rollat en warrior, fastän jag inte alls känner att jag e klar med min första 70, en rogue, mer en kul grej. Undrar bara om man kan tanka ända till 70 även om man kör fury specc??
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
haha tanka för randoms som lowbie suger fetkuk, usch hatade det med min warrior. Misguided: bara välja, warriors kräver bättre reflexer än rogues imo, eftersom dom blir kitade som satan :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
bajsaren ja du kan tanka som fury hela vägen tills du vill köra heroics...då e det dags för respecc å gear =D sånt gäller för alla multitask klasser. präster/shamaner/druider/pally - alla kan vara dps/healer och pallyn kan tanka om nödvändigt oavsett specc. Warrior kan tanka eller köra dps...troligtvis kommer du få tanka eftersom det är sjuklig brist på tanks på samtliga servrar. Jag rerollade en till warlock nu btw...jag kunde inte hålla mig....eeeevil stuff...blir min 2:a warlock som dingar 70....suck
tut!
själv kör man resto druid och pressar arena, så jävla kul! pewpew travel form!
Pewpew med resto druid? Bara jag som anser att druider är en bunt fega slynor som enbart springer 95% av tiden? spelar ingen roll vilken specc, enda dom asen gör är att springa. Enda undantaget är väl boomkins bara för att deras dps är/var helt sinnessjuk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-04-10 12:38
den som inte springer i arena är ju ruskigt funtad
tut!
Seal of justice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart dom ska springa men det är så jävla irriterande att jaga springande jävla rövhål 95% av tiden
De borde nerfa druider på allvar, en druid kan bara bestämma sig för att skita i fajten och kuta iväg och hans motståndare kan inte göra ett skit åt saken. Det är fruktansvärt obalanserat och jag förstår att de som spelar druider kanske inte håller med mig för det är ju sjukt bekvämt att vara druid idag. Not as much fun for the rest of us.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Okej gubbz! Jag är en kille som har lirat till och från när wow kom ut, lirat rätt så seriöst och har vart med om det mesta end-game pve / pvp. Jag funderar på att rerolla en mage, levla frost som jag har hört är det skönaste att levla med. Nu måste jag fråga alla som tror sig veta något om mage (eftersom jag inte dirket vet så mycket om mage´s) VAD ÄR fördelen med att lira mage? Varför ska man just lira mge, övertyga mig
Gratis är den bästa kryddan ^^ / MiniboRg
MiniboRg
Vurtnebara att se han spela ger mig lite hardon alltså hahaha...
nämen allvarligt talat så har du ju ljuvlig CC å bra dps...det suger att lira mage tills lvl 24+ dock imo....sjukt skoj att köra AOE grinding som frost mage för övrigt och du kan välja att köra burst splat I win arcane fire eller om du kör lite mer defensiv stil med frost som imo är ljuvlig i pvp....
tut!
shit noones nya film va galen!
MiniboRg P18 Mage är väldigt skoj och varierande och riktigt bra dps. Du kommer alltid vara välkommen i ett party pga att du är bra cc, ger vatten och bröd + bra dps så möjligheterna är stora. Jag har dock tröttnat på min mage för att fire har blivit ruskigt tråkigt efter måååååånga timmars spelande med den typ av spec. Mage kan även vara rusikigt bra och kul i pvp om man vet vad man håller på med. kolla på filmerna så förstår du. Det är en rolig klass helt klart även fast jag väntar med att fortsätta på min mage till wlk. Du hara många timmars rolig speltid framför dig
Håller med om magens levelskills. Aoe for the win alltså, fan va mages kan plocka ner mobs snabbt.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Noone var helt okej, iofs brukar doom squad vara fina pöjkar. Väntar på vurtnes nästa film sen kan wow dra åt helvete :P
lol you'll be back :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
har fortfarande kontot men tror inte på det, inget sug nu och inte spelat på 1-2 månader snart så Funtar på att sälja dock
Ros nere på andra och Mother försvann på första, underbart lätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säljer min 70 druid om de är nån som bryr sig :D ( går över till age of conan) :D
Min speltid är slut och jag försökte paya på kredit med mitt visa och dom spärrade betalningen, så jag undrar ifall någon whoaite är så snäll och vågar lite på någon att dom kanske har ett prepaid game card och låna ut? Mer detaljer behöver vi inte ta här, vore väldigt sjysst. Ps. (Ska ju köra Illidari Council idag :O)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
lawl...det är obra när man inte ens har råd till en månads peng för wöw
tut!
Råd har jag, bara det att jag inte hadde cash nu, iaf tur så hadde man lite att införskaffa :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
några polare drog till haomarush för några dagar sedan och jag undrar om det är en vettig server? Min server blir bara jäcligare och jävligare
wtb s04.
First though, the rating requirement changes:
When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:
Shoulders : 1950
Weapon : 1800
The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:
Shoulders : 2200
Weapon : 2050
Head : 1700
Chest : 1600
Legs : 1550
Gloves : none
Off-hand : none
In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
Boots : 1700
Ring : 1650
Bracers : 1575
Belt : none
Necklace : none
Trinket : none
The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
The changes to the rating requirements for these items reflect the nature of the items, their power, and the relative difficulty that should be had when attempting to obtain them. These items are comparable to those found in the newest 25 person raid zone, Sunwell Plateau, and should therefore also feel very challenging to obtain.
To help ensure that the challenge in obtaining these items stays true to those achieving these ratings, we'll also be implementing new rules with an upcoming patch to curb practices that undermine the core concepts of the arena system. These rules are as follows:
If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating. This means that a player cannot join a highly rated team and begin earning points based purely on the pre-established rating of the team before they joined it. They'll need to compete, improve, and gain a personal rating worthy of the points they would receive.
If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating. This means that players cannot join a highly rated team and immediately face highly rated opponents, easily and quickly bringing their personal rating up. Instead they'll need to again compete, improve, and earn their rating. We're excited to see these changes implemented, which will continue to emphasize the strong competitive nature of the arenas, and the challenge in obtaining the highest end rewards available for PvP.
hahahaha nu fuckar dom varenda s1 hero ju :D
Aww jag som tänkte skaffa s4. Nu blev det ju ansträngande. Arena är för tråkigt för att lägga ner så mycket tid
Skivsamlare
2008-04-23 15:02
bara bra tbh.
Verkligen bara bra, skönt. Det där borde ha gjorts för läääääääääääänge sedan.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Vill bara ha gloves ändå så jag kan inte klaga
började spela i januari och nu har jag kört pvp med min första 70 ett par veckor (rerollat ett ANTAL gånger). Insåg att bg var så jävla tråkigt och att arenan inte kan vara så mycket roligare att jag beslutade mig för att köra pve ist. Ny guild och ett par heroics senare väntar imon (idag) min första kara runda. Behold, a new hero has been born. Jag e lite nojig för att göra bort mig och få kicken, några generella tips? (darksorrow, alliance, night elf rogue)
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
äh rogues har inga viktiga uppgifter direkt. överaggra inte bara sp köser sig allt
sen kan du ju läsa tacs till alla bossar. kan ju vara vettigt^^
Specca en bra raidspecc och börja hata spelet;) Håll Snd uppe och nuka bara så löser det sig, kara är skit iaf du kan raida skiten med vilken specc som helst iaf som rogue
Garrote > sinister strike tills 5 combo points > Slice and Dice(SnD) > ss > rupture and repeat =D
Ni har säkert sett det men här kan man göra sin egna talent träd osv. Jag tycker att det är skitkul.
Hej