Mutu var inte ordinarie i Startelvan. Men i övrigt stämmer det ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Med buffon känner sig backlinjen nästan för trygg. In med Manninger igen :) Nej men jag tycker knappt ni har spelat bra denna säsong, tykcer det har sätt mer ut såhär varje match men bollarna har studsat ert håll, om man säger så. Sålänge vi har Deki vinner vi (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit... Vilken kollaps. Är mållös, men aja we saw it coming. Nu får man hoppas på att klubben vänder på steken och kommer tillbaka så snabbt som möjligt. För om det är något Juve är bra på så är det att ta sig ur svåra situationer. FORZA JUVE
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Vändningen kommer mot Chelsea ;) Liknande scenario mot Real madrid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Värva sereni till Inter omedelbums.
1-1 mot torino, inte så tokigt
http://duckdown82.tumblr.com/
Inte med tanke på de andra resultaten i ligan och hur spelet såg ut. Kul att du smyger in här nu, hade ett Italienskt lag spelat som united gör just nu hade du kallat det för skitfotboll o typiskt Italiensk. Men vi får se, 24e smäller det. Inter-United, dig är det över för.
Tur att Inter+Roma kände på lite poängtapp där, annars hade det kunnat se mycket illa ut för vår del. Ikväll hoppas man på Lazio!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Beckham två assist idag, inte så tokig!
1. man hoppas aldrig på Lazio. 2. PL-fjollor undanbes i Seria A-tråden. 3. Reggina...? fotboll spelas inte på lera.
what's good for the goose is still good for the gander.
Skakigt i Inter för tillfället. Mourinho verkar inte klara av italien. Derby om två veckor. Spice-Boy i storform.
your heart pump project kool-aid
Där rök vår andraplats. Vi måste VERKLIGEN rycka upp oss nu, och inte tappa poäng på sisådär ett par månader
Elem Mer otur än att han inte klarar av det. Nästan att han är lite för bra... För diciplinerad. Ge Mario chansen innan milansympatierna växer..
Balotelli får gärna komma över. Han kan inte tycka så bra om Inter efter den senaste tiden, dessutom är han ju redan milanista. Fan jag som hade hoppats på Quaresma till derbyt. 20 miljoner för en snubbe som inte hade platsat i svenska landslaget måste kännas sådär som interfan.
Elem Han är ju bra..Egentligen. Men han har ett syndrom som gör att han vid varje situation måste göra den 100 X svårare. Q:s tankesätt: Vanligpass-3överstegare + yttersida Inlägg-Minst en fint+Yttersida Långkross-Ej befintligt. Håller i och löper istället Göra mål-Bica-Yttersidor i krysset enda som räknas.
Producent
2009-02-03 19:43
Xtremesia. Du fick mig att skratta där.. 2 veckor till derbyn, grymt taggad!
Lil_H..
Blir så jävla förbannad på Ranieri. Klagar normalt sett inte på tränaren då det är en syssla för pajaser som kritiserar för att dom inte förstår. Men Ranieri är i grund och botten en feg coach och det raderar hans gedigna taktiska skicklighet och förmåga att bygga lag. Därför väljer jag att göra ett undantag. För helvete, vi har inte spelat en bra bortamatch denna säsong. Spelar ingen roll om det är Milan eller Lecce, bortaplan = defense. Jävla idioti. Cagliari vinner mot Lazio i Rom med 4-1, vad gör vi? Åker dit och deffar mot ett totalt underlägset lag. Sen så är det uppenbart att övriga laget tror att nu när Buffon är tillbaka så är vi oövervinneliga, nu behöver vi inte ens kämpa. Fel. Vi hade inte vunnit en match om det inte vore för den vinnarmentalitet och laganda som hittills visats upp. Att gå ut och diva sig och tro att alla andra ska lösa det funkar inte. Jag ger mig fan på att vi ger Chelsea en omgång för där handlar det om stolthet och där finns inget utrymme för lättja. Men det känns så jävla surt att vara 3:a nu när vi egentligen ska ligga en poäng bakom binter. HELVETE
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ja tog min tid att kolla på Juve-Napoli( Händer nästan aldrig att ja kollar på piss Juve) igår vill bara säga fan har hänt me Nedved han suger dase han slog inte en enda passning eller fick till en motagning rätt han borde lägga skorna på hyllan
IMurderTracks Men tyst med dig, Nedved är legend
Yamo_RGRA Vem säger du tyst till din lilla snorunge.. Ja tyckte att Nedved va bra innan även om han spelar i en skitklubb som Juve men han suger nu och igår var han värdelös.
IMurderTracks Vill du föra vidare diskussionen så gör vi det i PM ;-)
Det som va tråkigast med den tråkiga matchen var att se att Giovinco inte gjorde något speciellt. När han väl får chansen borde han tagit den, men den killen har mycket kvar att ge.
Nedved fostrades i Lazio och var kung.. nu e han en pajas. Så fort han gick till Juve började han slänga sig och gråta om någon rörde honom. Han e fan ingen legend i Juve.. han e ingen legend överhuvud taget.. om några år är han bortglömd!
CAMPIONI!
Nedved var fantastisk 03. Efter det har det bara gått utför.
Furia ceka, han är minst lika stor kung i Juventus som han var i Lazio. Vår älskade isbjörn!
Rizmo, det kan du ju intala dig om det känns bättre. Jag som Juventus-supporter kan intyga att mannen har en plats i våra hjärtan den dagen han lägger av. Han kommer då att ha 9 eller 10 (förhoppningsvis 9) år i klubben, han står nu på 224 matcher och 47 mål för klubben (källa wiki). Det är stora siffror. Addera därtill att han valde att hänga med ner i B och vända. Jag respekterar att du är bitter över att han valde "pengarna" eller rättare sagt chansen att spela i Italiens största klubb. Det är fullt förståeligt och jag hade reagerat likadant. Tror knappast att en spelare som varit en stor profil och dominerat i Serie A sedan 96 blir bortglömd. En sak är säker, får han sin sagoavslutning med vunnen final i Rom (han missade finalen 03 och allt det där) så slutar han med flaggan i topp och blir ihågkommen som mer än en legend. Det blir ett filmiskt avslut. Men så blir det troligen inte och den gode Nedved bör faktiskt ge sig efter säsongen hur som helst då han nu bara springer runt och fördärvar det goda rykte han byggt upp under så lång tid.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Angående Giovinco så är det kanske inte så jävla lätt att prestera när man har vetskapen om att man måste vara bäst på plan för att inte bli utbytt i 60:e? Det är Coppa och då ska man för fan lufta truppen och framförallt ge förtroende åt en kille som har den största talangen jag personligen sett sedan... ja, Del Piero, Baggio, Totti? Giovinco är ett tekniskt spelgeni och sådana måste få känna att dom har råd att misslyckas. Först då kan dom kliva fram och avgöra matcher. Alltmedan sopor som Marchionni och Molinaro spelar 90 minuter varje match. Jag skulle vilja säga att det beror på att dom spelar ospektakulärt men gör få misstag men det stämmer ju dock inte då Molinaro har fler misstag på sitt konto än hela övriga truppen sammanlagt. Jävla fitt-Ranieri. Dö.
Instämmer helt...
Hylla han bara inte igen när ni vinner över chelsea (:
S-oteric Oavsett, så var det Lazio som satte hans namn på fotbollskartan och vad är tacken? Nu är han bara pinsam och ligger ned hela tiden. Du måste ju medge att även du, som juvesupporter skäms när han får en knuff och ligger ner och lipar tills båren kommer in, då ska han istället halta ut för att sedan komma in, ge 110% och vurpa i nästa närkamp igen.
CAMPIONI!
3poäng mot Lecce ikväll allt annat e besvikelse =)
Vad tror ni om Milans chanser mot Reggina ikväll? Vinner storkovan om de vinner
Hangaround
2009-02-07 18:39
haha snygg filmning av Zlatan! "Boys and girls, now that is a penalty indeed" Inte en chans, men den var rätt trovärdig. Uppmärksamt av domaren! :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Jag frågade inte om Slattan, jag frågade om Milans chanser ikväll FOO
Duckdown Milan bör vinna tämligen enkelt. Reggina kan ställa till med problem, men det på hemmaplan. Tror de har nyckelspelare avstängda/skadade också. Vinner milan med 2 mål så ligger jag + - 0 på betway kontot så :) Hur mycket kan du vinna?
Rizmo, ja jag förstår alla som hatar på Nedved och Del Piero när dom ibland hjälper till lite väl mycket. Jag kan dock aldrig skämmas över det då dessa herrar gett mig så mycket glädje här i livet. Dessutom tillhör jag skaran som ser filmningar som offensiva spelares svar på tröjdragningar, armbågar, fasthållningar och faktiskt: filmningar från försvarare som sker 10x mot 1 filming från en anfallare. Men visst fan förstår jag dig. Nedved är filmningarnas gudfader, C.Ron och Drogba ain't got shit on him.
Hangaround
2009-02-07 20:36
Och jag svarade inte om Milan.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Det är tydligen inte så enkelt för Milan, hehe
Fucking Milan... aja, får väl hellre se -9 för milan än mina tipscash idag. Vilket som, blir jag inte ledsen :) Förstår bara inte. Kolla på laget som milan mönstrar, helt otroligt att de spelar så fantasilöst.
patetiskt, uruselt
Jävla.. Skit...Milan
Det här håller inte om man ska vinna ligan, fy fan
Det är Inter som ska vinna ligan. Milan får ställa in sig på Uefacupen
Håller du på Barcelona/Real Madrid också duckdown? Jag menar, du verkar köra helgarderat.
Xtremesia P16 Hahah, du fick varken dina -9 eller dina $$$. Måste vara surt för dig
Jag håller faktiskt på Barca, milan och United. Fast på senare år har intresset för Barca avtagit. Milan pga av att syrran höll på Inter och jag gillade Van Basten och grabbarna, och United pga Lee Sharpe, Cantona, Kanchelskis och dom
Yamo Haha ingen bra dag för mig. Dock fick jag -8, vilket funkar. Nära i slutet där att sätta den i krysset också. Men men, inte mycke pengar anyways. Dags för juve att ta tillbaks andraplatsen ? Duckdown Lyon och celtic också? Du har ju fått jubla ganska mycke i cl. Nyss united, innan milan. 2005/2006 barca and so on.
Ja, vissa har det bra. Sen att du får problem med trovärdigheten är väl en faktor som du inte verkar lägga allt för mycket energi på.
duckdown: Isånnafall ser ditt år ut att kunna bli hyffsat ändå. två ligasegrar och en 3e-4e plats är inte fy skam :D
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Är det så jävla konstigt att man håller på två olika lag? Gå och kamma dig