Warlocks och priests ska ju kunna soloa rätt mkt instancer själv tydligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha vafan, INOK källa på det? kan fan inte stämma. hunters är ju redan imba som dom är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-03-10 22:35
orkar inte länka ngt nu. står i patchnotes, finns en blå post om det på forumen. hunters gnäller om det. jag håller med, det kommer suga o lria hutner då finns ju ingen finess kvar då :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
KOlaviL X48 Ja det stämmer. cleave, avegnersshield osv kommer inte kunna bryta cc heller
kolavil Mage dör ju pisslätt, roligare med rouge, testat båda sj, dock ingen 70, ganska nybörjare så lyssna inte på mig. Men om jag förstått det rätt så har ju varken shadowstep eller mutilate rouges så mkt att säga till om i längden, när vanish e använd och blind och sprint osv så är de inte så farliga längre. Subtley, assas = starka öppnigar, combat = jämn skada under en evighet (ingen mana som tar slut osv). Eller har jag helt fel? :P
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Kommer göra pally tanking lättare än det redan är, boooring.
bajsaren
mages dör inte pisslätt när du kommer upp i lvls...när du är lvl 70 så kommer du kunna äääga...frost mages är sjukligt jobbiga....spana in denna
Vurtne han har gjort fler men du får lite känsla för vad det handlar om i högre lvls.
grejen med rogues är att om du tvingas använda alla dina cooldowns och motståndaren inte är död...då kommer du får problem =D
subrogues har alltid varit starka i pvp....combat är enligt min mening PVE build...men men...
ingen mana som tar slut etc..förstår inte riktigt vad du menar...rogues har inte mana...=/
tut!
filmen jag länkade är till och med innan tbc...
här är en med TBC content..
Vurtne lvl 60-66 min absoluta favvo med honom...han är grymma på att redigera etc...
tut!
vurtne 3 > den där.... Har haft 2 rogues, först en 60 som dog och nu har jag en 70. Saken är den att så fort dina cooldowns är borta så är det kuk, sjukt tråkigt iaf i arenan. Om jag fick välja att spela en ny klass och byta mot min rogue så hade det blivit retripala.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Du kan få levla min retripala ;P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
så jävla segt att lvla en pally...jag hade lätt velat men jag orkar fan inte lvla upp en pally...jag questade igår i nagrand bl.a. jag (mage) körde Nesingwary's questsen samtidigt som en pally körde samma quests...inte i party.....jag dödade tre inom loppet han dödade en...och då gjorde jag inte ens ett försök till att slakta fort å AOE ner dom...båda hade lika sinnade gear och han var retri speccad....han körde en /cry på mig...I felt pity for him!!
tut!
när jag lvla min pala så drog jag till 58 på runt 2 veckor och då slacka jag. tyckte att det gick mycket enkelt upp dit och hade inga större probs till 70. grejen är att om du har otur så proccar aldrig seal of command och du crittar inget och då tar det lång tid. men samtidigt så kan jag ta ner en mob på två sekunder om det går rätt till. vilket händer rätt ofta. Sen får du ju inte glömma att en pala kan heala sig och skydda sig under en fight och kan sola många quests som en mage inte kan.
annars så är ett bra sätt att lvla en palla att gå prot och sen finns det många ställen i outland med bra melee mobs så drar man på sig 20 stycken och aoear ner dom. tro mig det är inte så svårt
Shit va Wow nördar det finns på whoa, det e jue fna pinsamt :o
No you!
ProNoob X16 Vad får du ut av att säga det egentligen grabben? ingen bryr sig om vad du tycker
! Jodå, jag å alla andra typ, utan er wow nördar då =)
No you!
pronoob p16 lal behövs inte säga mer.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
proNoob säger ju allt =D
tut!
Skivsamlare
2008-03-11 17:57
Någon som kör horde på Al'Akir?
Essen sie mein scheisse!?
ProNoob X16 Vi vet båda två att det inte stämmer. Sen så är det ju fruktansvärt onödigt att bry sig om vad vi gör. Vi gör något vi tycker är skoj. Gör något du tycker är skoj nu och dra. som att kolla på bolibompa eller hänga utanför konsum eller vad ni nu brukar göra
misguided Jo, jag mena ju att de inte har nån mana som tar slut, för att de inte har nån mana, de kan håålla på i evigheter alltså :P Sen brukar väl fighter vara längre än 5 min så man brukar få använda lång cd grejerna mer än en gång, eller? Ska kolla länken, har en mage som jag funderar på att levla.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Typ inte värt att lvla som prot längre då dom sänkt xp'n på mobs. Spela som retri med lite points på prot/holy så går questandet som smort.
bajsaren jag tycker du inte ska bry dig så mkt om fighter som varar längre än 5 minuter ;) det kommer senare när du börjar raida gruul tidigast.. kör upp 2-3 karaktärer/klasser till runt lvl 30 då brukar man få ett bra hum om vilken man känner mest/bäst för.... både rogues och mages har klockren dps och är alltid välkommet i 5 manna och raids...problemet är att man får slåss med andra dpsare när det kommer till instanser/raider... rollar du en healer eller tank t.ex. så kommer du att få grupper mkt mkt lättare/snabbare.... men men.....det absolut viktigaste är att du väljer att spela det du vill spela och tycker är roligt...annars tappar man fort intresset =D
tut!
Flesh: yes jag spelade horde på alakir
ProNoob, bara namnet :) Sen kolla man profil och ser:Riktiga namn: Henkish Jag menar, Henkish :) Så jävla hett ju att slänga sig med "-ish" i allt, ey softish brä. Ja fy fan för oss WoW nördar... att vi är så töntiga så att folk skäms för oss. Vänta, refrase. Fan för oss wacka Wow-nerds, palla att folk ba skämmish för oss brä. ...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
nu har man rerollat alliance rogue@stormscale :>>. någon som lirar där?
Screw wow ! jag blev hackad för ett par daggar sen , eller ja keyloggad... jag tar tebax mitt password med secret question pmar en GM eftersom 3 av mina 70s har blivit deletade och allt gear på min fjärde är borta :(... det går typ några timmar sen blir mitt account suspendat.. då tänker jag jajajaj då checkar dom väl mitt acc, lite senare får jag ett email om jag har blivit "permanent suspended" på mitt acc (bannad för alltid) för "Involoment in online trading" l ringer blizzard och skäller lite, dom säger att jag ska skicka ett mail och vänta 2 -3 veckor , IDIOT SUPPORT ... därför screw wow.. och Warhammer online <3
Skivsamlare
2008-03-12 22:56
En sak bara, vrf startar inte ni här på whoa en server?
No you!
gjort 2 gånger men det håller inte
du är kär i mig.
Skivsamlare
2008-03-13 10:18
ja det tror jag. jag är nästan säker. om man jämför allt man läst och sett av de två spelen. jag var väldigt inne på warhammer online först, men nu tycker jag conan ser bra mkt bättre ut.
Age of conan som fan säger jag bara. Jag kommer definitivt kolla upp det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
en kombo på 1500 damage vid lvl 45, dugligt?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
vart i the barrens/cross roads e det lättats att ta upp mining?
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
Jäklar vilken efterbliven tråd.. Lär er själva någonting för en gångs skull och sluta fråga er runt om allting i ett simpelt game some wow. -Kusinvitamin 70 rogue - Magtheridon.
Finns leveling guider, kolla google.
Nån som lirar Horde på Vashj? Jag börja där för ett par dar sen, jävligt mycke svenskar har ja märkt :)
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Pronoob: Starta egen server? privat server suger kewk och whoaiter är osociala ingame, men inte för att du bryr dig
Producent
2008-03-14 10:13
hey alla, har ett problem. har en ny dator, inte nåt jätteshabrak med 5 miljoner ram-minne. Men den ska gå att köra wow på och den har gjort det förr, när jag logga in och går in på en karaktär så antingen startas datorn om direkt eller så fryser den direkt (kan inte röra muspekaren, alt+tabba o.s.v.) eller så fryser den efter några sekunder. Är det någon som har haft liknande problem?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Jaså, så nu är ni en del som spelar på Neptulon? Fint det! Men ni är ju alliance... :(
kichi
skez; min dator startas om om jag har för mycket program framme, typ kör winamp, msn, mirc, ff och wow samtidigt :(. level 31 nu på roguen fan va segt det går. undrar om någon grindat/instancat 60-70? vet inte om jag kommer palla questa 4:e char 60-70 :/.
KOlaviL X48 Jag har samma problem, fett jävla störande är det!
Skivsamlare
2008-03-17 07:19
:O nice att nether vortex ska bli boe! lolherald here i come! >:E
Nice ju, mkt gear man kan få.
Visst är det bra men dom gör det ju bara lättare och lättare hela tiden för folk att få bra epics. finns inget utmaning kvar. Dom kan lika gärna lägga upp en shop där alla epics är gratis