Hangaround
2008-02-09 11:13
hahah yes, thats our man! Jag kör rogue (Tarwon). Sålde en rogue och nu rerollade jag en ny haha känns ju bra.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Skivsamlare
2008-02-09 11:54
xD jag lirade som lock i Fatalis ganska länge. Turbotomte. sålde bort den och rerollade horde mage på Vashj ist=)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
misguided Jo jag fick en del klarheter här. Bruka köra en fulis och söka på items jag ska lägga upp, finns det så sätter 5 S mindre typ, har på 3 dagar tjänat 5 g på AH vilket är mycket för mig haha.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Skivsamlare
2008-02-11 07:26
yey, lvl40, mount, och 240g till övers! det e nu det blir tugnt :<
helt rätt bajsaren....det tar sig sa mordbrännarn! När du kommer upp runt 20g då kan du börja köpa saker billigt på AH å sedan sälja det lite dyrare...då behöver du inte vänta på att du själv ska få drops etc.... Gratz INOK =D Själv så dingade jag lvl 31 i fredags...1131g so far and still tickin ;) Men då har jag inte spelat super mkt utan mest kört AH!!
tut!
Skivsamlare
2008-02-11 09:48
Quote from Blizzard staff(1) - 03 February update. Paladin Items intended for Retribution Paladins have had their stats adjusted. Retribution Paladins should see an increase in dps as a result. TREEVLIGT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
INOK japp...lvl 31 warlock å 21 nånting tror jag på druiden... pew pew ;)
tut!
Skivsamlare
2008-02-11 11:50
när ska dom fixa så att retri s1/s2 setet får reci då? o.O misguided, det är bara sjukligt! :P
Härlig paladin buff. Min retridin levlar ganska snabbt, lvl 23 på 24h /played. Sjukt rolig klass måste jag säga.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare
2008-02-11 12:54
*INOK cast flame* *frost bubbles* bring it on bitch!
Skivsamlare
2008-02-11 14:36
alltså vafan ska palas retri set vara enda setet utan resi för?:P så jälva konstigt bara o.O
Pallys äger ju för fan vid 70...du kan ju precis som droods välja om du vill köra tank eller healer...bara att specca å kirra gear...sjukt imba...neeerf
tut!
Skivsamlare
2008-02-11 16:26
Knappast. Retributionträdet är bara mer gear dependent än vad de andra två är.
Rogue ftw!!! någon som kickar på Eonar här? =D
Get Random!
Retri är sjukt äg, skoj som fan. Men måste gå holy nu så jag får raida lite med den
Notera att jag bara har några instance blå och questgear. så då är det svårt att raida som retri^^ ska stacka upp på lite fett gear
Skivsamlare
2008-02-11 20:16
jag snackar dock pvp. s1/s2 retri gearet har 0 resi vilket gimpar en bajsmkt. och så har jag nog aldrig förlorat mot en retri pala o.O inte på lvl 70. på lvl 60 dock :D
aha jo det är ganska skumt måste jag säga. Får hoppas på ändring
Skivsamlare
2008-02-11 20:18
ganska?:P det är väldigt skumt xD varför har alla set resi utaom palas retri gear? helskumt. ! ska du rolla DK i expansionen?=)
argh gief denna trinket!
ihhhhh
DK kommer smiska rumpa. sanna mina ord
INOK P18 Jag kom just på varför retri gear inte har resi. Det är pga devine purpose som minska crit skadan man tar med 10%
Bör man börja lira detta spel? //Osäker
Skivsamlare
2008-02-11 21:47
Skivsamlare
2008-02-11 22:36
Jag är lite intersserad av huruvida alliance och horde kan kommunicera med varandra. T.ex om en alliance säger "kill" ser det alltid likadant ut för mig? och kan jag säga något som en alliance kan förstå.. altså ett kodord som blir ett riktigt ord för alliance-spelaren. Tacksam för svar
Gerdaman
Upprepar du samma ord ser motparten samma "ord", allstå inte det riktiga utan ett substitutord. Under betan var det dock andra bullar... :)
Cruiser89 P18 gör det! ... men bered dig på att ge upp mycket av din fritid! ... jag har klarat mig ganska lindrigt då jag får datorförbud vid skolk och har 3-4 träningar i veckan + 1-2 matcher .. men en avreage Joe lär bli rädd för ljuset inom några månader... om inte veckor
Get Random!
det är läskigt beroendeframkallande om man har lätt för den här typen av spel, men det är helt klart en av de bästa spelupplevelserna... åtminstone när jag tuffade på
du är kär i mig.
har börjat köra lite pvp med min rouge lvl 29, och fyfan va svårt det är. Jag har iofs speccat combat för att levla lite enklare, så smyga går ju knappt. Men man får vara rapp som en vessla om man ska skada som man ser på youtube :D
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Skivsamlare
2008-02-12 07:43
29 roguesen på tuuben är antagligen twinks ^^
translater åt dig. tex, när horde säger "lol" syns det som "kek" eller "bur" på allys skärm. sen finns det ju massa emotes man kan använda sig av för att få fram sin åsikt:P
wtf? hur blir man owl?
Get Random!
Skivsamlare
2008-02-12 14:04
Druider kan specca Moonkin på lvl40 :)
INOK P18 Men borde man inte kunna säga något som blir "lol" för alliance då? Om det blir ungefär samma varje gång menar jag..?
Gerdaman
Du kan ju göra emotes, typ /lol /agree /hello etc.. finns en djungel av emotes
L t t a f j eller nagot liknande blir iaf N I G G E R spamma det inte for mycket ar risk for ban :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag kan inte riktigt bestämma mig.. får min första Vengeful del imorrn. Jag har full Dreadweave S1 just nu, och jag funderar på att ta en Felweave för att satsa på dubbla resilience setbonusar. Dock kommer jag ju förlora -0.2 sec cast på Fear om jag gör så. Vet faktiskt inte vad som är bäst.. satsar mest på 2v2 och 3v3 just nu, och det känns ganska ofta som om dom där 0.2 sekunderna gör en skillnad. Speciellt om man har en pet eller rogue på sig och försöker få in den där avgörande fearen. Någon vis själ som har någon synpunkt?
oj kolla lite fel där. my bad. Glöm glöm
för övrigt så borde dom skippa så att warlocks kan fuska sådär
Skivsamlare
2008-02-13 09:44
Ja, enda anledningen att jag skippade Felweave på S1 gearet var att jag trodde dom hade fixat det. Men det gällde tydligen bara set från olika säsonger..
Nu har jag kört 3 heroics med PUGs och inte en enda wipe, jag kör då restoshaman med semi-epic gear. Är rätt nöjd med det, med tanke på att vi haft en del rätt tveksamma deltagare på vägen, en rogue som glömde stealtha innan sap, en shaman som trodde han var rogue och gjorde ett antal bodypulls m.m
http://www.myspace.com/dirtydonline
saknas 30 g till mount, ser mörkt ut. För övrigt blev jag jävligt kåt på legacy-svärdet. Passar bra till rouge eller?