Sebastian Giovinco:
Messis fart och driv med bollen.
Zidanes blick och passningsspel.
Del Pieros frisparksfot.
Nackdel: 10 cm för kort... men tror ändå han blir en av dom största.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
ja jo ofta ..
Survival of the fitest only the strong survive.
Behöver speltid. Får han speltid och utveckling under rätt coach så kan allt hända med han. Att han har talang är det inget snack om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ojoj, där kom expertutlåtandena man behövde för att vara säker på sin sak.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Raneri verkar inte ha förstått det iaf;) Ibracadabra idag! Nu hoppas vi på krysset i juve-milan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ibra kan slänga sig i väggen. Serie As stjärna heter Amauri!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
länka hans mål då svenne??
På San siro fanns det ingen som kunde slå bollen till Amauri. Idag var Juves mittfält mycket starkare tack vare två fantastiska ungdomar. Amauri har redan börjat göra mål i de stora matcherna. det är så en sann storspelare gör.
Men visst, Zlatan är inte så pjåkig han heller. Han hade nog tagit en plats i Juve, iallafall på bänken :P
Haha skrev det med glimten i ögat;) Kändes inte bra att juve vann faktiskt.. Dock så kan man undra vad spelare som zambrotta och jankulovski sysslar med. Synd om giovinco .. ruttnar helt.
Roligt att Jankulovski gör sin sämsta match någonsin mot Juventus. Idiotiskt av Zambrotta att göra så precis när Milan börjar ta tag i matchen och trycker på för ett kvitteringsmål. Sen så förstår jag inte varför man låter lag slå inlägg efter inlägg trots att man är europas sämsta lag på fasta situationer. Vad sysslade Emerson och Ambrosini med i första halvlek? In med lite spelare som vill springa! Aja vi kommer väl tillbaks men just nu känns det jävligt tungt. FORZA MILAN!
your heart pump project kool-aid
pff dom hade ju inte en chans. det ser man ju
hade ambro satt den nicken i första halvlek så hade det sett helt annorlunda ut .
Survival of the fitest only the strong survive.
Jag tror inte Milan hade kunnat vinna den här matchen på något sätt. Laget var helt enkelt för dåligt. Juve hade kunnat göra 2-3 mål till kändes det som.
Säg 4.
Hahahaha... Hahahahahhahahaha... Zambrotta, hahaahhaahhahahahaha... Namnet är Paolo De Ceglie!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Även om ambro hade sagt nicken gjorde spelare som jankulovski o zambro sin sämsta match någonsin. Nästan sämre än burdisso.. 6&9 poäng ner. Juve har atalanta borta nästa vecka.. medan vi har juve junior. Kan bli ännu ett ryck..?
Nja, tveksamt. Är ganska säker på att Juve kommer vinna mot Atalanta, de vill verkligen avsluta 2008 på ett bra sätt så vi kan räkna med att laget går fullt ut på söndag för att säkra de tre poängen.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Du tror inte Atalanta också vill avsuta 2008 bra? ;) Skulle va grymt med 9 ner.. Men men, 6 funkar också
Atalanta är i grym form. Blir en svår match. De fick dock två av sina backar utvisade i förra matchen så de är nu avstängda. Förhoppningsvis påverkar det deras försvar en del.
Aja... Allt jag vet är att vi läxade upp Atalanta rejält i fjol, en riktig fotbollslektion a lá 0-4 och sen är Atalanta inte något lag att hurra över heller. Men visst, fotboll är inte alltid logiskt så jag blir inte förvånad om vi inte lyckas inkassera 3 p.
Atalanta iår är dock starkare. 6 vinster 1 oavgjord och 1 förlust på hemmaplan iår. Jag tror det blir nervöst men jag tror på Juvevinst. Amauri avgör såklart.
Xtremesia Glöm inte hur långt försprång ni hade förra säsongen, hade det inte vart för Zlatan så hade Roma tagit hem med scudetton. Än är det inte avgjort.
your heart pump project kool-aid
elem Nu har vi en manager som iaf med säkerhet inte avgår efter förlust i CL. Sålänge vi behåller samuel skadefri och iofs resten av backlinjen är ja ganska säker på ligavinst. Intressant med obinna som får chansen att visa upp sig, jävligt hungrig är han iaf.
Xtremesia P16 Hur vet du det? José Mourinho anlitades med syftet att kamma hem CL-titeln, misslyckas han med det så är det ju katastrof. Tvivlar på att ni ens tar er förbi åttondelen, ert lag kommer hamna i en djup formsvacka och då spurtar vi förbi er. ;-)
Äh. Tror på oss i CL nu. Dock tror jag inte att någon kommer bli särskilt jättearg om vi åker mot regerande mästarna. Ser mer Mourinho som en försäkringsplan över 3 år. Kan tilläggas att vi leder med 6 poäng och har kanske gjort 3-4 riktigt bra matcher. Hur många coacher finns det som tagit hem en CL titel första året i ett lag? Jag ser mourinho som det bästa som har hänt Inter på länge and in him i trust.
S-oteric Jag väntar bara på vad du ska skriva nu..
Fy helvete. Smutsigare än så kan det inte bli. Fy fan.
Ojdå. Mer kontrovers. Knappast vad serie A behöver... Jag tänker strunta i att uttala mig om domare nu. Lär ju vara andra som gör det i den här tråden ändå. Jag tycker dock som Juvesupporter att det är hemskt tråkigt att Inter vinner så mycket matcher trots att dom spelar dålig och ibland till och med blir utspelade. Det känns som om det har hänt en hel del den här säsongen. Någongång måste det ju vända. Just nu tycker jag Juventus spelar betydligt bättre än Inter. Suck. Jaja, snart är vi tillbaka i toppen.
Ja du, jag känner mig bara sviken. Sviken av den liga jag trodde jag älskade. Råttan Morratti kunde inte tåla att han blev slagen i sitt eget smutsiga spel. Moggi, guden, blev för mycket för honom. Hela Italien hatar Inter. Det blir genomslag, tro mig. Inter spelar i Serie C2 inom 5 år. Skratta nu, gråt senare.
STOP AI LADRI.
Där klackar Maxwell bollen till Majkån. Helt jävla... jag är bortom ord. Man blir mer tom än arg. Jag säger som Simon Bank när han haft en dålig dag: Fotbollen är död.
Yes. Men jag antar att du som alla andra missade domarns felaktiga avblåsning på Crespo som hade inneburit friläge ensam med målvakten? Ni är roliga ni, som missar hur mycket vi egentligen får emot oss och bara lägger ögonen på det vi får med oss. 17 omgångar och vi har ett sånthär. Du glömmer även militos bortdömda "offsidemål" mot er när han va 3 meter onside. Misstänker att du nu kommer dra upp zlatans offside mot lazio, o om du hade sett 90 minuter av den matchen hade du också uppmärksammat de 4-5 helt solklara onside(3-4m) som domarn dömde bort.
Fy helvete. Smutsigare än så kan det inte bli. Fy fan. Jo fan ni lyckades med det idag. Linjedomarn har nästan ögonkontakt med molinaro(?) i offsideläget. Sch nu. Amauri är fantastisk.
Xtremesia P16 Stryk bort det målet då. Vi vinner fortfarande med 1-2. Zlatan är ett skämt.
Du tror det? När atalanta käkade er i början fick ni de där målet. Men såklart, när vi får ett offsidemål är det såklart Moratti. När ni får det? Domarmisstag, tycker det är dags för er blinda idioter att förstå att det är italienska domarkåren det är fel på. Säkert Massimo som gör att legrottalie inte blir varnad när han drar upp tröjan också.
Atalanta käkade oss?!?!?!!!? Såg vi samma match eller? Varför ska Legrottaglie bli varnad? Han har visat den tröjan flera gånger men aldrig blivit varnad. Finns många spelare som har gjort liknande men inga varningar nej. Annan sak om man tar av tröjan/tröjorna helt och hållet. Likt en viss Maicon igår.
Yamo_RGRA P15 "Zlatan är ett skämt." ? Av det jag har sett så är han en av världens bästa anfallspelare.. Inget skämt.
be the change
Yamo_RGRA Atalanta skapade flertalet bra chanser i början och pressade på. Vad hade ni innan målet?
Xtremesia P16 Det är just det som skiljer storlagen från mittenlagen. Atalanta kan ha sina chanser men de förvaltar inte dem på rätt sätt. Och sen brukar Juventus nästan aldrig vara det spelförande laget, så det är inte konstigt att Atalanta tar möjligheterna att "pressa på" (även om det inte resulterar i något). Och sen var vi alltid farliga på våra kontringar, så det var snarare en tidsfråga när det första målet skulle komma. När Marchionni fick bollen stannade han till och med upp (för att få signal från linjemannen om han kunde fortsätta anfallet) innan han gav sig in på att slå passningen till Del Piero. Ert offsidemål var en pass till den eventuella målgöraren. Två helt olika situationer. Vår vinst var välförtjänt och det vet du om, personligen tvivlar jag på att ni ens förtjänade en poäng.
JackVegas- P22 Kläm inte in dig i dessa diskussioner, vad gör du i Serie A-tråden ens?
Xtremesia P16 Och sen ska du verkligen inte snacka, om något lag så är det Inter som vunnit oförtjänta vinster. Juve har alltid övertygat i matcherna där de inkasserat tre poäng.
Offside som offside vad spelar det för roll? Haha stanna upp? Hade ni inte fått offsidemålet hade ni borrat mitt huvud just nu med snack om Moratti osv. Inse ba att domarkåren suger. Japp, synd att vi ligger 6 poäng före ändå:)
Xtremesia P16 Att domaren suger är väl ingen nyhet? Det har väl alla insett? Bara så j-vla surt att ni egentligen ska vara fyra poäng efter och inte sex. Men det är lugnt, vi kommer ikapp... Vi spelar ju bättre än er i nuläget och då har vi ändå en j-vligt lång skadelista.
Vi spelar mer stabilt och sålänge vi tar 3 poäng ser jag inga som helst problem. Ska bli intressant att se vad som händer under silly season. Undrar bara vad som händer med trezegol när han kommer tillbaks.. Bänken...?
"Och sen brukar Juventus nästan aldrig vara det spelförande laget, så det är inte konstigt att Atalanta tar möjligheterna att "pressa på" (även om det inte resulterar i något). " "Juve har alltid övertygat i matcherna där de inkasserat tre poäng." Jag ser oftast att det spelförande laget är det laget som övertygar, men vi kanske ser olika på fotboll, :). Men det du sa om zlatan var rent ut sagt korkat.. och vad gör jag här, jag vet faktiskt inte.. erat krig är roligt att kika på, då interfansen(och alla andra) för den delen brukar alltid ha rätt, precis mot dig Yamo. Sorry ;) Men jag måste säga att jag är imponerad av amauri faktiskt, klassanfallare..
be the change