Skivsamlare
2008-02-28 18:20
jamen, svar pl0x! eftersom jag bara hade tänkt att pvpa och inte köra ngn pve så vill jag veta:) jag måste ju skaffa gear så jag klarar av att levla i lich king :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P18 1. s2 kommer att kunna köpas för honor när s4 kommer, s4 består har samma models som sunwell seten, men det behöver inte betyda att s4 kommer direkt med sunwell. sånt som märks. s1 kommer att tas bort helt när s4 kommer så om det är någon s1 sak du vill ha(jag tvivlar på att du vill ha nåt) så köp innan. Som sagt är inte säker på om s4 kommer med sunwell eller ej men man vet aldrig
2. Med tanke på hur lång tid det tog mellan att zul'aman patchen annonserades till att den kom så får du nog räkna med att det är MYCKET testande kvar, så jag tippar på ett par månader till eller mer
notera att angående tiden när den kommer så är det bara spekulationer från min sida. inget jag är säker på direkt. kan bara konstatera att 2.4 inte kommer på ettag
oj lite fel där i bärjan men du hajar, sorry för spamm. cheerio
Skivsamlare
2008-02-28 19:23
tack <3 det blir till att nöta upp s1 setet då.. ääh vafan det är ju gjort på en AV helg. been there done that. lite bärsa och ngra schyssta rullar på tvn på sidanom så äre lätt fixat xD tacktack ^^
haha ja ellerhur, när det är nåt jag vill ha så är det bara att glo på tv medans man slöspelar av. funkar prima
Skivsamlare
2008-02-28 19:55
Skivsamlare
2008-02-28 20:13
btw, vad e det för bg weekend i helgen? och helgen efter det?
Skivsamlare
2008-02-28 20:20
Skivsamlare
2008-02-28 20:21
btw, shamaner får MS effekt på flametounge wep. sjukt. samt att en av deras enhancement talents gör så snareeffekts duration minskas med 50% o.O ganska udda ändrningar, jag tkr dom borde ha en bättre cc hellre än ms effekt?
nån som har en bra threat meter att länka? får inte min Omen Threat Meter att funka:S
hejja
Fyfan alltså, äckeldruid lvl 44 attackerar mig, lvl 38, och får rådäng. Han hade drygt 10%HP kvar och skiftar till travelform och kutar iväg, en lvl 29 rogue sprintar ikapp och cuttar honom... :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Lowbie pvp ftw :) Om nån håller till i Misery bg 30-39 bracket och ser en belf rogue vid namn uhm är det bara morsa :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
ska levla upp en belf pala nu! =D
Get Random!
De är riktigt roliga.
mjoo.. men jag kan inte hålla mig till en karaktär... jag måste få upp en till lvl70 nu! .. har en 25rogue och en 24hunter ,men denna pala ska jag fan få upp till 70 nu!
Get Random!
frost P20 Druider är inte bra på nått annat än att springa iväg:D , men de är kul som fan Travle form har räddat mej många ggr i pvp :)
Säljer en 70 ud warrior. PMa mig för all info!!
rök miljövänligt, rök grönt
Kwd P15 Det började med att han pouncade mig, slog lite till och sedan gick över till moonfire spam. Jag fick in en serie av crits och helt plötsligt hade han mindre liv än vad jag hade. Jag garvade ihjäl mig när roguen sprintade ikapp och högg som en tok. :D
Som doggie sa, low lvl pvp is the shit.
Min guild letar lite folk.
Apathy på Neptulon EU, Alliance 5/5 Hyjal 4/9 BT, efter att några guilder failade i sommras så rerollade jag och några polare och startade en egen guild för att få det gjort. 9 Dec 07 dödade vi Gruul för första gången och nu är det Gurtogg som ska dö =D
Hur som helst, vi letar lite folk, vore bra om ni är attune:ade Hyjal eller BT men vi är redo att ta er genom SSC och TK för pre-quests.
gearmässigt bör ni ha det bästa från Kara/ZA/Badges/Heroics blandat med lite SSC och TK gear.
1x Enhancement Shaman
1x Shadow Priest
1x Mage
1x Rogue
1x Holy Priest
1x Holy Paladin
1x Resto Shaman
besök oss på
http://apathyguild.se Nedanför kan ni se våran progress, alla datum stämmer.
http://www.realmhistory.net/neptulon/104/guild/apathy/7004.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
T-Röd P26 Jävlar vad ni har progressat snabbt^^
Fan vad nice, har precis kommit in i en BT guild själv. Har typ 3 irl polare som lirar i den också. Har precis börjat lira arena igen. 10 games 1760 rating, rätt nice. (2vs2 dvs.) Sen saknar man typ alla vindicator delar förutom bracers. Lirar priest, jävligt kul faktiskt. Hutt!
Ja vi har progressat snabbt som fan =D dock har vi jävligt bra spelare, samt att den nya badges gearen i 2.3 och ZA gear gjorde det mycket enklare att ta sig förbi SSC och TK, samt att allt är nerfat. Sen gick Hyjal jävligt fort också, jag är dock lite besviken på det stället, bossarna känns fan lite för Molten Core, utom Archi dock, han är rolig och kräver grym prestation av alla. Dom 4 första i BT är också /lol alla de 4 första bossarna i BT och de 4 första i Hyjal är alla lättare än Vashj, Leo, Kael osv Archi är väl på samma nivå som Vashj och Kael kanske, eller iaf Kael, Vashj är svårare. Det är dock svårt som fan att få applications och våran paladin sida är inte stark just nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som har en UD/orc warlock l70 med iaf karazhan gear som vill sälja den till mig? Har blivit permanent bannad och måste snabbt ha en jävla warlock. PM me ASAP
Skivsamlare
2008-03-04 23:49
haha moget med ban, hur fan lyckas man?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-03-05 21:13
klart man löper risk för o bli bannad om man bottar iofs^^
äntligen nånting iaf. inte så märkvärdigt dock men iaf
Min playtime gick ut igår :( Iofs spelat 2 gånger sen jag kom tillbaks till sverige och inte riktigt haft något sug. När man har 2 70 chars och hellre spelar med sina lowbies är det fan ett tecken på att endgame delen av wow är skitkass Nej fy fan blir antingen några patchers väntan eller så återkommer man vid expansionen, ska enchanta mina mortal strikes och min hamstring så att folk disconnectar! wow är åt helvete så retarded nu
när kommer patchen?
Någon som vet hur man byter modeller på sin gubbe i wow? Det vill säga om man är ud att man kan göra den till trollfemale om man vill det. Någon som har koll på detta får gärna skriva hur man bär sig åt eller ge mig en länk.
Skivsamlare
2008-03-06 23:03
finns program för det anar jag. men om blizz kommer på dig, aka om warden upptäcker ngt som inte stämmer, så kan du bli bannad.
vad är det som lockar att byta sin gubbe till nått helt annat?? spela den karaktär du är...
rök miljövänligt, rök grönt
efter 2 år med samma slag animationer så blir det fan tråkigt
DOGGSON SLUTA LIPA DIN JÄVLA EMOKÄRRING OCH BÖRJA TANKA!!!1111einzeinzeinz :) Flytta över till Shattered Hand så kan du underhålla dig med alla jävla träsktroll som springer runt här. Du kan underhålla dig med mig också ;))
Jag börjar bli sjukt trött på skiten nu. Jag önska att arenan inte fanns så dom inte var tvugna att balansera alla klasser så mycket. vill ha raids där alla klasser kompleterar varandra och lite coola skills. Allt blir bara sämre och sämre! ballar!
Någon som spelar på TTR? Jag kör skapade en Rogue, sjukt roligt. Ångrar så mycket att jag inte gjorde en sådan istället för en Warlock, som är så sjukt tråkigt. Bobtherogue heter jag där, jag och min Warriorkamrat skulle behöva en restodruid att köra lite 3v3 med. :)
Har varit utan dator i typ 2 månader nu, dom första dagarna var fan en bitch. Men vid nästa lön ska jag börja spela igen, guilden ligger på 4/5 MH och 4/9 BT så det blir en nice gear boost för mig med mina ssc/tk epics.
vill någon köpa min priest, bra pve och pvp gear fett med cash fett med mounts flying epic osv osv
doggson P22 Du måste vara jävligt retarded om du inte vet hur man blir bannad på WoW, man skriver vad man tycker t ex om folk som inte kan spela sin class. Folk som förstör på outdoor bossar, folk som spam whisprar en, folk som är allmänt dumma i huvudet och får mig att spendera 10 soulshards för att summa......
Rainman P23 : Jag brukar oftast påpeka att folk är dumma i huvudet, kan dom inte spela? då får dom höra hur jävla dåliga dom är.
Dock fattar jag inte hur jävla misslyckad man kan vara för att bli bannad (utan att botta vill säga)
och retarded? NO U!
folk kan vara riktigt jävla puckade men för det förtjänar dom inte att höra det...sluta vara så jävla cool och visa respekt för såna som inte har lika mkt "skills" som du.....nån gång inser du kanske att det bara är ett dataspel och att det finns annat i livet...
tut!
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, va trött jag är på att döda grisar. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. BTW jag undrar om det finns någon möjlighet i helvete att sola en heroic mob? Har en jävla idiot i guilden som vill skicka prints o skit till mig för att bevisa, tror han försöker sprida vrius eller nåt haha. De tmåste väl vara omöjligt? Hört att de crittar 5k varje slag typ..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Skivsamlare
2008-03-10 07:11
det går faktiskt. det går ännu bättre om man änvänder buggar. för några patcher sedan så var det locks som kunde sola hela heroicinstancer genom att använda buggar. så som att dota up mobs, sedan ställa sig på en viss plats så mobsen måste springa runt för att nå dig, när dom väl når dig hoppar du ner igen så dom måste springa runt igen. en dryg prossedur, men dock så fungerade det och man fick jälva massa pengar xD Finns ju en film på en lock som solar Hydros the Unstable(?) i SSC (25manna instance). Har får en hel del guld haha xD PS. Jag skulle inte ta emot printscreenet från din kompis dock. Kan vara en keylogger. Speciellt om det inte är en (lvl70 guild) med personer du lärt känna.
MisguidedAngel P24 : Spela cool? jag vill inte wipa pga att magen inte resheepar eller pga att huntern skiter i att trappa.
Oftast brukar jag bara dumpa gruppen om dom spelar för taskigt, men då krävs det några wipes.
vilka lirar rogue här ? hur kul är dom i endgame arena? ska rerolla antingen mage eller rogue för arena men ej säker vilken klass är rewligast :E
Ingen som spelar på wowscapes blizzlike server Legion här? :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Skivsamlare
2008-03-10 15:01
hunters traps blir idiotproof snart^^ multishots osv ska itne kunna bryta trapen... fyfan så jälva tråkigt.