näsblod coolt. bodde också där, ett tiotal meter från C-tornet
näsblod P21 Jag såg er, ni var bra!
Better active today than radioactive tomorrow
man tackar. det var en kul spelning. djävligt pepp publik också, om dock väldigt liten och trång lokal.
Det var flera dagar sen somegirls skrev nåt drygt. Kom igen mannen, nån jävel måste ha skrivit nåt fel på sistone!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cryckan din tattare ^^
XXX
norp!!! haha det står svensk HC, inte belgisk chugga-chugga! va ska vi snacka om då? ni ger mej ju inget att skriva om. fast jag kan ju uttrycka mitt hat mot alla kids som va på shai hulud i gbg. move bitch, get out tha way, get out tha way...
Shai Hulud ikväll, som faan! Bilder utlovas, såvida inget jävligt dumt händer
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
haha på skylten i linköping idag. skynda dej då kid! fick höra alla låtar jag velat höra. plus en grimey cover.
gladough Njjaa.. Refused var jävligt bra, men det finns/fanns helt klart bättre tycker jag! Outlast, tex
vadå ska den här tråden dö nu? dead fest 3, vem är där?
Jag är där om plånboken ger mig tillstånd. Utan tvekan
subdive - http://www.subdive.tk
Jag är där och vevar när maroon spelar.
XXX
Vad tycker vi om The Changes vdeo til Up To You? Jag tycker att den är cok keff, men förjävla bra låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har iof för mig att vaux körde rock bara typ men men
the change-videon är helt ok minus division fejset för det gör dte hela så jävla buskis. synd att de inte synkat antons rörelser till musiken heller. path of no return spelar in sin video dagen innan augustibuller. alla mina fans kan se mej på ztv inom kort.
ramlak; Ingen lockande line-up!? Purified in Blood och Maroon är anledning nog att åka dit. Fan va grymt det kommer bli. Vegan-sxe-warriors. Ena datumet är ju 11 september också, pepp!
From love comes this hatred.
11e är det fotboll också, har det viskats i mitt öra..
All sann HC dog med BREACH .
pop full a beer
Vad tyckte vi om Bullrets hcutbud? Jag hade grymmt kul på Born From Pain och The Change. Missade Path Of No Return, dock.
Endstand var bra på bullret
path va klart bäst. born kom tvåa. sedan the change. jobbigt bara med folk som tror de vet hur man moshar och så blir det bråk. men men... under my hood asså. vilket jävla gäng. cho... cho... cho...
somegirls: Syftar du på löken så fick gängspö på Born From Pain? Han förtjänade varenda uns, fulla jävel!
013 Tror nog att det syftas på svenska hardcoreband. Finns nog inte så många hardcoreband som sjunger på svenska faktiskt. En hel del punk- och kängband däremot
finns det _något_ hc band som sjunger på svenska? droppa nån bra låt isf, vill höra
KillerWolf P24 ingen fick gängspö på born from pain. nån snubbe blev begravd under sand efter att han hoppat uppe på scenen och varit störig som fan. va dock en hel del folk som borde fått spö. alltid gött när matte leker med fyllon och drar rundsparkar fraför näsan på dom. goda tider, broder.
Det var han jag syftade på. "Gängspö" är väl ett starkt ord, men lite uppruffad blev han. =)
jag förde bort några stycken under PONR och BFP men bråket va på the change.
Det märkte jag ingenting av. Eller så minns jag inte på grund av halvt extrem fylla. Var du den långa killen med bandana för munnen? I så fall så gav du mig ett svullet öra! =P
Hooligan: nääe inge käng vill jag höra. jag syftade väl på typ raised fist, breach, tidiga refused.. sån typ av hc. 59 TTP hade väl gjort en låt på svenska som lät rätt hc (annars hatar jag de och vet att 59ttp inte är nån hc, inga comments om det tack)
låter som mej. sorry iaf. inget avsiktligt.
It's cool! Dance Hard Or Die som nåt gammalt band sa nån gång. =)
Låt inte denhär tråden dö! Vilka ska till Deadfest? Jag är nog där om inte jag blir ivägtvingad till Heartattack.
Wolf Jodå, dit lär man dyka upp! Det står klart att Children of Gaia (BRA) dyker upp nu också, meddelade Boris på 08HC
säger man att man lyssnar på hardcore så ska man vara på dead fest. knuckledust för fan. sedan kommer ju finland bjuda på show som vanligt.
hoppas att ni passat på att se på ambulance!
you reek!
ja, klart man har... ett par gånger
bra då, har dom skött sig på turnén? hehe
you reek!
ja för fan. Skitbra har dom vart. Snackade lite med sylen också han var trevlig
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIAAAAA!! Peppen bara ökar och ökar ju närmare Deadfest man kommer. Children Of Gaia förfaaan va gött.
From love comes this hatred.
Jag har aldrig hört nåt av banden som spelar, men jag är redo att lyssna (efter moshpartierna) och dansa därefter. =)
Killerwolf Du lär inte bli besviken, kan jag lova dig!
Det tror jag inte heller, jag är grymt peppad!
hatebreed äter allt.
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
WeNDoL P19 kul att du inte vet ett jävla piss.
sångaren har bara en tumme. FOR THE CRIPPLES COZ THEY CAN'T MOSH! EVERYBODY MOVE IT!
somegirls! somegirls! somegirls! You go, bwoi!