vad jag förstod skulle man ladda upp låten här? eller länka rättare sagt, mitt bidrag kommer här -> http://www.speedyshare.com/718459451.html
vi zez~
vilka har skickat in da?) Jo det är : Akin O.Y Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Soder Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniq H Donbruto Gyllander Heffi John Karl M Kenzo Secu LVS Melvin Sanjin Sircuz Scope Skottis T.ra Ärligtalat ottis
Softa
BIG E vem är du? ohc många mer än så har skickat in
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
varför står jag inte med på listan du har fått min låt ju ???
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
ser de ut som om jag har lagt upp en lista eller?
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Kriss Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Litanol Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto Kanske missat nån, Kanske inte, jag har inte 100% allihopa, flera domare, dom kanske fick nått jag inte fått än, men om du inte står med på listan oc har skickat ,Holla
kriss stog två gånger btw.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Litanol Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto såå!
du har till 30 november på dig, du behvöeri nte rusha
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Litanol Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS sorry mitt fel, hittade den nu
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Litanol Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Litanol Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat lol hittade en mapp med massa namn jag glömde,
kör 62 rappers istället ;)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
precis.
Great som Tony Tiger!
men va fan!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
racapp du kan gärna slänga in mitt namn i nån av dina listor oxå =D
i'm a serial killer, its a bad habit
Jag dåå?..:(
Www.DeKaN.Studio.Nu
jag då?
Litanol är med två gånger jag kan ta hans andra plats ;)
In the quiet words of the virgin mary: come again?
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Basilusken jag har inte fåt nått av dig
Ni har några bidrag att gå igenom!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Kan ingen ta sig an att ordna betting?
MFS glider in på beatet som om det avr hal is
Jag är jointen
nah ophone, vi har gått igenom de flesta så de e chill bross. haha , betting = en kompis till domaren säger komigen låt den vinna, rösta alltid på den personen, har satsat pengar, du får lita av pengarna = domaren vill ha pengar = orättivst spel fuck that hah
32
men jag skickade till etik! :S han sa att jag skulle skicka det till han!
nopp inte den
du har inte skickat den, etik har inte gett ntåt te mig
men då får jag göra en ny o skikca till dejj då!
racapp Orättvist spel är det enda spel människan känner till. GO BETTING!
sen när blev de populärt att ha sånna namn+
wilen är klar också, silly..
www.myspace.com/kdlwilen
namnen har ingen betydelse
hyponevrologiskadiafragmakontovibrationer säger jag :\
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Perfektion
Toppen
Subdominant Wilén sen äre väl inget mer?
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM
jag tror bross kommer vinna....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
toppen vs hubler i finalen skulle va grymt
500 :)
henka, du har redan skickat de?
joo .. .men det var mysigt att lägga upp! :d hehehehe .. jag är cpidag förlåt :(
haha lugnt