ignite spelningen i estocolmo var fet. Synd bara för förbanden att det var en riktig klassisk hardcore publik med korsade armar som ej rör på sig. Första bandet som lirade, award, gjorde skönaste grejen. Körde med komentaren; "det här suger. Ni är en värdelös publik...vi kör en till låt sen drar vi". Between us var ok, börjar gilla mer och mer den jävla kastrat-sången. Misconduct blir sämre och sämre. Skulle bara släppt a change ep`n och gått och grinat. Dock var ignite feta som faan!!
Vår Del Av Stan
Hooligan: Mmm från New York.... lite mer oldschool.... har för mig dom heter så... mitt ex snodde skivan! ;)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
oh ma bad!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Under My Hood! Riktigt bra hardcore band från min lilla kommun! :) Annars så finns det klassiska band som: 59 Times The Pain, Raised Fists och etc.
path of no return e jävligt fett. om inte nån har sagt det, lr om den musik kategorin ligger nån annan stans:P
kan ju säga att misconduct vägrade låna ut sin bas till between us. basen stod uppställd och allt men ikkke. hardcore lifestyle woho!!! hoeligan misconduct är kassa och pinsamma. hade gärna gått igång på misconduct om det hade GÅTT!!! finns ju inte ett enda parti som är värt att röra sej till. gbg's finest va ju där lixom. vårt nya tillskott linus(och linus 2) va ju där. kom på internal affars i november så kan vi ju se hur kaxig du är då. polyphonic P0 MPB, old school? alltid liak kul när folk som har noll koll öppnar munnen. metal-hc. inte new breed eller beatdown för fem öre. PONR är hardcore fast redigt med metal-hc. bra killar, bra band. KillerWolf P24 snackade vi på bullret?
Hur stor är peppen på champion och comeback kid i november då?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
inte så stor. champion är ok men cameback kid? bara n00bs som peppar. jag ser hellre figure four istället.
somegirls Jag sa aj när du smällde till mig på örat, men förutom det så tror jag inte att vi yppade så många ord till varandra. Jag syftade på att jag var på Anton om hans dojjor. Förresten, hälsa Linus och Linus från mej! Det är boys från min stad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Champion ska bli hur mäktigt som helst. Vad beträffar The Change är väl den officiella förklaringen att Anton inte ville vara med i bandet längre. Jag gråter blod över att jag missade Ignite. Lätt ett av världens bästa hardcoreband. Ända från Scarred for life tills nu. Internal Affairs kan bli kul, även om de inte är bäst.
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
vilken platta är "sunday bloody sunday"-covern med på med ignite?
Vår Del Av Stan
hooligan tackar!
Vår Del Av Stan
hooligan hur röjde man för då? kommer ihåg en film från en breakdown-spelning från 91 där folk two-stepar som aldrig för. och du har koll på two-step? det är ju förr. misconduct är en skamfläck i den svenska scenen. de har aldrig brytt sej ett skit och därför kommer de bara få skit. men visst spring du runt som en jävla fjant på spelning och gör som man gjorde back in the days som när outlast och section spelade. eller vill du gå längre tillbaks? om några år kommer du oxå göra roundkicks med ena handen i marken. face it. KillerWolf P24 hängde med Linus igår(den som inte gillar broder daniel). bra kid. eller båda två. killen med snygaste skor någonsin: fresh prince i bel air. utan tvekan. rätt off-topic men ändå. bara crustare här lixom haha
somegirls Den som super eller den som inte super? Såg du avsnittet när han stack iväg till Heavy D spelningen med sin farmor? De dojjorna han har i sängen tillsammans med kuddarna så att det ska se ut som om han sover, är grymt najsa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
få det bekräftat? haha jag ÄR scenen! du och misconduct kan ju hålla drömmen vid liv om unity och all annan hippie-gojja. killer den som inte super. han tvinga i mej sprit i helgen. inte sett det avsnittet. första avsnittet när han glider ner på frackmidda eller va dte ska föreställa i jordan 3:or. jisses pöjk.
När ska HC-Sverige inse att det är nike man ska ha på fötterna och inte Vans? Jordan 2:or är en våt dröm för mig, jag har fortfarande inte hittat några i min storlek, varken gamla på ebay eller throwbacks. Men jag håller drömmen vid liv, som Misconduct ungefär. Skillnaden är att jag kommer slutligen hitta mina dojjor, deras unity kan de stoppa upp nånstans.
TRAKTOR!!!!!!!!!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
never thougt it would be like this... hardcore hierarchy!!!
Vår Del Av Stan
mina polare fghc.. www.fghc.tk visserligen inte svenskt men ändå; sworn enemy<-- perfekt bakgrundsmusik om man vill slå nån till döds.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Killerwolf Håller med. Har fan inte ens några vans.
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
SXEgraff Grattis mannen, då är du en av de få icke banala hc-skallarna.
du kan ju alltid beställa variants som jag haha fast vet vart det finns äkta men de går ju på typ 450 dollars. nån dag dock... vans är nya converse. Hooligan P21 vart är du ifrån igentligen?
Är du i däckbranschen, hooligan?
Moderator
2004-10-14 11:28
Refused!! Dom var juhh grymt bra!
www.getloose.se
mycket som händer i gislaved eller? mycket band som kommer förbi? mycket gislaved-kids på spelningar i resten av landet? this one's for you cleveland!!!
Geografi-tjafs är lågt. Jag trodde du hade bättre sätt att vara dryg mot folk, somegirls, kom igen! Man kan inte alltid gå på det uppenbara och sen falla tillbaka på OLC-citat. Skärp till din retorik man, du börjar tappa udden!
men allvarligt, gislaved? kan nån säga vad som hänt sedan burning flames(som va jävligt bra)? att sitta hemma och lyssna på positive hardcore, positive youth är inte hc. geografi-tjafs är ju det bästa som finns! the W!!! top notch gbg bor ju på samma hållplats.
men va tyst då!!! pitboss 2000 har nytt demo ute! foodster 04! så jävla bra!!!
eller bra och bra. kul. sista låten är bra.
Burning flames var grymt. Sedan dess har det mest vart pretto-trams.
Isis P20 Jag är ledsen, man men hela HC-scenen ÄR som somegirls, fast han är rätt ensam om att stå för det. Det är därför jag älskar HC-scenen och beundrar somegirls.
Killerwolv P24! Undra varför de kickade honom. Jag har hört från hyfsat säkra källor att han var rålökig och oengagerad. Snacka sheit på internet är ju också ett sätt att roa sig, Anton sluta för att det blev snack i bandet om att sälja ut sig och börja köra rock eller wutever. "hyfsat säkra källor" Mouhohahahahahahahahahaha...beitch.
...ey90.
fjanteri i hc-scenen? kan du ge ett exempel?
och du tycker band som isis är hc eller vad?
men droppa då eller är du rädd att jag ska dissa det?
hahahaha... du är mitt kvällsnöje somegirls
Better active today than radioactive tomorrow
Fashioncore rules! Det är allt det handlar om, och faktiskt, någonsin har handlat om.
Isis P20 du kan inte ens droppa vilka band du tycker är hc. så jävla patetiskt.
jag har haft en band med simon i heldback. det du! heldback är ok hc.
oj, en band. Du som är så jävla grym borde ju spelat i massa asbra band! Eller hur? Kom igen berätta nu, jag vet att du vill!
Naknoo aabooo, walla somegirls har haft en band, jaaaao!
dom är fan snygga. fast grejen med vans är, hur många olika modeller finns det igentligen? och alla ser i princip likadana ut. xclarax hur många av dina nike's ser ut som de är direkt från skolådan då? kommer du upp på IA? och vill ni dissa min stavning kan ni väl hålla er till skunk. och mina band? ja du, cats and dawgs kommer ut med demo snart. breakdown harcore utan ett endaste metalparti.BUST IT!
Jag börjar inse att jag har värre Adidas-fetisch än Nike-fetsich. Och klart man ska hålla sina kicks rena o fräscha, crisp or bust!
Ormskinn... Och för att inte bli HELT off topic tänkte jag informera allmänheten om att PONR är klara för Gang Style Records. Hur fett är inte det? Madball, liksom!
alla gillar inte att rulla runt i leran med sina converse vettu :)
killerwolfie!!!
snake griffin... inte snygga men ändå.
oh weeeee!
Asså, det här har spårat ur rejält
parkera skotern och kom ner på jorden. jag skrockar ju bara!
eller glöm det om skotern. tänkte fel.
Fan det kommer aldrig några riktigt heta pjucks till sverige. Assaultdojorna var maad heta! Det närmaste man kommer det är
revolution. Och det är fan inte lönt att leta annanstans än Sneakersnstuff, för allt annat som bjuds är jävla tygdojor och skit. Vem FAN vill ha ett par roadrunners.
Och som vanligt, on topic, så snackade jag med Billy från Under My Hood idag. De, The Change och några fler ska spela i Örebro snart, jag kommer att uppdatera på denhär tråden, eftersom jag har glömt när det var. Det är bara att komma och mosha! Det blir floorshow! FATTA! Floorshow, hur fett är inte det? Och alla med skitiga sneakers, tuppkam och nitar är portade (notera sarkasmen).
"Hur fett är inte det" är ett favorituttryck, ja!