Gemenskap, Martyrdöd & Project hopeless live GBG fredagen den 29/10
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
killerwolf klart det finns bättre än SnS. fast då blir det ju i utlandet. helt klart värt det. postar bilder när jag fått alla mina tre par. kör avbetalning så jag får bara ett par i månaden :( hellre det än inga alls. under my ku klux klan asså. synd att örebro är en bit bort. jävligt illa när jag missade källarsåelningen. OLC lixom. blir det bättre?
statushysteri P15 spatt eller?
Somegirls, länkar, tack! Hoppa på tåget och kom hit! Så jävla svårt är det inte. Annars blir det så jävla lökig posse-mosh. Man ska ha obekanta där som man kan veva på! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, det är spatt (jag är emils representant när han är i utlandsaffärer)
Better active today than radioactive tomorrow
KillerWolf P24 kidsen måste lära sej att röra sej imellan mosh-partierna. det är inte örebroarna så bra på. alla verkar dock ha börjat med two-step. jag. matte och big pete va först i sverige. jag och matte gjorde dte bra haha. uh! länkar kommer snart. ena swoshen är skum på de lila/vita men de är äkta vara. feeeeett!
somegirls Jag instämmer. Det är för lite konstant dans för alla väntar på en breakdown, vafan! Det går att göra annat en twostep (som jag tycker ser ut som inverterad pogo) man kan dra av en gammeldags windmill '92-style och rufsa till en och en annan lugg. Jag själv är en plocka-upp-mynt-kille.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
längesedan jag läste något nytt om under my hood. Vad händer nuförtiden med dom?
two-step är att skanka igentligen. haha sick of it all-moves är rätt efter oxå haha. men men det är alltid något. och kidsen fattar inte ett ord vi säger.
Hockeyfrilla nr 1 från Purified In Blood var för jävla duktig på two-step. Jag vet! Jag är oldschool! Men jag är för ovig för att göra rundsparkar och att hålla på och kråla sådär är ingen dans, det kan vemsomhelst göra. Klart inte kidsen fattar, det är det som bevisar vår särställning och insatthet. =)
Ok, inte svenne men iaf. Bones Brigades nya platta... skate and destroy! Så jääävla braaaaaaa. PUNKT.
någon som vet hur det går för under my hood?
Rundsparkar och karatedans är da shit! Enda anledningen till att jag överhuvudtaget bryr mig om hardcore! =) dirtyfist Jag är inte riktigt hundra men jag tror att de är på g med nytt. De spelar i Örebro den 20:e November, det är allt jag vet just nu.
minvänmahatmaD P18 gissa vad jag ska säga nu då? nya bones brigade är nått så in i helvete bra. helt sinnes. bra proddat oxå.
hellre karate än push-pits. hellre våldtäksanalskändning än kids som hoppar och spelar crazy.
popnördar hör hemma på broder daniel-spelningar.
Haha.. Vad fan hade det med saken att göra?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Hooligan, jag är en thaiboxningskille sen gammalt. Jag tar med mig det till pitten. Det är liksom ett tacksamt forum för min hobby. =P
somegirls Tur att du har nått vett i...haha
rentokiller!!! hisingen!!!! totalt jävla mörker.... inge tinc.... hc... tror inte det.
metal. ren metal. detta är fan en sak som klämmer mej en hel del. när folk som va inne när burning heart hade sin höjdpunkt klagar på dagens scen att det bara är tough guy dvs metal-hc aka beatdown. vad va breach för ett band? ren metal. doughnuts? metal. refused? metal med viss hc. mer rock-metal i min smak. earth crisis lika så. uh. jag blir bara sur.
Hooligan Såg en video med idioter med järnrör i piten för några månader sen
kolla på minor threat dvd'n och håll käft. du har ingen aning om vad du snackar om.
gå på terror i lkpg i mars och gnäll. det vore jäääävligt kul.
köp den själv fattilapp. det är hardcore-historia och all borde fan ha den. jag tycker inte helle rminor threat är så värst bra men jag uppskattar ändå deras betydelse för hardcore. någon man gör om man verkligen lyssnar på hardcore.
minor threat var asbra
jag skiter i edgen
men ändå. killen som skrev låten straight edge droppade. säger en hel del om straight edge som rörelse. har inget att göra med kids vill vara drogfria. yo! du gillar cut the shit eller? det är fan bättre än bones brigade. såg bones brigadei boston med tear it up. bra spelning. putsa mina skor.
lyssnade på mp3:orna och jag tycker det låter bra. dock är dte ändå rätt typiskt svensk hc med svensk hc-sång. de typiska banden har väl bara blivit bättre antar jag.
Vilken jävla sandlåda.. Så skrattretande, haha
säg att det är som att tycka Oi är dte bästa som finns och snacka om det i varendra tråd på internet och hänga i varenda community där de kanske kan snackas Oi och sedan tycka hela skin-grejen är töntigt och Öl är bara för förlorare? inte för att jag bryr mej ett skit om Oi men du kanske fattar vad jag menar?
Öl och Oi ser ganska likartade ut i skrift. Mycket att tjafsa om, för övrigt.
somegirls Tror att jag fattar vad du menar, och kan hålla med dig lite grann Men det jag syfade på, var "jag har rätt, du har fel"-mentaliteten. "Jag är störst bäst och vackrast" osv osv.. You get the picture Själv skiter jag fullständigt i vad folk gör i moshen (sålänge det sker med hänsyn! obs), och vad folk har för skor (vad i heelveetee har det med saken att göra, egentligen?), och framförallt vad folk peppar på för band.. Sålänge personen ifråga är nöjd med det de gör, så är det ju kolugnt? Förstår inte var problemet ligger, riktigt?
när folk pratar om hardcore när de inte har en suck vad det är eller betyder.
Hur fan ska folk ha en suck när du slår luften ur dem direkt? =P
Förstår dock inte vilken innebörd det har för SXE som rörelse att han som tydligen ska ha myntat uttrycket inte längre lever enligt den. Det handlar väl om hur han tyckte och kände då.
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
För att för en gångs skull vara lite seriös på denhär tråden: Jag håller med SXEgraff, fan att anta att en person inte förändras (även om det innebär principbrott) är urbota korkat. Folk är inte statiska, i synnerhet när det komer till ungdomsrevolter som sXe. Eller satanism. Eller vafan som helst som har med identitetssökande att göra. Om man söker nånting och tror att man träffat rätt ett tag, men det visar sig vara fel för en senare i livet, ska man tvinga sig vara kvar där för att inte förlora sin cred?
så sxe är bara en trend? nya bury your dead niggers!!! ojojoj mer throwdown är dte ju me såååå hårt. hatebreed igår på p3-live va kaaz.
Jag har inte sagt om att det är en trend, det är ett led i identitetssökande och en ungdomsrevolt, men inte en trend. Kanske i vissa kretsar, men nån megatrend är det inte.
IA nu i veckan. missa inte.
vadå ska den här tråden dö ut nu eller? maaaaaan! vad ska jag behöva säga för att ni ska bli sura och knyta näven i fickan? section 8 är en skam för svensk hc? misconduct är sveriges enda relevanta hc-band??? c' mon!!!!
Varför ska man knyta näven i fickan för? Vill jag runka så gör jag det in the privacy of my own shower. =P Såg omslaget till Un der My Hoods nya EP igår. Fin! Det är en pojke som håller i en död duva.
Somegirls Section 8's första 7" var okej, sedan var det piss. Misconduct har en gång i tiden varit en smula underhållande, men det har aldrig varit särkilt bra. Uemåscenen var tuff i början, men sen blev den pretto som fan, Final Exit-skivorna är det bästa som kommit därifrån. Outlast var jävligt bra. Subject to Change-fullängdaren är jävligt mycket bättre än The Change's dito. Nöjd? :)
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
jajajaja, 44an på torsdag dårå?
somegirls lovar du att visa upp din cpdans då??? Jag är där!
Vår Del Av Stan
Jag ska införa cripwalk i moshen.
clara aka Klippan! Haha.. Funderar på om jag ska dit eller ej, asså.. En kompis som jobbar där har tjatat på mig svinlänge att jag ska dit nån gång, men det har aldrig blivit av..så det är la lika bra hehe
ja, det är alltid så.