Om du så gärna vill veta så håller jag på Dallas i NHL också, och Malmö IF i hockey och Trelleborg i fotboll.
http://duckdown82.tumblr.com/
Gå gråt lite. Shiet boys. Tänk er om united inte tagit dubbeln förra säsongen? Pasillo och uefacupen kan inte ha vart bra för mr three teams Duckdown Du kan väl addera brommapojkarna till den listan. Vi har inte så mycke fans runtom i sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P16 Förhoppningsvis återtar vi andraplatsen ja, men man vet aldrig - har ju faktiskt gått knackigt för oss på sistone. *** För mig är det MFF och Juve som gäller. Det tycker jag är fullt normalt, eller?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
1X spelet imorn känns bra på catania. Dont ask us, ask yourself. Men känns som en klar skillnad om dina lag hade varit t.ex. Juve, Real Madrid och Liverpool.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia, för första gången någonsin så ska jag faktiskt be dig utveckla då jag är intresserad av vad fan du menar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Eftersom du för första gången frågar så skall jag skita i att säga det. Skämt åsido. Nej, men enligt mig är det klart så att man kan ha sitt stads/moderklubb eller det laget i regionen som man håller på kärt + sitt lag ute i Europa. Men att seriöst hålla på 3 lag samtidigt, eller ha 3 lag i hjärtat samtidigt. Det skulle ge varje människa psykbryt. Alla vet hur man mår efter ett torskat derby mot Milan t.ex. det är något som skulle kunna liknas med en "manlig mens". Man blir allmänt dryg mot allt och alla, o kan ödsla timmar och timmar åt att tänka och se, Vad fan var det som gick snett egentligen? Detta är ett lite långsökt scenario(jag vet). Men försök iscensätta detta Mr S-oteric: Du håller på Juve, samma vecka som ni torskar mot Inter. Så torskar det andra laget i ditt hjärta, Barcelona mot Real Madrid med 3-0 samtidigt som de utför Pasillon åt de solklara mästarna. När du ligger inne på ditt mentalsjukhus för fanatiska fotbollssupportrar, så får du veta att ditt tredje lag. Liverpool, har torskat en CL final på straffar. Flatline. Sen finns det ju såklart undantag, enligt mig är det ok att ha sympatier för lag i andra ligor. Men att hålla på 2-3 stora lag i Europas stora ligor, som med jämna mellanrum möter varandra. Det funkar för mig inte. Jag menar, jag gillar att kolla på Barcelona just nu för de spelar en riktigt bra fotboll. Men det är inte så att jag slår ut ett glas hemma för att de förlorar eller ställer mig upp och jublar när de gör mål. Utan jag helt enkelt njuter av fotbollen de spelar, samtidigt som jag matchen efter den kan kolla på Real Madrid ur samma ögon. Men, jag hade aldrig kunnat sitta o glo på Milan eller Juve t.ex. utan att visa känslor eller hoppas på torsk osv. Det är en stor skillnad. Sen att t.ex. Yamo håller på MFF, helt ok. Säg att yamo var från Turin och det hade bara vart juve(eller torino) i hjärtat. England? Spanien? Sverige? Nah finns inte på kartan :)
YES! Det roliga är att precis när nedved skulle slå den avgörande hörnan så sa jag till min bror att nu kan Poulsen få göra sitt första mål för Juve. Och så gör han det!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Det tråkiga är att jag liveoddsar catania och de rånas på en straff :( Men, men. Ranieris fingertoppskänsla i att ta ut Tiago o försöka säkra med Poulsen, fick omvänd effekt haha.
Jag tror snarare det var att Tiago var slutkörd. Han har inte spelat på länge. Fanns ingen annan att sätta in på den positionen helt enkelt. Visst vill kalleanka fansen på svenska fans ha in giovinco men till och med en halvidiot förstår ju att mittfältet är viktigt i en sån här match när man spelar med 10 man. Tiago känns lite missförstådd dessutom. Vill inte påstå att han är en mer offensiv spelare än Poulsen. Poulsens passningsspel är grymt underskattat dessutom. Men visst. Poulsen kom ju inte in för att göra mål, även om jag som jag skrev, förutsåg det ;) Vid handssituationen hade vi tur. Dock hade ju Catania en boll på en arm 10 minuter senare också i deras straffområde. Jävla härligt med seger. Jävla korkat av Iaquinta. Tycker synd om honom. Han förtjänar bättre.
Såååååååå jävla härligt... Poulsen är kung! Angående handssituationen tror jag faktiskt Catania hade fått straffen om vi inte redan hade fått kriga med tio man under hela matchen. Mittfältet ser bra mycket bättre ut med Camoranesi och Tiago/Poulsen på plan. Hoppas denna segern och Napolitriumfen bidrar med ett rejält lyft för lagets del. Och just det, vi gick även upp en placering! Nu måste Milan vinna mot Inter så har vi endast fyra poäng kvar upp till toppen (förutsatt att vi vinner vår match mot Doria).
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Ja det är jävligt skönt att Camoranesi är tillbaka. Han har serie As bästa inlägg.
Iaquinta. Vad fan sysslar han med ? Haha. Jag menar, drar man av sig tröjan vid mål, förutsätter man som medspelare/tränare/supporter att han vet vad han gör och att han inte drar på sig ett till kort. Sen så gör han som han gör.. Lazio. Madness. Ilska. Liveoddsar på att de gör första målet, de får 3 frilägen som de inte sätter. Bam sen kommer utvisningen. Men de fortsätter få sina jävla chanser o fortsätter bränna dem. Laget är helt inkompetent.
Xtremesia; Haha ja det var extremt, förutom 17 frilägen så är det två stolpträffar också. Men laget visade hjärta för första gången på 4 matcher typ och det är det som räknas just nu. Sa f.ö till min polare som är viola att gila kommer göra mål i 90e, dock på nick men ändå.
CAMPIONI!
Hiddink klar för Chelsea. Negativt för Juve.
Lag brukar få ett lyft direkt efter att dom fått en ny tränare. Men att det är just Hiddink vet jag inte om det har så stor betydelse. Hiddink är en tränare som skapar framgång under en längre tid. Han är ingen spektakulär matchcoach. Ska bli intressant att se hur han formerar chelsea. Hiddink spelar ju allt som oftast extremt offensiv och snabb fotboll, men det blir nog svårt att göra med dem spelare chelsea har.
United har världens bästa försvar. Negativt för Inter.
Inte direkt en nyhet Yamo.
Secco förlänger... Helt fucking speechless just nu. Otroligt.
derby snart grabbar .. va säger ni ? 2-1 till milan .. inter gör ett mål tidigt , ambrosini nickar in 1-1 i början av andra halvlek och sen byter dom ut seedorf mot shevchenko i 75de minuten och han bombar in 2-1 under curva sud sliter av sig tröjan och fäller några glädjetårar , ooo ser de framför mig :D
Survival of the fitest only the strong survive.
Ni gör alltid första målet. Så jag säger 3-1 till oss :D Kaka e lite småmesig.. spelar inte för en stukad fot. Gattuso hade spelat 120 min + övertid med en stukad fot. Iaf ett derby..
Maicon och Adriano verkar tydligen inte ha tränat, båda tagits av träningar pga småskador... Man kan bara undra. Rosetti domare i derbyt, vilket betyder att Zlatan kommer bli avblåst minst 10 ggr för skit.
Ingen Maicon i Milanoderbyt! En rejäl förlust för Inters del. Nu har Milan en riktig chans att ta alla tre poäng. Vai Milan! Känns som om detta är Juves chans att ta igen för de förlorade poängen på sistone. Seger mot dorianerna är så j-vla viktigt att det inte är sant.... Förhoppningsvis minskar vi avståndet till fyra poäng upp till Inter efter denna omgång. FORZA JUVE
Maicon kommer säkert spela. Att han avbryter träningen är väl mer ett tecken på att man vill safea...
More will be known tomorrow about the extent of the talented right-back's injury, but he could be out for quite a long period.
It has been confirmed that Inter ace Douglas Maicon will miss the derby on Sunday and he may also skip the first date with Manchester United. Med andra ord kommer han inte spela i derbyt. Ditt citat har ju inget med derbyt att göra, utan det handlar bara om att man kommer undersöka Maicons skada och försöka förutspå hur lång hans frånvaro blir.
Exakt och det kommer att göras imorn. Om man imorgon kommer fram till att maicon är spelbar i derbyt, hur mycket håller din channel4 artikel som endast utgår från att Maicon klev av från träningen ? Imorn kommer defenitiva resultatet så vänta tills dess ;) Inter.it
Xtremesia, det jag ville att du skulle utveckla var raden: "Men känns som en klar skillnad om dina lag hade varit t.ex. Juve, Real Madrid och Liverpool." Fattar inte riktigt vad du menar där.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Asså jag menar. Det är ju en klar skillnad på att hålla på tre storlag i tre stora ligor än att hålla på Roma och bk häcken. Ett lokalt lag och ett utomlands duger väl.. Om du inte är en Trofédigger som behöver en CL o 2 ligavinster varje år för att va nöjd.
Ok? Killens lag är Man U, Milan och Barcelona. Din kommentar är följande: "Men känns som en klar skillnad om dina lag hade varit t.ex. Juve, Real Madrid och Liverpool."
Jag tror jag syftade på Yamos inlägg om att han höll på Malmö och Juventus och han sa "men det är väl ok"
Inter-Milan 2-1 Imon. Fan vad man längtar :D FORZA NERAZZURRI
Doria leder mot Juve fan va gött hoppas dom håller i detta. Så vinner vi ikväll o säkrar ligan igen :D
Essa si ferma a piangere per Zlatan
Kan bli otroligt viktigt att ta poäng i derbyt idag me läget och spelschemat som vi står inför.
Roma släppte in tre mål på sju minuter, starkt jobbat
INTER: Julio Cesar; Maicon, Samuel, Chivu, Santon; Zanetti, Cambiasso, Muntari, Stankovic; Ibrahimovic, Adriano. MILAN: Abbiati, Zambrotta, Maldini, Kaladze, Jankulovski; Beckham, Pirlo, Ambrosini; Seedorf, Ronaldinho, Pato. AVANTI RAGAZZI
Fixa ljudet för i helvete Canal+ svin
Hangaround
2009-02-15 20:53
Men tåfjutta...ska det vara svårt.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
SKANDAL!
Hehe, nu kommer väl konspirationsteorierna igång va?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
GLÖM INTE MILANS OFFSIDEMÅL I FÖRRA DERBYT. Man kan säga att vi är kvitt nu.
DEKI
sjukt att domaren missar handsen...
hejja
Oj oj oj! ! :D
http://myspace.com/etownbeats
Milans backlinje är ju ett stort skämt
haha rätt fjantigt att säga att man är kvitt. tyckte milan var bättre innan målen men nu har inter tagit över
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Milan VANN förra derbyt enbart pga offsidemålet. Säga vad ni vill säga men vi har gjort ett mål till fullständigt korrekt.
Milan har ju ingen som kan göra mål! Pato är bara bra när han kommer rättvänd med boll! Dom har ingen som kan göra mål på inlägg och dylikt! Milan var de bättre laget i halvlek! Dock kom Inter in mer och mer..Btw, va tycker ni om första målet? Han nickar ju bollen först, sen så är väl armen i natruligt läge tycker jag? Eller?
Highfive anyone, anyone?