Andra halvlek i roma-milan var ju fan riktigt bra. Bajs till alla serie a hatare.. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg nyss fotbollskanalen europa o lade märke till den här liraren:
WTF GÖR SEEDORF I WIGAN :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Serie A är så seeeeeegt
http://duckdown82.tumblr.com/
Såg ditt kära united idag, makalös uppvisning men att ligga med 10 man på egen planhalva o bara köra kontringar det är väl vad som förknippas med serie a? Men när ni gör det så är det väl taktiskt briljans. Serie a>PL :D
Heh, ja vi säger väl så
Säg mig vad hade du sagt om en match där Inter hade spelat exakt samma taktiska spel som United gjorde mot Chelsea..? Jag kan sätta på att du hade kallat det för tråkig skititaliensk fotboll.
Tycker det är så segt bara, så mycket onödiga filmningar och allmänt segt tempo bara
Stormatch i Italien på söndag kväll iaf. Mellberg ska ta hand om högerkanten, kommer bli lekstuga där ute. Ska räkna hur många gånger Zarate Kid snurrar upp våre kära svenska proffsback på läktaren. L-e-k-s-t-u-g-a.
CAMPIONI!
Zarate kommer börja gråta när han ser den skäggige grottmannen som vaktar Juves högerkant.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hoppas och tror på att vi kan rycka från juve nu som går in i ett tufft spelschema. Dock är ni i riktigt bra form så det är nog inte så troligt.
"Onödiga filmningar" från en United-supporter. Tillåt mig storgarva. För övrigt kommer Juve köra över fascisterna på söndag. Amauri x2.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
En ManU-anhängare som snackar om filmningar (Rooney, Ronaldo, godmorgon). HAHAHAHAHA NU HAR MAN SETT ALLT!!! Tror med att Nazio får det svårt mot vårat väloljade maskineri. Det som oroar är att vi har ett gigantiskt bortfall i framförallt försvaret. Chiellini, Andrade, Knezevic borta och bara Mellberg och Legro kvar. På högerbacken är Grygera avstängd, Salihamidzic, Zebina skadade. Det blir antagligen så att Ariaudo kallas upp från Primavera och bildar mittbackspar med Legro samtidigt som Mellberg tar högern. Alternativet är att De Ceglie som är jävligt anpassningsbar tar högerbacken. Sen blir det ingen comeback för det italienargentinska geniet nu heller :( Dock kanske Buffon. Min elva således: Buffon De Ceglie Mellberg Legrottaglie Molinaro Marchionni Sissoko Zanetti Giovinco Amauri Del Piero Vad vi kan förvänta oss från Ranieri: Manninger Mellberg Ariaudo Legrottaglie Molinaro Marchionni Sissoko Marchisio Nedved Amauri Del Piero 1-3 Amauri x2 + Del Piero
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
3-2! Pandev, Pandev, Rocchi. Zarate 3 assist.
CAMPIONI!
En seriös fråga, varför är tempot så segt i serie a?
Duckdown ett seriöst svar: Därför att domarna blåser sönder matcherna.
och varför filmar dom alltid så långt bort, fattar inte det, kanske därför det känns lite segt
Blir nog Nedved mot Lazio även om Giovinco har imponerat i alla sina matcher hittills, mestadels för att Nedved är säker i defensiven och att det är hans forna klubb han möter (vilket givetvis är fördelaktigt för tjecken). Sen hoppas jag på att få se Buffon mellan stolparna då han kommer vara en viktig faktor till tre poäng imorgon. Ariaudo som mittback mot Lazio vars offensiv består av Zarate, Rocchi och Pandev känns inte som ett säkert val - och om det är något Ranieri är bra på så är det att ställa upp säkra laguppställningar. Tror på följande backlinje från höger till vänster: De Ceglie-Legrottaglie-Mellberg-Molinaro Hoppas på en taktisk defensiv triumf signerat Claudio Ranieri och briljans från Del Piero och Amauri. In med Giovinco i andra halvlek som leker med trötta Lazio-backar. Kombinerar man detta kan man nog enkelt förutspå en 1-2-vinst till i bianconeri. Noi vogliamo questa vittoria
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Får jag fråga dig: Vart har engelska fotbollens själ tagit vägen? Varför ser vi inga maffiga tifon innan matcherna? Vart har passionen tagit vägen? Varför envisas man med att bryta ben på lovande spelare?
duckdown Vad är det du vill? Luktar lite indirekt provokation över det hela...
Jag kan aldrig tänka mig att Ranieri skulle låta Ariaudo spela mot Lazio. Det blir säkertligen Mellberg-Leggro i mitten.
Undrar bara varför dom måste filma så jävla långt ifrån, ta det lugnt
Jag driver bara med er, jag håller faktiskt på Milan, Milan och United är de enda lagen i världen jag håller på
Jaja, ta på dig en papphatt och sätt dig med en skål popcorn jämte resten av gulingarna och titta på din cirkus-fotboll. Här inne diskuterar vi världens bästa liga genom tiderna, italienska Serie A.
In med Giovinco i andra halvlek som leker med trötta Lazio-backar. Haha! Hur många gånger har man sagt detta innan matcherna hittills i år? Svar, varje jävla match förutom Lecce borta, Catania hemma, kanske nån mer som jag ej minns. Resten får han sitta där och ruttna, trots att det är drömläge att kasta in honom varenda jävla match. Ranieri är en god taktiker men han är också feg. Giovinco har visat att han klarar tvåvägsspel och han har framförallt visat att det inte finns några hinder för vad han kan uträtta i offensiven. En gudabenådad spelare som får lida för sina fysiska tillkortakommanden.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
FORZA NAZIO!
Pazza Inter
3-0. herregud vilken dröm. Tar vi 3 poäng mot Lazio ikväll kommer jag sova gott kan jag säga. Mourinho till gais!
Hahahahahahahaahahahahahaha Inter hahahahhahahaahahaha
haha stekig insats av Inter idag, inte för jag såg matchen men har hört att det var riktigt dåligt... tråkig pytts Baptista hängde också, i 92a, på bica!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Grazie LAZIO. Och tackar högre makter för att legros skott gick i stolpen
Jag kände på mig att det skulle bli kryss. Lite surt men det är inte nu det avgörs ändå. Känns bra att vara 3 poäng ifrån inter men det hade såklart varit trevligare med 1. Härligt att Ariaudo klarade sig så bra. Trodde inte Ranieri skulle spela med honom. Kändes lite som en risk att slänga in en 19-årig debutant som mittback men det gick fint. Blir nog bra det här när Camoranesi och Buffon är tillbaka.
Sissoko och molinaro avstängda mot Viola.. O vem vet vad som kan hända i de matcherna. 3 poäng, äh det kan vi leva på ett längre tag :D Nu tar vi nya tag till coppan på onsdag och slår ut roma för att sedan visa alla att vi kan vinna utan Ibra mot sampdoria som är årets stora besvikelse
Det är lugnt. Sissoko är ett avbräck men innermittfältare har Juve gott om. Zanetti-marchisio tar hand om Viola. Molinaro ersätts av De Ceglie som kanske är bättre offensivt så jag är inte orolig. Dessutom är Grygera, Chiellini och Buffon tillbaka då. Så det blir 3 pinnar samtidigt som inter bara får en mot sampdoria nu när Zlatan saknas. ;)
Adriano och en hungrig balotelli gets the stake
Laget kan se riktigt bra ut mot Viola om allt går som det skall (vilket det givetvis inte gör). Buffon Grygera Chiellini Legro De Ceglie Camoranesi Zanetti Marchisio Giovinco Amauri Del Piero Om inte det laget piskar skiten ur Viola så ska jag äta upp min vänstra testikel. Inter kan inte vinna utan Zlatan så där behöver vi inte oroa oss.
Viola har en formsvacka nu och jag tror de blir uppätna av Juve. Napoli-Roma kryssar, Bologna kryssar väl som vanligt, denna gången mot Milan och Lazio spelar ut Cagliari som borde tas ned på jorden igen. Mot CL!
CAMPIONI!
Lite skrämmande med alla dessa typer av skador (sjukdomar) som en massa Juve-spelare har dragit på sig... Hoppas bara att det inte rör sig om några större skador utan att de flesta av dem kommer medverka i Viola-matchen trots allt... Mot Rom och 30!
"You won a Scudetto in the court, the second because there was no competition and the third was won at the last minute. You are all a pile of s**t," Mourinho is quoted as saying by La Repubblica. Sanning i dess renaste form... GRANDE MOURINHO
Och hur sant tror du att det där är...
Ja, det är ju sant det som står. Sen är ju frågan om Mourinho har sagt det till spelarna. Det tvivlar jag på faktiskt.
Hur La republica har kommit in i inters omklädningsrum med en reporter som skall ha hört mourinho säga sådär.. Det undrar jag.
Kommit in? Han stod utanför dörren. Atalantas stadion är inte direkt Wembley när det kommer till faciliteter och säkerhet. Det är nog jämförbart med att byta om i ett division 6-ruckel i Sverige. Inte omöjligt överhuvudtaget att en reporter lyckats snappa upp en gastande Moronhos argsinta ordalag.
Och för det andra så är det ju sant som den gode Jose säger.
Tror inte på det. Hur skall en förlust framkalla all den aggressionen? Sounds like bullshit to me. Typiskt dig att älska han såfort något sådant här sägs för att när han sedan tar upp eran vithårige coach hata honom.
Orden består av SANNING och det är det väsentliga i det hela, sen huruvida uttalandet är verkligt eller ej har inte med detta att göra ;-) JUVE - DE RIKTIGA MÄSTARNA
Så allt mourinho säger= Sanning. Lotta bullshit om er då. Juve.... 3 poäng bakom. OCh SERIE B
skulle vilja se de"riktiga mästarna" från åren 94-06. Såsom du betecknar det så ligger ni pyrt till
Xtremesia P16 Mourinho är nödvändigtvis inte sann i alla sina uttalanden nej, men just de orden är sanna - och det kanske inte ens är han som har sagt det, så den biten är oväsentlig. Tre poäng bakom ja, snart är vi före er i racet. Det är trots allt NU vi kommer få spela på lika villkor med fulla spelartrupper till vårt förfogande. Serie B? 1920/21 någon? 94-06, vilka andra mästare förutom Juventus fanns ens på den tiden? Hahaha... Om någon tidsperiod så är det DÅ Juve dominerade som mest... http://www.goal.com/en/news/8/main/2009/01/23/1074536/barcelona-named-best-club-team-of-last-18-years-by-iffhs Otroligt att ni ens kunde vara i närheten av topp 18... Men tredjeplatsen säger nog allt ;-)
Ja du... undrar varför? Anledningen stavas: M O G G I Att vi vann när vi va borta kan vi väl inte råför, tror du vi skall vänta tills ni kommer upp igen för att spela på allvar igen ? Tsss bullshit rakt igenom. 1920/21? Er tredjeplats säger mycket, men den säger inte att ni sket ner calcio och inte vunnit något på 3 år.
Wow... Vi har inte vunnit på tre år, ni hade f-n inte vunnit sedan 1989 - snacka om att skjuta sig själv i foten... Luciano Moggi, vars tjänster var eftertraktade av INTER... Ni ville f-n få över honom själva. Och förresten så ska du nog inte snacka om Moggi då han VANN MOT ER i rättegången för två dagar sen i samband med Recobas passförfalskning. In your face din sketna interista
94-06, vilka andra mästare förutom Juventus fanns ens på den tiden? Milan 4ggr. Lazio och Roma varsin gång.
your heart pump project kool-aid