TheHof vilken server kör du på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det måste ha kostat röven att få upp både Chanting och JC :) Fet gear förövrigt
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Någon på relativt låg level som spelar horde på servern outland? Har nyss börjat på en Tauren shaman och vill ha nån på samma nivå som mig att spela med.
Psycholess P27 hehe vi var 4 som lvlade tillsammans, vi skiljdes inte så mycket i lvls och gjorde alla instancer så enchanting fick jag gratis för jag var enda som körde det, fick all loot ingen needad. La inte ut ett piss på det förutom sista enchanting roden. JC var inte heller så farligt, jag följde en guide som visade sig vara fel och jag skaffade mer mats än jag behövde, min warrior har mining så jag drog och minade lite själv så jag kom undan med 4-500g AH kostnader.
tänkte bara kolla om nån whoait lirar på Doomhammer lr Genjuros!?
Roguen, som jag kör mest på; http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Kusinvitamin
thehof jag uttalar mig om vafan jag vill
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
T-Röd P26 Angående profs ovan: Rätt skön deal måste jag säga :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hur många av oss kommer springa in i Sunwell ikväll då? (Gillen som redan donat klart med BT etc)
Sunwell 5 Man heroic cleared! fick healing trinketen
sluta retas! Mitt och en polares wow crashar när vi loggar in sen fuckar sig internet i en kvart. så vi kan inte spela=/
eller crashar och crashar:P vi får dc helt enkelt
säg hur jag ska lösa det då! abstinens abstinens! Bus. får spela hemma nån annan dag. tjao
Lekte igenom 5man och testade på heroic, trashen är ju piss enkel, första 2 bossarna går ner direkt men 3e är ett fucking helvete! kom aldrig förbi den så får testa imorgon
Empire Vi körde druid tank, fury warrior, rogue, resto shaman och lock Addsen på 3:e bossen har 0 aggro dom gör vafan dom vill så det är bara CC och bränna dom idiotfort, vi banishade 1 add, fearade 1 sen cyclone och blind och warriro fear, vi poppade heroism direkt och körde full nuke från start. Roguen bör fearas om det går för han kan ställa till problem, jag tror grounding totem tar bort magens blizzard, var så stressigt så jag så inte om så var fallet. ! kör ni Omen eller Recount? dessa 2 addons gillar inte nya combatloggen och orsakar sjukt mycket disconnects, blev själv discad på Archimonde idag som tur var så var han på 12% så jag slapp wipe:a oss, men ett tips är att updatera alla addons och kanske till och med ta bort vissa tills det kommit nya, jag tror speciellt addons som tar info från combatloggen kan vara sämst specc de som tar mycket info hela tiden så som dmgmeters och threatmeters
Vi var Tankadin(fungerar skiit bra där inne) retri paladin(jag) rogue, shaman healer och en värdelös hunter och allt gick ju skit bra tills 3e bossen när tankadinen var helt värdelös.
T-Röd P26 Tog faktiskt bort alla addons efter första dc'n. men det hjälpte inte. så antar att det är något annat problem
Skivsamlare
2008-03-27 07:23
haha vi hann aldrig köra hc mt igår. men vi körde vanliga. och första gångn tog fan 3 timmar typ. vi hade världens mest usla setup, bara för vi ville testa den snabbt xD druidtank, 2x fury warriors, hunter. och som healer.. *trumvirvel* nydingad präst med shadowgear specad holy! wowho! vi 1shottade varje boss, dom är för enkla :< men med packet före sista bossen höll vi på typ 30 min innan vi tog in en ny healer xD då gick det. fyfan. haha. men den är ganska chill, bra med lite trash.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
yay nu funkar det som det ska. får dra instancen sen om jag orkar. jag skiter i om den är chill:P är den rolig på något sätt? för alla andra instancer suger ju skit
Skivsamlare
2008-03-27 17:08
ja den är rolig. inte så mkt trash. men för lätta bossar. när vi körde med en pally tank och en kara gearad healer från guilden tog vi grupperna utan cc och var klara på ca 40min. pissenkelt :P
Skivsamlare
2008-03-27 17:09
btw ngra guilder på era servrar som downat 1a i sunwell? bästa guilden på våran server har haft honom på 30% som bäst.
Skivsamlare
2008-03-27 17:09
aha ok men lite trash är soft som fan. måste ju glida igenom den några ggr=)
Vi har haft 2 guilds tagit första, en av våra rogues var server first med MH first weapon också
hur går det för eran server på shattred sun progress då? här finns en fungerande lista. min är inte ens med på top 150:P
hej
Skivsamlare
2008-03-28 17:18
INOK P18 Han ligger på 40% på oss. Men dom fattar inte att man ska ha 3 tanks i rotationen istället för 4:a. Jävla idioter.
Skulle det inte komma en ny badge vendor? hörde rykten om en ny båge..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Kommer när man fixat nått jävla event Du får ju ha koll johan pöjk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Simba '
Ja det kommer när man byggt upp shattred sun campet till en viss fas. Och blizzard räkna med att det skulle ta upp emot en månad för en normal server att fixa det. kan självklart gå fortare. beror på hur många som kämpar
En ny crossbow kan du köpa då för 150 badges
Hela shatterd sun campet tas ju sakta över av scryer/aldor alliancen med takten folk gör dailys, så mer folk som gör dailys = så snabbare får servern tillgång till nya badge looten etc. Våran server ser ut att ha det klart inom 2 veckor så alla farmar badges som fan
Ahh det vae det han dillade om inne i ett hus där? nån ledare typckte att "we are 26% away frmo our goal." det var iofs kvällen efter patchen släpptes, så det låter lite orimligt..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba Det är flera faser. så ni är förmodligen 26% ifrån fas 2
Någon som har lust att rerolla horde på någon random server? Hör av er i PM, vi kan ju dra ihop ett gäng! Vi kan ju ta det på eran main's server, om det är horde d.v.s. HÖR AV ER!=)
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Just nu ligger min server på 32% påväg till Fas 3.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Skivsamlare
2008-03-30 16:55
Min nuvarande ligger på 54:e plats. Cool lista, förvånad över att en massa german PvE realms toppar dock?
Tyskarna e galna!
2 lvls kvar till 70 :E. synd att jag kör alliance på stormscale... kmr gå så jävla segt å få in honor :8
Var väl en tysk som knäckte penga gränsen i wow också?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Har för mig det, tyskarna är galna! Fick ner Bloodboil igår på första försöket, andra gången jag är i BT så fick jag vara retri också vilket var nice, 4a på dps med fuckad omen.
SK-Gaming, Curse, Last Resort, Death and Taxes och Nihilum, samt andra mindre skeeled guilds som Nightmares Asylum kommer ju lätt att dra ner SW först. Var hämtade SK-Gaming spelare ifrån?