hoppas alla tjejer lärt sig en läxa efter att ha läst den här tråden. on topic nu: ta med dig din pojkvän(om du har en men jag tvivlar stort för du verkar vara väldigt jobbig) eller någon bra killkompis sen dra hem till henne å be å få dina kläder.. hota även med telefonen framför henne att du ska polisanmäla henne för stöld.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mobilen menar jag givetvis*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, vad dramatiskt. Anywho, åk hem till henne och hämta dina kläder. Om du är rädd för mamman är det bara att ta med dig någon som du känner dig säker med, typ nåt syskon? förälder?
Woot
säg åt henne att hon ska ge dig kläderna,annars får hon betala ränta
Jag förstår inte varför man skulle låna ut kläder till någon människa man inte ens vet var hon bor... :/
Signatur får rum här
Men det är väl kanske bra att be pappa ringa/följa med, alternativt något syskon...
Signatur får rum här
tycker du ska "låna" hennes plånbok...
Sänket_: Haah va? Varför ser jag ut att vara en jobbig person? Defrinera dig. åffer: Jag vet på ett ungefär var hon bor. Har varit hemma hos henne men mitt lokalsinne är inte det bästa eftersom allt ser exakt likadant ut där hon bor. Jag har varit bekant med den här tjejen i ungefär 4 år så jag tänkte att det borde inte vara några problem eftersom vi går i samma klass och hon sa att hon skulle ta med grejerna till skolan dagen efter. But no.....
äääh var glad vet inte hur mycket kläder jag supit bort! :D
Jag har målat bort en del kläder.. och spillt vin på allt som är vitt.
HAHA va skön brud ! Fejkar ett självmordsförsök för att du ska sluta vara på henne som en igel om de där paltorna! xD
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Ska jag komma ner och hjälpa dig Emma?
Music is my boyfriend!
jag vill ha reda på hur det gick idag! hoppas det löste sig med kläderna och att hon lärde sig en ordentlig läxa!! AI!
K.I.S Killaz In Suits
Orgasm: Snälla gör det!Ok, såhär gick det idag. Jag träffade henne vid busshållsplatsen och jag såg hur ledsen hon var även fast hon inte sa ett knyst. Så jag tänkte "ok jag väntar tills senare och ser om det blir bättre och vid ett bättre läge." Man kunde se hela dagen hur blank hon var i ögonen och var påväg till att bryta ihop även fast hon försökte dölja det igenom att skämta med lärarna och de andra i klassen. Till slut gick hon till våran kuraot vi har på skolan och stannade där resten av dagen. När vi sedan skulle hem så kände jag att jag inte hade mage till att skälla ut eller be henne om kläderna. Ok, jag kan vara känslokall men verkligen inte ett sånt här läge. Jag har ALDRIG sett henne såhär nere förut. Hon är den typen som gärna inte visar att hon mår dåligt och istället skämtar bort all that shit ya know. Så jag kunde inte bara göra detta påhopp om mina kläder. Hon och jag har ju trots allt känt varandra rätt länge nu, vi träffar och umgås med varandra varje dag i skolan så jag kunde inte bara skita i henne och frågade henne därför om vi kunde gå på bio ikväll. Så planen jag tänkt köra med nu är att be henne ta med kläderna till bion om det nu blir någon. Annars säger jag att jag kommer till henne och så åker vi ihop dit så jag kan hämta sakerna innan så hon inte skyller på att hon glömde.. Men. Yeah. Jag är kanske för snäll mot henne men vad fan... Jag kan inte vara elak.
du är ju för snäll?
Kearl: ja men vad fan ska jag göra då? kul att ställa sig och skrika på en öhh "vän" när man ser hur mkt hon lider.
Nej sant, men menar ett halv år...Är ju ganska mycket.
Å om kläderna var dyra dessutom..
Kearl: Ja precis. Men fan.. Vad ska man göra då? Jag kan ju inte direkt släppa det och gå vidare. Jag har ju fortfarande min morsa hack i häl.
Jag tyckte du gjorde det välldigt bra, när jag läste om texten..Det där med bio'n var klockrent.. ( får väll skylla på att jag är trött )
låter som en bra idé att ta det ikväll! men du måste faktiskt se till att lösa det. även om hon är ledsen så måste du ju ta upp det liksom, var hård mot henne och lös problemet en gång för alla. AI!
K.I.S Killaz In Suits
RythmOne: Det var en svea märkeströja värd 900 som jag köpte i sthlm. Den går ej att få tag på här där jag bor. Därför blir jag rätt purken när det gäller den. Sedan var det ett linne jag typ köpte på Gina Tricot för 2 år sedan för 200 kr. Ok, det linnet skiter jag blankt i om det är uppbrunnet eller bortsprunget eller vad fan vet jag. Men jag vill ha tillbaka min långärmade! Kearl: Haha ok, tack ialf. Det var svårt att veta hur jag skulle bära mig åt. Cuntlick: I will I will!
men herregud.. hur svårt kan det vara??? Det är väl bara att dra dit och hämta kläderna, vägrar hon ge dig dem så säg att du polisanmäler henne för stöld. Varför skapa en hel dokusåpa av det? Sen om hon nu faktiskt har försökt ta livet av sig, hur schysst är det att sitta och berätta om det för massa folk på internex hipp som happ? Ok att du bara skriver förnamnet på henne men ändå? Även om hon har betett sig fittigt så är det inte helt finkänsligt kanske.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
låter bra! du måste berätta hur det gick sen! är väldigt nyfiken. AI!
K.I.S Killaz In Suits
madass: Ingen av er vet vem hon är ändå. Så det spelar ingen roll och du vet inte ens om jag bytt ut namnet eller ej. Jag har bara bett om råd och försökt berätta hur läget ligger till så folk förstår sittsen. Men yeah, jag skulle gå hem till henne om jag var säker på vart hon bodde. Sedan så skulle aldrig en polisanmälan leda någon vart eftersom hon sagt att jag kan gå hem till henne och hämta de.
krossad_anka F60. Vad för film tänkte ni se?
jkstR: Jo, jag vågar ta det på allvar. Sedan är det inte så jävla lätt att glömma de när ens morsa står och skriker på de hack i häl varenda jävla dag.
Kearl: Vet inte, hon föreslog saw 3. Jag sa att jag hört att den suger, men yeah för hennes skull.
krossad_anka F60 när, antog att du inte bytt ut namnet eftersom det verkade lite ambitiöst att isf. matcha ett nick med ett riktigt namn som i er konversation.. Nä visst, vi vet kanske inte vem hon är men det finns ju alltid folk som kopplar sånt, eller hur. Whatever, vet du inte vart hon bor så bad for you, svårt att ta reda på? Gå/ ring till skattemyndigheten och begär ut? Annars är ju kläderna borta o då är det bara att bita i det sura äpplet och tänka ut tusen spänn var värt en lärdom för livet, man ska inte låna ut grejer till folk man inte litar på och känner. Surt men så är det ju.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
krossad_anka F60 : You got no balls, inse, du har för lite kuk i dig för att våga ta upp det, du KANSKE skulle våga säga det över msn men IRL NEJ aldrig... Så det är bara att glömma kläderna. Och som någon ovan skrev, världens såpa för 1 tröjja, get over it
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Auro.En tröja för 900 ja?
madass: Yeah yeah. Tror inte det finns någon jag känner till här på whoa som skulle koppla vem hon är, är nästan säker på det. Men kära vännen, du kanske inte läste allt jag skrev om att jag ska träffa henne ikväll? Varför ska jag då ödsla energi på att ta reda på vart hon bor? Jag litade på henne när jag lånade ut de. men titta, så lätt var det att bli sviken och jag har lärt mig en läxa. Vad är det du vill komma fram till? sedan är dte inte så lätt att bita i det sura äpplet och tänka att tusen spänn var en lärdom för livet när man har en morsa som jag redan sagt ett par gånger som hackar på mig varje dag om kläderna.
Auro: Klart jag skulle våga säga det IRL, du känner inte mig som IRL människa Joel. Get over it.
Snackar med henne på msn nu och frågade om kläderna var hos henne så jag kunde komma förbi innan så vi kunde åka tillsammans. But noooo, de låg tydligen hos hennes pojkvän eller vad det nu är. Hon sa att hon haft de med sig dit i lördags när han hade fest. Men jag ska träffa hans vän på onsdag så hon sa att hon skulle be honom lämna över kläderna till hans vän.. Mjeah..
Det var ganska många bortförklaringar hon hade på sitt lager?
Kearl: Precis..... hon är listig den jäveln..
kan hon inte betala ränta då?
Kearl: Haha nej... Tror inte det. Vill inte ens föreslå det. Hotar med andra saker istället om jag inte får de på onsdag.
bra! " tror jag " Väntar med Spänning tills på onsdag
ja spänningen är olidlig.. jag är svårt nyfiken på att se hur detta går! krossad_anka! you let me know!! AI!
K.I.S Killaz In Suits
Hehe aight. Jag meddelar er hur det går, det vet ni.
jkstR: Jo sant, men jag tänkte föreslå att vi åker till honom ikväll när jag träffar henne.
Mm, brudar som inte vill lämna tillbaka ens grejjer är fan luder som ska få spö. Sa upp vänskapen med en vän för några veckor sedan öven en grej som jag gjorde som hon inte ville reda ut eller ens prata om. Hon hade hur mycket grejjer som helst hos henne som var mitt. Allt ifrån laddare till digitalkamera, jacka, väska, halsdukar, mössor, byxor och tröjor. Det var inte billiga kläder direkt heller utan tunika för 800 och jeans för 1500, jacka för 2000 osv. Eftersom hon inte ville träffa mig så gjorde jag allt jag kunde för att hon skulle träffa andra och överlämna min skit till att hon inte ens behövde åka in till stan utan kunde lämna det utanför hennes dörr så kunde jag eller någon annan plocka upp skiten där. Hon drog ut på tiden sjukt mycket och kom med keffa horursäkter som "Jag kan inte träffa M idag för att jag ska åka till Malmö imorrn" "Jag ska tvätta idag, hämta ungen på dagis och vara med Jessika, vet inte när jag kommer ha tid för att lämna grejjerna utanför min dörr". Började undra om inte hon ville låna en del av plaggen till hennes Malmöresa och skrev det i ett inlägg på whoa ( som hon alltid kollar en gång om dagen) när hon inte svarade i telefonen när vi skulle bestämma tid. Då blev hon arg och påståd en banal grej som att jag försökte skämma ut henne på whoa ( HAHAHAHAHA) och sa att jag inte skulle få mina grejjer överhuvudtaget och snackade om att posta det istället. Jag använde mig utav omvänd psykologi och sa att även fast hon skriker att hon inte vill ha nåt med mig att göra så bevisar hon motsattsen när hon inte vill ge mig mina kläder och ha det klart från början och startar bråk över en enkel fråga som jag förklarade osv. Då blev hon ännu argare och överlämnade mina grejjer. Men hon bevisade att hon fortfarande använde allt flitigt (hon sa att allt var nerpackat i en påse redan) då inget var tvättat och det saknades 2 tröjor och en kavaj). Förmodligen så använder den här tjejen dina kläder hade det varit hennes syster hade hon kunnat skylla ifrån sig utan att skämmas men om hon bara slänger på luren och kommer med keffa ursäkter så vill hon inte släppa ifrån sig de. Åk dit, knacka på dörren gå rakt in och säg att hon har dina kläder och antingen ger de henne pengar eller hämtar dina kläder. Är de mycket använda så kräver du pengar iallfall av hennes föräldrar. Det borde lära henne en fucking läxa!!!!
oj vad långt det blev, aja, fuck it.
Niobe: Jo men såhär är denna tjej också, skyller på att hon inte har tid och har soc-möten etc som hon måste gå på. Skyller på att hon ska iväg och inte vet om hon sover hemma eller borta och blablabla. Sjukt jobbigt. Men som sagt ska träffa henne om en timme, tänkte dra med henne till hennes såkallade pojkvän eller vad det nu är. Så jag kan få de. För nu har de ju tydligen förflyttats..... Sedan har jag aldrig träffat den där snubben och vet inte ens vart han bor. Men jag ska nog försöka luska ut det där på ett höger eller vänster...
Jobbigt föressten det där med dina kläder Niobe. Kan täka mig att du blev lack som fan. Hur kommer det sig att du lånade ut alla dessa grejer till henne?
Zila: Mjo jag vet... Men jag tänkte vänta till efter onsdag. Har jag inte fått mina saker då så kommer skepp och helvete gå lös. Men ska försöka med att få de ikväll som sagt. Hon sa förut att hon hade biocheckar hemma så hon kunde ge mig en. Men nyss när vi snackade igen så sa hon att hon inte hittade de. Så vi kom fram till att vi skulle ta en fika istället. Men den betalar jag själv..
"Hon kommer få höra både det ena och adnra på måndag kan jag lova." "jag tänkte vänta till efter onsdag. Har jag inte fått mina saker då så kommer skepp och helvete gå lös. " ...börjar ana varför du inte fått dina grejer än
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick: Jag skulle inte tolerera att behöva vänta denna gång om det inte vore för hennes mående och för att hon precis försökt ta livet av sig. Bättre att försöka få henne på fötter igen så hon försöker igen så jag aldrig ens kommer få veta vart kläderna tog vägen. Men på onsdag är hennes sista chans.
så hon INTE försöker igen*