I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sångare

2008-10-09 15:56
Sant. Kan bara tala för mig själv men jag går runt stressad på jobbet/skolan och sover inte bra. Patetiskt egentligen hur mycket man påverkas av ett fotbollslag (och särskilt ett som ligger så långt bort). Man borde trappa ner men så blir det nog inte. Föresten känns det jävligt konstigt att tala om kris efter 2-3-1 i ligan och 1-1-0 i CL hittills men det är spelet som motiverar ordet kris. Utan Giovinco är vi alltför maskinella och inte på ett bra sätt som förr om åren.

Nåväl, tror fortfarande på en bra säsong men börjar tvivla.

Forza Damen :')

"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2008-10-10 21:50
Och nu blir Buffon borta i två månader istället för en. Varsågod Real Madrid, mangla ihjäl vår defensiv!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-10-11 00:42
Manninger är ju inte direkt en belardi;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-11 22:45
Hahaha, men ingen kan ersätta Buffon även om Manninger fungerar utmärkt. Buffon är något extra! :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-10-16 00:02
Såhär går det när inte giovinco tar frisparkarna i U-21.

Ett otroligt jävla mål:
http://www.miloop.com/?movie=16897
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-17 20:58
Någon som skall ner på romamerda-lazio? Jag och aset skall ner hoppas några mer åker ner. Nu tar vi bologna!!!!
HATA ENGLAND
Sångare

2008-10-17 21:53
Kul schema för Juve utan Buffon. Napoli borta sen Real, Torino-derby sen Roma osv... ja du synd att säsongen avgörs såpass tidigt men det känns så just nu iaf. I övrigt ser skadeläget ljusare ut men..

2008-10-20 00:13
Nu blev det plötsligt mörkare. Poulsen läggs till på skadelistan. Någon, vem som helst, hjälp oss!
AMICI DI NESSUNO

2008-10-20 00:49
Förstärkte fel delar på silly season. Tabellen återrättad, må detta vara säsongen när det avgörs mellan milano lagen?

2008-10-22 15:48
beckham till milan på lån ? hm hoppas bara inte galliani betalar allt för mycket pengar på honom annars är de väll en rätt shyst snubbe att ha på bänken.
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-10-22 15:56
Beckham är grym, men vart och när ska han hoppa in?

2008-10-24 19:11
Och där lades även Marchisio till på skadelistan. Skönt med seger i CL mot självaste Real trots skadorna... Grandissimo!
AMICI DI NESSUNO

2008-10-25 00:10
Vinner juve mot Real med skadorna så vinner de väl derby della mole också för att sedan göra en plattmatch. Oddsen är frestande.

2008-10-26 23:34
Hahaha, grande. Där vann dem derbyt också! Skönt att få se damen kliva tillbaka sakta men säkert!
AMICI DI NESSUNO

2008-10-30 21:26
Härligt! Tre raka segrar... Bådar onekligen gott ju :-)

ROMA NÄSTA
AMICI DI NESSUNO

2008-10-30 22:35
Pazza Inter dör aldrig.. hur mycket man än hoppas. Senast adriano. mourinho i bråk med självaste cruz.

Fortsättning följer

2008-11-01 13:02
JUVENTUS FYLLER ÅR! 111 år har vår kära klubb funnits nu... FORZA

1897
AMICI DI NESSUNO

2008-11-01 20:12
Tack Cordoba för det där. Oj oj oj vad dåligt vi spelar vi saknar verkligen muntari och cambiasso på mitten.

2008-11-01 22:56
JUUUVEEEEE!!!! Känns så skönt att vara bianconero för tillfället, vilken insats av laget idag!!! Del Piero är minst sagt magnifik och hela laget presterade gott ikväll :-)

Hur känns flåset i nacken interisti? ;-)
DAMEN KLIVER TILLBAKA!
AMICI DI NESSUNO
Sångare

2008-11-02 03:31
FORZA JUVE

Älskar mitt lag, är full som fan men fuck it vi vinner scudetton och cl i år..

2008-11-02 12:22
I 90 minuter trodde jag att Pazza Inter var tillbaks på riktigt, men jag hade tyvärr fel.

Favalli och Bonera mot Denis, Lavezzi ikväll känns sådär.
your heart pump project kool-aid

2008-11-02 15:33
vi vinner scudetton och cl i år..

Att du var full som fan förklarar allt.

Elem
Pazza inter försvinner aldrig.. Lite då o då kommer det tillbaks. Kul är att med balotelli, zlatan, mancini, quaresma och crespo på plan. Så är det ändå maicon, vieira och cordoba som gör mål för inter.

Maicon slår materazzis gamla rekord för antal mål för en back på en hel säsong

2008-11-05 01:57
Hmmm 3-1 mot chelsea för roma. Hoppas det här är en vändning nu bara. Vinner vi derbyt med så tror jag nog att det håller i sig!
tåg, tåg och...tåg!

2008-11-05 08:13
Xtremesia
Finns inget som tyder på att vi INTE skall vara titelutmanare i år. Vi har tio mer eller mindre nyckelspelare på skadelistan, haft ännu fler tidigare på säsongen men lyckats ändå ta an lag som Real Madrid och dessutom besegra dem. Vi har bredd i truppen, något vi inte hade förra året, och när alla spelare är tillbaka blir vi tveklöst ett lag som slåss om scudetton och CL.
AMICI DI NESSUNO

2008-11-05 08:15
Och förresten så spelar vi faktiskt bättre än Inter i nuläget, trots skadeproblemen som bestått i Juve under hela säsongen.
AMICI DI NESSUNO

2008-11-05 22:51
Låt mourinho sätta sin prägel på laget. Bara vi kickar Burdisso är jag glad.. finns ingen som kan sabba matcher i samma takt som burdisso. Ni är en titelutmanare. Men jag tror inte ni tar varken CL eller serie a. Men möjligheten finns för att idag, och förra matchen mot real är beviset på att ni kan höja er när det verkligen behövs(som vanligt) även om ni varit i en dålig period.

Ni har bredden osv säger du nu.. men hur lät de när juve var i "kris"? Då var det dålig bredd och ranieri borde sparkas.. nu?
Sångare

2008-11-07 02:00
Låt Mourinho sätta sin prägel på laget? Tror du han står för nån jävla champagnefotboll eller? Nej, vänj dig vid detta så slipper du bli besviken senare.

2008-11-07 09:01
Har jag sagt det? Menar mer att han inte har fått tid att etablera ett mittpackspar och spela ihop dom för att få det defensiva system han hade i porto.

2008-11-07 16:07
Faktum är att vi aldrig har förlorat mot ett storlag under Ranieri (räknar inte in Fiorentina som ett då de inte är det). Det som sabbar våra titelchanser är vår tendens att orsaka poängtapp mot de mindre lagen. Kan Ranieri åtgärda det så är vi mycket väl ett lag att räkna med i scudettojakten. Och slutligen, bredden finns såklart, grejen är att det inte finns tillräckligt många spelare av hög klass i truppen som helhet. Men det fixar vi i sinom tid!

GRANDE SIGNORA
AMICI DI NESSUNO
Sångare

2008-11-08 02:14
Fortsätt gärna att etablera ett mittbackspar med Burdisso och Materazzi så är vi andra nöjda. Tro mig.

2008-11-08 12:04
No doubt. Burdisso hade lika gärna kunnat vara anfallare i motståndarlagen så många mål som han orsakar bakåt för oss. Kul att samuel tydligen gör comeback imorn?:O

2008-11-08 23:05
Adriano är petad EN MATCH TILL.. wow mourinho är stenhård!

2008-11-10 00:07
Cruz gör mål igen. Del piero har ställt in frisparksfoten på ett otroligt sätt, roma är sig själv likt och milan tappar poäng=Tabellen återställd:)

2008-11-10 00:28
zarate vs menez 7-0 ,skön frispark idag,skönt med 3 pinnar,känns dock inge bra att vara favoriter i kommande derby......Rocchi är på g nu...
BOIA CHI MOLLA
Sångare

2008-11-10 02:09
Sjuk tabell alltså. Visst kommer det vara 1. Juve 2. Inter 3. Milan när det hela är över men det är kul ju längre alla småklubbar blandar sig i tycker jag.

2008-11-12 00:46
Kasst med roma-självmål då. Men derby nästa, inga självmål då men ett eller två tottimål till skulle funka.
tåg, tåg och...tåg!

2008-11-12 02:32
Juve - Inter snart ju vilken kanal syftar på den 21a november då eller kanske det va den 22a :).

Heja Inter
Geni

2008-11-15 23:04
Känns skönt att bevaka hela omgången som serieledare i väntan på juve..
Producent

2008-11-20 21:50
Hoppas bara Juve Inter slutar oavgjort, och milan vinner , blir nice då :)
Lil_H..

2008-11-23 20:59
Jag har inte Canal Digital
SopCast / MyP2P strular

Hur fan kan jag se Torino - Milan? SVARA NU! NU! NU NU!
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-30 00:02
Sköööööööööön seger. Camoranesi nätar och assisterar med en skadad axel, Del Piero gör sitt 250:e mål i den svartvita tröjan och hela laget presterar hur stabilt som helst. En jätteskön 4-0-seger, med andra ord en repris av fjolårets match ;-) Vädret var sjukt dock, snön täckte f-n hela planen... Gick knappt att se bollen!

Nu får man hoppas på Palermo och Napoli imorgon! FORZA
AMICI DI NESSUNO
Sångare

2008-11-30 21:06
Napoli vek ner sig för MorRATtis pengabunte men Palermo håller ut än trots att domaren kämpar för Milan.

2008-11-30 22:36
S-oteric
Eru dum i huvet eller

2008-12-07 00:20

Wow säger jag bara. Rom-Inter 0-7;) Nu återstår bara genoa derbyt imorn och förhoppningsvis tappar både svartvitt och rödsvart imorn:D

2008-12-07 20:52
GRANDE JUVE!!! Fan vad viktigt... Ytterst nära en förlust av två poäng och då klev Amauri fram med sitt underbara huvud och nickade dit ytterligare en vinst :-) Sedan måste man ge cred till en viss SEBASTIAN GIOVINCO som målade en underbar frispark i stil med Del Piero samt visade upp en extraordinär prestation. Vår nye Del Piero kanske?
AMICI DI NESSUNO

2008-12-07 21:00
Hoppas bara han får spela mer o mer, känns så jävla onödigt att låta en sån talang ruttna på bänken..

2008-12-08 14:03
Håller helt klart med dig. Men som sagt, i dagens Juventus finns det tyvärr inte så stor plats för Giovinco. Seba funkar bäst i en "släpande forward"-roll och där har vi redan Del Piero (som är oersättlig pga förståeliga skäl). Ett alternativ är ju ute på vänsterkanten men där har vi redan Nedved som gör ett ypperligt jobb för det mesta + en Molinaro som inte har de defensiva kvaliteterna som krävs för att täcka upp för en så offensiv spelare som Giovinco. Taskigt läge, men nåja... Om ett år kommer han garanterat få mycket mer speltid i alla fall.
AMICI DI NESSUNO

2008-12-08 16:05
Blir kul att se både han o supermario spela.. eftersom sverige lottades med italien i u-21. Hoppas bara att det är på råsunda och att gio lägger av med divfasonerna i Azzurini

2008-12-08 21:34
Xtremesia

Matchen kommer spelas på Olympia i Helsingborg. Hoppas Italien tar sig till finalen så man får se dem på Nya Malmö Stadion! :-)
AMICI DI NESSUNO

2008-12-08 23:45
Okok. Här trodde man råsunda var nationalarenan.. -.-