I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

World of Warcraft (DEL 14 låst)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-12-10 19:18

World of Warcraft (DEL 14 låst)

ny tråd, den gamla ligger kvar som låst för att ni ska kunna läsa vad ni svarar på!

enjoy!

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-12-10 20:37
btw, är det någon här som har en PvP gearad Healer?
Skulle föredra en Paladin...
Som har sin Char på servern Frostmane och skulle vilja joina mitt 2vs2 arena team...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-10 20:44
Jösses. fick tag på blessings deck billigt. IDAG! det suger så jävla hårt så jag blir galen

2007-12-10 21:30
skönt som fan med en ny tråd, lite överfull den förra =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-10 23:16

Jag har en lvl 16 Paladin, jag har inte spelat så länge.. söker nån som är på samma nivå och bara spelar för att det är kul och inte allt för seriöst.. kan man dra ihop ett gäng hade det varit mycket roligare att spela då inte många jag känner spelar i dag.

som sagt är jag noob och söker nån lika sinnad. :)

kan hända att det blir seriösare senare och kanske i Guild format om det är många som vill lira.

Alla välkomna, erfarna som oerfarna spelare som är sugna att lira.

Skicka ett PM till mig eller liknande så får vi hocka upp ingame.

2007-12-11 00:40
lvl 40 = Badlands -> tanaris

anyway om du speccar BM hunter så är wolf pistolen från Kara 2nd best weapon ingame..... Speed är allt! det finns på wow-forum / hunter en ganska nyligen upplaggd post av några som har gjort statistik över alla vapen och hur mycket deras dmg är med dem, och använt samma gear. BM är överlägset det bästa speccet fär personal dmg och ingen annan talent build kan bli nära & det beror på speed. Mer speed och spamma macro så är det färdigt. vad det gäller 2 H eller dual wield så kvittar det, kika bara på statsen. kör du arena så gå för den nya s3 yxan, ruggigt skönt o slänga in en raptor strike efter wing clippen innan man far iväg, och om du har tur en mongoose bite.

det jag ville säga var... Vill du göra top dmg /dps så är det Bm, speed och macro.

Själv har jag aldrig kört BM för jag är väldigt van vid MM och det känns bättre i PvP, BM är mer spamma macro och MM är lite mer finess. Känns värt och offra dmg för lite utmaning:)

2007-12-11 04:43
Sådär nu är jag 58 me drullen, så skönt me outlands ^_^

2007-12-11 08:05
Någon som spelar på zenedar?

2007-12-11 09:22
rino

vilken server lirar du på?
tut!

2007-12-11 12:16
Nu har mitt gille kört sin första Mount Hyjal. Första bossen oneshottad och andra tagen till 19% på tredje försöket, sen ville folk lägga sig pga jobb och skola. :) De ska in dit idag, men jag ska på personalfest så jag hakar inte på dit. Jag drar dit på söndag, måndag och/eller tisdag. :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2007-12-11 12:21
KOlaviL X48
Vad levlar du i för specc? :)

2007-12-11 13:47
Tidsfördriv P20

Jopp. så sant som det är sagt ;) man lvlar bäst med BM också.. ja kör det nu men kommer respecca till MM när ja fått lite bättre gear, tycker det är roligare med MM fast kan va kul me Bm ibland också speciellt när petten kan ta hand om en mage själv =)

2007-12-11 14:15
Tjah ... ngn som vill lira med en 70 hunter på auchiboun ? har ngra epix .. Eller ngn som vill lvla med nån annan char? :D SErver spelar ingen roll !

2007-12-11 17:58
Retribution var fan svårt att få in i raids som ally men förbannat roligt.

2007-12-11 20:31
ReM; Feral! :D. Blir resto arena pvp@70 :]

2007-12-11 21:02
hehe...själv e jag lvl 52 med min druid alt och lvlat med den sen 38 med resto specc :P...kanske liiite dumt men jävligt kul!
jag ska raka din pung slääääääät

2007-12-11 22:52
ReM

för att svara på din fråga i förra tråden, vi rerollade nyss som sagt men vi hade våran första 25 manna raid på nep i söndags, rensade ut gruuls och mag. Börjar med SSC/TK på torsdag.

2007-12-12 00:04
T-Röd

Ooouf, ska ni ge er på SSC/TK i blått gear? :O

2007-12-12 01:31
har lagt ner spelet nu. har dock 25k guld till nästa expansion!
Livet är en hora och du har inga pengar.

2007-12-12 03:25
Empire 

Raidar du som retribution? Lite sugen på att testa det. Kör holy nu och jag har inget emot att heala men det är kul med lite omväxling

Behöver bara 5 mer skill i BS for 375 sen kan jag crafta deep thunder och jag kommer förmodligen skaffa lite nether vortexes också så jag kan crafta stormherald.

Min guild börja just i SSC och TK vi merga med de bästa från en annan så vi kommer nog komma igång rätt bra nu tror jag
Its darkest before dawn

2007-12-12 08:42

Dags för reroll a la whoa!!!!!

Jag & Rino ska rerolla på stormreaver om någon vecka!!!

Vi ser gärna att fler vill haka på för att ha lite skoj!! inget seriöst utan mest en skön grej att lira tillsammans!

Så om ni är sugna så är det bara att tuta och köra! Tänk er våran första deadmines raid.... =O

omg....the horror....the pain.... =D

Blir grymme skoj! Vore superskoj om fler ville haka på som sagt!
Sign up for the big parade!!

tut!

2007-12-12 09:04
gamla whoa guilden dog snabbt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-12-12 10:25
Doggson: Haha ja, men antagligen för folket här på whoa får för sig att sluta/sälja gubbe eller andra dumheter var och varannan dag för att sedan börja veckan därpå igen ;D

Folket här är som alla osäkra idioter på mitt jobb som får för sig att sluta snusa ena dagen men börjar igen dagen därpå, sen fortsätter allt i en ondskefull börja/sluta-cirkel.
rapperted.se

2007-12-12 14:57
NÅGON här som lirar på Vashj? Många svenskar där, men vi är ju så nerdimensionerade på allt så man kan väl inte hoppas på för mkt...

MisguidedAngel: Stilpoäng till dig som faktiskt ser fram emot att köra DM "på riktigt". NUförtiden känns det inte som om fler än 5% faktiskt kör den, det är ju så lätt med "WTB BOOST DM"...

2007-12-12 15:40
starr X2
Ne som det ligger till nu så speccar jag retri under helger och om det är längre non-raid dagar men min gear är ssc/tk iaf, stormherald, badge leggings, t5 shoulders etc.

Stora problemet är väll att hitta en guild som är öppna för boost klasser och då min guild är förbannat skit seg och har just den här veckan bjudit in våran första ench shaman för att boosta våra 2-3 rogues som är vår ända melee grupp och har innan dess alltid kört på "wtf bring in another rogue" så lär inte retri bli något dom lär tänka på inom än snar framtid, men det är förbannat roligt och skulle vara värt att ha.
Vi ligger på 4/5 ssc och 3/4 TK så att geara upp för offspeccs är väldigt lätt.

2007-12-12 16:47
Nu tänker jag fråga för första ggn om någon lirar där jag har valt att re-rolla.

Ragnaros alliance någon?

SKa flytta över min prälle jag slutade med som är 63 som ska bli min Guild Main och den huntarden jag lvlar just nu ska bli min farm-bot och "kolla-vad-som-kan-solas-när-det-är-segt" char.

Langa gärna ett förslag på namn för prällen förresten för jag ska döpa om den, och jag är inte seriös och har alltid kört med mer humor namn än namn i stil med "Zeluvar" eller liknande.

Priestitute var upptaget tyvärr :(
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-12-12 16:52
Priestige, gg rolla nu!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-12-12 16:53
Varför i hela friden flyttar du till Ragnaros av alla realms?, känns ungefär som att migga till Bladefist, eller The Maelstrom eller någon av alla andra mer eller mindre döda realms.

2007-12-12 18:28
Maelstrom är ju inte död:p Den är inte full pop men inte är den en ghostrealm som dragonmaw eller bladefist

2007-12-12 18:57
Priestige, grymt! Men säkert redan taget, är på jobbet och kan inte checka det.

naero X0

Mer en slump, en polare hade två chars redan där så man fick lite boost i cash så det blev lite lättare, men han har deletat allt nu så, kvar blev jag och 4 andra "polare" från Sverige. Men jag tycker det är en skön stämning på servern. Mycket svenskar verkar det som och inte så mycket nötter. Har bara 4 på min ignore list än så länge vid lvl40. Prällen vilar förövrigt på Anachronos tills i mellandagarna skulle jag tro. Ska bli holy på heltid och endast lvla i instancer med gillet.
Skrämmande va? Jag tycker verkligen att det är skitkul att heala, even more then shadow :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-12-12 22:24
Kom igen nu folk! låt ansluta oss och ha lite trevligt lir på Stormreaver..

2007-12-12 22:35
Nån som kör ally på shattered hand eller kazzak? :)
norrkööping

2007-12-13 11:59
Psycholess P27

Give us the verdict, funkar nicket? :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-12-13 17:48
Taget :((

Fler tips?

2007-12-13 20:43
Priesilicious

gogo

2007-12-13 21:41
Haha, ännu ett coolt, tackar :D

2007-12-13 22:43
Men buh, kom på ett själv ffs!
norrkööping

2007-12-13 22:59

wtb en realm och transfera till, burning legion är helt jävla proppfull laggar skiiit!

2007-12-14 00:36
TVC är grym :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2007-12-14 01:09
tvc?

funderar på;

Stormscale
Frostmane
Al Akir
Ravencrest

2007-12-14 01:29
The Venture Co (RPPvP)
bra progress, moget folk, skön stämning. :)

2007-12-14 08:00
Någon som lirar på -Defias Brotherhood- ?

2007-12-14 08:14
Jahapp kan vi få någon ordning här nu!

Rerollers på stormreaver:

Misguided
Rino

Några fler som är sugna?

Kör vi Alliance el. Horde?

Whoa guilden kommer att återuppstå!!!!

tut!
Skivsamlare

2007-12-14 08:32
Psycholess P27

jag har en 70 lock på ragnaros, ally. Turbotomte nickar jag. sen har jag x antal fler chars där. ^^

MisguidedAngel P24

jag är lite sugen, men jag lirar inte allt fr mkt längre. 1/2 timmar om dagen/varannnan. men i can give it a try! :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2007-12-14 10:58
Frostmane är bara att glömma då den är stängd för transfer. Loggar du in runt 18-20 tiden så kan du räkna med 350+ i server-kö....
rapperted.se

2007-12-14 11:04
Turbotomte lol :)

Nickar Seemen på min huntard

2007-12-14 11:06
MisguidedAngel P24

Kan faktiskt tänka mig att flytta min main enbart för Whoa-guild projektet, spelar på Zenedar just nu och där spelar typ 3 svenskar.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-12-14 11:06
och då blir det lowbie boost haha :D
http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-12-14 12:12
palla rppvpvpppp

okej ted

lutar mot al'akir

2007-12-14 12:47
INOK

jag spelar inte heller så mycket nu för tiden! det är mest en skön grej att göra och vi lär ju inte satsa på end game direkt lol. Jag tror jag kommer kunna spela efter nyår och då handlar det om 1-2 timmar om dagen MAX...ibland ingenting på några dagar....men vi får försöka hålla ihop oss så gått det går =D

Lattja runt å lvla tillsammans å tjöta skit =D

Jag röstar för att vi köra alliance...vi kommer förmodligen få olika start platser så jag tycker att vi lvlar upp oss tills vi kommer till Westfall å deadmines lvls...så runt lvl 16-20 nånting...då samlar vi ihop oss och marscherar med högmod och illvilja mot DEADMINES!!!! waaaaah!!!!! the horror....the pain....

kom igen nu whoa!!
tut!
Skivsamlare

2007-12-14 12:58
Psycholess P27

ääh vadå, har alltid nickar turbotomte, fett nice ;D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss