Vilket legacy svärd? jag vet bara om legacy axen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sakert nagot za drop
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
ravencrest's legacy? AQ skit
Hur bra är heroic epics i förhålande till Karazhan, SSC, TK, BT, ZA?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Dom flesta ar ratt sunk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ur allas perspektiv eller?
heroic epics är equal T5 nästan, samma itemlevel iaf. Iaf för warrior och resto druid är dem helt okej, något dyra dock.
Om det nu är badge rewards du menar så ja som sagt. mycket av dom är equal to ssc gear. caster grejerna suger dock pung.
cloth grejerna kanske jag ska säga
Langa era tips om hur man som snabbast farmar ores i Outlands. Det vill säga om ni sitter och trycker på några bra spring ställen där man kan minna.
Äh det är la inte så komplicerat. dra till dom ställena som folk på miningrundor inte orkar gå till. Dra alla grottor. whatever. några hemliga knep har jag dock inte då jag inte är någon storminare^^
Om du har epic flying mount så är det bara att cirkulera i nagrand, finns några fina routes man kan köra så hinner stenarna respawna innan du hinner köra ett varv.
nån som sitter på PSP/DS å är sugen på lock+druid? ^^_
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frost P20 blev glad där först men sen såg jag ju att det bara var alla sunwell armors som kommer droppas. alltså icke t7. utan non setbonus sets:P coola är dom iaf
har hyfsat nyligen börjat spela på Neptulon..någon som har lust att lira lite? kanske hjälpa till :)
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
Alla dom nya badge rewardsen+kostnad uppe nu!
haj
vafan, kan man inte betala med maestro kort??
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
fyfan va sunwell warrior setet är grymt!!..helt sjukt:D
hejja
Resilience has been added to all Retribution Paladin PvP gear. hmm...undrar om dom gör något åt deras "talent" i så fall...
tut!
bajsaren... nee Maestro är världens jävla skit det fungerar ingenstans förutom i sverige....sucky sucky ten dolla.... gå till banken idag å be att få ett Mastercard eller ett Visa kort istället...
tut!
Blizzard har gått ut med classchanges och det verkar som att mycket av det stämde!
Turn Undead(Rank 3):This spell has been reworked and has been renamed to “Turn Evil”. It will now work on Demons in addition to Undead. Turn Evil is subject to diminishing returns, and lasts 10 seconds in PvP. Me like!
Check Jag vet dumt att posta samma sida varje gång men en del kanske inte vet om den iaf:P
eller mycket och mycket var ju inte detsamma nu när jag tänker efter, men en del iaf
Ahh nice nice
Är det någon som lirar horde på shattered hand och som gärna har tid över för att hooka upp på en SM runda? Behöver bara några items som underlättar levelingen. Vill inte hooka upp med PUGs då de är så jävla opålitliga och slöar ner min /played.
frost P20 shattered hand, är inte det rogue q's ?
Get Random!
När man säger Shattered Hand åsyftar man främst på servern Shattered Hand. För att syfta på questen för rogues så får man antyda detta på något sätt. :)
ReM Om du ska använda vilket gather profession som helst så ladda hem: Cartographer, Cartographer Data, Cartographer Mining, Cartographer Notes och Cartographer Routes.
Då får du fram alla nodes på mappen i alla zoner. Med Cartographer Routes så går du in i Cartographer via menyknappen på karatan, sen klickar du på routes, väljer add, så tar du en zone att farma i, sen väljer du typ av ore, döper profilen sen klickar du ok, så kommer du till till en ny sida där det finns en knapp som heter "optimize" så klickar du på den så kommer det upp miljarder streck för den zonen men bli icke rädd, efter ett tag försvinner nästan alla streck utom ett som kommer leda dig till från node till node på snabbaste sätt via fågelvägen. Detta streck syns på både minimap och den vanliga kartan.
För varje zone och varje typ av grej, herbs, ores eller gasclouds så måste du göra en ny profil och optimize:a sen kan du gå in i menyn och bara välja profil nästa gång du ska farma något. Tips är ju att ha epic flymount, går fort som satan =D sen så är det alltid fågelvägen, strecken går över berg och dal så vanlig epic ground mount kommer inte gå lika fort.
www.wowace.com/files <--- där hittar du allt du behöver.
Skivsamlare
2008-02-22 16:19
Hangaround
2008-02-23 20:30
"World server down"....man får ändå ett litet leende på läpparna. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Skivsamlare
2008-02-24 18:45
btw ngn som läst Warcraftböckerna? om storyn dvs. är dom värd att läsa?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag har faktiskt alltid velat fördjupa mig i hela warcrafthistorien föutom det i wc3 som jag då spelat. Men jag orkar aldrig, för mycket helt enkelt
Skivsamlare
2008-02-24 19:27
ja jag känner det med. två av mina polare kan fan allt utantill. haha geeks :D fast det är ganska coolt när dom berättar saker som jag inte hade en aning om
ska lätt läsa böckerna och leka roxxorz bland mina wow-nerd vänner xD jobbigt att bara n00b!! hur som helst ^^, vad ska jag specca med min rogue och ska jag köra med daggers eller swords? ..
Get Random!
Nån som har en bra damage meter har försökt hitta nån bra men har inte gjort de.
King Phil
Vilken lvl ligger du på?
OrreY
damagemeter fungerar kanon!
tut!
OrreY P16 Recount är överlägset bäst. Den drar mycket minne dock och måste nuke:as med jämna mellan rum. /recount reset så nuke:ar man den. Recount hittas på www.wowace.com/files
KinG-PhiL X1 : Du levlar combat och sen går du över till hemo vid lvl 30 eller när man får det, vill du pvpa så är det hemo men om du vill köra mindless ss spam så är combat saken för dig
MisguidedAngel P24 lvl 24 atm =)
doggson P22 vad är mindless ss spam? (n00b) ... så om jag ska köra pvp är det alltså hemo som gäller.. är det inte bra annars eller?
Get Random!
KinG-PhiL X1 Kör det du tycker är roligast, det är ett spel. det är gjort för att roa
Sinister strike = ss Iaf på lowbie lvls är det valfrit, bara det att hemo/combat går snabbare än daggers
Rogues, smaken är som baken. Har själv en gammal main som jag knappt spelar idag där jag har testat "alla" specs, Hemo, combat, Mutilate. Hemo är väll den som var rolkigast pga den lämpar sig bäst för PvP, lär du dig bara att bemästra "stun-locks" dvs att du håller din moståndare i ett "låst" stadie från det att du börjar slå på han tills han dör. Cheap shot, Kidney shots, blind etc etc. Men combat är och förblir specen för PvE enligt mig, men det kan lätt bli som doggson säger, man sitter bara och trycker SS till du har 5 combo points sen dunakr du i Slice and dice, om du har 2 svärd det vill säga, sen rince and repeat :) Idag har jag precis re-rollat på Wildhammer, Hunter som ska bli cash-ko. Bara gather yrken. Ska nog dra över min prälle dit vad det lider. Wildhammer är recomended för tillfället, ruskigt kul att se så mycket folk i låg lvl zoner osv. Det var länge sen i och med att min Horde realm (Bladefist) i stort sätt bara har alts i låg lvl, knappt nåra nya spelare alls.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
combat är utan tvekan den bästa lvling speccen......svärd såklart =D SS, slice n dice, SS, SS, evis....död... Ingen idé att bränna 5 SS för att få en längre Slice n Dice...1 räcker för att du skall döa en snubbe...är dom två så kör 2 ss å sen s n d....mer behövs inte =D
tut!
38 rogue och 32 rogue vs 51+ warrior Fan va smekt han blev :d Jag och bruden gled runt i stv och letade efter ganking objekt innan server shutdown skiten imorse
en fråga till , på vapnena står det damage per second, typ 14.3 osv. är ett vapen med mer dps bättre än ett med lägre.. t.ex om ett vapen tar 20-40 och ett annant 15-35 men ändå har högre dps
Get Random!
så hög dps som vanligt....damage per second....men det kan ju innebär att det gör mindre i skada per hit...men slaktar snabbare istället...kolla på weapon speed och max damage...du ska en slow main hand (Sword) med så hög max damage som möjligt t.ex 15-50 jämfört med 19-43...alltså ska du använda 15-50.....i din offhand är det en annan historia...så snabbt som möjligt...dagger/mace/fist/sword kvittar...självklart är ju svärd bäst men det kan vara svårt att hitta snabba svärd dock.....så kolla på weaponspeed här.....
Osiris är en välkänd GUD inom rogue världen..han har skrivit sjukligt nånga guider och har levlat runt 5-8 rogues till 70...(LOL).....han vet vad han sysslar med och hans guider är ruskigt grymma....
Hans senaste lycka till ;)
tut!
Skivsamlare
2008-02-28 17:34
bahh jag orkade inte mer än 42 med magen så nu tog jag upp min gammla 67 hunter igen :P 70 imorn:)
Skivsamlare
2008-02-28 17:34
Skivsamlare
2008-02-28 18:07
ååh just det. jag har två frågor, jag hittar inget svar ngnstans såå. 1, kommer arena s2 gearet kunna köpas för honor i 2.4? har hört rykten om det. vad kommer då hända med s1? kommer det bara kosta mindre honor? 2, när kommer 2.4? är det nu snart så det är värt att spara ihop honor till s2 setet (om det nu kommer?) eller är det långt kvar? :)
jag säger att det inte är värt att slösa varken honor eller badges....spara till lich king å shoppa loss då istället...
tut!