det om det inte vore för satmaran som hennes farsa är gift med. Den kärringen är fan helt wack så jag vågar absolut inte gå hem till henne.
Min morsa tjatar på mig varenda jävla dag om att jag måste ha tillbaka mina kläder och att jag inte får några nya kläder förens jag fått tillbaka mina, så jag säger det till den där tjejen också men hon lyssnar ju för fan inte!
Anledningen också till varför jag vill ha de är för att hennes farsans fru har en dotter som går och snor den här tjejens kläder hela tiden och lånar ut det till sina vänner (vilket jag fått reda på i efterhand) så jag hoppas verkligen inte hon lånat ut mina saker.

Jag vill verkligen ha tillbaka mina kläder och jag vågar verkligen inte gå hem till henne. Hur fan ska jag bära mig åt för att få tillbaka mina grejer? Ni här på whoa brukar vara smarta.....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.