I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-07 20:29

2009-06-08 00:02
Snackas ju om ett byte mellan D'agostino och Giovinco. Vad tycker juvefansen om det?
your heart pump project kool-aid

2009-06-08 08:17
Romafans kastade bananer efter Balotelli
Mario Balotelli blev i går kväll utsatt för en ny rasistattack. Denna gång utanför planen då Romasupportrar kastade bananer mot honom.

Länk till http://fotbollskanalen.se/1.1036021/2009/06/07/romafans_kastade_bananer_efter_balotelli

Äckel romanisti kan ju inte hålla sig från att knivhugga folk och inteh eller detta verkar det som
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-06-08 12:55
Jaaaaaaaaaa, Xtremesia har blivit 17. Nu kan man äntligen börja ta honom lite halvt på allvar.

elem

Finns inget att tycka om det. Det kommer aldrig hända. Udinese kör hardball, vilket är förståeligt då dom inte vill bli av med sin bäste spelare förra säsongen utan rejäl ersättning. I slutändan kommer det landa någonstans runt det bud som först rapporterades, halva Lanzafame, halva Paolucci och 8m Euro. Kanske lite mer. Eventuellt att De Ceglie kommer ingå i dealen på något sätt. Men Giovinco och Marchisio är orörbara.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-06-08 13:51
Vad tycker du annars om Giovinco. Borde man låna ut honom eller ska han få nöta bänk i år igen?

2009-06-08 15:15
IMO borde Seba lämna Juve och se över andra alternativ om han inte kommer få den speltiden han förtjänar.

Men jag tror nog att Ferrara (som ju haft hand om ungdomsakademin ett bra tag och säkerligen ger mer än en chans till ynglingarna i laget) kommer låta Giovinco spela betydligt oftare i och med att spelsystemet ska ändras.

Tror stenhårt på att 09/10 blir Giovincos säsong. I år kommer han slå igenom på riktigt, no doubt.
Sångare

2009-06-08 15:16
Absolut ingen utlåning. Han har talang att bli Italiens nye Golden Boy á la Totti, Del Piero och Baggio. Han är redo och jag kan bara hoppas att Ferrara håller med. Mycket beror på vilken formation Ciro kommer att praktisera. Med den spelatrupp vi har nu så pekar allt på ett 4-2-3-1 eller ett 4-3-3/4-3-2-1. Där finns det rum för Sebastian i alla offensiva mittfältsroller. Det vattnas ju rätt kraftigt i munnen vid åtanken av vad Giovinco och Diego kan uträtta tillsammans. Problemet är att det kan bli just Diego som blir Giovinco's huvudkonkurrent om en plats i startelvan och brassen är inköpt för tunga deg.

2009-06-08 15:49
Marchisio, Sissoko, Camoranesi och Diego borde ha ganska säkra platser i ett 5-manna mittfält. Den stora frågan är ju hur Del Piero kommer användas. Egentligen finns det bara en roll för honom i ett 4-2-3-1 och det är som vänsterytter vilket automatiskt placerar Seba på bänken. För han ska väl inte kunna ta en plats i anfallet före Amauri och Iaquinta?
Producent

2009-06-08 16:31
'I told Cristiano Ronaldo that I would like to see him as a Rossonero and he looked at me... Who doesn't like Milan? All players would like to come to Milan.'

Silvio Berlusconi
Lil_H..

2009-06-08 16:57
Men lägg ner. Nu ska vi tydligen vänta till 30 Juni innan den här soppan tar slut. Känns som att allt det här bara hämmar Milans mercato. Hoppas verkligen det blir klart idag, källan är trots allt Marca.

http://www.channel4.com/sport/football_italia/jun8m.html
Producent

2009-06-08 17:21
Jag vill att Kaka lämnar men ändå inte. 700 mille är jävligt mycket pengar, men samtidigt kommer Milan rasa känns det som. Någon som vet om Sheva lämnar eller stannar?
Lil_H..

2009-06-11 02:13
Santon- 6.5: Italy's best defender while he was on the field. The Inter youngster at least showed some energy going forward.

Enligt goal.. Såg inte matchen. MEn ska bli jävligt kul att se han i confederations.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-11 08:21
Forza Lazio!

2009-06-17 00:27
^^ i second that!
CAMPIONI!

2009-06-17 02:16
Vet ni att Supercoppan spelas i peking :)?
Sångare

2009-06-17 21:18
Norrköping? I'm going!

2009-06-18 01:11
Fyndigt.

2009-06-19 01:12
Hehe, jo ja jag vet. Fett.. hittade flybiljett för 4500 t/r. 4 dagar i Kina hade inte vart helt fel.
CAMPIONI!