tack_för_fisken P17 ser att misconduct försöker köpa sig in i hc-scenen. grattis fruits! annars va det en bra lista. painfield borde ju tas bort genast men men... vem orkar.
Såg miscunduct för ett tag sedan. Och det var fanimig under mina förväntningar t.o.m.. Inte bra på nåt sätt, alls, med andra ord. "Pinsamt", skulle sammanfatta det hela rätt bra.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Misconduct ska fällas för följande brott: Youth crew pepp fast man är över trettio Lökiga hardcorerop som inte är hardcore Basöverträdelser: Sexsträngad bas på tok gör högt upp som spelas med fingrarna. Allmän lökighet Fan va sämst de är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag så Misconduct '95 första gången, och det var ju ganska underhållande. Då fanns det åtminstone energi. Nu är det ju bara patetiskt.
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
somegirls sa jag något om misconduct?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Better active today than radioactive tomorrow
du glömde bästa bandet just nu: Behind Enemy Lines. Består av typ halva aus-rotten
aa, antischism! Feeeeta grejjer!!
Har du hört fuckingcom? Det är medlemmar från antishism.. har bara släppt en 7a men den är grymm! Texter om indianer och miljöförstöring och så. Apbra.
alla_utom_jag P17
jorå.. kolla först in deras hemsida
www.wearebehindenemylines.com och beställa kan man göra på bla.
www.attackfanzine.net
HC-festen - 4-5 feb Unity tour (terror, agnostic front, diecast, black friday +path of no return) - 8 mars Converge +planes mistaken for stars och Sex positions - 16e mars +en massa annat stort o ballt som inte är helt 100 än. Och Dead fest 4 i september.. Bury you dead liksom. Och 50 caliber med det där London-crewet, vad det nu heter.. Haha. Kan bli kul Allt i Linköping Vilka peppar på 2005 då?
Ska du ha terror-biljetter så får du skynda dig!
Minns inte mailen man ska anmäla sig till, men kolla på
Stockholm hardcore , så hittar du säkert.. Där kan du säkert hitta nån att sova hos också.
BURY YOUR FUCKING DEAD!!!
Det vet du.. Ska bli jävligt kul att se dom asså
Bedlam P16 bury your dead i gbg hade sugit som fan. örebro hade la kommit men ändå. lkpg kommer krossa. MORD!!!
jorå fan.. jag håller med
Nej.. Får hoppas att de tar in nåt värt band istället nu bara.. Annars så är det ju Undying, Purified in blood+mer 25e mars i Linköping. Och Slapshot, Champion, Some kind of hate 2 maj.. :D Gött
asså, om man tänkte åka till linköping i helgen, kan man slagga nånstans?
Mahatmad Efterlys det
här! Kommer säkert att hitta nåt, tror jag..
Kan kanske, kanske slagga hos mig annars. Är inte helt säker, iof.. Det beror sig lite på.
(...om man vågar, vill säga..hehe)
...eller i skunkgruppen LKPG hardcore
"This Town Has Already Been Bombed!" (All Systems Go! - Booking and Recordings 2005) Finns till försäljning på allsystemsgo.se Lineup: The Sound o.e Set My Path The Lolita Stasi Collective Madison Rentokiller För mer info och MP3 besök
www.allsystemsgo.se
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
hehe, nä det vågar du nog inte. jag ser jävligt farlig ut;)
panic i holland är för alla som inte är toys.
men ska ni skriva något??? vilka är på HC-festen??? gud så många bra band. tackar vet jag när floorpunch spelade.
orkade inte dra...
Jag är där.. Fast å andra sidan bor jag ju i Linköping, så det är tamejfan tvång på't. Men hade jag bott nån annanstans, så hade jag nog sparat mig till alla spelningar i mars istället.. somegirls När spelade Floorpunch egentligen?
va ett jävla tag sedan haha jag visste inte ens vilka floorpunch va. 97? kanske??? nu börjar jag länna mej gammal i scenen. det har kommit en ny kull med kids att ta plats. sjukt. på another reason visas det dock. eller som alltid när jag kliver in.
Ok.. 97? Hur gammal var jag då? 11 bast.. Shit. Då satt jag väl hemma och lyssnade på Metallica eller nån jävla punkskiva. Haha Det märktes på HC-festen idag att det kommer nya, yngre.. Det är kul. Får bara hoppas att de kommer lära sig att bete sig som folk också på another reason visas det dock. eller som alltid när jag kliver in. Det där förstod jag ingenting av.. Another reason har väl inte spelat på sviiinlänge liksom?
Skit i Floorpunch, Sportswear spelade ju!
I met her on the strip three years ago In a Camaro with this dude from L.A. I blew that Camaro off my back and drove that little girl away
den som inte kommer är inte nere i scenen. hahahaha
terror ersätts av death before dishonor!
Wres_one P16 bra samling men fattas ändå en del band.
varfär går under my hood och byter namn för? fy fan.
Trist namn, det där nya. Se, jag har redan glömt det.
frisk_räka vilka ska de låta som då? Yakong riktigt old school hc från 93-94. wow! back in the days!!! tönt.
citizen svensk metal-hc menar du väl ändå?
Vara drygast på tråden två gånger på samma dag måste vara nåt slags rekord. Somegirls for president! =)
inte så svårt att vara dryg iof
va tycker folk om nya comeback kid då?
jag orkar inte... Vad tycker folk om world burns to death - sucking of the missile cock då? Fett bäst
somegirls >> Har ju inte hört hela nya albumet (det har väl inte ens släppts än?) Men jag gillar titelspåret som fan!! Föll mig på läppen direkt Vilka kommer på stödspelningen i LKPG ikväll då?
frisk_räka din farsa är bög med andra ord? ej så tight dvs. haha
ja rentokillarna e fan bästa svenska just nu! rekomenderar alla att köpa skivan "what we have build", där man hittar (nästan) alla det bästa banden ur svenska den HC scenen..
Go vegan!
Nu har alla priser kommit och detta är det som ingår i priset.
* Bussresa tur och retur till Pressurefest i Tyskland
*Biljett till festivalen
Bussresan kommer att avgå ifrån Skylten i Linköping på torsdagens den 23 Juni ca 06.00 och hemfärden från Tyskland drar iväg söndagen 26 Juni efter sista konsert blivit given.
Sista anmälningsdatum till resan är 31 MAJ.
Innan dess skall betalningen för resan och biljetter ha kommit fram till mig.
Priset på hela kalaset ligger på 1800 SEK per person.
Men då får ni ju för fan se: TERROR, BLEEDING THROUGH, 100 DEMONS, EVERYBODY GETS HURT, SUICIDAL TENDENCIES, SICK OF IT ALL, MOST PRECIOUS BLOOD, NAPALM DEATH, WALLS OF JERICHO, MAROON, HEAVEN SHALL BURN, MADBALL, H2O, 7 SECONDS, CATARACT, ANGELCREW, DESTINY, STRETCH ARMSTRONG, DIECAST, ZAO, 50 CALIBER och mycket mer.
För mer info om detta kontakta mig på:
[email protected] MOSH/ChrisDead
Saxat från STHLMHC-boarden.
Kommer bli ballt. Bara att skrapa ihop cash, så jävlarrr.. :D
prisvärt som fan. ANGEL CREW!!!!!
Oooh yeah Endel av det som jag aldrig hört talas om dock. Som Angel crew, tex.. Får la kolla upp, antar jag
det är macho. tänk dej ett grabbigare pitboss med hårdare breakdown. visst låter det hur jävla bra som helst?
Hur gör man för att vara grabbigare än Pitboss? De måste vara skitroliga ju!
HAHAHA! Låter ju faktiskt helt lysande.. helt klart
eller jag är ganska sämst på att beskriva band men kolla upp det och skriv vad ni tycker.