word
Better active today than radioactive tomorrow
totalt jävla mörker .
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
..som tydligen håller på att sälja ut kängpunken till ZTV
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
jag såg en hatebreed video på ztv och jag gav det ett försök igen men vilken jävla smörja alltså... ...och där kom sell-out diskussionen fram igen...
you reek!
ilsketbee F3 ännu en som inte har en aning vad den snackar om. från boston och förändrade hardcore för alltid. woop woop. hatebreed har inte sålt sej. jamie är ju fan med på nya terror-skivan.
och jag pratade inte om hatebreed utan syftade på förgående talare... men visst, hatebreed är lika mycket sell-out som tjm.
you reek!
Lugn i stormen nu. TJM = sellout?
chisel Jaa, de håller tydligen på att deala med ZTV. Är inte helt säkert, så jag ska väl kanske inte säga för mkt.. Det är iaf vad jag hört, från olika, oberoende håll Somegirls totalt jävla mörker..
oki, och det är exakt där man drar gränsen för vad som är sellout eller?
kan säga att utav mina favoritband, no warning. gamla skiten är bland det bästa någonsin men efter att linking park har signat de till sitt bolag på warner låter de bara som ett bättre linking park vilket är rått så kaazz. men vem har koll på no warning i sverige?
chisel Nej, nej.. Jag är inte man nog att säga vad som är sellout eller inte.
Observera att somegirls har varit dryg bara en(1) gång på tre(3) inlägg. Kom igen mannen! Du börjar tappa skärpan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KillerWolf P24 jag är ju trevlig igentligen.
somegirls: Har jag hävdat motsatsen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snacka DF på Musik // Klubb & Konserter // Dead fest 3 då
hlgrsn mental va fett när de va här. många covers som bara eliten kan. dead fest 3 verkar inte så bra i år. MPB har man ju sett några gånger. blir nog new found glory i sthlm samma dag som dead fest börjar.
xclarax F21 day in the life - lätt en utav världens bästa låtar. texten är om nakenbilderna på hans syrra. det du!
För att koppla till toppen av tråden och det
Darbuka P20 frågade efter vill jag rekomendera
Selfmindead , dom släppte två album + en split ep i slutet av 90 talet och början av 2000. Under den tiden flyttade dom också till Norge om jag minns rätt. Nu mera spelar en del av medlemmarna i
beneareach *Selfmindead (Det album som jag gillar)
*At the barricades we fall (lite tyngre grejer)
*The Oslo Compact
(Seldmindead / The Spirit That Guides Us Split)
somegirls Okej.. är MPB bra live? Tycker det iof är värt att dra dit asså. Det är ju trots allt sista DF som dras igång (iaf i Boris regi)
somegirls gillar du NFG eller var det ett skämt?
NFG är ett skämt...
NFG spöar alla era band vilken dag som helst!!! nya skivan tycker jag inte är så bra dock men men... fan orkar inte svara på allt. nån får skriva om hur det va på dead fest.
Peppen är högre än nånsin.. I tell ya!
knuckledust kommer ju inte.
Jag var på Heart Attack igår, och alla fick arslet kickat av Millencolin! Öwebwo wepwasent! Och vad det NFG beträffar, det var det lökigaste jag har sett! Fy fan, jag vill bara ge sångaren lite nässpray!
haha NFG är ju skitbra! fatta! yo xclarax! kom på att day in the life inte alls handlar om nakenbilderna. det är ju short fuse som gör det. sorry.
Jag är lite trögfattad, sorry. =P
FÖRRESTEN, den som inte är i Örebro imorgon på Markbackegården och tittar på PONR, Children Of Ghaia och Purified In Blood är en jävla fyrkant!
Justjävlar, Under My Hood spelar också.
under my hood(aka under my ku klux klan), sveriges bästa band.
The Shape Of Punk To Come är en fantastisk skiva, den har dock ingenting med Hardcore att göra. Hardcore är hardcore sålänge det hålls konventionellt och kallas just "hardcore", catch my drift? The Shape Of Punk To Come är klassisk svensk rock. Har just kommit tillbaka från PONR / Children Of Gaia / Purified In Blood / Face The Fallen / Under My Hood. Jävlar vad karatedans det var! Och den nya bästa skiten är helt klart Purified In Blood ! Jävlar vad de kan lira! Sen att deras trummis är en jävel på att karatedansa är ett stort plus i kanten!
PIB-killarna är ena jävlar på att dansa, jaa.. Jävligt kul att se
Ja, hockyfrillorna kan de gott skippa asså.. Huua
Inte bara hockeyfrilla, rosa nagellack också och dessutom rosa vans att matcha nagellacket och slingorna i hockeyfrillan. Jag älskar't!
Ignite ikväll, någon?
ilsketbee F4 Say what?
ignite haha ja du... va inte så bra i london på resistance tour men kul om folk drar dit. between us o sthlm iaf. misconduct asså... fy fan va pinsamt. har inte ett piss med hardcore att göra. men vad kan man göra. the change och when we fall förband i gbg. det är ball. the change har ny sångare.
Jaså? Är vederbörande bättre än den förra sångaren?
ingen aning. anton va bra som fan tycker jag. snygga skor på den pojkens fötter.
somegirls Ja han hade/har fan fresha kix hela tiden! Vi snackade om det på Augustibuller, jag kommer inte ihåg vad vi kom fram till för jag var så extremt nitad. Han var även väldigt bra sångare! Undra varför de kickade honom. Jag har hört från hyfsat säkra källor att han var rålökig och oengagerad.
Och ja, Misconduct är pinsamma. Hela youth crew-grejen luktar.
den ändå coola macho mannen här är somegirls för han kan både sparka och slå som daniel san.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Om jag inte minns fel, så var det på Sticky, där både mosh och stagedives är förbjudet, eftersom att de inte har några scenvakter. Utan de kör med dörrvakterna istället, som kastar ut dig om du rör på dig lite för mycket.. Det är iaf vad jag hört
Emilia har moves! Jag såg henne twosteppa på Sick Of It All och blev kär på nytt!
Orkar inte läsa allt... bidrar med Indecision, My precious blood.... Set my path är guldgossar!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"